Nee ik rij in een spaceshuttel dus ik stijg gewoon opquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ja maar heb jij Stinger-raketten achter de koplampen zitten?
Nee, das Dolph Lundgren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, maar hij komt volgende keer gewoon weer terug hoorDie gast is niet dood te krijgen.
Ja, en dan ga je daarna het staal weer mooi blank maken, beetje heet, wat water en pats! weer roest!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Anders gaan je schijven toch roestplekken vertonen?Dat zei mijn pa altijd als hij weer eens vol op de remmen ging
![]()
Die film is enorm bout hoor ik van iedereen, dus ik denk van welquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee, das Dolph Lundgren.
Machette gaat voor mij sowieso niet The Expendables verslaan.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Iemand had helaas al gespoiled datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus dat is een beetje jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeps en dan weer ff hard remmen en het i9s weer gefixtquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en dan ga je daarna het staal weer mooi blank maken, beetje heet, wat water en pats! weer roest!
Dan is iedereen achterlijk. Die film is fucking win in 99 minuten tijd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die film is enorm bout hoor ik van iedereen, dus ik denk van wel
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je voelt het pedaal trillen wat inhoud dat abs ingeschakeld is om te zorgen dat de wielen niet blokkeren. Je kan dan wel het pedaal door de vloer proberen te duwen maar dat heeft geen nut.
En misschien werkt het ook wel door iets minder hard te remmen maar je merkt wel of je remmen nog goed werken.
Helemaal goed Bart, afentoe de remmen flink belasten zorgt dat ze in top conditie blijven.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps en dan weer ff hard remmen en het i9s weer gefixt
Met een Steven Seagal die even 2 keer zo snel wordt afgespeeld omdat hij te traag voor woorden isquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dan is iedereen achterlijk. Die film is fucking win in 99 minuten tijd.
Ik geloof er geen fuck van!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Helemaal goed Bart, afentoe de remmen flink belasten zorgt dat ze in top conditie blijven.
Slaat dat op jezelf?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Gast, als je er geen verstand van hebt, hou dan gewoon je bek!
Die zit niet in The Expendables?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Met een Steven Seagal die even 2 keer zo snel wordt afgespeeld omdat hij te traag voor woorden is
Na een paar x vol in de remmen gestaan te hebben staat hij wel sneller stil.. Al komt dat ook omdat ze dan warm zijn enzo.. Maar zodra er roest op je schijven zit is er iets niet goedquote:
Oh true, ik haal Stallone en Seagal door elkaarquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:21 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Die zit niet in The Expendables?
Maar Syl wordt niet versneld afgespeeld in die filmquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh true, ik haal Stallone en Seagal door elkaar![]()
Het is nog früh
Ik sta nu al een uur te wachten voor ik moet "werken" ook voor NIKSquote:
Jawelquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:22 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Maar Syl wordt niet versneld afgespeeld in die film
't is ook niet zo. Als je ze nooit gebruikt kunnen ze gaan roesten inderdaad. Maar speciaal extra hard remmen om ze "schoon te maken" is je reinste onzin.quote:
Das dan wel weer waar. Maar daar heeft jouw auto geen last van, want jij kunt nog perfect remmen nadat je een uur lang 200km/h gereden hebt zei je net.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Na een paar x vol in de remmen gestaan te hebben staat hij wel sneller stil.. Al komt dat ook omdat ze dan warm zijn enzo..
hij rent maar in één scene en daar heb ik gezien hoe het gefilmd werd. Hij rent niet snel, maar het is zeker niet versneld.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JawelOmdat hij te fucking traag is om te rennen
![]()
Wij hebben het toch uitgeprobeerd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't is ook niet zo. Als je ze nooit gebruikt kunnen ze gaan roesten inderdaad. Maar speciaal extra hard remmen om ze "schoon te maken" is je reinste onzin.
Net zoals dat je niet harder zou kunnen remmen als de ABS eenmaal begint te werken___
[..]
Das dan wel weer waar. Maar daar heeft jouw auto geen last van, want jij kunt nog perfect remmen nadat je een uur lang 200km/h gereden hebt zei je net.
Ik hoorde van welquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:26 schreef Schieganger het volgende:
[..]
hij rent maar in één scene en daar heb ik gezien hoe het gefilmd werd. Hij rent niet snel, maar het is zeker niet versneld.
Das grappig, ik hoor namelijk van een figuur op internet het tegenoverstelde van wat komttijd... verteldquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wij hebben het toch uitgeprobeerd?Ik geloof liever mijn eigen waarnemingen als dat van een figuur dat op internet rond zit te bleren. Misschien is het eens tijd om een goed abs systeem te zoeken want die wij hebben pakt pas als het nodig is en dan heeft harder het pedaal intrappen geen zin. Ik dacht ook dat er wat ingebouwd zat wat een "paniek" remactie herkent en dan maximale remkracht levert tot het rempedaal losgelaten wordt.
Toedeledokie!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:29 schreef Bravebart het volgende:
Vertraging gefixt, tijd voor trein!
Ja als ik op mijn eigen waarnemingen af ging wist ik ook heel zeker dat de aarde plat wasquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wij hebben het toch uitgeprobeerd?Ik geloof liever mijn eigen waarnemingen als dat van een figuur dat op internet rond zit te bleren. Misschien is het eens tijd om een goed abs systeem te zoeken want die wij hebben pakt pas als het nodig is en dan heeft harder het pedaal intrappen geen zin. Ik dacht ook dat er wat ingebouwd zat wat een "paniek" remactie herkent en dan maximale remkracht levert tot het rempedaal losgelaten wordt.
Die van ons verspreid de remkracht over alle 4 de remmen, pas als het niet meer verspreid kan worden begint het pedaal te trillen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja als ik op mijn eigen waarnemingen af ging wist ik ook heel zeker dat de aarde plat was
ABS voorkomt dat je gaat slippen door, nog voordat je wiel stilstaat, een fractie van een seconde de rem los te laten en dan direct weer aan te grijpen. Maar het grooste gedeelte van de tijd is je rem nog steeds gewoon aangegrepen (tenzij je op ijs rijdt), en dan is meer remdruk gewoon harder remmen.
Bovendien heb je niet één wiel maar 4 wielen die alle vier apart aangestuurd worden door ABS, dus als ABS ingrijpt op één wiel kun je op de andere 3 nog steeds harder remmen.
Je ABS doet helemaal niets met de remkracht, dat doet je remsysteemquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die van ons verspreid de remkracht over alle 4 de remmen, pas als het niet meer verspreid kan worden begint het pedaal te trillen.
T zal me een worst wezen hoe het allemaal werkt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je ABS doet helemaal niets met de remkracht, dat doet je remsysteem
Die verdeelt de remkracht, en de ABS regelt PER WIEL dat een remklauw heel kort ontgrendelt wordt.
MAar hij heeft wel gelijk. Hij rijd al sinds hij 12 is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:37 schreef KomtTijd... het volgende:
"die van ons doet zus en zo" en dan nieteens weten wat uberhaupt de functie van het apparaat is
Ja, dat is de funcite van gordelsquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T zal me een worst wezen hoe het allemaal werkt.
Ik weet dat als abs intreed je pedaal begint te trillen en dat bij onze auto het niet uitmaakt of je vol in de remmen gaat staan of het pedaal zover in trapt dat je aan het stuur moet hangen en uit je stoel komt.
Bij onze auto kom je ook niet eens uit je stoel als je vol de remmen intrapt omdat de gordels zorgen dat je niet tegen t raam aan kwakt.
Die auto had geen ABS en een californisch nummerbord, daar zal het aan liggen denk ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MAar hij heeft wel gelijk. Hij rijd al sinds hij 12 is.
Hij zei dat je uit je stoel kwam en aan het stuur hing..quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dat is de funcite van gordelsWat komttijd bedoelt is dat je ipv alleen met je voet/been, met je hele lichaam remt.
Wil je het snappen? Ja of nee?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hij zei dat je uit je stoel kwam en aan het stuur hing..
Dommerik!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben dom ook. Wil ik foto's van zeh interwebz opslaan om op een USB stick te zetten. Ipv dat ik ze gelijk opsla op die USB stick heb ik een map gemaakt voor die foto's om die map later naar de USBstick te verplaatsen.
Ja en Fred van Fred's friet en snacks, zei een weekquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De BCC meneer zei het! Maar ik kom toch zondag pas terug.
Ze waren wel heel aardig!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en Fred van Fred's friet en snacks, zei een weekBCC-ers zijn dozenschuivers, niet gehinderd door enige kennis van zaken
Ja ik ben wel benieuwd naar zijn theorie. Ik snap dat als je het stuur vastpakt en jezelf optrekt aan het stuur je meer kracht op het pedaal kan zetten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil je het snappen? Ja of nee?
Ik ben ook altijd heel aardig tegen mooie meisjesquote:
Niet te vaak doen, dan kun je het er letterlijk uit trekkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zin om mijn haar te blonderen.
Ik ben volgens mij zo gestrest geweest de afgelopen weken dat ik echt immense haaruitval heb gehad.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Niet te vaak doen, dan kun je het er letterlijk uit trekken
geloof het niet..quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil je het snappen? Ja of nee?
Dat is niet goed.. Misschien moet je beter even wachten met blonderen dan want het is echt slecht voor je haar..quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij zo gestrest geweest de afgelopen weken dat ik echt immense haaruitval heb gehad.Als ik ging douchen kon ik zooooveel haren eruit trekken steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |