ACR...quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:32 schreef KoningStoma het volgende:
Nu moet je op je woorden letten.De fal is het beste wapen in een spel ooit.
Hij zou silencer ipv extended mags moeten hebben. Dat is camper extremequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:09 schreef biertank het volgende:
[..]
wow dit is wel de meest complete camper uitrusting die ik in tijden gezien heb, tentje erbij en je bent klaar.
1 tip misschien moet je voor oma gaan ipv bling, kan je meerdere claymores neerzetten.
Omdat ik zelf merkte dat ik daar de meeste kills mee had.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:50 schreef biertank het volgende:
[..]
ff serieus he?
je geeft aan dat je geen camper bent...
Leg is uit waarom je voor deze opstelling gaat, Bijv. als je loopt heb je niet zo heel erg veel aan claymores.
quote:Waarom zou je sowieso dekking willen zoeken voor een harrier met coldblooded![]()
quote:Cold-Blooded removes a user's white thermal silhouette while being viewed through the Thermal Scope, but can still be seen, (but less easily than other players) and killed. It also allows users to stay off UAVs, as well as not being targeted by killstreak rewards such as the Harrier or Pavelow.
Wat een intrietste opmerking..quote:Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef Darkestrah het volgende:
Hoe de neuk kan je van hardstyle houden?
Heartbeat sensor vind ik waardeloos, ben altijd meer op het schermpje aan het letten dan op wat er echt rondom me gebeurt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
FAL, bah. In hardcore-matches misschien.
Mijn 'standaard' uitrusting:
SCAR-H + Heartbeat Sensor + Extended Mags
Striker + Red Dot Sight (die gebruik ik dus ook amper)
Bling Pro
Cold-Blooded Pro
Ninja Pro
Claymore
Stun grenade
Nu probeer ik de ACR en die ligt me ook wel! Daar probeer ik ook zo snel mogelijk die 15 silencer-kills mee te maken, dan schroef ik er meteen die Heartbeat Sensor op.
Morgen tickets Qlimax in de verkoopquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:31 schreef Xblister het volgende:
[..]
Wat een intrietste opmerking..![]()
Hiervoor houden mensen van hardstyle, wat een show![]()
Kom maar onlinequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:38 schreef -SG- het volgende:
Wil nu wel ff knallen, vanavond naar vrienden.
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Speciaal voor Michas :
360 no scope bitches
quote:
Denk het niet, maar wss wel naar inqontrol en hardbassquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Morgen tickets Qlimax in de verkoopGa jij ook?
Hardbass staat ook in de planning als of Qlimax niet doorgaat of als ik geld over heb en mn vriendengroep nog een feestje wil pakkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef Xblister het volgende:
[..]
Denk het niet, maar wss wel naar inqontrol en hardbass
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |