Wie ben jij eigenlijk? Gewoon een nieuw iemand?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jahoor, jij wel.__
[insert dontfeedthetroll.jpg]
Ja klopt, ik klaagde ook niet ofzo want het is verdient, maar goed, het geld had ik toch wel dus dat boeide me niet zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Opzich wel terecht. Aangezien je echt veels te hard ging
Gewoon de a4 van mijn pa..quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor auto was dat? Overgens mag iedereen die 200km+ per uur rijd, of eigelijk al 170+ tegen een boom aanrijden.
Dat is natuurlijk wel heel cru zeggen. In Duitsland is 170 op de snelweg echt niet zo hard. 170 in een woonwijk met spelende kinderen als de scholen net uitgaan is weer een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor auto was dat? Overgens mag iedereen die 200km+ per uur rijd, of eigelijk al 170+ tegen een boom aanrijden.
Toch is 1500 een hoop geld. Had je een toffe auto voor kunnen kopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:43 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ja klopt, ik klaagde ook niet ofzo want het is verdient, maar goed, het geld had ik toch wel dus dat boeide me niet zo
Op de snelwegen in Nederland bedoel ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel heel cru zeggen. In Duitsland is 170 op de snelweg echt niet zo hard. 170 in een woonwijk met spelende kinderen als de scholen net uitgaan is weer een heel ander verhaal.
Ik heb nu een A4quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Gewoon de a4 van mijn pa..
En die auto die ingenomen was was een s8 dacht ik![]()
En 250 km/h rijden is niet gevaarlijk als je maar kan rijden en goed kan inschatten wanneer er iemand naar links zou kunnen gaan. Ik rij ook vaak zat boven de 100 km/h over 60 km/h wegen maar zodra er een tegenligger is rem ik netjes af tot 60 km/h.. Lijkt me niet dat ik dan iemand er kwaad mee doe
Ik rij ieder geval niet met 80 km/h door het dorp heen wat die pauper lui in hun golfje wel doen omdat ze alleen 'hard' kunnen rijden in een 30 km/h zone.
Ik ben die gast die altijd 2 biertjes mee komt drinken tijdens jullie meetings.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk? Gewoon een nieuw iemand?
Daarom hardrijden met beleid.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel heel cru zeggen. In Duitsland is 170 op de snelweg echt niet zo hard. 170 in een woonwijk met spelende kinderen als de scholen net uitgaan is weer een heel ander verhaal.
Ik heb twee weken 11.000 euro voor mijn auto betaaldquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch is 1500 een hoop geld. Had je een toffe auto voor kunnen kopen
170 is zondagnacht om half 4 op de A1 van Amersfoort naar Apeldoorn ook echt niet hard. Het gaat om de situatie, en om de chauffeur.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op de snelwegen in Nederland bedoel ik.
170 in een woonwijk denk ik geeneens aan
Singleframe grill?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:45 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb nu een A4
En ik reed s'nachts toen er bijna niemand op de weg was (wat het nog dommer maakte dat ik de agent achter me niet zag) dus er was geen gevaar voor anderen.
Mwah, als jij je auto in een boom zet is er nog steeds gevaar voor anderen. Immers komt de politie (al was die er nu al), of de ambulance met gevaar voor eigen leven om jouw leven te redden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:45 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb nu een A4
En ik reed s'nachts toen er bijna niemand op de weg was (wat het nog dommer maakte dat ik de agent achter me niet zag) dus er was geen gevaar voor anderen.
Agreedquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
170 is zondagnacht om half 4 op de A1 van Amersfoort naar Apeldoorn ook echt niet hard. Het gaat om de situatie, en om de chauffeur.
Precies. Als je andere mensen in gevaar brengt is het heel wat anders dan als je praktisch in je eentje op de weg bent.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
170 is zondagnacht om half 4 op de A1 van Amersfoort naar Apeldoorn ook echt niet hard. Het gaat om de situatie, en om de chauffeur.
Ja, jij bent 19? En hebt nu al genoeg rijervaring om dat te beoordelen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Singleframe grill?![]()
Op sommige 80 km/h wegen kun je inderdaad aardig doortrekken.. in Zwolle heb je allemaal van die 70 km/h wegen terwijl je daar makkelijk 200 kan halen zonder gevaarlijk te doen
Maar op een weg waar die optie uberhaupt bestaat (dus geen snelweg, maar een weg zonder vangrails etc) is ook geen weg om 170+ op te gaan rijden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, als jij je auto in een boom zet is er nog steeds gevaar voor anderen. Immers komt de politie (al was die er nu al), of de ambulance met gevaar voor eigen leven om jouw leven te redden.
Misschien dat het dan wel kan, maar je noemt nu 1 weg en 1 moment op. De overige 70% van de tijd is het niet verstandig om 170/200 te rijden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Op zich is op een snelweg de kans dat er 'ineens' iemand opduikt en dat je dan geen enkele mogelijkheid hebt om in te halen natuurlijk vrij klein.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef Bravebart het volgende:
Toch blijft het debiel. Je remweg is zo veel langer bij 200, dat kan je nooit goedmaken als opeens een auto opduikt die 100 rijdt.
Rij maar eens door de flevopolder heen. Genoeg lange rechte wegen en weinig mensen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar op een weg waar die optie uberhaupt bestaat (dus geen snelweg, maar een weg zonder vangrails etc) is ook geen weg om 170+ op te gaan rijden.
20.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, jij bent 19? En hebt nu al genoeg rijervaring om dat te beoordelen?
degene die die clio V6 bestuurde heeft kart ervaring, en rijd al sinds hij 14 is op die dingen+trekkers, en auto's op eigen terrein. En nog steeds vond ik het niet heel tof dat hij hem doortrok naar 180 op een weg waar 60 is toegestaan.
Mwa, alles oostelijk van Utrecht is 's nachts niet of amper verlicht, als je dan op een tweebaans weg rijdt en je scheur met 200 een flauwe bocht door, kan je een auto snel missen hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Op zich is op een snelweg de kans dat er 'ineens' iemand opduikt en dat je dan geen enkele mogelijkheid hebt om in te halen natuurlijk vrij klein.
Daar moet je het dus niet doen, daar zitten de flitsnazies vrijwel constant.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Rij maar eens door de flevopolder heen. Genoeg lange rechte wegen en weinig mensen.
Vet tof. Vroeg of laat rij je jezelf in een ongeluk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
20.
Ik rij al auto sinds ik 12 wasik heb betere beheersing over mijn auto als de gemiddelde bestuurder heeft.
Mijn pa liet mij verplicht zo'n slip cursus doen, had die instructeur mij weinig kunnen bijleren
Het engste wat ik heb meegemaakt qua autorijden, was dat ik achterin zat bij een gast die net 2 maanden zijn rijbewijs had, 160 reed op een smal landweggetje, en toen achterom ging zitten om mij te vertellen dat zijn remschijven krom waren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, jij bent 19? En hebt nu al genoeg rijervaring om dat te beoordelen?
degene die die clio V6 bestuurde heeft kart ervaring, en rijd al sinds hij 14 is op die dingen+trekkers, en auto's op eigen terrein. En nog steeds vond ik het niet heel tof dat hij hem doortrok naar 180 op een weg waar 60 is toegestaan.
En natuurlijk een bovenmodaal inkomen, een lekkere vriendin en een gigantische piemel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:52 schreef Schieganger het volgende:
Achja, ik heb perfect zicht, bovengemiddeld gehoord en ook scherpe reflexen dus ik maakte me geen zorgen over opeens verschijnende autos (die waren er ook niet)
Aha!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben die gast die altijd 2 biertjes mee komt drinken tijdens jullie meetings.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En natuurlijk een bovenmodaal inkomen, een lekkere vriendin en een gigantische piemel.
Wat een mafketel!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het engste wat ik heb meegemaakt qua autorijden, was dat ik achterin zat bij een gast die net 2 maanden zijn rijbewijs had, 160 reed op een smal landweggetje, en toen achterom ging zitten om mij te vertellen dat zijn remschijven krom waren.
Dat is even zo'n momentje dat je alvast je gordel straktrekt
Heeft ook anderhalf jaar geduurd voordat ik weer bij 'm in de auto durfde.
Ik had een keer mijn bijrijder overtuigd dat ik voor 6000 euro er een schietstoel bij had laten bouwenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het engste wat ik heb meegemaakt qua autorijden, was dat ik achterin zat bij een gast die net 2 maanden zijn rijbewijs had, 160 reed op een smal landweggetje, en toen achterom ging zitten om mij te vertellen dat zijn remschijven krom waren.
Dat is even zo'n momentje dat je alvast je gordel straktrekt
Die laatste twee helaas niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En natuurlijk een bovenmodaal inkomen, een lekkere vriendin en een gigantische piemel.
Die wegen zijn aardig overzichtelijk hoor.. Meestal is het een lang stuk voor er een bocht komt en dan zie je wel als er wat rijd wat je tegen kan komen in de bocht.. Of iemand moet met een brom mobiel rijden op de snelwegquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, alles oostelijk van Utrecht is 's nachts niet of amper verlicht, als je dan op een tweebaans weg rijdt en je scheur met 200 een flauwe bocht door, kan je een auto snel missen hoor
Dan de beemsterpolder, of wat dan ook. Of je rijd eerst een rondje om te kijken of de popo er staat voordat je gaat scheuren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daar moet je het dus niet doen, daar zitten de flitsnazies vrijwel constant.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:53 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Die laatste twee helaas niet.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Koelkast staat en ik ben zelfs aan het schoonmaken!
Nee, medium sizedquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schieganger heeft een micropenis!
Ik rij hard, niet gevaarlijk..quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vet tof. Vroeg of laat rij je jezelf in een ongeluk.
Jeps, tot er opeens een mafkees met zwak licht of zonder licht rijdt en dan hang je. Stoer doen met je autorijkwaliteiten is leuk als alles precies zo gaat als je verwacht, maar als het een keer onverhoopt anders gaat, rij je maar liever niet debiel hardquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die wegen zijn aardig overzichtelijk hoor.. Meestal is het een lang stuk voor er een bocht komt en dan zie je wel als er wat rijd wat je tegen kan komen in de bocht.. Of iemand moet met een brom mobiel rijden op de snelweg
Je hebt hem vast al aangesloten!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Koelkast staat en ik ben zelfs aan het schoonmaken!
I knowwww! En het is daar volgens mij nog nooit zo schoon geweestquote:
Nee want dat mag pas na 12 uur! Dus doe ik zondag wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt hem vast al aangesloten!
Laatst reden wij ook aardig door in de polder, zag ik opeens in de verte een hectometer paaltje waar meer stokjes onder uit staken als gebruikelijk, dus ik schreeuw zo keihard: REMMENquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan de beemsterpolder, of wat dan ook. Of je rijd eerst een rondje om te kijken of de popo er staat voordat je gaat scheuren.
Maak er 24 vanquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee want dat mag pas na 12 uur! Dus doe ik zondag wel.
Juist, die regels zijn er voor een reden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps, tot er opeens een mafkees met zwak licht of zonder licht rijdt en dan hang je. Stoer doen met je autorijkwaliteiten is leuk als alles precies zo gaat als je verwacht, maar als het een keer onverhoopt anders gaat, rij je maar liever niet debiel hard
En dan rijdt er iemand achter je en dan heb je 'flitsdode' nummer 2quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Juist, die regels zijn er voor een reden.
Heb weleens meegemaakt dat ik 's avonds door duitsland tourde met een gangetje van 150-160, en ineens vol in de ankers moest omdat een hond (van formaatje kalf!!) had besloten eventjes over te steken.
Kortom je weet gewoon niet wat er komen gaat. Zeker niet als het donker is.
Daarom moet je ook verwachten dat er iemand bijvoorbeeld naar links kan gaan zodat je altijd klaar bent om te remmen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps, tot er opeens een mafkees met zwak licht of zonder licht rijdt en dan hang je. Stoer doen met je autorijkwaliteiten is leuk als alles precies zo gaat als je verwacht, maar als het een keer onverhoopt anders gaat, rij je maar liever niet debiel hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |