Klopt. Maar dan gaat het dus OOK om het uiterlijk, in dat geval dan uitstraling.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar het gaat toch vooral om de uitstraling. Elton John ziet er bijvoorbeeld niet uit maar die man heeft iets waardoor je naar hem wilt blijven kijken, zelfde met Mercury.
Ja dat is idd leuk als iemand ver is gekomenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die praatjes met de kandidaat zelf niet nee. Maar de familie en thuisbezoekjes hoeft van mij dan weer niet. Nu nog niet zeg maar, das vind ik pas leuk als je in de kwart / halve finale zit ofzo.
Twin-sandwichquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
nou jaAngela heeft er 2 voor de prijs van 1
Ja graag, ik wil wijnquote:
normaal zeikt men alleen maar over te veel reclame, nu is er geen reclame, ga je daar over zeikenquote:
Er moet een goede tussenweg inzitten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
normaal zeikt men alleen maar over te veel reclame, nu is er geen reclame, ga je daar over zeiken
[VOH]Sociale media belangrijk onderdeel van Voice of Hollandquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Er is af en toe wel sluikreclame tussendoor, met dat Twitter en internetten op je telefoon (iPhone).
Zolang het niet is als bij Cast Away valt het nog meequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Er is af en toe wel sluikreclame tussendoor, met dat Twitter en internetten op je telefoon (iPhone).
Dat heb ik al jaren niet meer gezien, alleen seizoen 1 en 2, misschien maar weer eens downloaden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang het niet is als bij Cast Away valt het nog mee
Dat was de gadget om dit op je telefoon te kijken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:10 schreef iBenny het volgende:
http://www.thevoiceofholland.com/gadget/
Wat een falers
Wil je rimmen.quote:
Geen idee, dat wilde ik dus kijkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was de gadget om dit op je telefoon te kijken?
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
een VOH app voor op je telefoon.
FANTASTISCH
Ik denk dat jij op iets anders doeltquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik al jaren niet meer gezien, alleen seizoen 1 en 2, misschien maar weer eens downloaden.
Ze leek wel met der stemquote:
quote:
Oh die heb ik heeel lang geleden gezien! Ik kan me alleen Federal Express herinneren eigenlijk. Castaway is Expeditie Robinson.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat jij op iets anders doelt
Ik doel op de film met Tom Hanks
SBS 6 verpest speelfilm met reclamequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die heb ik heeel lang geleden gezien! Ik kan me alleen Federal Express herinneren eigenlijk. Castaway is Expeditie Robinson.
Gewoon, als Kally in de buurt is dan ben ik zo.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon, als Kally in de buurt is dan ben ik zo.
Niet veel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
Die kaarten voor de show in de Gashouder kosten ¤19,00-
Qua gezelschap wel jaquote:
Dan heb je het filmpje niet gekeken zeker?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat doen alle commercielen toch met films?
Hmm ja als ik uit allemaal mag kiezen zou ik ook zekers Angela doen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
Qua gezelschap wel ja
Maar ik zou als 'aankomend artiest' toch voor Roel kiezen denk ik.
Liever voor Angela nog, maar die drukte niet.
Kon niet zo snelquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Dan heb je het filmpje niet gekeken zeker?
Een rappet ja.quote:
Ik vond het wel leuk tot nu toe jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:22 schreef MissJ het volgende:
Ik vraag het even nog een keer: hoe was de eerste 3 kwartier? Die heb ik gemist namelijk
Ze hebben de reclame in de film verwerktquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Kon niet zo snelMaar het was dus heel erg erg begrijp ik uit de reacties ook?
Ik wist dat jij dat wistquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat zou zeggen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
enige die de naam held deze week mag dragen is baas matsoe
Dat is wel waar ja. De 'idioten' zijn er wel uitgefilterd maar er is ook weinig echt 'Wowquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef Karina het volgende:
Er is nog niemand waarvan IK van mijn stoel val eigenlijk. Ook meteen antwoord op MissJ haar vraag, het valt tegen en veel geklets en familieleden.
Klinkt wel origineel in ieder geval.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben de reclame in de film verwerkt
Ik moest wel lachen, maar het is wel schandalig
Nou ik vond die Rosenberg dude toch wel echt héél goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef Karina het volgende:
Er is nog niemand waarvan IK van mijn stoel val eigenlijk. Ook meteen antwoord op MissJ haar vraag, het valt tegen en veel geklets en familieleden.
Dat zei ikquote:
Nee het is eigenlijk best wel een kutprogramma.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:25 schreef MissJ het volgende:
aaah ok over het algemeen hiero dus nog niet erg veel enthousiasme lees ik
Nou ik wil hem best bekeren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Noooh hij is van 'de andere kant'. Wie had dat nou gedacht
Wel goed, maar toch niet dat ik dacht, wauw.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik vond die Rosenberg dude toch wel echt héél goed
Oh had ik welquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel goed, maar toch niet dat ik dacht, wauw.
Ja ik zie haar voor me met boa verenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh had ik wel
Deze vind ik dan weer niets. A liiiiiiiiiiiiitle too much
This is myyyyyyyyyyyyyyyyy liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiifequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik zie haar voor me met boa veren
Jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
This is myyyyyyyyyyyyyyyyy liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiife
dat ja, dat dacht ik net ookquote:
Ik hoop dat die gast met die tatoos ook in de eerste show komtquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:27 schreef Karina het volgende:
En ik realiseer me net dat het nog een uur duurt. Wel lang, plus het zal ook wel weer uitlopen.
Jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat die gast met die tatoos ook in de eerste show komt
Teveel gezopen?quote:
die was bestquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat die gast met die tatoos ook in de eerste show komt
quote:
Zou hetquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
haha ik dacht net precies hetzelfde en wilde al even het Popstars topic checken.
Hierquote:
quote:
Jij mag zoveel mauwen als je wilt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier
Maar ik vind het niet zo, dus ik mauw niet zoveel
Oquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier
Ohwquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier
Ja ik denk dat ik afgehaakt ben volgende week. Maar kijk het nog ff aan.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
Jeroen van der Boom die iemand slecht noemt.
dus dattequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
whehe, dat dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
Als iemand slechte muziek kan herkennen is hij hetquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
Die vallen me nog alles mee. Beste idd na Angelaquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
Simon kan dit best goed, beter dan Nick, die klinkt te ingestudeerd.
Ik haak met je meequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik afgehaakt ben volgende week. Maar kijk het nog ff aan.
Ik ook denk ik, ik vind het te langdradig en totaal niet vernieuwend, behalve dan dat blinde auditeren.quote:
En dus kies je dan voor Popstars, dat al helemaaaaaaal niet vernieuwend is?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook denk ik, ik vind het te langdradig en totaal niet vernieuwend, behalve dan dat blinde auditeren.
Ja het is nét iets te langdradig om lekker te lopen. Verder vind ik het wel leuk en kan het wel wat worden denk ik. Maar toch blijf ik bij wat te specifiek om als een Idols / Pop / Xfactor > 1,5 miljoen kijkers te gaan trekkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook denk ik, ik vind het te langdradig en totaal niet vernieuwend, behalve dan dat blinde auditeren.
Tja, daar zeg je wat. Ik had hier meer van verwacht, maar het had net zo goed Popstars kunnen zijn. Ik bedoel, ik zie niet zo heel veel verschi en af en toe een "rare" auditie ertussen is toch wel leuk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
En dus kies je dan voor Popstars, dat al helemaaaaaaal niet vernieuwend is?
Je moet natuurlijk zelf doen wat je wilt hequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja, daar zeg je wat. Ik had hier meer van verwacht, maar het had net zo goed Popstars kunnen zijn.
quote:
Ik vind het leuk jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Wat een bazenprogramma![]()
Wat een kwaliteit
Eens... ik snap ook sommige opmerkingen niet zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Wat een kwaliteit
Ik vind hem lekkerquote:
Dit is toch een grapje?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Wat een kwaliteit
Het moet een beetje vlotter. Niet zo vlot als My name is, maar iets meer vaart en minder interviews en familie tussendoor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk zelf doen wat je wilt he
Maar ik denk dat je het nog een kans moet geven, het is even wennen, maar ik denk als je een paar héél goeie hebt gehad dat je denkt![]()
De winnaar van popstars kan denk ik nog niet in de schaduw staan van alle deelnemers die we tot nu toe hebben gehad. SBS scoort sowieso slecht met talentenjachten. De winnaar van Holland's got talent (toen het dus nog bij SBS was) was echt triest te noemen. Een jong meisje dat nog af en toe vals zong ook. Alle 8 finalisten waren beter bij de Holland's got talent op RTL.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja, daar zeg je wat. Ik had hier meer van verwacht, maar het had net zo goed Popstars kunnen zijn. Ik bedoel, ik zie niet zo heel veel verschi en af en toe een "rare" auditie ertussen is toch wel leuk.
Die had nooit die reclame moeten doen, maar gewoon wolf moeten blijvenquote:
Van origine is het een theater en musicalacteur dus het ligt wel dichter bij hem.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Die had nooit die reclame moeten doen, maar gewoon wolf moeten blijven
Ik vind`m ook wel wat hebben ja....quote:
De montage en gesprekjes zijn een kruising tussen My name is en HGT, nou dan ben ik weg hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Het moet een beetje vlotter. Niet zo vlot als My name is, maar iets meer vaart en minder interviews en familie tussendoor.
Kijken wij hetzelfde programma?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Wat een kwaliteit
Misschien niet, maar ik vraag me af hoe het op het eind verder gaat met de winnaar van dit programma. Wat ik ECHT een goede show vond, maar volgens mij was dat niet zo populair, was dat programma waar een band werd gezocht (ben even de naam kwijt). Rockstars of zoiets?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:41 schreef Ratso het volgende:
[..]
De winnaar van popstars kan denk ik nog niet in de schaduw staan van alle deelnemers die we tot nu toe hebben gehad.
Nee geen grapjequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is toch een grapje?
Het niveau ligt hoger dan de gemiddelde auditieronde van een andere talentshow ja, maar 'wat een kwaliteit' vind ik voorlopig aardig meevallen, zeker als je dit al eigenlijk moet vergelijken met een theaterronde van een andere talentshow, want hier is al een selectie overheen geweest
Ja dat is wel zo, ze hebben natuurlijk vrij hoog ingezet qua 'Dit is écht met talent, niet zoals die andere shows' en voorlopig valt dat echt nog flink mee vind ik dan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De montage en gesprekjes zijn een kruising tussen My name is en HGT, nou dan ben ik weg hoor.![]()
En die gouden keeltjes, ik zie ze ook niet. Dit moest zóveel beter zijn qua niveau dan andere shows, ehhhhhhh......
Ik heb het al een keer gezegdquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De montage en gesprekjes zijn een kruising tussen My name is en HGT, nou dan ben ik weg hoor.![]()
En die gouden keeltjes, ik zie ze ook niet. Dit moest zóveel beter zijn qua niveau dan andere shows, ehhhhhhh......
Wat veel mensen vergeten is dat dat seizoen ook Waylon heeft opgeleverd. Werd dan wel 2de, is ook niet helemaal super... maar beweren dat hij niks heeft bereikt door zo'n show, zou niet kloppenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:41 schreef Ratso het volgende:
[..]
De winnaar van popstars kan denk ik nog niet in de schaduw staan van alle deelnemers die we tot nu toe hebben gehad. SBS scoort sowieso slecht met talentenjachten. De winnaar van Holland's got talent (toen het dus nog bij SBS was) was echt triest te noemen. Een jong meisje dat nog af en toe vals zong ook. Alle 8 finalisten waren beter bij de Holland's got talent op RTL.
Met als winnaar Stereo.... die staan soms op airplay eventjes in de top 40. Ook niet zo'n succes dus. En wat mij betreft de verkeerde zangeres gekozenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:42 schreef Karina het volgende:
Misschien niet, maar ik vraag me af hoe het op het eind verder gaat met de winnaar van dit programma. Wat ik ECHT een goede show vond, maar volgens mij was dat niet zo populair, was dat programma waar een band werd gezocht (ben even de naam kwijt). Rockstars of zoiets?
dat weet ik ook wel zonder te luisterenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Luister nu Popstars en je weet wat het verschil is![]()
Tussen 'goed aan te horen' en 'wat een kwaliteitquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee geen grapje
Die tweeling, die Nick & Simon kloons en die laatste gozert vond ik ruk, maar de rest was prima om aan te horen
Mja, da's waarquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel zonder te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |