Toch zijn die bitchfights zoals bij X Factor ook niet alles. Eigenlijk moeten we gewoon terug naar Idols 1, waarbij de kandidaat met de minste stemmen op kan flikkeren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:14 schreef BobW het volgende:
Zij had eigenlijk ook door moeten gaan ipv Kim.
Dat coachsysteem is niet eerlijk...
precies! met de kwaliteit van the voice en zonder de eerste afzeikafleveringen van idols, nix meestemsysteem van de coaches, ik heb me er echt aan geergerd als er iemand uit het eam van roel weg moestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Toch zijn die bitchfights zoals bij X Factor ook niet alles. Eigenlijk moeten we gewoon terug naar Idols 1, waarbij de kandidaat met de minste stemmen op kan flikkeren.
Eensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Toch zijn die bitchfights zoals bij X Factor ook niet alles. Eigenlijk moeten we gewoon terug naar Idols 1, waarbij de kandidaat met de minste stemmen op kan flikkeren.
Yep! Nog even de spanning er in houden, nog wat gedl trekken bij de Ben-stemmers...Nog meer smsen jongens, anders ligt Ben eruitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:50 schreef Cee het volgende:
Wat een geweldig optreden gaf ze. Ik dacht echt even dat ze die finale ging halen!Maar natuurlijk heeft het programma, slim zoals ze zijn, een constructie uitgevonden om uiteindelijk toch de finalisten te krijgen die ze willen.
nee hoorquote:Op maandag 15 november 2010 23:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Essie gaat er de volgende keer uit
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Stefkeeh het volgende:
single esther voor wie em niet kon vinden:
quote:Esther Nijhove (The Voice) tekent bij 8Ball Music
Bijna een half jaar na de finale van The Voice of Holland is ook Esther Nijhove onder de pannen. De zangeres heeft een contract getekend bij 8Ball Music, waar binnenkort haar single verschijnt, meldt artiestenbureau Jan Vis. “Ik heb The Voice niet gewonnen, maar heb wel een kans gekregen om mij toch verder te ontwikkelen en een muzikale carriere op te bouwen”, aldus Nijhove. “A dream come true… Een jaar geleden dat ik niet durven dromen dat ik een platencontract zou krijgen. De wonderen zijn de wereld nog lang niet uit.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |