Ben ik het eigenlijk wel mee eens, anders zie je op een gegeven moment steeds dezelfde gezichten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat ze alle mensen die al eens in de top 10 van een soortgelijke show zijn geëindigd hadden moeten weigeren ofzo...

Precies, en die hebben hun kans gehad... Rafaella heeft het aan haarzelf te danken dat ze niet is doorgebroken verder... Nigel idem dito... en zo zijn er nog wel een aantal!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, anders zie je op een gegeven moment steeds dezelfde gezichten.

Ja zeker nu bewezen is dat ze niet werken, Jeroen loopt weer achter de feiten aanquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:38 schreef marcodej het volgende:
Ik zie nu dat vd Boom ook een PowerBalance-bandje draagt. Typisch.

Ja ik schrok ook van die bakkes van Ome Willem.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:07 schreef Karina het volgende:
En ik zet mijn tv NIET alvast op RTL4, dan moet ik 20 minuten naar GTST kijken.

Ik kijk tot die tijd Little Couplequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:07 schreef Karina het volgende:
En ik zet mijn tv NIET alvast op RTL4, dan moet ik 20 minuten naar GTST kijken.

Mijn vrouw ook, dus zit ik lekker boven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kijk tot die tijd Little Couple

Oh nee bah, ik kijk DWDD met Jort Kelder en Hans Klok (normaal kijk ik echt nooit, maar die 2 zijn leuk!).quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kijk tot die tijd Little Couple

Ik vind het geen freakshow hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mijn vrouw ook, dus zit ik lekker boven.
Ik kijk geen freakshows

Dan kun je nog een heeel klein beetje hopen, maar ja, dat is nu uitgesloten hequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Want anders was ie wel bereikbaar bedoel je?

Ik wilde zeggen 'da's typisch vrouwelijk', maar volgens mij maken mannen zich ook schuldig aan het hopen op een bekend iemandquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kun je nog een heeel klein beetje hopen, maar ja, dat is nu uitgesloten he

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |