Sluwe vos die ik ook benquote:Op donderdag 16 september 2010 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jeeeee wat subtiel en helemaaaaaaaal niet doorzichtig!!!
Ik ben zwaar onder de indruk, maar ik ken je nog helemaal niet en je hebt een enge foto, dus voor ik hier op inga eis ik meer informatie!!
nee, datingstie ervaringen!quote:
eerst een pilletje daarna rustig ademen en me vertellen ... WFT!!!!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef Natalie78 het volgende:
Oh wat erg! Help! Doe iets! Lol!
Thanks!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb een poging tot herstel aangevraagd...
R&P FAQ en FeedBack
Ik was er natuurlijk helemaal kapot van... dat snal je wel...quote:Op donderdag 16 september 2010 16:29 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Egoïstisch ja maar beter gelijk na 1 date dan pas na 5 dates ofzo. Wel naar!
quote:
Uit 1922?quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef Re het volgende:
zal ik haar een derde poging geven? 3x is immers scheepsrecht
Iedereen ruikt zijn kansquote:Op donderdag 16 september 2010 16:36 schreef Arnax het volgende:
Sinds al die onderlinge dates wordt het wel een stuk drukker in dit topic
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
Natalie, je bent een PRUTSER!!
Maar toch liev hoor
you're welcome....quote:
Heb je niet ergens nog een gaatje in je agenda over?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik was er natuurlijk helemaal kapot van... dat snal je wel...
22cm bedoelde ikquote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
[..]
Uit 1922?
[ http://data.kijkditnou.nl/misc/dynimg/oma_lenig.jpg&t=1]afbeelding ]
Sjees, ik doe een ninjaedit, quote ze de oude alsnogquote:
Hoe hard wil je precies op je bek gaan?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:38 schreef Arnax het volgende:
[..]
Heb je niet ergens nog een gaatje in je agenda over?![]()
om je te troosten natuurlijk![]()
Ik ben zo snel en goed en en enquote:Op donderdag 16 september 2010 16:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Sjees, ik doe een ninjaedit, quote ze de oude alsnog
Kansen? ik heb geen cijfers achter mijn naam.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iedereen ruikt zijn kans.
Which reminds me, aanbod voor date met deze of gene staat nog steeds open.
maar wel een 2 ervoor!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kansen? ik heb geen cijfers achter mijn naam.
Maakt Maanvis niet uit hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit is te erg toch? *gaat in hoek staan*quote:Op donderdag 16 september 2010 16:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij ITer wasVal je toch weer hopeloos door de mand!
achterstevoren lezenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En het mooiste is nog dat de mods massaal weigeren je te reddenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dit is te erg toch? *gaat in hoek staan*
Sta jij nog hoger in rang.quote:
Interessante casus.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En het mooiste is nog dat de mods massaal weigeren je te redden
volgens mij is 3erangs minder dan 2erangs....quote:
Ik heb een dikke huid, dus je moet wel aardig je best doenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe hard wil je precies op je bek gaan?
Sorry, ik ben echt meer een RL dater, ik ben niet makkelijk in het schrijven over mijzelfquote:
Ach, uiteindelijk is het allemaal goed gekomenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dit is te erg toch? *gaat in hoek staan*
Daar hoef ik meestal niet eens mn best voor te doenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:43 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ik heb een dikke huid, dus je moet wel aardig je best doen
Misschien is dit topic dan wel je redding!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar hoef ik meestal niet eens mn best voor te doen
Op de datinsites bedoel ik, waar ik heel vaak zit en waardeloze ervaringen opdoe en RP is raar enzo(hoe subtiel ik deze post OT tover is echt buitengewoon!)
Beetje beter je best doen en wie weetquote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Sorry, ik ben echt meer een RL dater, ik ben niet makkelijk in het schrijven over mijzelf
Dan wist ie de posts maar, lui kreng dattie isquote:Op donderdag 16 september 2010 16:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je mag hier niet slowchatten van ome Re
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan wist ie de posts maar, lui kreng dattie is.
Als je het zo bekijkt inderdaadquote:Op donderdag 16 september 2010 16:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij is 3erangs minder dan 2erangs....
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je doet het zo goed voor een eerste keer...
DSE.. Digitale Stad EindhoveN!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Wat is dit eigenlijk voor reeks?.
De datingsites blijken bij lange na niet voor iedereen succesvol te zijn, dus we gaan nu maar onderling datenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Nou, het ging over datingwebsites en ervaringen met het online-daten. Maar nu is het Fok!-daten gewordenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Ok, nou dan wil ik wel met natalie datenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:56 schreef Arnax het volgende:
[..]
De datingsites blijken bij lange na niet voor iedereen succesvol te zijn, dus we gaan nu maar onderling daten
zo kennen we je weerquote:Op donderdag 16 september 2010 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, nou dan wil ik wel met natalie daten.
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jezus, doet me denken aan de basisschool waar je als groep besluit wie met wie verkering heeftquote:Op donderdag 16 september 2010 17:04 schreef Arnax het volgende:
Kunnen we geen wensenlijst maken? Wie met wie wil daten?
Ik vind het wel een leuk idee! Hoewel ik het plan om een Fok Speeddate Meet te organiseren nog steeds ook goed vind.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:04 schreef Arnax het volgende:
Kunnen we geen wensenlijst maken? Wie met wie wil daten?
Ga eerst hier maar even oefenen: http://www.blurrypeople.com/quote:Op donderdag 16 september 2010 17:53 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk idee! Hoewel ik het plan om een Fok Speeddate Meet te organiseren nog steeds ook goed vind.
Likewise, als een plaats uitgezocht?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:53 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk idee! Hoewel ik het plan om een Fok Speeddate Meet te organiseren nog steeds ook goed vind.
Ben je verliefd of zo?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:59 schreef 3rdRock het volgende:
*zucht*
heb honger, amar geen zin om te eten. net geprobeerd en t smaakt me niet. en heb hoofdpijn en buikpijn. blegh
nja, kan dat zonder elkaar ooit irl gezien te hebben?quote:
Je bent wel zwaar onder de indruk van haar...?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, kan dat zonder elkaar ooit irl gezien te hebben?
laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 16 september 2010 18:15 schreef Arnax het volgende:
[..]
Je bent wel zwaar onder de indruk van haar...?
geen vrouwen op je werk?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:20 schreef picardmike het volgende:
Het duurt nog wel effe voordat ik contact heb met iemand van rp. Ik krijg alleen maar hartjes of vrouwen die me uitnodigen op hun hyves. Ach kom de laatste tijd al genoeg vrouwen tegen, stuk of 10 nieuwe per dag dus het kan nog wel effe wachten.
Zo! Stuk of 10 nieuwe per dag, daar zit vast wel wat bij zeker dan? Waar kom je die tegen dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:20 schreef picardmike het volgende:
Het duurt nog wel effe voordat ik contact heb met iemand van rp. Ik krijg alleen maar hartjes of vrouwen die me uitnodigen op hun hyves. Ach kom de laatste tijd al genoeg vrouwen tegen, stuk of 10 nieuwe per dag dus het kan nog wel effe wachten.
Je telt vrouwen die met je in de bus zitten ook mee?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:20 schreef picardmike het volgende:
Werk bij een grote organisatie!quote:Op donderdag 16 september 2010 18:26 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zo! Stuk of 10 nieuwe per dag, daar zit vast wel wat bij zeker dan? Waar kom je die tegen dan?
Het vrouwenklooster?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:27 schreef picardmike het volgende:
[..]
Werk bij een grote organisatie!
quote:
nee nee, dan krijggen we gezeur dat we een kamer moeten zoeken!quote:
Ga eens een kamer zoeken!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee nee, dan krijggen we gezeur dat we een kamer moeten zoeken!
Gesprek? Hoe weet jij dat?quote:
Er werd opgeroepen voor je te duimen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:23 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Gesprek? Hoe weet jij dat?
Nou, ja, ik weet het niet, baan klinkt goed, maar het gevoel wat ik had tegenover die 2 dames,
het voelde niet goed, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen...ging zo stroef en moeizaam, naar mijn idee..
ze hadden zich niet voorbereid op mijn komst, en alles wat ze vroegen stond in mijn brief etc..
wel werd ik al 5 minuten later gebeld, of ik maandag middag terug wilde komen, dus ik zei
uit beleefdheid:' eeh, ja, is goed'...ga er wel heen hoor daar niet van..maar het zat me niet lekker..
maar daar maak ik me nu niet meer druk over...het is avond, ik geniet van alles enneh het is tijd om te
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |