Wat is het pijnlijkste wat je ooit het meegemaakt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:41 schreef Klaploper het volgende:
Lichamelijk dan. TS komt niet van zijn zolderkamer vandaan dus heeft nooit pijn. Behalve soms bij het poepen.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:28 schreef betyar het volgende:
mijn knie 360 graden uitwringen.....
wat is het nou? Verbrijzeld en uit de kom teglijkertijd? of 1x uit de kom en 1x verbrijzeld?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:07 schreef honkeytonk het volgende:
Sleutelbeen verbrijzelt en uit de kom.
Beide... uit de kom en verbrijzeld... (verbrijzeld=2 plaatsen gebroken:))quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
wat is het nou? Verbrijzeld en uit de kom teglijkertijd? of 1x uit de kom en 1x verbrijzeld?
of meer natuurlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beide... uit de kom en verbrijzeld... (verbrijzeld=2 plaatsen gebroken:))
verbrijzeld is niet op 2 plaatsen gebrokenquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beide... uit de kom en verbrijzeld... (verbrijzeld=2 plaatsen gebroken:))
Oepsquote:
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:25 schreef StijnDa het volgende:
Operatie kruisband gehad eergisteren, gisteravond bijna aan overleden
Oh ja! Kachelreservoir uit de Golf van een vriend van mij die ontplofte en die zit uiteraard aan de passagierskant... waar ik dus zatquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:37 schreef Lurk_Kloon het volgende:
kokend water over mij heen gekregen, was niet tof
Een verstandskies trekken zonder verdoving? Geen enkele tand/kies wordt getrokken zonder verdoving, dus ik ben erg benieuwd hoe dat dan kan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:14 schreef LangeJan het volgende:
-Bovenbeen verbrijzeld en de rit naar ziekenhuis zonder goed werkende Morfine
-Pluimpje in knie
-Verdovingspuit in lies/kraakbeen
-1 verstandskies zonder verdoving
-1 abces operatief verwijderd zonder verdoving
-BB kogeltje op bovenkant hand van 2cm afstand
-Sigarettenpeuk uitdrukken in de palm van mijn hand bij gebrek aan een asbak
-Heel veel zuipen, kotsen, doorzuipen, kotsen en doorzuipen... errrrrg pijnlijke strot aan overgehouden gedurende een week of 2.
Als je zegt dat je hem wil laten trekken kan dat. Bespaard weer geld.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:43 schreef P8 het volgende:
[..]
Een verstandskies trekken zonder verdoving? Geen enkele tand/kies wordt getrokken zonder verdoving, dus ik ben erg benieuwd hoe dat dan kan.
Als dat waar is, dan geloof ik niet dat een BB-kogel in dezelfde lijst genoemd mag worden, want dat is peanuts.
En die laatste 2 zijn gewoon kansloos
Ik moest op voor het verwijderen van 2 verstandskiezen. ( 2 per afspraak) Bij een was de verdoving wel ingewerkt, bij de andere sloeg die niet aan. Dus die was erg pijnlijk met verwijderen. Deze heeft mij geholpen mijn pijngrens aanzienlijk te verleggen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:43 schreef P8 het volgende:
[..]
Een verstandskies trekken zonder verdoving? Geen enkele tand/kies wordt getrokken zonder verdoving, dus ik ben erg benieuwd hoe dat dan kan.
Als dat waar is, dan geloof ik niet dat een BB-kogel in dezelfde lijst genoemd mag worden, want dat is peanuts.
En die laatste 2 zijn gewoon kansloos
Die heb ik ook gehad.. En dat is om het netjes te zeggen, idd minder prettigquote:Op zondag 19 september 2010 01:19 schreef 2cv het volgende:
- Een test in het ziekenhuis waarbij metalen pinnen m'n been in geduwd werden, tegen een zenuw an en daar dan stroom op zetten. Zonder enige vorm van verdoving.
Zwaar leven heb jij...quote:Op zondag 19 september 2010 01:19 schreef 2cv het volgende:
- Een test in het ziekenhuis waarbij metalen pinnen m'n been in geduwd werden, tegen een zenuw an en daar dan stroom op zetten. Zonder enige vorm van verdoving. Mijn vader was al heel wat gewend (ik kom vaker in een ziekenhuis dan in een supermarkt) maar liep toen met tranen in z'n ogen de bahendelkamer uit omdat hij het niet langer aan kon zien. Zelf kan ik mij er gelukkig niets meer van herinneren.
- Hoofdpijn door medicijnen. Had het gevoel alsof iemand met een spijkerpistool een spijker vlak boven m'n rechter oog m'n schedel in geramd had en dat de spijker er nog zat. Had de neiging m'n kop tegen een muur aan te rammen. Wonderlijk genoeg was slapen het beste medicijn.
- Zenuw klem door een zwelling waardoor ik het idee had dat m'n rechter bal in een bankschroef geklemd zat. Uren lang. Morfine hielp maar amper.
Tot mijn zevende had ik ook altijd oorontstekingen. Zo erg dat mn trommelvlies was weggevreten door de ontsteking. Ik kan me nu gelukkig niets meer herinneren van de pijn, maar volgens mn ouders was het idd heel ergquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:47 schreef Karina het volgende:
Oorontsteking, zo een pijn heb ik nog nooit gehad, ik kon wel met mijn kop tegen de muur slaan.
Kun je nu nog wel goed horen dan? Lijkt me dat je alleen maar een afgrijselijke piep hoort.quote:Op zondag 19 september 2010 16:15 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Tot mijn zevende had ik ook altijd oorontstekingen. Zo erg dat mn trommelvlies was weggevreten door de ontsteking. Ik kan me nu gelukkig niets meer herinneren van de pijn, maar volgens mn ouders was het idd heel erg
Jezus.quote:Op zondag 19 september 2010 20:58 schreef Hitori het volgende:
Op blote voeten een hoekje omrennen, blijven hangen, en daarbij je kleine teen er bijna volledig afscheuren en breken. Is niet prettig kan ik zeggen.
Ik ben meerdere malen geopereerd en heb uiteindelijk een neptrommelvlies gekregen. Hoor nu weer primaquote:Op zondag 19 september 2010 22:05 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Kun je nu nog wel goed horen dan? Lijkt me dat je alleen maar een afgrijselijke piep hoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |