Ik hoop dat je contact houdtquote:
Kleine komt er voorlopig nietquote:Op maandag 20 september 2010 09:01 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Groot nieuws? Komt er een kleine, of zit ik er nu helemaal naast?
Eensch met post.quote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, wat niet is kan nog komen.
en hopelijk komt dat ook wel voor je
Even een edit.
Het wel of niet hebben van een relatie is niet een graadmeter of je geslaagd bent in t leven. Je doet zo hard je best, werkt zo knetterhard. En je komt er echt wel, dat geloof ik zeker!
Helaas wordt het op latere leeftijd moeilijker een relatie te starten, zeker als je groen bent, dat schijnt toch een no go te zijn. Maar het is wachten op diegene die daar doorheen kijkt.
En door de eerste indruk heen kijken is t zeker waard, ik kan dat met zekerheid zeggen. Been there, done that.
I love Gebakquote:Op zondag 19 september 2010 21:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
AmsterdamNog ff *wil helemaal niet weg snihik*
Ow ben je bijna jarig? Krijg je een gebakje van me.
Maar tijn komt wel naar amsterdam tochDaar issie 2 oktober ook al
Ik maak garpjes, yes? Het lijkt me leuk om je eens in het echt te zienquote:Op zondag 19 september 2010 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Befaamd? En buiten mijn naam is er niets mythisch aan mij hoor
Dat is lief van jequote:Op maandag 20 september 2010 17:38 schreef ScarFace- het volgende:
We weten echt dat je er hard voor hebt moeten vechten Cassandra daarom is het juist zo mooi om te horen dat je gelukkig bent dat je samen gaat wonen en dat het allemaal goed is gekomen
Ja dierentuinquote:Op zondag 19 september 2010 21:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jups is een zondag. Enige vrije weekend, ik wil graag een dag in t weekend voor mij en Detroit houden de komende 2 maanden, en een dag in t weekend wel volplannen. En de rest is vol met voorbereiden voor ons paleisje
so who's in, 17 oktober meet?
Dierentuin, café, of iets anders?
/carequote:Op zondag 19 september 2010 21:55 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Gelukkig, op een zondag, anders had je net zo goed op me verjaardag kunnen komen![]()
Well, i'm in, Amsterdam als locatie? (ow wacht, tijn woont niet in de buurt dan! sorry tijn)
Tuurlijk ik wil de grote Cassandra wel eens ontmoetenquote:Op zondag 19 september 2010 21:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
AmsterdamNog ff *wil helemaal niet weg snihik*
Ow ben je bijna jarig? Krijg je een gebakje van me.
Maar tijn komt wel naar amsterdam tochDaar issie 2 oktober ook al
quote:Op maandag 20 september 2010 09:01 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Groot nieuws? Komt er een kleine, of zit ik er nu helemaal naast?
Klein van stuk maar groot in dadenquote:Op maandag 20 september 2010 18:49 schreef Cassandra87 het volgende:
De grote Cassandra is maar 165 hoor
En fijn dat het wederzijds isquote:Op maandag 20 september 2010 19:00 schreef Cassandra87 het volgende:
wel fijn dat jullie mij zo lief vinden
quote:Op maandag 20 september 2010 20:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Ben jij die nieuwe Jan Sloot, Auti?
O wat ben je druk, beste kerel.quote:Op maandag 20 september 2010 20:24 schreef Auti het volgende:
[ afbeelding ]
BAM. 100 miljoen keys (alle mobiele 06 nummers) , 1GB txt file, 19 en een half uur! ..
" we need a bigger boat!"
19 en een half uur voor 1 Gig... ik heb VEUL!! en ik heb de mogelijkheid om eindeloos keys te generaten.. zolang er maar opslagruimte is. In alle soorten en maten die ik wil. Maar shit man, dan kan je bijna net zo goed meteen brute aan de gang gaan.. Ik heb meer power nodigFFFFFUUUUUUUU!!!
one day..
IK heb er mij ook een tijdje in verdiept. Ik ben er zelf nog niet uit of wat Sloot had uitgevonden idd mogelijk is.quote:Op maandag 20 september 2010 21:01 schreef Auti het volgende:
[..]
Zou het.. er zijn immers 2 opties.. of compressie of een krachtiger systeem.
Wow.. dit is eng![]()
Oh ja, maar dat komt goed.. ik zit er ook een beetje tegen aan te hikken.. het gaat straks van start, maar in het begin is het ook maar 3 of 4 dagen per week hoor. Waarschijnlijk 3, dat is wel de bedoeling alleen ik wil meer, maar het is denk ik wel beter om eerst 3 dgn te doen.quote:Op maandag 20 september 2010 21:08 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
O wat ben je druk, beste kerel.
Ik hoop echt dat je straks op je werk rustiger wordt. Wat meer harmonie zal je echt goed doen (en verkleint de kansen om overspannen te raken).
Zo bedoelde ik het ook hoor... Dataverlies is prutswerk, maar efficiënt maken is wel een mooie woordkeuze ja.quote:Op maandag 20 september 2010 21:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Overigens, wat Sloot deed was geen compressie, er ging volgens hem geen info verloren. Het was slechts een andere, maar veel efficiëntere manieren van coderen.
Ik heb mij kapot gedacht, hoe hij dat gedaan moest hebben
Het bestaat/is doorontwikkeld, ongetwijfeld.. en er is meer hoor. En daar hoef je geen alluminium hoedje voor op te zetten, dat is gewoon nog niet beschikbaar voor de burger. Dat komt stap voor stap, wel merkbaar sneller.. er moet verdiend worden.. See Sharp, C#quote:Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
IK heb er mij ook een tijdje in verdiept. Ik ben er zelf nog niet uit of wat Sloot had uitgevonden idd mogelijk is.
Het is voor mij net zo onbegrijpbaarquote:Op maandag 20 september 2010 21:40 schreef Cassandra87 het volgende:
yeah.. Computers..
Ik voel mij met de minuut blonder......
Jij moet via je werk al op een vrij bijzonder gebruik maken van computers, al heul veul meer als een " dom blondje" hoor.. Het mag je dan misschien uitgelegd/geleerd zijn.. maar een leek snapt er geen moer van, ik zie er alleen ook nog eens een achtergrond in.. Vraag maar eens aan een ICT' er op je werk, wedden dat jullie op SAP3 draaien?quote:Op maandag 20 september 2010 21:40 schreef Cassandra87 het volgende:
yeah.. Computers..
Ik voel mij met de minuut blonder......
Yeahquote:Op maandag 20 september 2010 21:36 schreef Auti het volgende:
[..]
Het bestaat/is doorontwikkeld, ongetwijfeld.. en er is meer hoor. En daar hoef je geen alluminium hoedje voor op te zetten, dat is gewoon nog niet beschikbaar voor de burger. Dat komt stap voor stap, wel merkbaar sneller.. er moet verdiend worden.. See Sharp, C#Think Different.
Maar jij zal toch ook test resultaten moeten invullen in een computerprogramma?quote:Op maandag 20 september 2010 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is voor mij net zo onbegrijpbaarik ben een functioneel digibeet
Ohja ik kan zeker wel met computers omgaan maar de achtergrond daarvan interesseert mij niet zoveel eigenlijk..quote:Op maandag 20 september 2010 21:46 schreef Auti het volgende:
[..]
Jij moet via je werk al op een vrij bijzonder gebruik maken van computers, al heul veul meer als een " dom blondje" hoor.. Het mag je dan misschien uitgelegd/geleerd zijn.. maar een leek snapt er geen moer van, ik zie er alleen ook nog eens een achtergrond in.. Vraag maar eens aan een ICT' er op je werk, wedden dat jullie op SAP3 draaien?![]()
En uitgaand van budgetbeheer, Windows XP professional?
Kan je omgaan met Excel?
Ja, en meer dan dat kan ik ook nietquote:Op maandag 20 september 2010 21:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar jij zal toch ook test resultaten moeten invullen in een computerprogramma?
Fokken, je weetzquote:Op maandag 20 september 2010 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en meer dan dat kan ik ook nietInternetten, wat werken met office
Mijn levenquote:
Dat doen de meestequote:Op maandag 20 september 2010 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ohja ik kan zeker wel met computers omgaan maar de achtergrond daarvan interesseert mij niet zoveel eigenlijk..
Ik weet net iets meer dan de gemiddelde collega, of het nu de applicaties betreft of excel of outlook of wat dan ook.Maar ik werk op gevoel, de achtergrondkennis zal ik niet begrijpen, in theorie
quote:"Nobody really knows what the Bourne shell's grammar is. Even examination of the source code is little help."
Dan kan je toch al meer dan een leek? snap je van die commands als a3=a1+a2 ?quote:Op maandag 20 september 2010 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en meer dan dat kan ik ook nietInternetten, wat werken met office
Nee dat snap ik nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:29 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat doen de meesteHet gaat erom hoe scherp dat gevoel is.. de rest is heul veul reverse enginering, uitproberen, rommelen.. Waarom denk je dat er zoveel getest wordt, er grafische interfaces zijn, code die aangeeft waar je syntax niet klopt, etc etc..
Zo gaat het al meer dan 30 jaar hoor![]()
[..]
[..]
Dan kan je toch al meer dan een leek? snap je van die commands als a3=a1+a2 ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:55 schreef Auti het volgende:
yeah, zelfs programeren weet men te automatiseren.
Ervaring mee?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:34 schreef ramakandra het volgende:
1 tip voor mannen met ASS neem NOOiT een vriendin die ook een ASS heeft, dit werkt echt voor geen ene meter, adhd is dan wel weer positief omdat je mekaar dan aanvult
En dan nog... Op basis van 1 persoonlijke ervaring iets aan iedereen afraden?quote:
Fijn dat er iets meer duidelijkheid is. En sterkte met de rest... Hopelijk haal je er goede dingen uit!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:13 schreef francis998 het volgende:
nou, ik heb wat meer duidelijkheid. Ik behoor in ieder geval tot de NAO groep(oftewe pdd-nos).
En de verdere bedoeling is dus om gewoon nu 1x in de 3 weken op gesprek te gaan en daarna 1x in de maand, en ondertussen (sociale)vaardigheidstrainingen te gaan volgen, om onder andere de knelpunten voor mij te onderzoeken, waar en hoe ik oa. vastloop en daarmee om te gaan.
Mijn vader herkent mijn niet in een autist en daarmee is het klaar. Voor mijn moeder geldt hetzelfde. Ach het zal wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:11 schreef francis998 het volgende:
Trouwens een vraagje voor degenen die op latere leeftijd een diagnose kregen. Hoe gingen jullie ouders ermee om? En hoe gingen jullie om met de reacties van jullie ouders?
tja dat is gewoonweg behoorlijk extreem. En mijn moeder die gaat weer richting het andere extreemquote:Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn vader herkent mijn niet in een autist en daarmee is het klaar. Voor mijn moeder geldt hetzelfde. Ach het zal wel.
ach doe mij maar levende mensenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:18 schreef robuust89 het volgende:
Yeeh, meer zielen, dus meer vreugd!![]()
Ja mij ookquote:Op woensdag 22 september 2010 19:22 schreef francis998 het volgende:
[..]
ach doe mij maar levende mensen
Triestquote:Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn vader herkent mijn niet in een autist en daarmee is het klaar. Voor mijn moeder geldt hetzelfde. Ach het zal wel.
Zeker, helaas is het niet anders. Ik laat het wel daarbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |