Ja klopt. Het klinkt alleen mafquote:Op zondag 19 september 2010 11:47 schreef UltraR het volgende:
Ik snapte het probleem dat Martijn leek te hebben met dat verhaal over grasallergie niet... Dat kan toch? Soort hooikoorts lijkt me.
quote:Daar had ik ook nog van gewonnen.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:46 schreef -Miauw- het volgende:
EstherrrrWas zo blij dat ze het gered heeft tussen die twee
quote:Filmpje van je zangtalent in mijn PMOp zaterdag 23 oktober 2010 01:51 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Daar had ik ook nog van gewonnen.
quote:Jaartje geduld, ik ga volgend jaar ook meedoen.
quote:Nou je bent in ieder geval zeker van je zaakOp zaterdag 23 oktober 2010 02:08 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Jaartje geduld, ik ga volgend jaar ook meedoen.![]()
Vond het trouwens verrassend dat het podium niet inzakte met Lijkwan en dat andere zwaargewicht in de ring.
quote:Ja hè, arm kindOp zaterdag 23 oktober 2010 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
In, zoals jij het noemt, 'schreeuwfestijn' had Esther de meeste controle. Ze moest wel all the way om niet onder te sneeuwen en haar kwaliteiten te kunnen laten zien.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, ze schreeuwde teveel en met die oog-tic had ze iets weg van dat meisje uit The Exorcist. Nee, weet dat ze daar niks aan kan doen, maar het is niet prettig om naar te kijken. Sorry.
Dat hele trio was matig en elkaar aan het proberen aan het overpoweren. Dan was Schiphol-dude nog het beste.
quote:Dan zou ik even een doktersbezoekje plegen, want ze was vooral bezig om haar (verder best mooie) stem te verpesten door keihard te schreeuwen. Nee, dit was niet goed.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:15 schreef UltraR het volgende:
[..]
![]()
Esther liet die andere twee zangtechnisch alle hoeken van de ring zien.
quote:Dat ben ik met je eens. Ik denk alleen dat ze geen andere keus had om niet (haast letterlijk) weg geblazen te worden door die andere twee. Hopelijk is haar volgende auditie onder rustiger omstandighedenOp zaterdag 23 oktober 2010 12:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dan zou ik even een doktersbezoekje plegen, want ze was vooral bezig om haar (verder best mooie) stem te verpesten door keihard te schreeuwen. Nee, dit was niet goed.
quote:Ze zou juist kunnen opvallen denk ik door wat rustiger aan te doen. Maar dat lijkt tegenwoordig geen optie meer, zoveel zangers en vooral veel zangeressen schreeuwen zich een weg in de rondte. Maarja, ze is door, dus blijkbaar heeft het geholpen. Ik luister liever naar een meer ingetogen vrouwenstem, zoals JoanOp zaterdag 23 oktober 2010 12:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik denk alleen dat ze geen andere keus had om niet (haast letterlijk) weg geblazen te worden door die andere twee. Hopelijk is haar volgende auditie onder rustiger omstandigheden
Ze zong zo vals als een kraaiquote:Op zondag 7 november 2010 13:27 schreef Dizer het volgende:
Esther is toch wel fucking goed, zeker een van mijn favorieten!
Het is er maar 1 Erikquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan er niks aan doen, en zij nog minder, maar die ogen. Ik kan er niet omheen kijken.
Ze gingen mis maar ik vond dat ze ze goed oppakte door wat anders te doen met de uithalen, klonk prima. Ik vond haar een van de beste van de avond.quote:Op zaterdag 13 november 2010 07:24 schreef Redux het volgende:
Ze is door
Die 2 uithalen van haar gingen toch gewoon helemaal mis?
Eens. Vat mij betreft had er niemand uit van team Van Velzen gemoeten. Ze waren allemaal goed. Dan liever twee van t N&S team.quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:57 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik vond haar herkansing stukken beter gaan, geen misgeschoten uithalen meer; terecht door
Ik ook!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gingen mis maar ik vond dat ze ze goed oppakte door wat anders te doen met de uithalen, klonk prima. Ik vond haar een van de beste van de avond.
Dat was Simon...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind het ook geen nummer om tijdens een live show even in te zetten...
En ik vind het erg vreemd dat ze zoooo lang heeft moeten wachten?Waarom moest Nick eerst even zingen met Pearl?
Ook best, verandert weinig aan de situatiequote:
Toen Simon en Pearl dat duet deden had ik echt zoiets van ".. Esther? Heb ik 't gemist.", maar daarna kwam zij pas. Vond 't ook raar dat ze haar op het aller-állerlaatst deden.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind het ook geen nummer om tijdens een live show even in te zetten...
En ik vind het erg vreemd dat ze zoooo lang heeft moeten wachten?Waarom moest Nick eerst even zingen met Pearl?
Dat dus jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze zet inderdaad teveel kracht op haar stem en ze performt alsof ze een hele grote drol moet uitdraaien. Het hoeft allemaal niet zo heftig..
Ze had het inderdaad iets kleiner mogen houden, maar wmb terecht uit de sing offquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze was stukken beter dan vorige week maar nog steeds vind ik haar één van de zwakkere. Ze zet inderdaad teveel kracht op haar stem en ze performt alsof ze een hele grote drol moet uitdraaien. Het hoeft allemaal niet zo heftig.. Het nummer past wel prima bij haar stem, dus ze heeft geluk gehad.
Precies!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze was stukken beter dan vorige week maar nog steeds vind ik haar één van de zwakkere. Ze zet inderdaad teveel kracht op haar stem en ze performt alsof ze een hele grote drol moet uitdraaien. Het hoeft allemaal niet zo heftig.. Het nummer past wel prima bij haar stem, dus ze heeft geluk gehad.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:32 schreef grazz het volgende:
Esther was topHopelijk blijft ze er nog lang in!
Jaloers wijf. Ja ze is mooier dan jij. So what?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mwah, erg zwak begin. En ze kijkt nog steeds als iemand met obstipatie. Exit, please! Maar ze wordt er sowieso ingehouden door VanVelzen, vrees ik..
Waarom mag geen enkele vrouw hier negatief over een andere vrouw zijn, zonder gelijk als jaloers bestempeld te worden? Over dat soort zaken heb ik absoluut niets te klagen hoor, dank je.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jaloers wijf. Ja ze is mooier dan jij. So what?
Kneus!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens beter willen zien presteren met zoveel druk op je schouders. Waarschijnlijk zak je dan keihard door de grond dus niet zeuren muts.quote:
In hoeveel topics post jij dit vanavond nu al, zal ik gaan tellen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan dit programma (al zou ik Jennifers butt keihard kickenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:37 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens beter willen zien presteren met zoveel druk op je schouders. Waarschijnlijk zak je dan keihard door de grond dus niet zeuren muts.
Er is niets uniek aan een zingende hippiequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:51 schreef UltraR het volgende:
Mwoh, ik had toch liever Joan door zien gaan.
Die is unieker, meer kans om het te gaan maken in de muziekwereld.
Al had ik het vertrek van Esther ook heel erg gevonden...
Klote Lenny had er gewoon uit gemoeten.
Ja we weten nu wel dat je jaloers bentquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan dit programma (al zou ik Jennifers butt keihard kicken), dus da's een drogreden. En sorry hoor, ze bombarderen deze show als een show die bárst van het talent. Dan verwacht ik ook vlekkeloze optredens.
Tja, ik vind Esther gewoon niet fijn om naar te kijken, en dramaqueen dat ik ben, vind ik het leuk om mijn mening wat aan te dikken.
Ik word ook heel moe als ik naar haar kijk, alsof ze een enorme klus moet klaren. En haar stem is goed, maar er zijn al zoveel van dat type stemmen. Ik zou haar stem er niet uitpikken als ik hem op de radio hoorde.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Helaas, jammer dat Roel heeft gekozen voor een doorsnee (maar zeker goede, dat ontken ik niet) stem. Joan heeft toch een veel apartere stem. En ik blijf erbij dat Esther veel te krampachtig performt. Steeds die ogen dicht, vind het niet ontspannen om naar te kijken. Ze kan die energie beter gebruiken voor haar zang.
Enne, de styling mag haar volgens mij niet zo. Voor de derde keer achtereen wordt ze in een te kort jurkje gepropt. Totaal niet flatteus voor haar lichaamstype.
Ben het wel een beetje eens met je, maar ik vind vanaf het begin dat Esther veel vriendelijker en bereikbaarder overkomt dan bijvoorbeeld Joan, in mijn ogen dan. En ik denk dat dat haar ondergang is geweest.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Helaas, jammer dat Roel heeft gekozen voor een doorsnee (maar zeker goede, dat ontken ik niet) stem. Joan heeft toch een veel apartere stem. En ik blijf erbij dat Esther veel te krampachtig performt. Steeds die ogen dicht, vind het niet ontspannen om naar te kijken. Ze kan die energie beter gebruiken voor haar zang.
Enne, de styling mag haar volgens mij niet zo. Voor de derde keer achtereen wordt ze in een te kort jurkje gepropt. Totaal niet flatteus voor haar lichaamstype.
ik zou die cd van Joan niet eens gratis willen hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:49 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ben het wel een beetje eens met je, maar ik vind vanaf het begin dat Esther veel vriendelijker en bereikbaarder overkomt dan bijvoorbeeld Joan, in mijn ogen dan. En ik denk dat dat haar ondergang is geweest.
Toch blij dat er een CD uitkomt met haar, ben benieuwd. Maar ben toch blij dat Esther door is.
\quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:49 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ben het wel een beetje eens met je, maar ik vind vanaf het begin dat Esther veel vriendelijker en bereikbaarder overkomt dan bijvoorbeeld Joan, in mijn ogen dan. En ik denk dat dat haar ondergang is geweest.
Toch blij dat er een CD uitkomt met haar, ben benieuwd. Maar ben toch blij dat Esther door is.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou die cd van Joan niet eens gratis willen hebben.
Als dat verschil uitmaakte, dan zou Esther niet in de sing-off hebben gedaan en Joan toch welquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
\
Denk dat dat ook behoorlijk heeft meegespeeld ja, Esther komt sympathiek en open over en Joan is wat rustiger. Mensen stemmen nu eerder op open types. Hoewel Boris ook ooit Idols gewonnen heeft.
Echt, hoe kún je dat vinden?!quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
Joan verkrachte dat vreselijke mooie nummer. En dat geluid van haar sowieso... brrrrrrr
Ik vond haar in het begin eigenlijk altijd wel verfrissend omdat het bij haar nooit echt een karaoke show werd, omdat ze altijd met het nummer speelde in plaats van gewoon weer een liedje te spelen, dat vond ik opzich wel vernieuwend.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou die cd van Joan niet eens gratis willen hebben.
Die stem is verschrikkelijk en Esther klinkt toch echt wel 100x beter
Het is je niet opgevallen dat ze een enorm specifiek geluid heeft?quote:
Heel 'eigen'quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is je niet opgevallen dat ze een enorm specifiek geluid heeft?
Waar was je nou gisterquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:03 schreef Redux het volgende:
Ik wordt altijd een beetje onpasselijk van haar ooggeknipper....
Sudeko, sjoelen we niet meer tegenwoordig?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:07 schreef Redux het volgende:
ja de sudeko dames wilden niet naar tovh kijken
Ja je hebt gelijk hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
En het gaat om hoe ze zingt, dan luister je maar ipv kijken![]()
Die heb ik alleen op het einde gezien, ik was net m'n beker melk en Shandy aan het halenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:08 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk hoor
Maar wat vond jij van die tongzoen van bennie?
Ik hoop dat ie een keer flink o zn bek gaatquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:08 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk hoor
Maar wat vond jij van die tongzoen van bennie?
Stuur me even een pé-emmetjequote:
ah meid, ik lig zometeen al in mn bedje, als ik je ga pmen dan lig ik er om 3 uur vannacht nog niet in ben ik bangquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stuur me even een pé-emmetje [ afbeelding ]
Straks 2 keer geen VOH op Vrijdag, dan kunnen we sjoelen
Kerstavond en Oud&Nieuw.quote:
Ik heb nog een ganz geile Deutsche sessie met Shemsi geprobeerd te regelen, ik hoor nog van haarquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:16 schreef Redux het volgende:
[..]
ah meid, ik lig zometeen al in mn bedje, als ik je ga pmen dan lig ik er om 3 uur vannacht nog niet in ben ik bang
Gaan ze dopfelen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:20 schreef Redux het volgende:
leip, rons grote ganzebord nu op max! met mn persoonlijke held (not) de rijdende rechter!!
Ik vind het ook erg lüftig, en Esther komt zo nog eens aan een 2e topic deelquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:22 schreef Redux het volgende:
ik weet niet, maar dit is nog eens oprechte teevee, tv waarvoor je opblijft
Als sla je me doodquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:23 schreef Redux het volgende:
maar wanneer is de finale van voh dan?
21 Januari denk ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:25 schreef Redux het volgende:
is er wel een finale?? mijn god, straks is er geen einde!
Mijn goudvissen raakten meteen uit koers in de komquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:28 schreef Redux het volgende:
ah ok dat is geruststellend
ik heb het gemist, ik kan er wel naar raden hoor maar ben toch benieuwd, wat vond jij van het optreden vanpopje ewbank gister?
Ja zekerquote:
Hoe zwommen die van jou? Of zijn die Maandag nog de eerste?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:35 schreef Redux het volgende:
gelukkig, het laatste wat je wil zijn gefrustreerde vissen in je kom
Open jij even een nieuw deel als je eens tijd hebtquote:
Dat is zieligquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:41 schreef Redux het volgende:
wel ok, alleen tv maakt je zo dik helaas
maar sorry, ik blijf erin hangen, maar ik kan me niet over haar oog geknipper heenzetten.
Ja tollquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:45 schreef Redux het volgende:
ja nou ja ik ben nog steeds een beetje van de leg vanwege eva die gewoon weg miest
maar ik zal me de volgende keer beter inzetten om meer waardering voor haar te vinden. Ok?
Met veel uithalen? Ik denk dat ik het weet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:47 schreef Redux het volgende:
eva was die lange 'vrije ziel' met die briljante eind-toon in haar auditie
Nee ik denk dat ik een ander in m'n hoofd hebquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:49 schreef Redux het volgende:
ja ze overdreef inderdaad erg met haar riedeltjes, maar die eind toon, ik krijg er nog steeds kippevel van
ik vond haar gewoon erg muzikaal
Een van de beste audities ooit bij de Nederlandse talentenjachten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:47 schreef Redux het volgende:
eva was die lange 'vrije ziel' met die briljante eind-toon in haar auditie
Ik vond haar hier ook best goed, maar om nou van over 'een van de beste audities' te praten? Nee.quote:
Topickaap inderdaad, woeps.quote:Op zondag 12 december 2010 12:26 schreef Roadster het volgende:
Zitten we niet een beetje in het verkeerde topic???
Auditie van Eva was echt goed, alleen in de battle was ze toch echt de mindere.... jammer maar terecht.
Uitschakeling had vooral te maken omdat Angela geen moedertje kon spelen over Eva. Het is dat Kim zo goed zingt anders had ze haar ook eruit gegooid. Liefst werkt ze met de 3 kindertjes die er nu nog bij haar inzitten en alles aannemen wat mamma Angela zegt. (, Shari-A 18 jaar, Nyssina 21, Bart 22 )quote:Op zondag 12 december 2010 12:26 schreef Roadster het volgende:
Zitten we niet een beetje in het verkeerde topic???
Auditie van Eva was echt goed, alleen in de battle was ze toch echt de mindere.... jammer maar terecht.
Ik gun haar de volgende ronde gewoon door zonder sing-offquote:Op zondag 12 december 2010 16:43 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Esther heeft weer goed gezongen. Jammer dat ze in de sing off is beland. Dat had ik haar niet gegund. Een aantal zangeressen in de show zouden vast wensen dat ze maar 10% van haar power konden hebben.
Me 2.quote:Op zondag 12 december 2010 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gun haar de volgende ronde gewoon door zonder sing-off
Wat is er mis met rondingen in een kort rokje? Ik vind dat sexy.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
dat wel jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:03 schreef Redux het volgende:
Ik wordt altijd een beetje onpasselijk van haar ooggeknipper....
Volgens mij was het zoiets als dat de spier van haar oog gelinkt is aan een spier in haar mond, en dat daarom haar oog soms hetzelfde doet als haar mond?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:24 schreef Smikke het volgende:
Goed dat Esther door is naar de halve finale.
Regelrechte spuit elf-vraag het zal vast al heul vaak gevraagd zijn, maar wat hééft Esther met haar rechteroog, dat het zo'n geheel eigen leven lijkt te leiden?
Goeie vraag trouwens, want ik lees toch veel in TAL mee, maar ik heb het nog niet eerder voorbij zien komen.quote:
Werd toch uitgebreid behandeld bij haar auditie.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeie vraag trouwens, want ik lees toch veel in TAL mee, maar ik heb het nog niet eerder voorbij zien komen.
Grappig, was er ook al benieuwd naar
Ah dat heb ik gemist, ben pas daarna gaan kijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef UltraR het volgende:
[..]
Werd toch uitgebreid behandeld bij haar auditie.
Ah, zonde. Audities waren het mooiste van het programma.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dat heb ik gemist, ben pas daarna gaan kijken.
Ik ben afgehaakt toen elke auditie 2 minuten duurde en er 5 minuten familietoestanden en interviews voorbij kwamen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ah, zonde. Audities waren het mooiste van het programma.
Sterker nog, ze MOET winnenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind Esther heel goed. Ik weet niet wie er nog over is (Ben?) maar ik vind dat ze naar de finale moet.
OMG, Ben jij mijn kloon?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ze moet echt over Ben heen. Die gast is zoooo overgewaardeerd.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ze moet echt over Ben heen. Die gast is zoooo overgewaardeerd.
Nja niet helemaal natuurlijk, zij heeft zelf gekozen voor Roel en niet voor Angela...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:14 schreef BobW het volgende:
Zij had eigenlijk ook door moeten gaan ipv Kim.
Dat coachsysteem is niet eerlijk...-O-
Me 2!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:19 schreef Dizer het volgende:
Kutzooi.
Nou maar hopen dat er een cd komt! Ik wil gewoon meer van haar horen!
Ben-fan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:20 schreef PalmRoyale het volgende:
Het zijn natuurlijk niet alleen maar vrouwen die op Ben stemmen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:26 schreef ranja het volgende:
Ik vond haar vorige week nog beter, maar ze was vandaag ook veel beter dan Ben.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Me 2!
Is haar single eigenlijk ook te downloaden?
Ik heb net haar single van vanavond al gedownload!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Me 2!
Is haar single eigenlijk ook te downloaden?
Ze had toch juist 45% van die stemmenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef UltraR het volgende:
Echt een schandalig groot verschil in punten vanuit v. Velzen.
"We kijken niet alleen naar vanavond" bleef hij maar roepen om het te rechtvaardigen.
Fuck zeg. Esther had gewoon 55% van de stemmen van het publiek. Ze had Ben verslagen!!!
Wereldprestatie zonder beloning.
Dat is niet zo, Esther had 45 (35 + 45 = 80) en Ben 55 (65 + 55 = 120)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef UltraR het volgende:
Fuck zeg. Esther had gewoon 55% van de stemmen van het publiek. Ze had Ben verslagen!!!
Ik bedoelde eigenlijk de single die ze opgenomen heeft... Die ze zou zingen als ze door was naar de finale...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb net haar single van vanavond al gedownload!
Maar "Stop" heb ik al grijs gedraaid![]()
![]()
![]()
![]()
Die zal door de shredder gehaald worden vrees ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de single die ze opgenomen heeft... Die ze zou zingen als ze door was naar de finale...
Toch zijn die bitchfights zoals bij X Factor ook niet alles. Eigenlijk moeten we gewoon terug naar Idols 1, waarbij de kandidaat met de minste stemmen op kan flikkeren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:14 schreef BobW het volgende:
Zij had eigenlijk ook door moeten gaan ipv Kim.
Dat coachsysteem is niet eerlijk...
precies! met de kwaliteit van the voice en zonder de eerste afzeikafleveringen van idols, nix meestemsysteem van de coaches, ik heb me er echt aan geergerd als er iemand uit het eam van roel weg moestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Toch zijn die bitchfights zoals bij X Factor ook niet alles. Eigenlijk moeten we gewoon terug naar Idols 1, waarbij de kandidaat met de minste stemmen op kan flikkeren.
Eensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Toch zijn die bitchfights zoals bij X Factor ook niet alles. Eigenlijk moeten we gewoon terug naar Idols 1, waarbij de kandidaat met de minste stemmen op kan flikkeren.
Yep! Nog even de spanning er in houden, nog wat gedl trekken bij de Ben-stemmers...Nog meer smsen jongens, anders ligt Ben eruitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:50 schreef Cee het volgende:
Wat een geweldig optreden gaf ze. Ik dacht echt even dat ze die finale ging halen!Maar natuurlijk heeft het programma, slim zoals ze zijn, een constructie uitgevonden om uiteindelijk toch de finalisten te krijgen die ze willen.
nee hoorquote:Op maandag 15 november 2010 23:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Essie gaat er de volgende keer uit
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Stefkeeh het volgende:
single esther voor wie em niet kon vinden:
quote:Esther Nijhove (The Voice) tekent bij 8Ball Music
Bijna een half jaar na de finale van The Voice of Holland is ook Esther Nijhove onder de pannen. De zangeres heeft een contract getekend bij 8Ball Music, waar binnenkort haar single verschijnt, meldt artiestenbureau Jan Vis. “Ik heb The Voice niet gewonnen, maar heb wel een kans gekregen om mij toch verder te ontwikkelen en een muzikale carriere op te bouwen”, aldus Nijhove. “A dream come true… Een jaar geleden dat ik niet durven dromen dat ik een platencontract zou krijgen. De wonderen zijn de wereld nog lang niet uit.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |