Wat zijn de titels van de overige 4 dan? De afvallers? Die staan niet in de OP?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
De single die Jennifer ervoor heeft opgenomen vind ik eigenlijk het mooiste van de 8
Die van Anne ook nietquote:Op zondag 16 januari 2011 14:14 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik kan nergens die van Esther vinden..
Ik vind ze allemaal wel veel mooier als de vrijdag misschien moet je ze ook vaker horen voordat ze mooi zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:56 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik hoor ze nu bij life4you, daar klinken sommige (die van Leonie) stukken beter, die van Ben begint iets beter te worden maar vind ik nogsteeds niets, en Kim kwam wat mij betreft niet zuiver over.. Pearl moet nog komen. Ik vind het trouwens ook van die songfestival nummers, waarom sturen we niemand van hun daarnaartoe?
Dat heb ik volgens mij gemist (m'n pvr had niet alles opgenomen), wat had Angela over haar gezegd?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:36 schreef miep63 het volgende:
Vond dat nummer van Kim bij live 4 u wel beter klinken dan afgelopen vrijdag, maar dat is natuurlijk ook niet zo raar nadat gezeik van haar coach, ze was echt gekwetst.
Tja, heb je mensen die gaan een single 100x kopenquote:Op maandag 17 januari 2011 09:22 schreef iBenny het volgende:
1 verkochte single telt trouwens voor 2 stemmen!
Single:quote:Op maandag 17 januari 2011 09:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, heb je mensen die gaan een single 100x kopen
Is 1 single voor 2 stemmen trouwens goedkoper dan 2x sms-en?
http://twitter.com/#!/Jan_Vis/status/26967435525496832quote:Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
Publiceren ze dat ook echt of heb jij dat zelf uitgevogeld?
Ik ook wel, die van Leonie is toch een stuk leuker.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:58 schreef BambigetHIGHER. het volgende:
Ik ben echt héél verbaast dat Kim en Leonie gelijk staan...
Daar gaan we al... ik vind die van Kim dus een stuk leukerquote:Op maandag 17 januari 2011 14:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ook wel, die van Leonie is toch een stuk leuker.
Maar jij hebt ze alle 8 toch gekocht, dat maakt dus geen verschil. Tenzij je die van Kim nog een keer koopt.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:04 schreef iBenny het volgende:
Daar gaan we al... ik vind die van Kim dus een stuk leuker
Klopt, ik wilde ze allemaal horen.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar jij hebt ze alle 8 toch gekocht, dat maakt dus geen verschil. Tenzij je die van Kim nog een keer koopt.
Ik heb alleen die van Leonie.
Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen die singles meer dan 1x kopen omdat het meetelt.
http://www.downloadmusic.nl/acties/thevoiceofhollandquote:Op maandag 17 januari 2011 14:21 schreef BambigetHIGHER. het volgende:
Volgens mij kan je een nummer maar 1x kopen in iTunes? Anders zegt 'ie iets in de trant van "U hebt dit nummer al aangeschaft, blabla" en als je 't dan nog een keer doet is 't gratis omdat je er al een keer voor hebt betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |