Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
goed ideequote:Op zaterdag 18 september 2010 15:43 schreef DaMart het volgende:
* DaMart neemt nog een stroopwafel voordat MPG de TT ziet.
Ik had vorig jaar een maatje 86 als winterjasje, die was zelfs nog aan de krappe kant. Die viel gewoon erg klein...quote:
Stroop wafelsquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:43 schreef DaMart het volgende:
Ja, dat is heel irritantquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had vorig jaar een maatje 86 als winterjasje, die was zelfs nog aan de krappe kant. Die viel gewoon erg klein...
Stomme maten soms
Ik wil diequote:Op zaterdag 18 september 2010 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
Of stroopwafeltaart:
[ afbeelding ]
nou maak er 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Ja gelukkig groeien ze nu niet zo heel snel meer. Sander heeft ook eens 2 winterseizoenen met 1 jas kunnen doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dat is heel irritant![]()
Ik heb geluk dat Thijs ze vorig jaar paste (eentje eigenlijk nog te groot) en nu dus nog steeds
Samen maken?quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou maak er 1ik zie net dat ik er samen met LL eentje ga maken, kom jij dan helpen opeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Schuif ik ook even aanquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zie net dat ik er samen met LL eentje ga maken, kom jij dan helpen opeten?
ik kom ook wel meehelpen opetenquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe jij eerst eens wensen dat ze stoppen met bellen met stomme vragenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kom ook wel meehelpen opeten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe jij eerst eens wensen dat ze stoppen met bellen met stomme vragen
laters STquote:
ik 1700quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een leven
Ik zit net sinds vandaag op 17000
Stroopwafels? Welke stroopwafels? Er staat hier alleen een leeg pak op tafel, naast een kopje waar zo te zien thee in zatquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:43 schreef DaMart het volgende:
Oow, het stroopwafelprobleem wordt al opgelost.quote:
Iedereen kon pakken... ik had je ook wel eerder verwacht met die heerlijke geur van stroopwafels!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Stroopwafels? Welke stroopwafels? Er staat hier alleen een leeg pak op tafel, naast een kopje waar zo te zien thee in zat.
IK WIL OOK HELPEN OPETENquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was werken jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iedereen kon pakken... ik had je ook wel eerder verwacht met die heerlijke geur van stroopwafels!
Jeeeeeeeejquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was werken ja.
En nadat ik afgewerkt was, was ik nog effe bij een vriend wezen buurten.
quote:
quote:
mij nog te vroegquote:
Goed he?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
MPG je hebt een kwartet gemaakt
Ja, vanavond komen er nog genoeg. 't is de Nach van 't Limburgs Leedquote:
Ik moet zelf ook nog even zettenquote:
In de koelkast?quote:
twijfelachtigquote:
altijd een goede reden om te drinkenquote:[..]
Ja, vanavond komen er nog genoeg. 't is de Nach van 't Limburgs Leed.
ik wacht wel evenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet zelf ook nog even zetten
heb je er ook nog een stukje stroopwafeltaart bijquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady loopt naar de keuken
Nee, wel stroopwafel of een stukje gevulde speculaasquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
heb je er ook nog een stukje stroopwafeltaart bij![]()
ik heb diequote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat even weer even een aflevering van Prisonbreak kijken
ik wil diequote:Op zaterdag 18 september 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb die![]()
note to self: nooit meer nog even voor een klein dingetje naar de winkel terug gaan
of hier gezellig op de bank komen chocoladekruidnootjes etenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:01 schreef MPG het volgende:
ik wil die![]()
.
note to self: supermarkten, warenhuizen, snoepwinkels, etc. MIJDEN...
dat is ook goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, wel stroopwafel of een stukje gevulde speculaas
laters lovelyquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat even weer even een aflevering van Prisonbreak kijken
die zijn ook lekkerquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of hier gezellig op de bank komen chocoladekruidnootjes eten
Ik eet alle varianten. Veel. Omnomnom.quote:
Meneer Taart is weg en ik heb 1 zakjequote:Op zaterdag 18 september 2010 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Maar.... Maar.... Maar.... Vindt meneer Taart dat wel ok?
En heb je wel genoeg voorraad?
[..]
Ik eet alle varianten. Veel. Omnomnom.
* MPG komt die kant op en schaft onderweg nog 1 kilo aan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer Taart is weg en ik heb 1 zakje
dan kan je toch net zo goed zelf even halen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
* MPG komt die kant op en schaft onderweg nog 1 kilo aan.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan kan je toch net zo goed zelf even halen?
scherp opgemerktquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan kan je toch net zo goed zelf even halen?
dat is waarquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:34 schreef MPG het volgende:
.
Jamaar, jamaar, alleen is ook maar alleen... nietwaar?
dan hoef je ook niet te delenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Jamaar, jamaar, alleen is ook maar alleen... nietwaar?
Zie je wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is waar![]()
hoewel ik wel weer een poesje op schoot heb![]()
Ik deel graag met suikertaartjequote:Op zaterdag 18 september 2010 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan hoef je ook niet te delen
Wat?quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:42 schreef MPG het volgende:
Zie je wel.
Das alleen maar meer reden om die kant op te komen...
Ik deel graag met suikertaartje.
En ik wil stiekem ook wel heel graag met haar poesje spelen....
Televisiequote:Op zaterdag 18 september 2010 20:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wat?
of bedoelde je TVP en typte je fout?
Chocoladekruidnootje erbij?quote:
Welk programma bedoelde ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:54 schreef Ferb het volgende:
[..]
Televisie![]()
Maar heb de laptop al bemachtigt
Haiquote:
My name isquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Welk programma bedoelde ik.
Ja met smaakquote:
Ik vind Pickwick lekkerdererquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:Ik heb net 3 pakken lipton thee gehaald, ben benieuwd hoe ze smaken
Joahquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja met smaak![]()
[..]
Ik vind Pickwick lekkerderer
[..]
Joah
quote:
Die gast zingt its my life.quote:
Hallo Fles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Mein probleem nied als juh sollie-uuhh dinges brief vol med dad soord fauten zid en juh wort afguweese. Hopulluk is duh beistant tege die teit afgusgafdquote:
Wanneer?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Hallo Fles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Vast nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mein probleem nied als juh sollie-uuhh dinges brief vol med dad soord fauten zid en juh wort afguweese. Hopulluk is duh beistant tege die teit afgusgafd
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké ik ben in een stomme bui
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Moeite manquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Vriendjesgraaf van augustus 2010
Doe hier populair
Ik heb je bij de lijst gezetquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Moeite manAls jij nummers zoekt wil ik wel posten
Ja maar ik moet natuurlijk ook mijn eigen lijstquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb je bij de lijst gezetGlowmouse gaat het uitzoeken als de lijst lang genoeg is
Ja lieve schat, dat heb ik dus voor je geregeld bij dezequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar ik moet natuurlijk ook mijn eigen lijstMaar dan zonder moeite te doen wehehe
Ohwquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lieve schat, dat heb ik dus voor je geregeld bij deze
Ik sta bij verschillende figuren in die graaf....quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe hier populair
ik nie snapquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe hier populair
lijstje kopiëren, 145705 erbij zetten, posten, en dan maakt gloeimuis zo'n tof grafiekje voor je met ballonetjes en lijntjes naar users waarmee je vaak samen postquote:
ik zal eens even kijkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe hier populair
Waar kan je dat lijstje vinden?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
lijstje kopiëren, 145705 erbij zetten, posten, en dan maakt gloeimuis zo'n tof grafiekje voor je met ballonetjes en lijntjes naar users waarmee je vaak samen post.
Ik? W-w-w-w-waaaaaar?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik sta bij verschillende figuren in die graaf....
In een driehoeksverhouding met suikertaartje en GF![]()
...
in dat topicquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Waar kan je dat lijstje vinden?
Jeeeejquote:
Autoloos autoloos?quote:
Forum vriendjes, er staan een paar tussen die ik niet eens kenquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
suikertaartje
Dr_Flash
Ferb
LovelyLady
goldfinger1963
KapiteinGasthof
DaMart
naatje_1
JaniesBrownie
Trevland
MPG
ViezeFreddiey
Federer-fan
Panda72
Marijkezwolle
_F.U.B.A.R_
Giertje
Enfermera
SpauldingPF
honkeytonk
Oceanview
ElmoFan
Patje1987
Dalando
JaapAapSmulPaap
MuffinKillerzz
Myraela
Stink-ui
marcb1974
GeelSuperKuiken
Graseter
PeZu
TJDoornbos
apij4125
SuperwormJim
wel.o.k
Flippiee
Muizenbeest
Lindgren.
aight1
Penisbaard
friekin_
trolololo
Salamando
JanPiraat
Boterhamzakje
Lysdexie
Ploertendoder
Fanta-stick
-Datdus-
Halloquote:
Zo goed als!quote:
Hoi Marijkequote:
Wat voor lijstjequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
lijstje kopiëren, 145705 erbij zetten, posten, en dan maakt gloeimuis zo'n tof grafiekje voor je met ballonetjes en lijntjes naar users waarmee je vaak samen post.
Ferb!quote:
Hoi Henkquote:
Hey LLquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Marijke![]()
[..]
Wat voor lijstje
Oh ik ben hier echt te dom voor
ik snap er ook geen fuck van hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Marijke![]()
[..]
Wat voor lijstje
Oh ik ben hier echt te dom voor
Woohoooquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo goed als!Hij is opgehaald en wordt dan maandag bezorgd bij de opkoper en ook gevrijwaard als het goed is
En hoi Fha![]()
![]()
Zekerquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferb!![]()
Nog wat leuks gedaan vandaag?
[..]
Hoi HenkAlles goed?
Nopequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferb!![]()
Nog wat leuks gedaan vandaag?
[..]
Hoi HenkAlles goed?
Liebchenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey LLAlles weer rustig bij jou thuis?
gelukkig maarquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik snap er ook geen fuck van hoor
Ik geloof dat je je userid (dat nummertje wat je ziet als je bij je profiel kijkt) en het lijstje forumvriendjes en dan wordt er een grafiekje gemaaktquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik snap er ook geen fuck van hoor
Hier alles okeequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zeker![]()
Met jou ook mag ik hopen?
quote:
Liebchenquote:
Dat is fijn om te horen!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ja gister duurde het even voor Koen sliep, maar vandaag heeft hij vanmiddag niet geslapen dus hij was zo vertrokken. Hij hoest overdag wel veel en snotter ook behoorlijk, maar 'snachts iig niet zoveel meer
[..]
gelukkig maar
Windows 1900?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering door die plaatjes slaat bijna mijn pc vast
In dat topic waar fles een linkje van postte moet je het lijstje kopiëren en uitbreiden met je eigen userID. Dan maakt Gloeimuis zo'n grafiek voor je.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat je je userid (dat nummertje wat je ziet als je bij je profiel kijkt) en het lijstje forumvriendjes en dan wordt er een grafiekje gemaaktGeloof ik
![]()
En hoi snoet!
Ook geenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles okee
[..]Wat heb je dan voor stomme dingen gedaan?
![]()
[..]
Liebchen![]()
[..]
Dat is fijn om te horen!!
En dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat topic waar fles een linkje van postte moet je het lijstje kopiëren en uitbreiden met je eigen userID. Dan maakt Gloeimuis zo'n grafiek voor je.
Jah duh. Eetbaarquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
jij staat wel HEEL erg dicht bij ST hoor MPG![]()
ja, maar bij 'het lijstje forumvriendjes' ben je me alweer kwijtquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat je je userid (dat nummertje wat je ziet als je bij je profiel kijkt) en het lijstje forumvriendjes en dan wordt er een grafiekje gemaaktGeloof ik
![]()
En hoi snoet!
Wij staan keurig kuis ver weg meestalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
vraag me af hoe ze dat berekenenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:42 schreef MPG het volgende:
Mijn forumvriendjesgrafiek:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Correlatie.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vraag me af hoe ze dat berekenen
*hapquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij staan keurig kuis ver weg meestal
Zoals het hoort!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
NTquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Zoals het hoort!Henry?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Slaap ze alvastquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ontspannen en laptoppen gaat toch niet samenDus ik ga bankhangen en lekker op tijd slapen
Fijne avond allemaal
Trustequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ontspannen en laptoppen gaat toch niet samenDus ik ga bankhangen en lekker op tijd slapen
Fijne avond allemaal
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Henry?
Das mijn bankvullingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daag Marijke!![]()
![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne avond allemaal
Kijk eens: Let there be flashquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
slaap ze marijkequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne avond allemaal
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Henry?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ontspan ze en alvast slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne avond allemaal
Jee... wat vroegquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet morgen om 7 uur op maar ik wil per se het sportjournaal nog even meekrijgen
Uitzending gemist?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet morgen om 7 uur op maar ik wil per se het sportjournaal nog even meekrijgen
Ga je ineens naar de super vroege ochtend kerk?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Je moet toch iets voor je hobby over hebben niewaar?quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga je ineens naar de super vroege ochtend kerk?
Gelukkigquote:
Er gaan overdag toch ook treinen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet toch iets voor je hobby over hebben niewaar?
Succes met je katerquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
Ik had al in de kroeg moeten zijn... verdulle.
Bis morgen![]()
Was vandaag ineens weer relatief helder. Weet niet of ze inmiddels weer wil drinken. Dinsdag ga ik erlangsquote:
Dat klopt. Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Er gaan overdag toch ook treinen?
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Was vandaag ineens weer relatief helder. Weet niet of ze inmiddels weer wil drinken. Dinsdag ga ik erlangs
Aan je ui te zien dacht ik dat je hobby treinen spotten wasquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat wil je daarmee zeggen?
Niet helemaal, maar okeequote:Op zaterdag 18 september 2010 22:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Aan je ui te zien dacht ik dat je hobby treinen spotten was
tot zo MPGquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
Ik had al in de kroeg moeten zijn... verdulle.
Bis morgen![]()
Maar wat is je hobby dan?quote:
Bordjes.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.pbase.com/dr_flash/bordjes
gelukkig ook geen goldfinger shirtjequote:Op zaterdag 18 september 2010 22:23 schreef tochweerhenk het volgende:
Er is vast geen tochweerhenk shirt of wel
neequote:Op zaterdag 18 september 2010 22:23 schreef tochweerhenk het volgende:
Er is vast geen tochweerhenk shirt of wel
Vast wel een golddigger shirtquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig ook geen goldfinger shirtje
whehehequote:Op zaterdag 18 september 2010 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
gelukkig ook geen goldfinger shirtje
WOAAAH is die er ook in mannen shirt?quote:
Truste Fhaquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:33 schreef Fha het volgende:
Liefjes ik ga naar bed, slaap lekker allemaal strakkies![]()
![]()
ja kan je gewoon op 'men' klikkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:34 schreef Fha het volgende:
[..]
WOAAAH is die er ook in mannen shirt?
Ik ben heeel slimquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja kan je gewoon op 'men' klikken
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben heeel slim![]()
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:35 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.zazzle.com/cup(...)t-235685047915716524 met een beetje fantasie is het suikertaartje.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:34 schreef Ferb het volgende:
Zoeken > Sil > http://www.zazzle.com/wor(...)t-235328268422845026
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:35 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.zazzle.com/cup(...)t-235685047915716524 met een beetje fantasie is het suikertaartje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Het lijkt echt alsof hij een wit T-shirt aan heeft en dat ze met paint die tekst er later op de foto hebben opgeplaktquote:
quote:
trusten fhaquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben heeel slim![]()
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
engelquote:
Laters GF, en truste alvastquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
engel![]()
en ik ben weer weg
Hoiquote:
doeiquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
engel![]()
en ik ben weer weg
Ik quote zeg maar jou zodat ik zelf niet hoi en doei hoef te zeggen.quote:
luie .....quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik quote zeg maar jou zodat ik zelf niet hoi en doei hoef te zeggen.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Leuke shirts, maar ik ga er een eind aan breienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
Ja jij hebt maandag iets leuks in het verschiet.... kom je op de heen of terug weg nog een bakkie halen?quote:
Even even via Zeeland?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij hebt maandag iets leuks in het verschiet.... kom je op de heen of terug weg nog een bakkie halen?Je gaat toch wel over de lelydijk (ofzow?)
ligt ook nog eens aan je instellingenquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Wow ik heb al 3 x de Fipo op een pagina.
Erg he dat ik daar op let![]()
Geen ideeeeeeeeeeee hoe we gaan..quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ja jij hebt maandag iets leuks in het verschiet.... kom je op de heen of terug weg nog een bakkie halen?Je gaat toch wel over de lelydijk (ofzow?)
Slaap lekker knuffeltjequote:Op zaterdag 18 september 2010 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er nu echt vandoor
Tot laters lieverdjes![]()
![]()
Truste LLquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er nu echt vandoor
![]()
Weltrustenquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er nu echt vandoor
![]()
nee gekkie, dat ligt NET niet op de routequote:
Wijkt er maar net 400 km van af?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee gekkie, dat ligt NET niet op de route
Zoietsquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Wijkt er maar net 400 km van af?
Ik weet dat Texel enorm exotisch klinkt...quote:
o,quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet dat Texel enorm exotisch klinkt...
Maar nee.
Kom je nog ergens langs Friesland?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet dat Texel enorm exotisch klinkt...
Maar nee.
Frankrijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:28 schreef Ferb het volgende:
[..]
o,
Je ouders waren in Spanje...
Toch?
Uhm, nee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Kom je nog ergens langs Friesland?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Maar dat wil ik best hoor
Heleeppquote:
Ja, doe wat Sil zegt, ik weetooknietquote:
quote:
Ik denk dat ik je maar uit mijn msn gooiquote:
Oh jou doe ik niks heurquote:Op zondag 19 september 2010 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je maar uit mijn msn gooi
Ik heb de naaktfoto's al weggesluisd naar de extrene harde schijfquote:Op zondag 19 september 2010 00:07 schreef tochweerhenk het volgende:
14 jarige jochies die net hun eerste hack hebben ontdekt en op mij uitoefenen![]()
Suikertaartje ik zou maar oppassen hoor![]()
Goed dat ik dat weetquote:Op zondag 19 september 2010 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb de naaktfoto's al weggesluisd naar de extrene harde schijf
Wat ik doe is alleen een heel simpel script hoor.quote:Op zondag 19 september 2010 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb de naaktfoto's al weggesluisd naar de extrene harde schijf
Verpest het nou nietquote:Op zondag 19 september 2010 00:11 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wat ik doe is alleen een heel simpel script hoor.
Wat ik ook gebruik voor 't website bouwen..
Voor de rest weet ik niks van hacken
je bent 14.quote:Op zondag 19 september 2010 00:11 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wat ik doe is alleen een heel simpel script hoor.
Wat ik ook gebruik voor 't website bouwen..
Voor de rest weet ik niks van hacken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |