Hallo Fles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Mein probleem nied als juh sollie-uuhh dinges brief vol med dad soord fauten zid en juh wort afguweese. Hopulluk is duh beistant tege die teit afgusgafdquote:
Wanneer?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zie net dat ik er samen met LL eentje ga maken, kom jij dan helpen opeten?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Hallo Fles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Vast nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mein probleem nied als juh sollie-uuhh dinges brief vol med dad soord fauten zid en juh wort afguweese. Hopulluk is duh beistant tege die teit afgusgafd
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké ik ben in een stomme bui
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Moeite manquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Vriendjesgraaf van augustus 2010
Doe hier populair
Ik heb je bij de lijst gezetquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Moeite manAls jij nummers zoekt wil ik wel posten
Ja maar ik moet natuurlijk ook mijn eigen lijstquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb je bij de lijst gezetGlowmouse gaat het uitzoeken als de lijst lang genoeg is
Ja lieve schat, dat heb ik dus voor je geregeld bij dezequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar ik moet natuurlijk ook mijn eigen lijstMaar dan zonder moeite te doen wehehe
Ohwquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lieve schat, dat heb ik dus voor je geregeld bij deze
Ik sta bij verschillende figuren in die graaf....quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe hier populair
ik nie snapquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe hier populair
lijstje kopiëren, 145705 erbij zetten, posten, en dan maakt gloeimuis zo'n tof grafiekje voor je met ballonetjes en lijntjes naar users waarmee je vaak samen postquote:
ik zal eens even kijkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe hier populair
Waar kan je dat lijstje vinden?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
lijstje kopiëren, 145705 erbij zetten, posten, en dan maakt gloeimuis zo'n tof grafiekje voor je met ballonetjes en lijntjes naar users waarmee je vaak samen post.
Ik? W-w-w-w-waaaaaar?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik sta bij verschillende figuren in die graaf....
In een driehoeksverhouding met suikertaartje en GF![]()
...
in dat topicquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Waar kan je dat lijstje vinden?
Jeeeejquote:
Autoloos autoloos?quote:
Forum vriendjes, er staan een paar tussen die ik niet eens kenquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
suikertaartje
Dr_Flash
Ferb
LovelyLady
goldfinger1963
KapiteinGasthof
DaMart
naatje_1
JaniesBrownie
Trevland
MPG
ViezeFreddiey
Federer-fan
Panda72
Marijkezwolle
_F.U.B.A.R_
Giertje
Enfermera
SpauldingPF
honkeytonk
Oceanview
ElmoFan
Patje1987
Dalando
JaapAapSmulPaap
MuffinKillerzz
Myraela
Stink-ui
marcb1974
GeelSuperKuiken
Graseter
PeZu
TJDoornbos
apij4125
SuperwormJim
wel.o.k
Flippiee
Muizenbeest
Lindgren.
aight1
Penisbaard
friekin_
trolololo
Salamando
JanPiraat
Boterhamzakje
Lysdexie
Ploertendoder
Fanta-stick
-Datdus-
Halloquote:
Zo goed als!quote:
Hoi Marijkequote:
Wat voor lijstjequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
lijstje kopiëren, 145705 erbij zetten, posten, en dan maakt gloeimuis zo'n tof grafiekje voor je met ballonetjes en lijntjes naar users waarmee je vaak samen post.
Ferb!quote:
Hoi Henkquote:
Hey LLquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Marijke![]()
[..]
Wat voor lijstje
Oh ik ben hier echt te dom voor
ik snap er ook geen fuck van hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Marijke![]()
[..]
Wat voor lijstje
Oh ik ben hier echt te dom voor
Woohoooquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo goed als!Hij is opgehaald en wordt dan maandag bezorgd bij de opkoper en ook gevrijwaard als het goed is
En hoi Fha![]()
![]()
Zekerquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferb!![]()
Nog wat leuks gedaan vandaag?
[..]
Hoi HenkAlles goed?
Nopequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferb!![]()
Nog wat leuks gedaan vandaag?
[..]
Hoi HenkAlles goed?
Liebchenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey LLAlles weer rustig bij jou thuis?
gelukkig maarquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik snap er ook geen fuck van hoor
Ik geloof dat je je userid (dat nummertje wat je ziet als je bij je profiel kijkt) en het lijstje forumvriendjes en dan wordt er een grafiekje gemaaktquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik snap er ook geen fuck van hoor
Hier alles okeequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zeker![]()
Met jou ook mag ik hopen?
quote:
Liebchenquote:
Dat is fijn om te horen!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ja gister duurde het even voor Koen sliep, maar vandaag heeft hij vanmiddag niet geslapen dus hij was zo vertrokken. Hij hoest overdag wel veel en snotter ook behoorlijk, maar 'snachts iig niet zoveel meer
[..]
gelukkig maar
Windows 1900?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering door die plaatjes slaat bijna mijn pc vast
In dat topic waar fles een linkje van postte moet je het lijstje kopiëren en uitbreiden met je eigen userID. Dan maakt Gloeimuis zo'n grafiek voor je.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat je je userid (dat nummertje wat je ziet als je bij je profiel kijkt) en het lijstje forumvriendjes en dan wordt er een grafiekje gemaaktGeloof ik
![]()
En hoi snoet!
Ook geenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles okee
[..]Wat heb je dan voor stomme dingen gedaan?
![]()
[..]
Liebchen![]()
[..]
Dat is fijn om te horen!!
En dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat topic waar fles een linkje van postte moet je het lijstje kopiëren en uitbreiden met je eigen userID. Dan maakt Gloeimuis zo'n grafiek voor je.
Jah duh. Eetbaarquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
jij staat wel HEEL erg dicht bij ST hoor MPG![]()
ja, maar bij 'het lijstje forumvriendjes' ben je me alweer kwijtquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat je je userid (dat nummertje wat je ziet als je bij je profiel kijkt) en het lijstje forumvriendjes en dan wordt er een grafiekje gemaaktGeloof ik
![]()
En hoi snoet!
Wij staan keurig kuis ver weg meestalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
vraag me af hoe ze dat berekenenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:42 schreef MPG het volgende:
Mijn forumvriendjesgrafiek:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Correlatie.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vraag me af hoe ze dat berekenen
*hapquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij staan keurig kuis ver weg meestal
Zoals het hoort!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
NTquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Zoals het hoort!Henry?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Slaap ze alvastquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ontspannen en laptoppen gaat toch niet samenDus ik ga bankhangen en lekker op tijd slapen
Fijne avond allemaal
Trustequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ontspannen en laptoppen gaat toch niet samenDus ik ga bankhangen en lekker op tijd slapen
Fijne avond allemaal
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Henry?
Das mijn bankvullingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daag Marijke!![]()
![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne avond allemaal
Kijk eens: Let there be flashquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
slaap ze marijkequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne avond allemaal
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Henry?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ontspan ze en alvast slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne avond allemaal
Jee... wat vroegquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet morgen om 7 uur op maar ik wil per se het sportjournaal nog even meekrijgen
Uitzending gemist?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet morgen om 7 uur op maar ik wil per se het sportjournaal nog even meekrijgen
Ga je ineens naar de super vroege ochtend kerk?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Je moet toch iets voor je hobby over hebben niewaar?quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga je ineens naar de super vroege ochtend kerk?
Gelukkigquote:
Er gaan overdag toch ook treinen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet toch iets voor je hobby over hebben niewaar?
Succes met je katerquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
Ik had al in de kroeg moeten zijn... verdulle.
Bis morgen![]()
Was vandaag ineens weer relatief helder. Weet niet of ze inmiddels weer wil drinken. Dinsdag ga ik erlangsquote:
Dat klopt. Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Er gaan overdag toch ook treinen?
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Was vandaag ineens weer relatief helder. Weet niet of ze inmiddels weer wil drinken. Dinsdag ga ik erlangs
Aan je ui te zien dacht ik dat je hobby treinen spotten wasquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat wil je daarmee zeggen?
Niet helemaal, maar okeequote:Op zaterdag 18 september 2010 22:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Aan je ui te zien dacht ik dat je hobby treinen spotten was
tot zo MPGquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
Ik had al in de kroeg moeten zijn... verdulle.
Bis morgen![]()
Maar wat is je hobby dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |