Nee ik rij in een spaceshuttel dus ik stijg gewoon opquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ja maar heb jij Stinger-raketten achter de koplampen zitten?
Nee, das Dolph Lundgren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, maar hij komt volgende keer gewoon weer terug hoorDie gast is niet dood te krijgen.
Ja, en dan ga je daarna het staal weer mooi blank maken, beetje heet, wat water en pats! weer roest!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Anders gaan je schijven toch roestplekken vertonen?Dat zei mijn pa altijd als hij weer eens vol op de remmen ging
![]()
Die film is enorm bout hoor ik van iedereen, dus ik denk van welquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee, das Dolph Lundgren.
Machette gaat voor mij sowieso niet The Expendables verslaan.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Iemand had helaas al gespoiled datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus dat is een beetje jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeps en dan weer ff hard remmen en het i9s weer gefixtquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en dan ga je daarna het staal weer mooi blank maken, beetje heet, wat water en pats! weer roest!
Dan is iedereen achterlijk. Die film is fucking win in 99 minuten tijd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die film is enorm bout hoor ik van iedereen, dus ik denk van wel
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je voelt het pedaal trillen wat inhoud dat abs ingeschakeld is om te zorgen dat de wielen niet blokkeren. Je kan dan wel het pedaal door de vloer proberen te duwen maar dat heeft geen nut.
En misschien werkt het ook wel door iets minder hard te remmen maar je merkt wel of je remmen nog goed werken.
Helemaal goed Bart, afentoe de remmen flink belasten zorgt dat ze in top conditie blijven.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps en dan weer ff hard remmen en het i9s weer gefixt
Met een Steven Seagal die even 2 keer zo snel wordt afgespeeld omdat hij te traag voor woorden isquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dan is iedereen achterlijk. Die film is fucking win in 99 minuten tijd.
Ik geloof er geen fuck van!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Helemaal goed Bart, afentoe de remmen flink belasten zorgt dat ze in top conditie blijven.
Slaat dat op jezelf?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Gast, als je er geen verstand van hebt, hou dan gewoon je bek!
Die zit niet in The Expendables?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Met een Steven Seagal die even 2 keer zo snel wordt afgespeeld omdat hij te traag voor woorden is
Na een paar x vol in de remmen gestaan te hebben staat hij wel sneller stil.. Al komt dat ook omdat ze dan warm zijn enzo.. Maar zodra er roest op je schijven zit is er iets niet goedquote:
Oh true, ik haal Stallone en Seagal door elkaarquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:21 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Die zit niet in The Expendables?
Maar Syl wordt niet versneld afgespeeld in die filmquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh true, ik haal Stallone en Seagal door elkaar![]()
Het is nog früh
Ik sta nu al een uur te wachten voor ik moet "werken" ook voor NIKSquote:
Jawelquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:22 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Maar Syl wordt niet versneld afgespeeld in die film
't is ook niet zo. Als je ze nooit gebruikt kunnen ze gaan roesten inderdaad. Maar speciaal extra hard remmen om ze "schoon te maken" is je reinste onzin.quote:
Das dan wel weer waar. Maar daar heeft jouw auto geen last van, want jij kunt nog perfect remmen nadat je een uur lang 200km/h gereden hebt zei je net.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Na een paar x vol in de remmen gestaan te hebben staat hij wel sneller stil.. Al komt dat ook omdat ze dan warm zijn enzo..
hij rent maar in één scene en daar heb ik gezien hoe het gefilmd werd. Hij rent niet snel, maar het is zeker niet versneld.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JawelOmdat hij te fucking traag is om te rennen
![]()
Wij hebben het toch uitgeprobeerd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't is ook niet zo. Als je ze nooit gebruikt kunnen ze gaan roesten inderdaad. Maar speciaal extra hard remmen om ze "schoon te maken" is je reinste onzin.
Net zoals dat je niet harder zou kunnen remmen als de ABS eenmaal begint te werken___
[..]
Das dan wel weer waar. Maar daar heeft jouw auto geen last van, want jij kunt nog perfect remmen nadat je een uur lang 200km/h gereden hebt zei je net.
Ik hoorde van welquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:26 schreef Schieganger het volgende:
[..]
hij rent maar in één scene en daar heb ik gezien hoe het gefilmd werd. Hij rent niet snel, maar het is zeker niet versneld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |