Nou ja de manier waarop ze zong en daar stond te dansen vond ik het wel een beetje 'rockchick' hoorquote:Op zondag 19 september 2010 00:45 schreef ranja het volgende:
Ik heb geen idee of ze dat wil zijn?
Volgens mij wordt heel snel een label opgeplakt door de jury, de programma makers, de kijkers, geen idee wie maar die door haarzelf. Dat gebeurde in elk geval ook bij eerdere xfa en ido jaren.
Nou ja, bartjebart vond dat blijkbaar niet.quote:Op zondag 19 september 2010 01:05 schreef -Miauw- het volgende:
Nou ja de manier waarop ze zong en daar stond te dansen vond ik het wel een beetje 'rockchick' hoor
ja klopt... maar het overtuigde niet enorm...quote:Op zondag 19 september 2010 01:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja de manier waarop ze zong en daar stond te dansen vond ik het wel een beetje 'rockchick' hoor
Nee overtuigde mij ook nietquote:Op zondag 19 september 2010 01:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja klopt... maar het overtuigde niet enorm...
En volgens mij (maar da week nie zeker) zei ze zelf ook zoiets tijdens het interview
quote:Omdat ik dan misschien van die tweets af ben@annesinger RT!! Bij 1000 followers verloot ik een exclusief huiskamerconcert! Dus, wil jij een te gekke akoestische show in je huiskamer? FOLLOW! #tvoh
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:27 schreef Michhas het volgende:
Ik heb nog filmpjes van haar als klein kindZe was vroeger de beste vriendin van mijn zus, deden alles samen maar toen verhuisde ze naar Friesland (
)...
Haar vader is trouwens een fucking baas
Dat geskreeuw bedoel jequote:Op zondag 7 november 2010 13:09 schreef Dizer het volgende:
De tering, wat was dat goed zeg, en die uithaal... mijn God zeg! Dat mens moet je wel nog lang van horen!!!!! KIPPENVEL!
quote:Op zondag 7 november 2010 13:09 schreef Dizer het volgende:
De tering, wat was dat goed zeg, en die uithaal... mijn God zeg! Dat mens moet je wel nog lang van horen!!!!! KIPPENVEL!
Verrassing... Ze gaat weer rockenquote:AnneSinger Het is bijna zover.. Zenuwen beginnen toe te slaan.. :p IK GA ROCKEN!!
Dat heb ik nou ook, maar ook als ik niet kijk. Sowieso friezenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:30 schreef Marloes het volgende:
Oh ik vind haar zo irritant.. Weet niet waarom
Als ik niet naar haar kijk maar alleen luister, gaat 't wel
Jezus, hoe kansloos moet je zijn om een VOH topic om te gooien naar een bash-topic voor Friezen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook, maar ook als ik niet kijk. Sowieso friezen
Sorry, dat kwam vooral door dat twitter bericht van doutzen kroes in het friesquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:23 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Jezus, hoe kansloos moet je zijn om een VOH topic om te gooien naar een bash-topic voor Friezen.
Overigens vind ik Anne een gedrocht om naar te kijken, maar ze kan wel zingen! 1 van de betere gisteravond!
Dat vond ik bij de audities alquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:17 schreef UltraR het volgende:
Vond het wel leuk.
Maar als -ik- zelfs zie dat de styling haar geen goed deed moet het wel heel erg zijn geweest.
Ze leek echt een soort vadsig liliputtertje in die kleding.
Panda's ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:26 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Dat vond ik bij de audities alZe is klein en dik.
Kun je weinig aan doen want ze is zó klein en zó eh... stevigquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:17 schreef UltraR het volgende:
Vond het wel leuk.
Maar als -ik- zelfs zie dat de styling haar geen goed deed moet het wel heel erg zijn geweest.
Ze leek echt een soort vadsig liliputtertje in die kleding.
Dat vind ik zo'n zielige actie... alsof ze goed genoeg is dat je een huiskamerconcert van haar zou willen hebben... kapsones...quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:03 schreef methodmich het volgende:
Echt een schreeuwstertje, wel slimme marketingmeid met het aanbieden van een 'huiskamerconcert'. Op sommige momenten klinkt het wel goed, vind ik.
Mwoa, ze mag bij mij wel een huiskamer concert geven! Kijk dat filmpje met Anouk maar eens.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n zielige actie... alsof ze goed genoeg is dat je een huiskamerconcert van haar zou willen hebben... kapsones...
Ja maar dan krijg je dus een Anouk kloon langs... nou nee liever niet...quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mwoa, ze mag bij mij wel een huiskamer concert geven! Kijk dat filmpje met Anouk maar eens.
Eens, ze denkt echt meteen dat ze hét helemaal is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n zielige actie... alsof ze goed genoeg is dat je een huiskamerconcert van haar zou willen hebben... kapsones...
Jep, iemand met een beetje pit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:46 schreef UltraR het volgende:
Ja! Die reactie op dat negatieve bericht op twitter was echt mooi. Ik mag dat wel, beetje nuchterheid en zelfspot. Heel veel mensen nemen zichzelf veel te serieus.
Jáááá dit dus!quote:Op zondag 21 november 2010 08:16 schreef female81 het volgende:
Ik kreeg er zo'n Kim-Lian van der Mey-gevoel bij. Zo'n overdreven springerig type dat acteert dat ze een rocksterretje is. Heel gekunsteld. Alleen zijn de looks nog een stukje minder.
Nee, ik vind er niks aan.
Kim Lianquote:Op zondag 21 november 2010 08:16 schreef female81 het volgende:
Ik kreeg er zo'n Kim-Lian van der Mey-gevoel bij. Zo'n overdreven springerig type dat acteert dat ze een rocksterretje is. Heel gekunsteld. Alleen zijn de looks nog een stukje minder.
Nee, ik vind er niks aan.
Waarom doet ze dat eigenlijk? Alsof ze er iemand blij mee maaktquote:Op woensdag 8 december 2010 20:41 schreef PierreBetfair het volgende:
Plaatsvervangende schaamte bij dat huiskameroptreden van onze Anne. OMG
Iddquote:Op woensdag 8 december 2010 20:41 schreef PierreBetfair het volgende:
Plaatsvervangende schaamte bij dat huiskameroptreden van onze Anne. OMG
Die mensen wel anders hadden die haar wel weggestuurd. Maar ik vond het ook wel tegenvallen.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Waarom doet ze dat eigenlijk? Alsof ze er iemand blij mee maakt
Goed ideequote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
Shit dat heb ik dus gemist door te laat inschakelen, kan ik het nog terug kijken?
Nou, team Jeroen rent inmiddels rondjes rond team Angela als het op kwaliteit aankomt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:11 schreef PierreBetfair het volgende:
Verschikkelijk, maarja dat hele team van Jeroen is 1 grote grap. Gisteren was wel de slechtste live show van allemaal. Leek wel of naar Popstars zat te kijken, ook Kim was dramatisch
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:13 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nou, team Jeroen rent inmiddels rondjes rond team Angela als het op kwaliteit aankomt.
Leonie kan zich wat mij betreft op zn minst meten met Kim. En Meike en Anne liggen lichtjaren voor op Bart en Shary-an.
Maar die heeft een behoorlijke staat van dienstquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maarja, dat arrogante heb je met die "rocker chicks". Anouk vindt ik ook net zo irritant.
Valt me mee dat ze niet de beheerder is van haar eigen fanhyves.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:58 schreef xnatas het volgende:
Anne is geweldig!
www.anne-fanhyves.hyves.nl
Hoezo?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Valt me mee dat ze niet de beheerder is van haar eigen fanhyves.
Nou inderdaadquote:Op zondag 9 januari 2011 14:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Valt me mee dat ze niet de beheerder is van haar eigen fanhyves.
Ze is niet bepaald vies van zelfpromotie. Niks mis mee, natuurlijk, maar het is op het irritante af.quote:
Niet op een 1 of andere manier. Ik vind dr echt zo irritant. En dr voorkomen is ook niet echt je van hetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:20 schreef ElmoFan het volgende:
Ik mag haar op de 1 of andere manier niet
Dat dusquote:Op maandag 10 januari 2011 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat een bloedirritant mokkel is het eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yoe ievil woeman!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:46 schreef Cee het volgende:
Echt geweldig om te zien, die afstraffer. Is dat gemeen? So be it.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:59 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik denk dat we nog veel gaan horen van Anne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja erg hè! Met die stekels deed ze me denken aan Bowser uit Mario Bros.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die kleding die ze aanhad bij de uitslag. Het leek wel een tuinkabouter.
Is dit echt haar auto?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:10 schreef PierreBetfair het volgende:
Als je zo rond gaat rijden heb je ieg geen last van schaamtegevoel. Kleine kinderen en mongooltjes hebben dat ook, best relaxed leven.
[ afbeelding ]
Die benen zo lekker nonchalant wijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:10 schreef PierreBetfair het volgende:
Als je zo rond gaat rijden heb je ieg geen last van schaamtegevoel. Kleine kinderen en mongooltjes hebben dat ook, best relaxed leven.
[ afbeelding ]
Net volgekwakt door Jeroentje denk ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die benen zo lekker nonchalant wijd.
Llquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net volgekwakt door Jeroentje denk ik
Nee tochquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
bij anne heb ik altijd het gevoel gehad dat ze dr coach best leuk vond/vind
Daarom, en Jeroen ging haar even troosten. Ze keek diep in z'n unibrow, hij keek diep in haar decollete. En van het een kwam het ander...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
bij anne heb ik altijd het gevoel gehad dat ze dr coach best leuk vond/vind
Llquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net volgekwakt door Jeroentje denk ik
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GodJij bent echt hard op weg de nieuwe Socios of Skippy22 te worden
Serieusquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig hier al heel de tijd in een deuk door die Maanvis
Lekker handjes vol op de heupenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
groot staat schijnbaar gelijk aan mooi bij maanvis
jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Serieus![]()
Het is zo simpel, zo voorspelbaar
Dat is wel een goeie bootyquote:
Ook niet in die van pearl! Alhoewel ikd aar ook het eea over te zeggen hebquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
In elk topic post hij wel watBehalve in die van Ben, maar goed hij is niet van de mannetjes denk ik
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ook niet in die van pearl! Alhoewel ikd aar ook het eea over te zeggen heb.
dan sta je inderdaad maar een beetje voor lulquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sterker nog,... als je wilt kan je hem kopen![]()
http://annehoogendoorn.com/
Oh godquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sterker nog,... als je wilt kan je hem kopen![]()
http://annehoogendoorn.com/
quote:Het leven stopt niet na TVOH
Geplaatst op 18 januari 2011
Lieve fans,
Afgelopen vrijdag was voor mij de laatste liveshow als kandidaat bij The Voice of Holland. Met een meerderheid van stemmen ging Leonie door naar de finale. Ik had al een voorgevoel dat het zo zou gaan. Het was voor mij dus niet zon verrassing. Eerder een opluchting. De tranen die jullie zagen waren dubbel: natuurlijk doet het pijn om afscheid te nemen, maar er was ook een soort van bevrijding. Ik ben zo super ver gekomen bij deze show, heb zo veel geleerd en zoveel mensen leren kennen die mij verder kunnen helpen; ik vond het prima zo. Het avontuur begon voor mij in juni 2010, dus ben ik een halfjaar bezig geweest met dit programma. Het was leuk, maar soms ook super zwaar. Mijn diabetes hielp ook niet echt mee, want door de spanning raakten mijn bloedsuikerwaarden soms hartstikke in de war. Dan wilde mijn lichaam niet meewerken en voelde ik me soms ziek en extra moe.
Maar ik wilde heel graag elke ronde weer door en elke keer had ik weer een ander doel; na de Battle de liveshows, de Heineken Music Hall en daarna de single opnemen. Natuurlijk had ik graag in de finale gestaan en mijn single uit mogen brengen. Maar het was zo ook goed.
Ik heb die gave single nog steeds op de plank liggen. Sommigen van jullie hebben hem al gehoord doordat hij is uitgelekt. Ik wil hem graag bewaren. De komende drie maanden ga ik gebruiken om nummers te schrijven, een band te zoeken. Ik heb de afgelopen maanden heel veel fijne mensen leren kennen die mij willen helpen op mijn muzikale pad en ik neem de hulp graag aan.
Dat betekent dat jullie nog even geduld moeten hebben. Daarom heb ik jullie als fans hard nodig. Ik zal jullie daarvoor belonen met mijn muziek. 13 en 14 mei mag ik bij Jeroen van der Boom in de Heineken Music Hall staan. Wow, hoe gaaf is dat? Dat wordt dan al de tweede keer. Ik had dat een jaar geleden niet kunnen denken, alleen van dromen.
Dat is wat ik de afgelopen maanden geleerd heb: dat dromen uit kunnen komen. Dat kan alleen als je open staat voor datgene wat op je pad komt. Dat je met hard werken ver kan komen en dat het niet altijd makkelijk gaat, maar als je echt wil, het je gaat lukken.
Daarom is het goed dat het nu klaar is voor mij. Ik ga verder op het ingeslagen pad en zal jullie daarvan op de hoogte houden!
Liefs, Anne
"Anna" ook echtquote:2 reacties op Voicemobiel te koop!
sharon:
19 januari 2011 at 18:56
hee Anna
hoeveel kost de auto?
Xxx
Mirjam:
19 januari 2011 at 19:49
Hallo
zag deze auto en wat is de vraagprijs er voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |