Post het anders ff hier: Spamuser opsporing service #2quote:
Porsche Carrera GT.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Dat is wel lomp hard. Wat voor auto?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T klonk anders behoorlijk slim en ik heb niet echt veel ervaring met de techniek van auto's. Ik weet alleen wel dat als je in de bocht iets teveel gas geeft dat je dan niet meer de kant op gaat die je eigenlijk op wilt
Je hoeft niet zo'n hele dure bak te hebben om 200 te rijden hoor..quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Dat is wel lomp hard. Wat voor auto?
En ik ben ook behoorlijk slimquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T klonk anders behoorlijk slim en ik heb niet echt veel ervaring met de techniek van auto's. Ik weet alleen wel dat als je in de bocht iets teveel gas geeft dat je dan niet meer de kant op gaat die je eigenlijk op wilt
Als je ook maar een beetje intelligent klinkt gelooft iemand je zo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Dit soort slap gelul heb ik echt elke dag op school. Dus ik ben er nu goed in.
Jamaar, zoals hij poste leek het erop alsof hij niet in een goedkope auto reedquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo'n hele dure bak te hebben om 200 te rijden hoor..
190.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo'n hele dure bak te hebben om 200 te rijden hoor..
Waarom reed je niet door? In zo'n auto moet je de popo er toch makkelijk uit rijden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:35 schreef Schieganger het volgende:
[..]
190.
Ik wilde ook harder gaan maar toen zag ik opeens STOP POLITIE
Laatst gingen van die lui discusseren over of een hayabusa turbo motor in een toyota yaris pastte en o hij dan sneller was als een bugatti veyronquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Dit soort slap gelul heb ik echt elke dag op school. Dus ik ben er nu goed in.
Ik wilde niet de gevangenis in, en die auto slopen. Op dat moment dacht ik dat ik nog lang met haar zou samen zijn dus had het geen goede relatie met haar oom opgeleverd hequote:Op vrijdag 17 september 2010 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom reed je niet door? In zo'n auto moet je de popo er toch makkelijk uit rijden?
Als het een echt dure auto was geweest waar in hij dacht gas dan was de politie niet eens dicht bij gekomenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom reed je niet door? In zo'n auto moet je de popo er toch makkelijk uit rijden?
Sowieso, want een hayabusa turbo, mits goed gechiptuned trekt meer pk's dan een veyron.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Laatst gingen van die lui discusseren over of een hayabusa turbo motor in een toyota yaris pastte en o hij dan sneller was als een bugatti veyron![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of dan die debiel met zijn lease audi a5 die bij een audi bedrijf werkte en maar bleef volhouden dat er in de nieuwe rs6 een v8 ligt
Wat is dat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb laatst in deze meegereden:
[ afbeelding ]
Man man man, wat gaat dat ding hard
50 km/h te hard en je rijbewijs wordt ingevorderd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als het een echt dure auto was geweest waar in hij dacht gas dan was de politie niet eens dicht bij gekomen![]()
Laatst scheurde we met 250 langs 2 politie busjes en een politie golfje, ze deden niet eens moeite om achter ons aan te gaan![]()
En als je extreem te hard rijd wordt je auto ingenomen dus hij was sowieso de sjaak geweest..
Volgens mij wordt hij met 110 km/h te hard op een 80 km/h ook ingenomen.. 240 op de snelweg was wel een inname
Wat voor auto was dat? Overgens mag iedereen die 200km+ per uur rijd, of eigelijk al 170+ tegen een boom aanrijden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als het een echt dure auto was geweest waar in hij dacht gas dan was de politie niet eens dicht bij gekomen![]()
Laatst scheurde we met 250 langs 2 politie busjes en een politie golfje, ze deden niet eens moeite om achter ons aan te gaan![]()
En als je extreem te hard rijd wordt je auto ingenomen dus hij was sowieso de sjaak geweest..
Volgens mij wordt hij met 110 km/h te hard op een 80 km/h ook ingenomen.. 240 op de snelweg was wel een inname
En hij heeft ook een bak meer koppel waardoor hij die auto echt wel vooruit krijgtquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sowieso, want een hayabusa turbo, mits goed gechiptuned trekt meer pk's dan een veyron.
Een motor heeft een andere aandrijving dan een auto hequote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sowieso, want een hayabusa turbo, mits goed gechiptuned trekt meer pk's dan een veyron.
WTH? Moest je zo'n cursus van 750 euro doen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
50 km/h te hard en je rijbewijs wordt ingevorderd.
Ik kreeg de mijne niet eens terug en mocht hem opnieuw halen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En hij heeft ook een bak meer koppel waardoor hij die auto echt wel vooruit krijgt
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Een motor heeft een andere aandrijving dan een auto he
Ik moest rijlessen opnieuw doen, nieuw theorie examen en nieuw praktijk examen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
WTH? Moest je zo'n cursus van 750 euro doen?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:41 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik moest rijlessen opnieuw doen, nieuw theorie examen en nieuw praktijk examen.
1500 euro kwijt geweest aan alles (FUCKING THEORIE!)
Jahoor, jij wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bij 250 over de snelweg hadden ze je gewoon voor altijd rij-onklaar moeten makenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |