Mjah,quickscopen kan ik toch niet, dus ik gebruik nu marathon. Als ik die FMJ heb vrijgespeeld ga ik wel naar Blingquote:Op zondag 26 september 2010 11:36 schreef kutkabouter het volgende:
thermal is ook echt te makkelijk, vooral icm fmj
mensen die standaard SoH bij een sniper pakken
een sniper met marathonquote:Op zondag 26 september 2010 11:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah,quickscopen kan ik toch niet, dus ik gebruik nu marathon. Als ik die FMJ heb vrijgespeeld ga ik wel naar Bling
Met de Raffica als secondary is het wel een geniale combinatie.
Zoals gezegd, zodra ik FMJ heb ga ik naar bling, nu ff marathon, andere perks daar heb ik ook niet nodig met deze class, dan maar marathon aangezien ik die challenge ook eens helemaal wil halenquote:
als ik de intervention gebruik pak ik toch meestal wel scavenger ipv marathon, anders heb ik echt te weinig kogels bij een goeie streakquote:Op zondag 26 september 2010 12:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoals gezegd, zodra ik FMJ heb ga ik naar bling, nu ff marathon, andere perks daar heb ik ook niet nodig met deze class, dan maar marathon aangezien ik die challenge ook eens helemaal wil halen
Goeie muziek manquote:
Ik ben nog niet zo goed met dat ding dat ik echt met een tekort kom te zitten, bovendien heb ik altijd de raffica nogquote:Op zondag 26 september 2010 14:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als ik de intervention gebruik pak ik toch meestal wel scavenger ipv marathon, anders heb ik echt te weinig kogels bij een goeie streak
Hahaha heb hem nu pas gekekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Speciaal voor Michas :
360 no scope bitches
Ik haat jouquote:Op zondag 26 september 2010 17:22 schreef Silvanovisch het volgende:
Ik weet dat dit niet geliefd is, maar ik bied een challenges lobby aan.
Voor diegene die belang hebben bij alle unlocks/camo's/titles/emblems.
Post even je gamertag geven we dat even door aan microsoft faggot.quote:Op zondag 26 september 2010 17:22 schreef Silvanovisch het volgende:
Kansloosquote:Op zondag 26 september 2010 17:22 schreef Silvanovisch het volgende:
heel kansloos, daarbij, waarom zou je alle unlocks willenquote:Op zondag 26 september 2010 17:22 schreef Silvanovisch het volgende:
Nogmaals, ik haat je lul.quote:Op zondag 26 september 2010 18:42 schreef Silvanovisch het volgende:
Haha wat een haat. Er is toch aardig wat interesse naar, dus ja, kansloos wil ik het niet noemen.![]()
En mail gerust naar microsoft..... Heb toch geen x360..
Ik hou van je. Jammer dat het niet wederzijds is. Kusje?quote:Op zondag 26 september 2010 18:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nogmaals, ik haat je lul.
Flikker op, we willen jou hier niet, ga je homo-erotische praktijken ergens anders uitoefenendoei
Micchas, sinds wanneer zo huilliequote:Op zondag 26 september 2010 18:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nogmaals, ik haat je lul.
Flikker op, we willen jou hier niet, ga je homo-erotische praktijken ergens anders uitoefenendoei
het blijft natuurlijk gewoon hersenloos schieten, daar niet vanquote:Op zondag 26 september 2010 19:17 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Micchas, sinds wanneer zo huillieIk snap wel dat mensen dit (willen) doen, immers, je betaalt er ja voor. Sommige mensen vinden dit net zoiets als dat je in bijv. fighters niet alle characters meteen kunt gebruiken, maar moet unlocken. Desalniettemin zou ik het zelf niet doen, gewoon omdat ik het wel tof vind om die shit te unlocken en het voor mij wat meer voldoening geeft om iets te hebben nadat je er wat meer voor hebt moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |