Mja dat beest was niet echt van het formaat dat doorrijden veiliger zou zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan rijdt er iemand achter je en dan heb je 'flitsdode' nummer 2Of je slipt zelf en vliegt de vangrail in
Dan nog. Als je keihard remt en iemand knalt vol op je, of doordat je remt verlies je de controle over het stuur, ben je ook het haasje. Het is gewoon fucking domquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom moet je ook verwachten dat er iemand bijvoorbeeld naar links kan gaan zodat je altijd klaar bent om te remmen.
Als je hard rijd terwijl je geen mogelijkheid hebt om te remmen of uit te wijken dan ben je een mongool en mogen ze die persoon van de weg af plukken.
Zie lapo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:01 schreef Bravebart het volgende:
Cool-cool-kast-kast! B-b-b-b-baas-baas-baas-baas!
Hebben ze getest bij Myth Busters toch? Dat je beter gas bij kan geven?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja dat beest was niet echt van het formaat dat doorrijden veiliger zou zijn.
Ik had ook een Hummer moeten kopen, dan was als iemand tegen me aan crashte hij de lul ipv ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan nog. Als je keihard remt en iemand knalt vol op je, of doordat je remt verlies je de controle over het stuur, ben je ook het haasje. Het is gewoon fucking dom
Aja, dus checken of je voor je genoeg ruimte hebt, achter je, naast je, uitwijkmogelijkheden! Blijft er flink lol over als je dat constant moet checkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef xyzyx het volgende:
Daarom Bart, moet je zorgen dat je genoeg ruimte hebt achter je.. Zodat als je een keer vol in de ankers moet de persoon achter je ook nog optijd kan remmen.
Als je in een lada rijdt is het denk ik het beste om gewoon tegen een boom te knallen en jezelf uit je lijden te verlossen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hebben ze getest bij Myth Busters toch? Dat je beter gas bij kan geven?
Mits je niet in een Lada rijdt iig
Ja, 12 uur is te kort.quote:
Hoe kun je de controle over het stuur verliezen als je remt? Dan doe je iets niet goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan nog. Als je keihard remt en iemand knalt vol op je, of doordat je remt verlies je de controle over het stuur, ben je ook het haasje. Het is gewoon fucking dom
Ik denk dat als je tegen een boom rijdt de linker- en rechterhelft van de auto na de klap gewoon doorrijdenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:03 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Als je in een lada rijdt is het denk ik het beste om gewoon tegen een boom te knallen en jezelf uit je lijden te verlossen.
Krijg je niet een medaille als je daarin harder dan 100 gaat?
Uuh kan prima hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoe kun je de controle over het stuur verliezen als je remt? Dan doe je iets niet goed![]()
En als iemand achter op mij klapt dan moet die persoon ook veelst te hard gereden hebben en zodra ik merk dat iemand dat doet dan ga ik braaf 120 rijden..
Ik denk dat de boom wegloopt omdat die niet geraakt wilt worden door zo'n misbaksel van een autoquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk dat als je tegen een boom rijdt de linker- en rechterhelft van de auto na de klap gewoon doorrijden
't was een Seat bestelbusje en we moesten nog een slordige 600 km en ook weer 900 terug. Dus nah, toch maar niet geprobeerdquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hebben ze getest bij Myth Busters toch? Dat je beter gas bij kan geven?
Mits je niet in een Lada rijdt iig
Mensen vinden karten enzo toch ook leuk? Dan moet je ook de hele tijd kijken wie waar rijd en inschatten hoe de ander zal rijden, wanneer hij afremt, zo laat mogelijk proberen af te remmen enz.. Dat maakt het juist leuk.. Alleen als je zo rijd dan ben je over het algemeen gevaarlijk bezig omdat je dan het uiterste wilt halen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aja, dus checken of je voor je genoeg ruimte hebt, achter je, naast je, uitwijkmogelijkheden! Blijft er flink lol over als je dat constant moet checken
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:06 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik denk dat de boom wegloopt omdat die niet geraakt wilt worden door zo'n misbaksel van een auto
Ja alleen is het bij karten iets minder desastreus als je per ongeluk van de baan vliegtquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen vinden karten enzo toch ook leuk? Dan moet je ook de hele tijd kijken wie waar rijd en inschatten hoe de ander zal rijden, wanneer hij afremt, zo laat mogelijk proberen af te remmen enz.. Dat maakt het juist leuk.. Alleen als je zo rijd dan ben je over het algemeen gevaarlijk bezig omdat je dan het uiterste wilt halen.
Ik rij gewoon relaxed maar toch stevig door.. Zo dra er een personen auto vlak achter een vrachtwagen/andere auto rijd dan laat ik het gas los en zet de voet alvast op de rem omdat de kans dan bestaat dat hij/zij naar links gaat.
4 wiel aandrijving, traction controll, absquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh kan prima hoorHoewel het met ABS al een stuk minder zal zijn, maar verwachten dat je netjes rechtdoor slide als je vol op de rem gaat is naïef
Ik vlieg ook niet van de weg af heur.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja alleen is het bij karten iets minder desastreus als je per ongeluk van de baan vliegtDaarom vinden mensen het zo leuk.
wacht maar tot je stuntman mike tegenkomt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:10 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vlieg ook niet van de weg af heur.
Mja ik heb wel eens zo'n slipcursus gedaan, dan leer je dat wel ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh kan prima hoorHoewel het met ABS al een stuk minder zal zijn, maar verwachten dat je netjes rechtdoor slide als je vol op de rem gaat is naïef
Wiesdat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
wacht maar tot je stuntman mike tegenkomt.
Echte mannen remmen Flintstone style.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja ik heb wel eens zo'n slipcursus gedaan, dan leer je dat wel ja.
Sowieso, om "vol" in de ankers te gaan, is heel wat meer overtuigingskracht nodig dan je rechtervoet een beetje gespannen houden. En zolang je niet "vol" in de ankers gaat (wat de meeste mensen dus serieus NOOIT doen, behalve misschien op zo'n cursus), kun je ook wel vergeten wat er in de boekjes staat over remwegen.
Ik haalde vorige zomer 192 op de TomTom met de Mitsubishi Spacewagon uit '94 met 6 mensen erin en veul bagagequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
4 wiel aandrijving, traction controll, abs![]()
Mij zul je ook geen 200 zien rijden in een auto zonder abs en al die andere zooi.
Ik heb mezelf al een keer bijna doodgereden, ik doe tegenwoordig lekker rustig aanquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:11 schreef Bravebart het volgende:
Ik zal wel te intelligent zijn om hard te rijden
Ohgod, heb je weer zo'n type die technische veiligheidssnufjes gebruikt als excuus om harder te rijdenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
4 wiel aandrijving, traction controll, abs![]()
Mij zul je ook geen 200 zien rijden in een auto zonder abs en al die andere zooi.
Ik sta regelmatig vol op de remmen, is nodig om de remschijven schoon te houden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja ik heb wel eens zo'n slipcursus gedaan, dan leer je dat wel ja.
Sowieso, om "vol" in de ankers te gaan, is heel wat meer overtuigingskracht nodig dan je rechtervoet een beetje gespannen houden. En zolang je niet "vol" in de ankers gaat (wat de meeste mensen dus serieus NOOIT doen, behalve misschien op zo'n cursus), kun je ook wel vergeten wat er in de boekjes staat over remwegen.
Viel die niet uit elkaar?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik haalde vorige zomer 192 op de TomTom met de Mitsubishi Spacewagon uit '94 met 6 mensen erin en veul bagage
pssh, de dealer keek mij vreemd aan toen ik vroeg of hij er Stingerraketten kon inbouwen omdat dat bij Aston Martins en BMWs ook konquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohgod, heb je weer zo'n type die technische veiligheidssnufjes gebruikt als excuus om harder te rijden__
In Duitsland kan het wel omdat mensen daar rekening houden met het feit dat mensen hard rijden. Alleen in Nederland zou ik het niet doenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik haalde vorige zomer 192 op de TomTom met de Mitsubishi Spacewagon uit '94 met 6 mensen erin en veul bagage
Mja, ik heb het motorrijder-vouwt-zich-om-vangrail verhaal van iets te dichtbij meegemaaktquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al een keer bijna doodgereden, ik doe tegenwoordig lekker rustig aan
Jij was de vangrail?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik heb het motorrijder-vouwt-zich-om-vangrail verhaal van iets te dichtbij meegemaakt
Hoewel het meer als een mes werkte ipv het hele vouwen verhaal
Heldquote:
Ik zal je twee dingen vertellen:quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik sta regelmatig vol op de remmen, is nodig om de remschijven schoon te houden.
En t is ook grappig om een idioot te laten merken dat een gordel toch wel nodig is.
Gelukkig niet zeg =Dquote:
Ik sta anders wel sneller stil van 250 naar 0 als iemand die met 120 half zit te slapen in de auto.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohgod, heb je weer zo'n type die technische veiligheidssnufjes gebruikt als excuus om harder te rijden__
Anders gaan je schijven toch roestplekken vertonen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zal je twee dingen vertellen:
1) jij staat NIET geregeld vol op de remmen. Dat houdt in dat je probeert je stuur naar je toe te trekken en serieus los komt uit je stoel, om zo hard mogelijk op dat pedaal te trappen.
2) Denken dat hard remmen nodig is om je remschijven schoon te houden____________________
Ja maar heb jij Stinger-raketten achter de koplampen zitten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik sta anders wel sneller stil van 250 naar 0 als iemand die met 120 half zit te slapen in de auto.
Hij is geniaal!quote:
Iemand had helaas al gespoiled datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus dat is een beetje jammer![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Iemand had helaas al gespoiled datJoah, maar hij komt volgende keer gewoon weer terug hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus dat is een beetje jammerDie gast is niet dood te krijgen.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Je voelt het pedaal trillen wat inhoud dat abs ingeschakeld is om te zorgen dat de wielen niet blokkeren. Je kan dan wel het pedaal door de vloer proberen te duwen maar dat heeft geen nut.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zal je twee dingen vertellen:
1) jij staat NIET geregeld vol op de remmen. Dat houdt in dat je probeert je stuur naar je toe te trekken en serieus los komt uit je stoel, om zo hard mogelijk op dat pedaal te trappen.
2) Denken dat hard remmen nodig is om je remschijven schoon te houden____________________
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |