quote:
Ja jij hebt maandag iets leuks in het verschiet.... kom je op de heen of terug weg nog een bakkie halen?quote:
Even even via Zeeland?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij hebt maandag iets leuks in het verschiet.... kom je op de heen of terug weg nog een bakkie halen?Je gaat toch wel over de lelydijk (ofzow?)
ligt ook nog eens aan je instellingenquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Wow ik heb al 3 x de Fipo op een pagina.
Erg he dat ik daar op let![]()
Geen ideeeeeeeeeeee hoe we gaan..quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ja jij hebt maandag iets leuks in het verschiet.... kom je op de heen of terug weg nog een bakkie halen?Je gaat toch wel over de lelydijk (ofzow?)
Slaap lekker knuffeltjequote:Op zaterdag 18 september 2010 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er nu echt vandoor
Tot laters lieverdjes![]()
![]()
Truste LLquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er nu echt vandoor
![]()
Weltrustenquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er nu echt vandoor
![]()
nee gekkie, dat ligt NET niet op de routequote:
Wijkt er maar net 400 km van af?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee gekkie, dat ligt NET niet op de route
Zoietsquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Wijkt er maar net 400 km van af?
Ik weet dat Texel enorm exotisch klinkt...quote:
o,quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet dat Texel enorm exotisch klinkt...
Maar nee.
Kom je nog ergens langs Friesland?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet dat Texel enorm exotisch klinkt...
Maar nee.
Frankrijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:28 schreef Ferb het volgende:
[..]
o,
Je ouders waren in Spanje...
Toch?
Uhm, nee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Kom je nog ergens langs Friesland?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Maar dat wil ik best hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |