het is juist leuk om met veel wapens te experimenteren, dan kom je vaak onvermoede koningscombinaties tegenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:09 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook niet zo weg ben van de maps. Ik heb nu nog een k/d ratio van 1.2, maar dat is nog meer net vol te houden. Ook probeer ik nu eindelijk wat andere wapens dan de SCAR-H, dus dan gaat het al snel wat minder goed.
Hoi Idoquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:21 schreef Parvus het volgende:
Overigens zegt iemands K/D ratio geen reet en boeit het me ook vrij weinig
Mijn hoge KD zei laatst tegen mij: "wauw Stoma, wat ben jij goed". Toen moest ik toch wel even een traantje wegpinken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:21 schreef Parvus het volgende:
Overigens zegt iemands K/D ratio geen reet en boeit het me ook vrij weinig
FAL, bah. In hardcore-matches misschien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is juist leuk om met veel wapens te experimenteren, dan kom je vaak onvermoede koningscombinaties tegen![]()
ik zei ooit tegen sommy dat hij de fal maar eens moest proberen, daarna was hij ineens verslaafd aan dat ding ofzo
Ik ben gewoon meer van de Rambo-stijl, denk ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:32 schreef KoningStoma het volgende:
Nu moet je op je woorden letten.De fal is het beste wapen in een spel ooit.
wow dit is wel de meest complete camper uitrusting die ik in tijden gezien hebquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
FAL, bah. In hardcore-matches misschien.
Mijn 'standaard' uitrusting:
SCAR-H + Heartbeat Sensor + Extended Mags
Striker + Red Dot Sight (die gebruik ik dus ook amper)
Bling Pro
Cold-Blooded Pro
Ninja Pro
Claymore
Stun grenade
Nu probeer ik de ACR en die ligt me ook wel! Daar probeer ik ook zo snel mogelijk die 15 silencer-kills mee te maken, dan schroef ik er meteen die Heartbeat Sensor op.
Hahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:09 schreef biertank het volgende:
[..]
wow dit is wel de meest complete camper uitrusting die ik in tijden gezien heb, tentje erbij en je bent klaar.
1 tip misschien moet je voor oma gaan ipv bling, kan je meerdere claymores neerzetten.
Ik ben alles behalve een camper, maar ik speel wel defensief. In de zin van, ik ren niet zomaar even ergens heen. Juist die Heartbeat Sensor is handig om naar nieuwe plekken te lopen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:09 schreef biertank het volgende:
[..]
wow dit is wel de meest complete camper uitrusting die ik in tijden gezien heb, tentje erbij en je bent klaar.
1 tip misschien moet je voor oma gaan ipv bling, kan je meerdere claymores neerzetten.
kan best, de fal is in het echt namelijk een volautomatisch wapen, alleen om het niet belachelijk goed te maken, staat ie in mw2 permanent op single firequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:36 schreef KoningStoma het volgende:
Als rambo een FAL had dan was het de beste film ooit.
* KoningStoma hoopt dat er geen fal in die films zat om mezelf niet voor lul te zetten
ff serieus he?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve een camper, maar ik speel wel defensief. In de zin van, ik ren niet zomaar even ergens heen. Juist die Heartbeat Sensor is handig om naar nieuwe plekken te lopen.
En ik haat het om dekking te zoeken als er een Harrier in de buurt is, dus vandaar.
ACR...quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:32 schreef KoningStoma het volgende:
Nu moet je op je woorden letten.De fal is het beste wapen in een spel ooit.
Hij zou silencer ipv extended mags moeten hebben. Dat is camper extremequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:09 schreef biertank het volgende:
[..]
Omdat ik zelf merkte dat ik daar de meeste kills mee had.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:50 schreef biertank het volgende:
[..]
ff serieus he?
je geeft aan dat je geen camper bent...
Leg is uit waarom je voor deze opstelling gaat, Bijv. als je loopt heb je niet zo heel erg veel aan claymores.
quote:Waarom zou je sowieso dekking willen zoeken voor een harrier met coldblooded![]()
quote:Cold-Blooded removes a user's white thermal silhouette while being viewed through the Thermal Scope, but can still be seen, (but less easily than other players) and killed. It also allows users to stay off UAVs, as well as not being targeted by killstreak rewards such as the Harrier or Pavelow.
Wat een intrietste opmerking..quote:Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef Darkestrah het volgende:
Hoe de neuk kan je van hardstyle houden?
Heartbeat sensor vind ik waardeloos, ben altijd meer op het schermpje aan het letten dan op wat er echt rondom me gebeurt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
FAL, bah. In hardcore-matches misschien.
Mijn 'standaard' uitrusting:
SCAR-H + Heartbeat Sensor + Extended Mags
Striker + Red Dot Sight (die gebruik ik dus ook amper)
Bling Pro
Cold-Blooded Pro
Ninja Pro
Claymore
Stun grenade
Nu probeer ik de ACR en die ligt me ook wel! Daar probeer ik ook zo snel mogelijk die 15 silencer-kills mee te maken, dan schroef ik er meteen die Heartbeat Sensor op.
Morgen tickets Qlimax in de verkoopquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:31 schreef Xblister het volgende:
[..]
Wat een intrietste opmerking..![]()
Hiervoor houden mensen van hardstyle, wat een show![]()
Kom maar onlinequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:38 schreef -SG- het volgende:
Wil nu wel ff knallen, vanavond naar vrienden.
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Speciaal voor Michas :
360 no scope bitches
quote:
Denk het niet, maar wss wel naar inqontrol en hardbassquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Morgen tickets Qlimax in de verkoopGa jij ook?
Hardbass staat ook in de planning als of Qlimax niet doorgaat of als ik geld over heb en mn vriendengroep nog een feestje wil pakkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef Xblister het volgende:
[..]
Denk het niet, maar wss wel naar inqontrol en hardbass
Mjah,quickscopen kan ik toch niet, dus ik gebruik nu marathon. Als ik die FMJ heb vrijgespeeld ga ik wel naar Blingquote:Op zondag 26 september 2010 11:36 schreef kutkabouter het volgende:
thermal is ook echt te makkelijk, vooral icm fmj
mensen die standaard SoH bij een sniper pakken
een sniper met marathonquote:Op zondag 26 september 2010 11:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah,quickscopen kan ik toch niet, dus ik gebruik nu marathon. Als ik die FMJ heb vrijgespeeld ga ik wel naar Bling
Met de Raffica als secondary is het wel een geniale combinatie.
Zoals gezegd, zodra ik FMJ heb ga ik naar bling, nu ff marathon, andere perks daar heb ik ook niet nodig met deze class, dan maar marathon aangezien ik die challenge ook eens helemaal wil halenquote:
als ik de intervention gebruik pak ik toch meestal wel scavenger ipv marathon, anders heb ik echt te weinig kogels bij een goeie streakquote:Op zondag 26 september 2010 12:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoals gezegd, zodra ik FMJ heb ga ik naar bling, nu ff marathon, andere perks daar heb ik ook niet nodig met deze class, dan maar marathon aangezien ik die challenge ook eens helemaal wil halen
Goeie muziek manquote:
Ik ben nog niet zo goed met dat ding dat ik echt met een tekort kom te zitten, bovendien heb ik altijd de raffica nogquote:Op zondag 26 september 2010 14:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als ik de intervention gebruik pak ik toch meestal wel scavenger ipv marathon, anders heb ik echt te weinig kogels bij een goeie streak
Hahaha heb hem nu pas gekekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Speciaal voor Michas :
360 no scope bitches
Ik haat jouquote:Op zondag 26 september 2010 17:22 schreef Silvanovisch het volgende:
Ik weet dat dit niet geliefd is, maar ik bied een challenges lobby aan.
Voor diegene die belang hebben bij alle unlocks/camo's/titles/emblems.
Post even je gamertag geven we dat even door aan microsoft faggot.quote:Op zondag 26 september 2010 17:22 schreef Silvanovisch het volgende:
Kansloosquote:Op zondag 26 september 2010 17:22 schreef Silvanovisch het volgende:
heel kansloos, daarbij, waarom zou je alle unlocks willenquote:Op zondag 26 september 2010 17:22 schreef Silvanovisch het volgende:
Nogmaals, ik haat je lul.quote:Op zondag 26 september 2010 18:42 schreef Silvanovisch het volgende:
Haha wat een haat. Er is toch aardig wat interesse naar, dus ja, kansloos wil ik het niet noemen.![]()
En mail gerust naar microsoft..... Heb toch geen x360..
Ik hou van je. Jammer dat het niet wederzijds is. Kusje?quote:Op zondag 26 september 2010 18:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nogmaals, ik haat je lul.
Flikker op, we willen jou hier niet, ga je homo-erotische praktijken ergens anders uitoefenendoei
Micchas, sinds wanneer zo huilliequote:Op zondag 26 september 2010 18:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nogmaals, ik haat je lul.
Flikker op, we willen jou hier niet, ga je homo-erotische praktijken ergens anders uitoefenendoei
het blijft natuurlijk gewoon hersenloos schieten, daar niet vanquote:Op zondag 26 september 2010 19:17 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Micchas, sinds wanneer zo huillieIk snap wel dat mensen dit (willen) doen, immers, je betaalt er ja voor. Sommige mensen vinden dit net zoiets als dat je in bijv. fighters niet alle characters meteen kunt gebruiken, maar moet unlocken. Desalniettemin zou ik het zelf niet doen, gewoon omdat ik het wel tof vind om die shit te unlocken en het voor mij wat meer voldoening geeft om iets te hebben nadat je er wat meer voor hebt moeten doen.
Je antwoord:quote:Op zondag 26 september 2010 19:17 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Micchas, sinds wanneer zo huillieIk snap wel dat mensen dit (willen) doen, immers, je betaalt er ja voor. Sommige mensen vinden dit net zoiets als dat je in bijv. fighters niet alle characters meteen kunt gebruiken, maar moet unlocken. Desalniettemin zou ik het zelf niet doen, gewoon omdat ik het wel tof vind om die shit te unlocken en het voor mij wat meer voldoening geeft om iets te hebben nadat je er wat meer voor hebt moeten doen.
Thanks Idoquote:Op zondag 26 september 2010 19:34 schreef Parvus het volgende:
Als je cheat ben je een kankernerd en hoop ik dat je interne bloedingen krijgt.
Daarom! Duifje!quote:Op zondag 26 september 2010 15:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahaha heb hem nu pas gekekente funny
maar waarom speciaal voor mij?
De mensen die dit doen krijgen nou niet echt bepaald "beyond normal gameplay". Ik vind het voor wapen (attachments) wel wat begrijpelijk, immers, elke keer als je extended mags haalt, ben je ze kwijt als je het wapen weer hebt bij de volgende prestige, idem voor camos (terwijl total headshots ook geregistreerd worden). Voor titels en emblems vind ik het dan wel übergay. Heb zelfs een prestige 3'er ofzo met de titel "Hard Eight" (prestige 8 titel) rond zien lopenquote:Wiki
Cheating in video games involves a video game player using non-standard methods for creating an advantage beyond normal gameplay
Fap fap fap... mmmmmm zie mij deze title hebben.... fap fap fap fap...quote:Op zondag 26 september 2010 18:42 schreef Silvanovisch het volgende:
Haha wat een haat. Er is toch aardig wat interesse naar, dus ja, kansloos wil ik het niet noemen.![]()
En mail gerust naar microsoft..... Heb toch geen x360..
quote:
quote:
quote:
Doen!quote:Op maandag 27 september 2010 08:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik ben nu voor het eerst level 70
zal ik prestige doen of niet? En raak ik dan mijn challenges weer allemaal kwijt?
en die challenges dan?quote:Op maandag 27 september 2010 08:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doen!
Kan ik bij jou trouwens wat bami bestellen? Doe maar 1 portie, een portie foe yong hai en wat kroepoekHoe lang duurt het?
Ja die raak je kwijt, maaaaar, je kan ze opnieuw doenquote:Op maandag 27 september 2010 08:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
en die challenges dan?
Ja kan wel bestellignm heeft wel even nodig, maar gaat nu een bericht naar de keuken
broodje bakpao in de aanbiedingquote:Op maandag 27 september 2010 08:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja die raak je kwijt, maaaaar, je kan ze opnieuw doenwoohooo
Oke, laat ff weten als het klaar is, ik sterf van de honger
WLEGH!quote:Op maandag 27 september 2010 08:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
broodje bakpao in de aanbieding
De Idovon is gay-meterquote:Op maandag 27 september 2010 09:10 schreef Parvus het volgende:
De Michhas is grappig-meter
0 [--|---------------------------------------------] 10
laatst ook in groundwar, 1 gast van mijn team en 2 van hun, ik heb die 2 afgeschoten en daarna ging ik ze teabaggen voor het gezicht van mijn teammate, toen leaveden ze alledriequote:Op maandag 27 september 2010 09:17 schreef Retarded het volgende:
lach me altijd kapot als ik in TDM 2 van die kneuzen zie boosten. Ga er dan ook altijd netjes bij zitten en knal die eikel van de tegenpartij kapot voor dat die booster in mijn team dat doet ... laatst 5x achter elkaar gedaan, en volgens mij waren ze boos
Ja dat ben ik wel met je eens... Sorry homiesquote:Op maandag 27 september 2010 09:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
laatst ook in groundwar, 1 gast van mijn team en 2 van hun, ik heb die 2 afgeschoten en daarna ging ik ze teabaggen voor het gezicht van mijn teammate, toen leaveden ze alledrie
ow en michhas, als je hier zoveel post moet je ook af en toe weer even meespelen ipv gaylo reach
jammer dat ik zelf alleen in het weekend kan spelen totdat ik een kamer hebquote:Op maandag 27 september 2010 09:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat ben ik wel met je eens... Sorry homies![]()
Ik beloof bij deze dat ik morgen mijn disc ga laten maken, en dan weer ff mee kom spelenvind het ook wel chill om een beetje af te wisselen eigenlijk...
Je hebt gelijk.. het spijt me
De vraag: 'waarom haat Idovon me zo' meterquote:Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef Parvus het volgende:
De I don't care if Michhas plays with us meter
|--------0-[---------------------------] 10
Liegbeest! Nja ik had het te druk met Harry Potterquote:Op maandag 27 september 2010 09:41 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie eigenlijk alleen Ido en Fsmxi nog MW2 spelenDe rest zit allemaal aan Halo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |