Waarom doet ze dat eigenlijk? Alsof ze er iemand blij mee maaktquote:Op woensdag 8 december 2010 20:41 schreef PierreBetfair het volgende:
Plaatsvervangende schaamte bij dat huiskameroptreden van onze Anne. OMG
Iddquote:Op woensdag 8 december 2010 20:41 schreef PierreBetfair het volgende:
Plaatsvervangende schaamte bij dat huiskameroptreden van onze Anne. OMG
Die mensen wel anders hadden die haar wel weggestuurd. Maar ik vond het ook wel tegenvallen.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Waarom doet ze dat eigenlijk? Alsof ze er iemand blij mee maakt
Goed ideequote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
Shit dat heb ik dus gemist door te laat inschakelen, kan ik het nog terug kijken?
Nou, team Jeroen rent inmiddels rondjes rond team Angela als het op kwaliteit aankomt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:11 schreef PierreBetfair het volgende:
Verschikkelijk, maarja dat hele team van Jeroen is 1 grote grap. Gisteren was wel de slechtste live show van allemaal. Leek wel of naar Popstars zat te kijken, ook Kim was dramatisch
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:13 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nou, team Jeroen rent inmiddels rondjes rond team Angela als het op kwaliteit aankomt.
Leonie kan zich wat mij betreft op zn minst meten met Kim. En Meike en Anne liggen lichtjaren voor op Bart en Shary-an.
Maar die heeft een behoorlijke staat van dienstquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maarja, dat arrogante heb je met die "rocker chicks". Anouk vindt ik ook net zo irritant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |