abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86631323
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:55 schreef ScarFace- het volgende:
Dank voor jullie support.
Ik hoop dat je contact houdt :) Vooral ook met je omgeving.

Ik vind het erg vervelend voor je als het minder gaat.
pi_86633564
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:01 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Groot nieuws? Komt er een kleine, of zit ik er nu helemaal naast?
Kleine komt er voorlopig niet ;)
Nee, mijn moeder zegt, Detroit gaat toch nooit zijn huis verkopen. En mijn vader zegt, ik hoop niet dat Detroit spijt krijgt van zijn besluit.
En ik?
8)7 Kan er geen, joh wat leuk, gefeliciteerd! van af?

Ja het is snel gegaan, maar het zit zo verdomde goed. Ik ben voor het eerst in mijn leven echt gelukkig. Ik zit lekker in mijn vel. En hoe meer ik groei, samen met Detroit, hoe meer ik besef dat ik nooit die warme veilige band heb gehad met mijn ouders. Ik ben financieel onafhankelijk van ze. Verder heb ik niets van ze nodig. En guess what? Ik kríjg ook niets van ze.
Dus ik zit er hard aan te denken om mijn laatste beetje eigenwaarde te beschermen en afstand te nemen. Flikker toch op.

Je merkt t niet aan me maar ik voel me intens verdrietig. Ik mocht nooit mee op vakantie. Ik zou toch nooit slagen (school/leven) ik was niets waard, als ik een vriendje had, had ik die vast omgekocht. Nu zal Detroit weer spijt krijgen van mij.
En mijn schoonvader? Die heeft mij met open armen ontvangen. Die mailt of belt af en toe naar mij om te vragen hoe het gaat, niet toevallig via zijn zoon. Ik mag met het hele gezin mee op vakantie en mijn schoonvader gaat met mij alleen een weekendje naar NY.
En afgelopen weekend? Krijgen we een fles champagne om ons besluit te vieren. Want hij is zo ontzettend blij dat t zo goed gaat tussen ons en dat we elkaar helemaal hebben gevonden.
Maar ik ben een beetje verdrietig..
pi_86633650
Hey FB :W

Als er mensen zijn die willen verven, graag! Als dank wil ik wel uitgebreid koken! Maar dat wordt rond week 44 of 45 pas
pi_86637868
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat zeg ik, wat niet is kan nog komen.
en hopelijk komt dat ook wel voor je :)

Even een edit.
Het wel of niet hebben van een relatie is niet een graadmeter of je geslaagd bent in t leven. Je doet zo hard je best, werkt zo knetterhard. En je komt er echt wel, dat geloof ik zeker!
Helaas wordt het op latere leeftijd moeilijker een relatie te starten, zeker als je groen bent, dat schijnt toch een no go te zijn. Maar het is wachten op diegene die daar doorheen kijkt.
En door de eerste indruk heen kijken is t zeker waard, ik kan dat met zekerheid zeggen. Been there, done that.
Eensch met post.

Ware het niet dat de peer pressure nogal aanwezig is. Bv, een goeie vriendin van me kwam naar de uitvoering van mijn toneelstuk. na het toneelstuk zaten we buiten met zn allen, vriendin gaat weg dus ik geef dr een knuffel. zie ik _meteen_ al die koppies draaien en vragen, is dat je vriendin? kan het nog wat worden? -_- *diepe zucht*
haha, en de vriendin van broer probeert me ook altijd te koppelen als ze wat op heeft, maar dat terzijde :P

quote:
Op zondag 19 september 2010 21:57 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Amsterdam O+ Nog ff *wil helemaal niet weg snihik*
Ow ben je bijna jarig? Krijg je een gebakje van me.
Maar tijn komt wel naar amsterdam toch :P Daar issie 2 oktober ook al
I love Gebak O+ lievv!

quote:
Op zondag 19 september 2010 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Befaamd? En buiten mijn naam is er niets mythisch aan mij hoor
Ik maak garpjes, yes? Het lijkt me leuk om je eens in het echt te zien :)
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_86639061
Ach Robuust tel je zegeningen dat je sociale contacten goed zijn, zeker relatief gezien. Ik liet vanaf dag 1 merken dat men zich niet moet bemoeien met het feit dat ik wel of geen O+ heb (en overigens ben ik ook nooit alleen geweest :@)

krijg jij een gebakje en mij te zien :P
pi_86643384
We weten echt dat je er hard voor hebt moeten vechten Cassandra daarom is het juist zo mooi om te horen dat je gelukkig bent dat je samen gaat wonen en dat het allemaal goed is gekomen :*
pi_86645367
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:38 schreef ScarFace- het volgende:
We weten echt dat je er hard voor hebt moeten vechten Cassandra daarom is het juist zo mooi om te horen dat je gelukkig bent dat je samen gaat wonen en dat het allemaal goed is gekomen :*
Dat is lief van je :*
pi_86645821
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:50 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Jups is een zondag. Enige vrije weekend, ik wil graag een dag in t weekend voor mij en Detroit houden de komende 2 maanden, en een dag in t weekend wel volplannen. En de rest is vol met voorbereiden voor ons paleisje :D

so who's in, 17 oktober meet?
Dierentuin, café, of iets anders?
Ja dierentuin :+ mij maakt het niet uit :) gewoon wat drinken ergens is ook goed.
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:55 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Gelukkig, op een zondag, anders had je net zo goed op me verjaardag kunnen komen :')

Well, i'm in, Amsterdam als locatie? (ow wacht, tijn woont niet in de buurt dan! sorry tijn :P)
/care :P Het is verder dan Utrecht maar dat geeft :)

quote:
Op zondag 19 september 2010 21:57 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Amsterdam O+ Nog ff *wil helemaal niet weg snihik*
Ow ben je bijna jarig? Krijg je een gebakje van me.
Maar tijn komt wel naar amsterdam toch :P Daar issie 2 oktober ook al
Tuurlijk ik wil de grote Cassandra wel eens ontmoeten ;)

quote:
Op maandag 20 september 2010 09:01 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Groot nieuws? Komt er een kleine, of zit ik er nu helemaal naast?
_O- Ik denk dat je er naast zit O-)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86645916
De grote Cassandra is maar 165 hoor :P
pi_86646078
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:49 schreef Cassandra87 het volgende:
De grote Cassandra is maar 165 hoor :P
Klein van stuk maar groot in daden :Y
Oh dit klinkt wel erg :@ :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86646429
wel fijn dat jullie mij zo lief vinden O+
pi_86649458
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:00 schreef Cassandra87 het volgende:
wel fijn dat jullie mij zo lief vinden O+
En fijn dat het wederzijds is O+
pi_86650321

BAM. 100 miljoen keys (alle mobiele 06 nummers) , 1GB txt file, 19 en een half uur! ..
" we need a bigger boat!"

19 en een half uur voor 1 Gig... ik heb VEUL!! en ik heb de mogelijkheid om eindeloos keys te generaten.. zolang er maar opslagruimte is. In alle soorten en maten die ik wil. Maar shit man, dan kan je bijna net zo goed meteen brute aan de gang gaan.. Ik heb meer power nodig :D FFFFFUUUUUUUU!!!

one day..
-weg-
pi_86651975
Ben jij die nieuwe Jan Sloot, Auti?
pi_86652247
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Ben jij die nieuwe Jan Sloot, Auti?
:o Zou het.. er zijn immers 2 opties.. of compressie of een krachtiger systeem.

Wow.. dit is eng :D

waiting for it.. _O- nog 10 dgn voordat ik moet omschakelen.. _O- O-)
-weg-
pi_86652553
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:24 schreef Auti het volgende:
[ afbeelding ]

BAM. 100 miljoen keys (alle mobiele 06 nummers) , 1GB txt file, 19 en een half uur! ..
" we need a bigger boat!"

19 en een half uur voor 1 Gig... ik heb VEUL!! en ik heb de mogelijkheid om eindeloos keys te generaten.. zolang er maar opslagruimte is. In alle soorten en maten die ik wil. Maar shit man, dan kan je bijna net zo goed meteen brute aan de gang gaan.. Ik heb meer power nodig :D FFFFFUUUUUUUU!!!

one day..
O wat ben je druk, beste kerel.
Ik hoop echt dat je straks op je werk rustiger wordt. Wat meer harmonie zal je echt goed doen (en verkleint de kansen om overspannen te raken).
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_86652999
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:01 schreef Auti het volgende:

[..]

:o Zou het.. er zijn immers 2 opties.. of compressie of een krachtiger systeem.

Wow.. dit is eng :D

IK heb er mij ook een tijdje in verdiept. Ik ben er zelf nog niet uit of wat Sloot had uitgevonden idd mogelijk is.

Wel raar gelopen met die man die ineens doodging en het idee zo het graf meenam :{

Maar ja, systemen zijn intussen zo krachtig en geheugen zo spotgoedkoop, dat het wat minder actueel is.

Niettemin als het idee van Jan Sloot gereproduceerd kan worden, dan staat de ICT en de hele wereld op zijn kop.

Jij bent wel zo'n iemand in potentie hoor. Maar pas goed op jezelf, he? :)
pi_86653122
Overigens, wat Sloot deed was geen compressie, er ging volgens hem geen info verloren. Het was slechts een andere, maar veel efficiëntere manieren van coderen. :Y

Ik heb mij kapot gedacht, hoe hij dat gedaan moest hebben :{
pi_86653422
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:08 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

O wat ben je druk, beste kerel.
Ik hoop echt dat je straks op je werk rustiger wordt. Wat meer harmonie zal je echt goed doen (en verkleint de kansen om overspannen te raken).
Oh ja, maar dat komt goed.. ik zit er ook een beetje tegen aan te hikken.. het gaat straks van start, maar in het begin is het ook maar 3 of 4 dagen per week hoor. Waarschijnlijk 3, dat is wel de bedoeling alleen ik wil meer, maar het is denk ik wel beter om eerst 3 dgn te doen.

Maar er is gewoon ook een wereldje waar ik helemaal in weg kan raken en daar moet ik nu gewoon grote orde op zaken in stellen, zodat ik er strakjes niet zoveel moeite meer in hoef te steken. En ik ben aardig op weg moet ik zeggen. En ik doe het omdat ik nu toch niet kan omschakelen, kan wel gaan lezen ofzo.. maar het moet gewoon real time. Dus nog 10 dagen. En dan ga ik over op een andere taal, maar het gevoel blijft hetzelfde.. snap je. IK BEN THUIS!! :D

Surfen op internet en het normale standaard computer gedoe, gamen bijv, heel leuk.. maar bij het coden en uitzoeken en reverse enginering.. vooral dat, want ik ben dus AUTIdidact ;) en dat is wat dus ook zo aantrekkelijk is en al, maar zonder verder uit te wijden, dat betere computergebruik geeft mij een soort van rust die ik ook heb met autorijden.. Heel raar, want het kan beide heel druk en chaotisch zijn, maar ik ga er in op en de tijd vliegt voorbij en het is helemaal hemels. Zo erg dat je haast bij alles afvraagt of het niet te automatiseren is of er een " app" voor is te tikken en bla bla.. mijn screensaver is de " Matrix Code" :')

Ik hou er van!
En nu ga ik er helemaal voor, prio1. De rest kan later nog.
-weg-
pi_86653556
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Overigens, wat Sloot deed was geen compressie, er ging volgens hem geen info verloren. Het was slechts een andere, maar veel efficiëntere manieren van coderen. :Y

Ik heb mij kapot gedacht, hoe hij dat gedaan moest hebben :{
Zo bedoelde ik het ook hoor... Dataverlies is prutswerk, maar efficiënt maken is wel een mooie woordkeuze ja.
-weg-
pi_86653927
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

IK heb er mij ook een tijdje in verdiept. Ik ben er zelf nog niet uit of wat Sloot had uitgevonden idd mogelijk is.

Het bestaat/is doorontwikkeld, ongetwijfeld.. en er is meer hoor. En daar hoef je geen alluminium hoedje voor op te zetten, dat is gewoon nog niet beschikbaar voor de burger. Dat komt stap voor stap, wel merkbaar sneller.. er moet verdiend worden.. See Sharp, C# ;) Think Different.
-weg-
pi_86654096
yeah.. Computers..
Ik voel mij met de minuut blonder......
pi_86654143
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:40 schreef Cassandra87 het volgende:
yeah.. Computers..
Het is voor mij net zo onbegrijpbaar ;) ik ben een functioneel digibeet
14 SHADES OF GREY
pi_86654432
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:40 schreef Cassandra87 het volgende:
yeah.. Computers..
Jij moet via je werk al op een vrij bijzonder gebruik maken van computers, al heul veul meer als een " dom blondje" hoor.. Het mag je dan misschien uitgelegd/geleerd zijn.. maar een leek snapt er geen moer van, ik zie er alleen ook nog eens een achtergrond in.. Vraag maar eens aan een ICT' er op je werk, wedden dat jullie op SAP3 draaien? O-)
En uitgaand van budgetbeheer, Windows XP professional?
Kan je omgaan met Excel?
-weg-
pi_86654517
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:36 schreef Auti het volgende:

[..]

Het bestaat/is doorontwikkeld, ongetwijfeld.. en er is meer hoor. En daar hoef je geen alluminium hoedje voor op te zetten, dat is gewoon nog niet beschikbaar voor de burger. Dat komt stap voor stap, wel merkbaar sneller.. er moet verdiend worden.. See Sharp, C# ;) Think Different.
Yeah ;)
pi_86654677
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het is voor mij net zo onbegrijpbaar ;) ik ben een functioneel digibeet
Maar jij zal toch ook test resultaten moeten invullen in een computerprogramma?
-weg-
pi_86656874
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:46 schreef Auti het volgende:

[..]

Jij moet via je werk al op een vrij bijzonder gebruik maken van computers, al heul veul meer als een " dom blondje" hoor.. Het mag je dan misschien uitgelegd/geleerd zijn.. maar een leek snapt er geen moer van, ik zie er alleen ook nog eens een achtergrond in.. Vraag maar eens aan een ICT' er op je werk, wedden dat jullie op SAP3 draaien? O-)
En uitgaand van budgetbeheer, Windows XP professional?
Kan je omgaan met Excel?
Ohja ik kan zeker wel met computers omgaan maar de achtergrond daarvan interesseert mij niet zoveel eigenlijk..
Ik weet net iets meer dan de gemiddelde collega, of het nu de applicaties betreft of excel of outlook of wat dan ook. Maar ik werk op gevoel, de achtergrondkennis zal ik niet begrijpen, in theorie
pi_86656993
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:50 schreef Auti het volgende:

[..]

Maar jij zal toch ook test resultaten moeten invullen in een computerprogramma?
Ja, en meer dan dat kan ik ook niet :P Internetten, wat werken met office
14 SHADES OF GREY
pi_86657163
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Fokken, je weetz 8-)
pi_86657231
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Fokken, je weetz 8-)
Mijn leven :+
14 SHADES OF GREY
pi_86670133
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ohja ik kan zeker wel met computers omgaan maar de achtergrond daarvan interesseert mij niet zoveel eigenlijk..
Ik weet net iets meer dan de gemiddelde collega, of het nu de applicaties betreft of excel of outlook of wat dan ook.Maar ik werk op gevoel, de achtergrondkennis zal ik niet begrijpen, in theorie
Dat doen de meeste ;) Het gaat erom hoe scherp dat gevoel is.. de rest is heul veul reverse enginering, uitproberen, rommelen.. Waarom denk je dat er zoveel getest wordt, er grafische interfaces zijn, code die aangeeft waar je syntax niet klopt, etc etc..

Zo gaat het al meer dan 30 jaar hoor :D
quote:
"Nobody really knows what the Bourne shell's grammar is. Even examination of the source code is little help."
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan kan je toch al meer dan een leek? snap je van die commands als a3=a1+a2 ?
-weg-
pi_86670265
Of de toepassing van Visual basic in Excel :P
pi_86674755
yeah, zelfs programeren weet men te automatiseren. :)
-weg-
pi_86682063
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:29 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat doen de meeste ;) Het gaat erom hoe scherp dat gevoel is.. de rest is heul veul reverse enginering, uitproberen, rommelen.. Waarom denk je dat er zoveel getest wordt, er grafische interfaces zijn, code die aangeeft waar je syntax niet klopt, etc etc..

Zo gaat het al meer dan 30 jaar hoor :D
[..]

[..]

Dan kan je toch al meer dan een leek? snap je van die commands als a3=a1+a2 ?
Nee dat snap ik niet :@
14 SHADES OF GREY
pi_86682112
Dat is een formule en dan tik je een willekeurig getal in a1 en een willekeurig in a2 en die wordt automatisch opgeteld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86688804
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:55 schreef Auti het volgende:
yeah, zelfs programeren weet men te automatiseren. :)
:P
pi_86710945
1 tip voor mannen met ASS neem NOOiT een vriendin die ook een ASS heeft, dit werkt echt voor geen ene meter, adhd is dan wel weer positief omdat je mekaar dan aanvult :P
pi_86716566
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:34 schreef ramakandra het volgende:
1 tip voor mannen met ASS neem NOOiT een vriendin die ook een ASS heeft, dit werkt echt voor geen ene meter, adhd is dan wel weer positief omdat je mekaar dan aanvult :P
Ervaring mee?
Children of the night. What music they make.
pi_86717272
nou, ik heb wat meer duidelijkheid. Ik behoor in ieder geval tot de NAO groep(oftewe pdd-nos).
En de verdere bedoeling is dus om gewoon nu 1x in de 3 weken op gesprek te gaan en daarna 1x in de maand, en ondertussen (sociale)vaardigheidstrainingen te gaan volgen, om onder andere de knelpunten voor mij te onderzoeken, waar en hoe ik oa. vastloop en daarmee om te gaan.

En waar ik dus wel van baal en boos om wordt is dat mijn moeder tegenover een tante aan wie ze het nu dus vertelt heeft net doet of ik een gehandicapte ben, en altijd iemand om me heen nodig zal hebben als zij.
maar dat is dus helemaal niet zo, ik ben doodnormaal alleen loop ik dus vaker vast.
En ze zegt net tegen mijn tante dat ze daardoor denkt dat het naar chili gaan een heel lastig iets is. En dat zij het niet ziet zitten.

Wat voel ik me daar nou boos om, nog iets meer en dan kan ze mij net zo goed als een mentaal gehandicapte persoon behandelen die niks kan. En dat alles achter mijn rug om, terwijl dat niet eens nodig is. Ik kan wel degelijk zelfstandig zijn en "alleen " wonen, alleen lijkt me dat niet leuk. Ik woon veel liever met 1 of meerdere personen in een huis, omdat dat meestal leuker/gezelliger is, alleen zijn is zo saai(in mijn ogen dan).

[ Bericht 54% gewijzigd door francis998 op 22-09-2010 17:57:03 ]
pi_86718875
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:57 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ervaring mee?
En dan nog... Op basis van 1 persoonlijke ervaring iets aan iedereen afraden?
Sowieso, alsof alle ASS-ers hetzelfde zijn... En alle ADHD-ers... Gek genoeg zijn ASS-ers en ADHD-ers ook allemaal maar gewoon mensen, dus zitten er ook van allerlei types tussen!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_86718917
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:13 schreef francis998 het volgende:
nou, ik heb wat meer duidelijkheid. Ik behoor in ieder geval tot de NAO groep(oftewe pdd-nos).
En de verdere bedoeling is dus om gewoon nu 1x in de 3 weken op gesprek te gaan en daarna 1x in de maand, en ondertussen (sociale)vaardigheidstrainingen te gaan volgen, om onder andere de knelpunten voor mij te onderzoeken, waar en hoe ik oa. vastloop en daarmee om te gaan.
Fijn dat er iets meer duidelijkheid is. En sterkte met de rest... Hopelijk haal je er goede dingen uit!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_86719021
Mwoah, hij heeft denk ik wel een punt, het is de grootste kans op miscommunicatie.
pi_86719671
Trouwens een vraagje voor degenen die op latere leeftijd een diagnose kregen. Hoe gingen jullie ouders ermee om? En hoe gingen jullie om met de reacties van jullie ouders?
pi_86719914
Yeeh, meer zielen, dus meer vreugd! O+
pi_86722052
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:11 schreef francis998 het volgende:
Trouwens een vraagje voor degenen die op latere leeftijd een diagnose kregen. Hoe gingen jullie ouders ermee om? En hoe gingen jullie om met de reacties van jullie ouders?
Mijn vader herkent mijn niet in een autist en daarmee is het klaar. Voor mijn moeder geldt hetzelfde. Ach het zal wel.
14 SHADES OF GREY
pi_86722497
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mijn vader herkent mijn niet in een autist en daarmee is het klaar. Voor mijn moeder geldt hetzelfde. Ach het zal wel.
tja dat is gewoonweg behoorlijk extreem. En mijn moeder die gaat weer richting het andere extreem :(
pi_86722530
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:18 schreef robuust89 het volgende:
Yeeh, meer zielen, dus meer vreugd! O+
ach doe mij maar levende mensen ;)
pi_86722578
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:22 schreef francis998 het volgende:

[..]

ach doe mij maar levende mensen ;)
Ja mij ook *O*
14 SHADES OF GREY
pi_86722738
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Triest :N
pi_86723007
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Triest :N
Zeker, helaas is het niet anders. Ik laat het wel daarbij.
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')