hoeveel zou dat gekookt zijn? Van verse gekookte pasta zoals tortellini eet ik zo'n 200 gramquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:39 schreef borisz het volgende:
[..]
125pp en dan met saus. Als het op pasta aankomt gaan de hoeveelheden snel omhoog

Als ik me niet vergis verdubbelt pasta bijna tijdens het koken in gewicht. Dus 200gr gekookt is ietsjes meer dan 100gr ongekookt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoeveel zou dat gekookt zijn? Van verse gekookte pasta zoals tortellini eet ik zo'n 200 gram

Behalve dat ziet ie er ook niet echt uit om hem hier verder te vermelden....
 Behalve dat ziet ie er ook niet echt uit om hem hier verder te vermelden.... 

quote:post dan niks....Op donderdag 21 oktober 2010 20:27 schreef Windigo het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje slecht belichte (kreeg het helaas niet beter) maar erg lekkere pizza

quote:zo zie je tenminste nog iets:Op vrijdag 22 oktober 2010 06:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja sorry hoor, ik vond hem er nog best lekker uit zien.

quote:Had 'm nog niet eerder gezien, maar ook ik wil het receptOp zondag 17 oktober 2010 16:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die chocoladetaart ziet er goed uit zeg, wat is het recept daarvan?

quote:Moeten we je vastbinden en op je gaan zitten?

quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:44 schreef Yankee het volgende:
Neem aan dat je de bodems zelf maakt? Zo ja, zou je me kunnen vertellen hoe?
 [Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #5 dit recept, helemaal geweldig
 [Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #5 dit recept, helemaal geweldig 
quote:

quote:Dank jeOp zondag 24 oktober 2010 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]

Als ik die met spinazie even een keertje maak voor m'n vriendin ben ik een week de koning hier in huis
  Als ik die met spinazie even een keertje maak voor m'n vriendin ben ik een week de koning hier in huis   

quote:Goed idee!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:45 schreef minilot het volgende:
Iemand nog creatieve recepten voor maaltijden die goed opwarmbaar zijn in de magnetron?
Of zal ik daar een apart topicje over openen?

hmm dit ga ik proberen! alleen helaas weet ik niet wat garlic salt is maar ga idd maar knoflookpoeder met wat zout te vermengen. alleen wordt het echt knapperig die kip?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:37 schreef Purdey het volgende:
Tuurlijk, hij staat op pagina 1 van dit topic, FoodGawkers 5:
-recept-

Garlic Salt is niet te koop hier. Ik gooi er alleen wat knoflookpoeder doorheen aangezien de saus al pittig genoeg is. Ik gebruik zelf alleen meer tomatenketchup. Ongeveer 200 ml. De kip wordt heel krokant. Door de aardappelzetmeel en ei komt er soort tempura beslagje om de kip te zitten die je bakt. Als het uit de koekenpan komt lijkt het het meest op een kipnuggetquote:Op maandag 1 november 2010 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm dit ga ik proberen! alleen helaas weet ik niet wat garlic salt is maar ga idd maar knoflookpoeder met wat zout te vermengen. alleen wordt het echt knapperig die kip?
 Het stappenplan is eigenlijk simpel:
 Het stappenplan is eigenlijk simpel:

ah ok dus jij gebruikt 12 el ketchup en verder heb je het recept gevolgd? heb je ook de groente nog even in de oven bij de kip gegooid?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:37 schreef Purdey het volgende:
Het is ook letterlijk jou tekst, van de knoflookzout en de gembersiroopIk vind het een super recept Ilse! Makkelijk, maar niet te simpel
Ik heb ook weer mijn aanpassingen, zo gebruik ik minimaal drie keer zoveel ketchup. Van de week heb ik 'm per ongeluk op hete lucht in de oven gedaan, en dan wordt het wat donkerder, maar even lekker!

oki ik ga het vrijdag maken! heb je ook chilivlokken gebruikt en gember?quote:Op maandag 1 november 2010 11:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Garlic Salt is niet te koop hier. Ik gooi er alleen wat knoflookpoeder doorheen aangezien de saus al pittig genoeg is. Ik gebruik zelf alleen meer tomatenketchup. Ongeveer 200 ml. De kip wordt heel krokant. Door de aardappelzetmeel en ei komt er soort tempura beslagje om de kip te zitten die je bakt. Als het uit de koekenpan komt lijkt het het meest op een kipnuggetHet stappenplan is eigenlijk simpel:
-Kip snijden, mengen met aardappelmeel en geklutst ei.
-Bakken in de koekenpan en in een schaal doen
-Saus ingrdiënten mengen, paprika&ui snijden
-De oven in, en het laatste kwartier de paprika en ui erbij. Dit deed ik eerst op het laatste moment, maar het is lekkerder als je het iets langer mee laat bakken
De kip roer je elk kwartier even door, en klaar is het. Simpel, maar verslavend lekker

Geen chilivlokken, maar wel een flinke scheut gembersiroopquote:Op maandag 1 november 2010 11:10 schreef FutureFairytale het volgende:
oki ik ga het vrijdag maken! heb je ook chilivlokken gebruikt en gember?

ok dankje! ik ben nu al heel benieuwdquote:Op maandag 1 november 2010 11:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Geen chilivlokken, maar wel een flinke scheut gembersiroop

Ik bak de ui/paprika altijd apart in een koekenpan op hoog vuur zodat ze knapperig maar ietwat geblakerd zijn, en dan roer ik het door de kip als die uit de oven komt.
  Ik bak de ui/paprika altijd apart in een koekenpan op hoog vuur zodat ze knapperig maar ietwat geblakerd zijn, en dan roer ik het door de kip als die uit de oven komt.

gebruik je gewoon azijn? of kun je ook azijn van augurken gebruiken?quote:Op maandag 1 november 2010 11:45 schreef Ilse86 het volgende:
Dat gerecht is wel een blijvertje he?Ik bak de ui/paprika altijd apart in een koekenpan op hoog vuur zodat ze knapperig maar ietwat geblakerd zijn, en dan roer ik het door de kip als die uit de oven komt.

Dat doe ik ook hoor, vergat ik even te vermelden. Dan zijn ze al wat zachterquote:Op maandag 1 november 2010 11:45 schreef Ilse86 het volgende:
Dat gerecht is wel een blijvertje he?Ik bak de ui/paprika altijd apart in een koekenpan op hoog vuur zodat ze knapperig maar ietwat geblakerd zijn, en dan roer ik het door de kip als die uit de oven komt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog

bahquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:11 schreef Freddeh het volgende:
Zelf gebakken paprikabrood (zal niet opscheppen verder) met shoarma.
[ afbeelding ]

Het ziet er niet echt Food Gawker waardig uitquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:11 schreef Freddeh het volgende:
Zelf gebakken paprikabrood (zal niet opscheppen verder) met shoarma.
[ afbeelding ]

Nee, inderdaad..quote:Op woensdag 3 november 2010 10:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het ziet er niet echt Food Gawker waardig uit

Ik ga me fototechnisch morgen weer heulemaal uitleven. Morgen jarig en daarom allemaal hapjes/taartjes/toetjesquote:Op woensdag 3 november 2010 13:09 schreef LieLie het volgende:
Nee, inderdaad..
Dat is een beetje de grap van dit topic he, dat het er mooi uitziet. Hoeft niet eens per se te smaken, als het maar smakelijk oogt

Gisteren gemaakt en het was erg lekker.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:45 schreef Purdey het volgende:
Het recept heeft hier ooit al op gestaan, en daar heb ik 'm ook van. Krokante kip in zoetzure saus met rode&gele paprika en ui
[ afbeelding ]

Jaaaa, goed is ie hé? Dit is zo'n recept wat je blijft maken, ook met eters over de vloerquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |