nou, die moeten dan wel van heeeeele goede huize komen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dit was de eerste aflevering pas hoor, komen nog veel beteren.
Wat was Popstars ook al weer?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou, die moeten dan wel van heeeeele goede huize komen.
Popstars is van de buis gevaagd...
dit heb ik ook ja, Benquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Voor mij is het al klaar![]()
Dat had ik destijds ook met Boris, niet te vergelijken qua style I KNOW, maar toch
Maakt toch niet uitquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:24 schreef muziekfreak het volgende:
Prima stem, alleen niet echt een nieuw talent !
Hij heeft hij al vaker met talentenshows meegedaan zoals in 2000 in " follow that dream ".
Er zijn toen ook cd's uitgebracht.
Zie: FTD - Follow that dream
Waarom denk je dat er na 1 zin al op die knop werd gedrukt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef henkde_j het volgende:
Zo geweldig goed is die knakker toch niet? Alleen door het verrassingsseffect lijkt hij heel goed. Als hij er "normaal" uit had gezien was niemand zo positief geweest.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:42 schreef Kally het volgende:
Dat is Dean, niet Ben.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:24 schreef muziekfreak het volgende:
Prima stem, alleen niet echt een nieuw talent !
Hij heeft hij al vaker met talentenshows meegedaan zoals in 2000 in " follow that dream ".
Er zijn toen ook cd's uitgebracht.
Zie: FTD - Follow that dream
Gast... het hele idee van The Voice is dat het alleen om de stem gaat.... de juryleden zien hem niet en gaan dus puur op de stem af...quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef henkde_j het volgende:
Zo geweldig goed is die knakker toch niet? Alleen door het verrassingsseffect lijkt hij heel goed. Als hij er "normaal" uit had gezien was niemand zo positief geweest.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:24 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ben heel erg erg benieuwd naar wat hij meer kan... was in ieder geval erg onder de indruk van zijn optreden en ik ben kennelijk niet de enige!
De rest van zijn online-muziek kan mij niet echt bekoren, te soft. Ik denk dat hij de juiste keuze heeft gemaakt met het nummer wat hij in TVOH ten gehore bracht. Erg sterk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:30 schreef Loedertje het volgende:
En dit is Ben.
http://www.youtube.com/user/devanimusic#p/u/0/l_w2itzbsgA
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:20 schreef UltraR het volgende:
[..]
Gast... het hele idee van The Voice is dat het alleen om de stem gaat.... de juryleden zien hem niet en gaan dus puur op de stem af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |