het is juist leuk om met veel wapens te experimenteren, dan kom je vaak onvermoede koningscombinaties tegenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:09 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook niet zo weg ben van de maps. Ik heb nu nog een k/d ratio van 1.2, maar dat is nog meer net vol te houden. Ook probeer ik nu eindelijk wat andere wapens dan de SCAR-H, dus dan gaat het al snel wat minder goed.
Hoi Idoquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:21 schreef Parvus het volgende:
Overigens zegt iemands K/D ratio geen reet en boeit het me ook vrij weinig
Mijn hoge KD zei laatst tegen mij: "wauw Stoma, wat ben jij goed". Toen moest ik toch wel even een traantje wegpinken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:21 schreef Parvus het volgende:
Overigens zegt iemands K/D ratio geen reet en boeit het me ook vrij weinig
FAL, bah. In hardcore-matches misschien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is juist leuk om met veel wapens te experimenteren, dan kom je vaak onvermoede koningscombinaties tegen![]()
ik zei ooit tegen sommy dat hij de fal maar eens moest proberen, daarna was hij ineens verslaafd aan dat ding ofzo
Ik ben gewoon meer van de Rambo-stijl, denk ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:32 schreef KoningStoma het volgende:
Nu moet je op je woorden letten.De fal is het beste wapen in een spel ooit.
wow dit is wel de meest complete camper uitrusting die ik in tijden gezien hebquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
FAL, bah. In hardcore-matches misschien.
Mijn 'standaard' uitrusting:
SCAR-H + Heartbeat Sensor + Extended Mags
Striker + Red Dot Sight (die gebruik ik dus ook amper)
Bling Pro
Cold-Blooded Pro
Ninja Pro
Claymore
Stun grenade
Nu probeer ik de ACR en die ligt me ook wel! Daar probeer ik ook zo snel mogelijk die 15 silencer-kills mee te maken, dan schroef ik er meteen die Heartbeat Sensor op.
Hahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:09 schreef biertank het volgende:
[..]
wow dit is wel de meest complete camper uitrusting die ik in tijden gezien heb, tentje erbij en je bent klaar.
1 tip misschien moet je voor oma gaan ipv bling, kan je meerdere claymores neerzetten.
Ik ben alles behalve een camper, maar ik speel wel defensief. In de zin van, ik ren niet zomaar even ergens heen. Juist die Heartbeat Sensor is handig om naar nieuwe plekken te lopen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:09 schreef biertank het volgende:
[..]
wow dit is wel de meest complete camper uitrusting die ik in tijden gezien heb, tentje erbij en je bent klaar.
1 tip misschien moet je voor oma gaan ipv bling, kan je meerdere claymores neerzetten.
kan best, de fal is in het echt namelijk een volautomatisch wapen, alleen om het niet belachelijk goed te maken, staat ie in mw2 permanent op single firequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:36 schreef KoningStoma het volgende:
Als rambo een FAL had dan was het de beste film ooit.
* KoningStoma hoopt dat er geen fal in die films zat om mezelf niet voor lul te zetten
ff serieus he?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve een camper, maar ik speel wel defensief. In de zin van, ik ren niet zomaar even ergens heen. Juist die Heartbeat Sensor is handig om naar nieuwe plekken te lopen.
En ik haat het om dekking te zoeken als er een Harrier in de buurt is, dus vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |