abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:30:09 #76
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_86532268
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:29 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Wij hebben het toch uitgeprobeerd? :') Ik geloof liever mijn eigen waarnemingen als dat van een figuur dat op internet rond zit te bleren. Misschien is het eens tijd om een goed abs systeem te zoeken want die wij hebben pakt pas als het nodig is en dan heeft harder het pedaal intrappen geen zin. Ik dacht ook dat er wat ingebouwd zat wat een "paniek" remactie herkent en dan maximale remkracht levert tot het rempedaal losgelaten wordt.
Das grappig, ik hoor namelijk van een figuur op internet het tegenoverstelde van wat komttijd... verteld :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:30:23 #77
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_86532279
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:29 schreef Bravebart het volgende:
Vertraging gefixt, tijd voor trein! :W
Toedeledokie! :W
pi_86532365
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:29 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Wij hebben het toch uitgeprobeerd? :') Ik geloof liever mijn eigen waarnemingen als dat van een figuur dat op internet rond zit te bleren. Misschien is het eens tijd om een goed abs systeem te zoeken want die wij hebben pakt pas als het nodig is en dan heeft harder het pedaal intrappen geen zin. Ik dacht ook dat er wat ingebouwd zat wat een "paniek" remactie herkent en dan maximale remkracht levert tot het rempedaal losgelaten wordt.
Ja als ik op mijn eigen waarnemingen af ging wist ik ook heel zeker dat de aarde plat was :')

ABS voorkomt dat je gaat slippen door, nog voordat je wiel stilstaat, een fractie van een seconde de rem los te laten en dan direct weer aan te grijpen. Maar het grooste gedeelte van de tijd is je rem nog steeds gewoon aangegrepen (tenzij je op ijs rijdt), en dan is meer remdruk gewoon harder remmen.

Bovendien heb je niet één wiel maar 4 wielen die alle vier apart aangestuurd worden door ABS, dus als ABS ingrijpt op één wiel kun je op de andere 3 nog steeds harder remmen.
pi_86532434
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ja als ik op mijn eigen waarnemingen af ging wist ik ook heel zeker dat de aarde plat was :')

ABS voorkomt dat je gaat slippen door, nog voordat je wiel stilstaat, een fractie van een seconde de rem los te laten en dan direct weer aan te grijpen. Maar het grooste gedeelte van de tijd is je rem nog steeds gewoon aangegrepen (tenzij je op ijs rijdt), en dan is meer remdruk gewoon harder remmen.

Bovendien heb je niet één wiel maar 4 wielen die alle vier apart aangestuurd worden door ABS, dus als ABS ingrijpt op één wiel kun je op de andere 3 nog steeds harder remmen.
Die van ons verspreid de remkracht over alle 4 de remmen, pas als het niet meer verspreid kan worden begint het pedaal te trillen.
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_86532484
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:34 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Die van ons verspreid de remkracht over alle 4 de remmen, pas als het niet meer verspreid kan worden begint het pedaal te trillen.
Je ABS doet helemaal niets met de remkracht, dat doet je remsysteem :*

Die verdeelt de remkracht, en de ABS regelt PER WIEL dat een remklauw heel kort ontgrendelt wordt als dat wiel dreigt te blokkeren.
pi_86532525
"die van ons doet zus en zo" en dan nieteens weten wat uberhaupt de functie van het apparaat is :')
pi_86532630
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:36 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Je ABS doet helemaal niets met de remkracht, dat doet je remsysteem :*

Die verdeelt de remkracht, en de ABS regelt PER WIEL dat een remklauw heel kort ontgrendelt wordt.
T zal me een worst wezen hoe het allemaal werkt.

Ik weet dat als abs intreed je pedaal begint te trillen en dat bij onze auto het niet uitmaakt of je vol in de remmen gaat staan of het pedaal zover in trapt dat je aan het stuur moet hangen en uit je stoel komt.

Bij onze auto kom je ook niet eens uit je stoel als je vol de remmen intrapt omdat de gordels zorgen dat je niet tegen t raam aan kwakt.
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:41:54 #83
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_86532670
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:37 schreef KomtTijd... het volgende:
"die van ons doet zus en zo" en dan nieteens weten wat uberhaupt de functie van het apparaat is :')
MAar hij heeft wel gelijk. Hij rijd al sinds hij 12 is.
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:42:32 #84
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_86532695
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:40 schreef xyzyx het volgende:

[..]

T zal me een worst wezen hoe het allemaal werkt.

Ik weet dat als abs intreed je pedaal begint te trillen en dat bij onze auto het niet uitmaakt of je vol in de remmen gaat staan of het pedaal zover in trapt dat je aan het stuur moet hangen en uit je stoel komt.

Bij onze auto kom je ook niet eens uit je stoel als je vol de remmen intrapt omdat de gordels zorgen dat je niet tegen t raam aan kwakt.
Ja, dat is de funcite van gordels :') Wat komttijd bedoelt is dat je ipv alleen met je voet/been, met je hele lichaam remt. :')
pi_86532708
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:41 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

MAar hij heeft wel gelijk. Hij rijd al sinds hij 12 is.
Die auto had geen ABS en een californisch nummerbord, daar zal het aan liggen denk ik
pi_86532802
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:04 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja, 12 uur is te kort.
De BCC meneer zei het! Maar ik kom toch zondag pas terug.
pi_86532807
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja, dat is de funcite van gordels :') Wat komttijd bedoelt is dat je ipv alleen met je voet/been, met je hele lichaam remt. :')
Hij zei dat je uit je stoel kwam en aan het stuur hing..
pi_86532842
En is het nut van goede stoelen niet dat je je tegen je stoel af kan zetten om het rem pedaal in te drukken?

Heb je je stoel niet te ver naar achter staan Komttijd? 8)7
pi_86532862
Ik ben dom ook. Wil ik foto's van zeh interwebz opslaan om op een USB stick te zetten. Ipv dat ik ze gelijk opsla op die USB stick heb ik een map gemaakt voor die foto's om die map later naar de USBstick te verplaatsen. :')
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:47:58 #90
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_86532863
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:46 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Hij zei dat je uit je stoel kwam en aan het stuur hing..
Wil je het snappen? Ja of nee?
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:48:47 #91
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_86532891
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben dom ook. Wil ik foto's van zeh interwebz opslaan om op een USB stick te zetten. Ipv dat ik ze gelijk opsla op die USB stick heb ik een map gemaakt voor die foto's om die map later naar de USBstick te verplaatsen. :')
Dommerik!
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:49:42 #92
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86532920
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:45 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

De BCC meneer zei het! Maar ik kom toch zondag pas terug.
Ja en Fred van Fred's friet en snacks, zei een week :') BCC-ers zijn dozenschuivers, niet gehinderd door enige kennis van zaken :Y)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_86532931
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:49 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja en Fred van Fred's friet en snacks, zei een week :') BCC-ers zijn dozenschuivers, niet gehinderd door enige kennis van zaken :Y)
Ze waren wel heel aardig!
pi_86532957
Ik heb zin om mijn haar te blonderen.
pi_86532998
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:47 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja ik ben wel benieuwd naar zijn theorie. Ik snap dat als je het stuur vastpakt en jezelf optrekt aan het stuur je meer kracht op het pedaal kan zetten.

Maar als ik bij onze auto het rempedaal intrap tot hij begint te trillen of het pedaal zo hard intrap als het kan dan is er geen verschil in rem afstand. Dit hebben we gemeten omdat we wilde kijken wat de remafstand was enz..
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:52:07 #96
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_86533009
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:50 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ze waren wel heel aardig!
Ik ben ook altijd heel aardig tegen mooie meisjes :P
pi_86533017
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zin om mijn haar te blonderen.
Niet te vaak doen, dan kun je het er letterlijk uit trekken
pi_86533061
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:52 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Niet te vaak doen, dan kun je het er letterlijk uit trekken
Ik ben volgens mij zo gestrest geweest de afgelopen weken dat ik echt immense haaruitval heb gehad. :') Als ik ging douchen kon ik zooooveel haren eruit trekken steeds.
pi_86533128
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:47 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

geloof het niet..

Komttijd heeft hier wel gelijk in..
Tenminste, ik heb tijdens de slipcursus ook geleerd ddat om helemaal vol te remmen, je zo hard mogelijk moest remmen, het stuur naar je toe moest proeberen te trekken en proberen je tegen het rempedaal af te zetten, dus als het ware je naar boven toe drukken. (waarbij je enigszins los komt van de stoel..) Pas dan bereik je de maximale effectiviteit van je remmen..

Oh, en dat je hard moet remmen om de remschijven te ontroesten is ook bullshit.. gewoon remmen voor een stoplicht is ook meer als voldoende...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_86533137
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:53 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ik ben volgens mij zo gestrest geweest de afgelopen weken dat ik echt immense haaruitval heb gehad. :') Als ik ging douchen kon ik zooooveel haren eruit trekken steeds.
Dat is niet goed.. Misschien moet je beter even wachten met blonderen dan want het is echt slecht voor je haar..

Zo'n vriend die ik ken wilde het net als gordon hebben, heeft hij het een paar x gebleekt, nu kun je het gewoon er letterlijk uittrekken ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')