Wat is het pijnlijkste wat je ooit het meegemaakt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:41 schreef Klaploper het volgende:
Lichamelijk dan. TS komt niet van zijn zolderkamer vandaan dus heeft nooit pijn. Behalve soms bij het poepen.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:28 schreef betyar het volgende:
mijn knie 360 graden uitwringen.....
wat is het nou? Verbrijzeld en uit de kom teglijkertijd? of 1x uit de kom en 1x verbrijzeld?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:07 schreef honkeytonk het volgende:
Sleutelbeen verbrijzelt en uit de kom.
Beide... uit de kom en verbrijzeld... (verbrijzeld=2 plaatsen gebroken:))quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
wat is het nou? Verbrijzeld en uit de kom teglijkertijd? of 1x uit de kom en 1x verbrijzeld?
of meer natuurlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beide... uit de kom en verbrijzeld... (verbrijzeld=2 plaatsen gebroken:))
verbrijzeld is niet op 2 plaatsen gebrokenquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beide... uit de kom en verbrijzeld... (verbrijzeld=2 plaatsen gebroken:))
Oepsquote:
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:25 schreef StijnDa het volgende:
Operatie kruisband gehad eergisteren, gisteravond bijna aan overleden
Oh ja! Kachelreservoir uit de Golf van een vriend van mij die ontplofte en die zit uiteraard aan de passagierskant... waar ik dus zatquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:37 schreef Lurk_Kloon het volgende:
kokend water over mij heen gekregen, was niet tof
Een verstandskies trekken zonder verdoving? Geen enkele tand/kies wordt getrokken zonder verdoving, dus ik ben erg benieuwd hoe dat dan kan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:14 schreef LangeJan het volgende:
-Bovenbeen verbrijzeld en de rit naar ziekenhuis zonder goed werkende Morfine
-Pluimpje in knie
-Verdovingspuit in lies/kraakbeen
-1 verstandskies zonder verdoving
-1 abces operatief verwijderd zonder verdoving
-BB kogeltje op bovenkant hand van 2cm afstand
-Sigarettenpeuk uitdrukken in de palm van mijn hand bij gebrek aan een asbak
-Heel veel zuipen, kotsen, doorzuipen, kotsen en doorzuipen... errrrrg pijnlijke strot aan overgehouden gedurende een week of 2.
Als je zegt dat je hem wil laten trekken kan dat. Bespaard weer geld.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:43 schreef P8 het volgende:
[..]
Een verstandskies trekken zonder verdoving? Geen enkele tand/kies wordt getrokken zonder verdoving, dus ik ben erg benieuwd hoe dat dan kan.
Als dat waar is, dan geloof ik niet dat een BB-kogel in dezelfde lijst genoemd mag worden, want dat is peanuts.
En die laatste 2 zijn gewoon kansloos
Ik moest op voor het verwijderen van 2 verstandskiezen. ( 2 per afspraak) Bij een was de verdoving wel ingewerkt, bij de andere sloeg die niet aan. Dus die was erg pijnlijk met verwijderen. Deze heeft mij geholpen mijn pijngrens aanzienlijk te verleggen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:43 schreef P8 het volgende:
[..]
Een verstandskies trekken zonder verdoving? Geen enkele tand/kies wordt getrokken zonder verdoving, dus ik ben erg benieuwd hoe dat dan kan.
Als dat waar is, dan geloof ik niet dat een BB-kogel in dezelfde lijst genoemd mag worden, want dat is peanuts.
En die laatste 2 zijn gewoon kansloos
Die heb ik ook gehad.. En dat is om het netjes te zeggen, idd minder prettigquote:Op zondag 19 september 2010 01:19 schreef 2cv het volgende:
- Een test in het ziekenhuis waarbij metalen pinnen m'n been in geduwd werden, tegen een zenuw an en daar dan stroom op zetten. Zonder enige vorm van verdoving.
Zwaar leven heb jij...quote:Op zondag 19 september 2010 01:19 schreef 2cv het volgende:
- Een test in het ziekenhuis waarbij metalen pinnen m'n been in geduwd werden, tegen een zenuw an en daar dan stroom op zetten. Zonder enige vorm van verdoving. Mijn vader was al heel wat gewend (ik kom vaker in een ziekenhuis dan in een supermarkt) maar liep toen met tranen in z'n ogen de bahendelkamer uit omdat hij het niet langer aan kon zien. Zelf kan ik mij er gelukkig niets meer van herinneren.
- Hoofdpijn door medicijnen. Had het gevoel alsof iemand met een spijkerpistool een spijker vlak boven m'n rechter oog m'n schedel in geramd had en dat de spijker er nog zat. Had de neiging m'n kop tegen een muur aan te rammen. Wonderlijk genoeg was slapen het beste medicijn.
- Zenuw klem door een zwelling waardoor ik het idee had dat m'n rechter bal in een bankschroef geklemd zat. Uren lang. Morfine hielp maar amper.
Tot mijn zevende had ik ook altijd oorontstekingen. Zo erg dat mn trommelvlies was weggevreten door de ontsteking. Ik kan me nu gelukkig niets meer herinneren van de pijn, maar volgens mn ouders was het idd heel ergquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:47 schreef Karina het volgende:
Oorontsteking, zo een pijn heb ik nog nooit gehad, ik kon wel met mijn kop tegen de muur slaan.
Kun je nu nog wel goed horen dan? Lijkt me dat je alleen maar een afgrijselijke piep hoort.quote:Op zondag 19 september 2010 16:15 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Tot mijn zevende had ik ook altijd oorontstekingen. Zo erg dat mn trommelvlies was weggevreten door de ontsteking. Ik kan me nu gelukkig niets meer herinneren van de pijn, maar volgens mn ouders was het idd heel erg
Jezus.quote:Op zondag 19 september 2010 20:58 schreef Hitori het volgende:
Op blote voeten een hoekje omrennen, blijven hangen, en daarbij je kleine teen er bijna volledig afscheuren en breken. Is niet prettig kan ik zeggen.
Ik ben meerdere malen geopereerd en heb uiteindelijk een neptrommelvlies gekregen. Hoor nu weer primaquote:Op zondag 19 september 2010 22:05 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Kun je nu nog wel goed horen dan? Lijkt me dat je alleen maar een afgrijselijke piep hoort.
Hoe is dat gebeurd danquote:Op zondag 19 september 2010 22:06 schreef 78RPM het volgende:
Schok van 450 Volt.Voel je na een week nog in je armen.
Leg eens uit?quote:Op zondag 19 september 2010 22:10 schreef iplaynaked het volgende:
ik heb nog steeds de ergste meegemaakt
bijna ontploft
Hoe kreeg je zoveel horzels achter je aan?quote:Op zondag 19 september 2010 22:17 schreef Spanky78 het volgende:
Ehm aangevallen worden door een enst horzels en hierbij 100+ steken oplopen. Steken zijn veel pijnlijker dan wespensteken. Ben er dagen beroerd van geweest, deed meer pijn dan gebroken been.
Ik of iemand die bij me was verstoorde het nest. Was op vakantie...quote:Op zondag 19 september 2010 22:25 schreef StijnDa het volgende:
Hoe kreeg je zoveel horzels achter je aan?![]()
Dat moet wel klote zijn ja.. Hoe kwam je er uiteindelijk vanaf?quote:Op zondag 19 september 2010 22:36 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik of iemand die bij me was verstoorde het nest. Was op vakantie...
heb nog nooit zoveel pijn gehad. Nooit zo lang ook. Die kutbeesten bleven gewoon steken, steken, steken, overal, in mijn nek was echt het ergst.. Mijn gezicht viel gelukkig wel mee, meeste steken in mijn benen... En ik ben er ziek van geweest.
quote:Op zondag 19 september 2010 22:36 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik of iemand die bij me was verstoorde het nest. Was op vakantie...
heb nog nooit zoveel pijn gehad. Nooit zo lang ook. Die kutbeesten bleven gewoon steken, steken, steken, overal, in mijn nek was echt het ergst.. Mijn gezicht viel gelukkig wel mee, meeste steken in mijn benen... En ik ben er ziek van geweest.
Haha, dat was echt ranzig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:39 schreef 2cv het volgende:
Het voelde ook niet zo fijn toen m'n hand in de fik stond
quote:Mensen die lijden aan clusterhoofdpijn ervaren extreme hoofdpijnen in de omgeving van één van de ogen en/of de slaap. Een sinistere benaming voor deze aandoening is suicide headache oftewel zelfmoordhoofdpijn. Meer dan de helft van alle clusterhoofdpijnlijders overweegt dit eens of meerdere malen en soms blijft het niet alleen bij overwegen.
been there, done that.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:34 schreef mctwigt het volgende:
pfff watjes...
Wakker worden met een katheter in je lul!
Ik had een keer wedstrijdzwemmen met gekneusde ribben. Ik wist niet hoe snel ik uit het water moest komenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Steve-O het volgende:
Ik vond mijn gekneusde ribben niet zo prettig , Een maand lang pijn bij elke teug lucht die je neemt.
Sta je dan in je blote kontquote:Op woensdag 8 december 2010 13:13 schreef NrTH het volgende:
M'n clusterhoofdpijn blijft toch op 1 staan, maar ook meerdere keren breuken gehad in beide armen (was niet zo goed in het skaten wat ik veel deed vroeger).
8 Keer een gat in m'n hoofd gehad ook.
Maar op een goede 2e plek staat toch de klaplong die ik heb gehad, zo uit het niets toen ik onder de douche stond.
Dat heb ik meegemaakt en nee, ik vond het niet pijnlijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:34 schreef mctwigt het volgende:
pfff watjes...
Wakker worden met een katheter in je lul!
klaplong heb ik ook gehad....3 dagen mee rondgelopen waarschijnlijk, net slim van mezelfquote:Op woensdag 8 december 2010 13:13 schreef NrTH het volgende:
M'n clusterhoofdpijn blijft toch op 1 staan, maar ook meerdere keren breuken gehad in beide armen (was niet zo goed in het skaten wat ik veel deed vroeger).
8 Keer een gat in m'n hoofd gehad ook.
Maar op een goede 2e plek staat toch de klaplong die ik heb gehad, zo uit het niets toen ik onder de douche stond.
Kwam je moeder je redden toen je daar in adamskostuum knock-out op de vloer lag?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:13 schreef NrTH het volgende:
Die spande voor mij de kroon.. tot ik nieronstekingkreeg, ik kan behoorlijk wat hebben qua pijn (practice makes perfectquote:Op zondag 19 september 2010 16:13 schreef La_Vita het volgende:
Flinke voorhoofdsholteontsteking. Ik was toen echt bijna uit het raam gesprongen van de pijn. Maar ik had het raam waarschijnlijk toch niet eens gevonden omdat ik alles zo scheel zag
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:10 schreef magicklady het volgende:
Beide voeten op 13 plaatsen gebroken nadat er een dikke auto overheen reed -.-'
Wtf. Van hoe hoog?quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:37 schreef Flippiee het volgende:
Een gekneusde rugspier doordat ik viel toen ik aan het abseilen was van een berg
100 meter... Dat is wel héel erg hoog voor een val. Geen blijvend letsel aan overgehouden?quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
metertje of 100 denk ik wel. Dat ik op dat moment stond.
Ik viel niet helemaal naar beneden want je zit ook vast zeg maar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
100 meter... Dat is wel héel erg hoog voor een val. Geen blijvend letsel aan overgehouden?
Dan kan je toch gewoon een emmer pakkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:49 schreef DjinN het volgende:
Buikgriep deed godverdomme pijn. Dat het zo pijn doet met kakken dat het leek alsof iemand met een mes in mijn darmen zat te porren. Vervolgens van de pijn zo misselijk en duizelig worden dat ik moet kotsenZie dat maar eens voorelkaar te krijgen..kakken en tegelijkertijd gericht in de wcpot overgeven
Ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld
Ik woonde toen ook al op mezelf, alleen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:07 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Kwam je moeder je redden toen je daar in adamskostuum knock-out op de vloer lag?
Dat heb ik ook gedaan ja, geen succes.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:59 schreef kingjotte het volgende:
• handstand proberen te maken op een gebroken pols
Waarom zou je dat willen doen?quote:
Naja, ik was eerder die dag gevallen op m'n pols, volgens de juf toen (basisschool tijd) was het gewoon een beetje gekneusd, toen ging ik de volgende pauze een handstand doen.. toen kwam ik erachter dat hij wel meer dan gekneusd was.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Een konijn over mijn verbrande rug laten lopen.
Hier staat ie er maar voor de helft op.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:53 schreef Xantalien het volgende:
Die postalgold ad ontdekken, die heel leuk naast fok staat.
Gaat ie?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:01 schreef StijnDa het volgende:
Voorste kruisband gescheurd![]()
Misschien niet het meest pijnlijke, maar ben al maanden bezig met revalideren en het duurt ook nog steeds maanden.
De avond na de operatie was trouwens pijnlijker, verdoving was toen uitgewerktHeb zelfs de UEFA cup wedstrijd van PSV afgezet, kon er niet meer fatsoenlijk naar kijken.
Hier helemaal.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Hier staat ie er maar voor de helft op.![]()
Eens, verschrikkelijk is dat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:47 schreef Karina het volgende:
Oorontsteking, zo een pijn heb ik nog nooit gehad, ik kon wel met mijn kop tegen de muur slaan.
Gevalletje wtf en eigen schuld dikke bult.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:35 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik ging eens in de wasbak pissen op de kamer van een vriend van me. Bleek dat die hiervoor de kraan op het allerwarmste had aangehad. Draait die vol de kraan open en dat loeihete water precies op mijn eikel.![]()
Ik had de 5 dagen erna ook totaal geen zin in sex.
hohohoooquote:Op zondag 19 september 2010 22:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe is dat gebeurd dan
[..]
Leg eens uit?
[..]
Hoe kreeg je zoveel horzels achter je aan?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |