Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik kan wel wat gebruiken!quote:
Ohio Gozidinges ofzoiets!quote:
Ik kende al wel een aantal ja maar ook nog lang niet iedereen en dat maakt het ook wel leuk, nieuwe mensen ontmoetenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee maar goed de meeste van jullie kenden elkaar al wel in het echt zover ik weet
Dat heb ik gemerktquote:Op donderdag 16 september 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb grotendeels een grote mond op internet.. en irl is het allemaal maar bescheiden![]()
![]()
edit: tenzij ik me heel erg op mijn gemak voel
OAquote:
lief hequote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:21 schreef MaleDuck het volgende:
Toch maar even zeggen dat de TT leuk is...
Phenoquote:
Dag meneer P.quote:
quote:
wat was er mis mee?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:23 schreef -Engel- het volgende:
Thee a.j.b. de koffie was vandaag niet te drinken
oow dat is altijd wel leuk ja maar toch vond het wel eng in het beginquote:Op donderdag 16 september 2010 16:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kende al wel een aantal ja maar ook nog lang niet iedereen en dat maakt het ook wel leuk, nieuwe mensen ontmoeten
[..]
Dat heb ik gemerkt![]()
Good ol' BeF smiley always works.quote:
betraptquote:Op donderdag 16 september 2010 16:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
GF Spammert !! / slijmbal >.< <-- 2 TT![]()
Het is hier al 23:26, dus konbanwa.quote:
Ben jij een verlegen meisjequote:Op donderdag 16 september 2010 16:23 schreef -Engel- het volgende:
Thee a.j.b. de koffie was vandaag niet te drinken
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kende al wel een aantal ja maar ook nog lang niet iedereen en dat maakt het ook wel leuk, nieuwe mensen ontmoeten
[..]
Dat heb ik gemerkt![]()
Mijn Japans is niet zo denderendquote:Op donderdag 16 september 2010 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is hier al 23:26, dus konbanwa.
ah de kade ... das heel iets anders dan wat ik bedoelde en dat is niet bij een dijkquote:Op donderdag 16 september 2010 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
www.boudoir-bizarre.nl
t was dit kennelijk
En ik ben niet echt verlegen, alleen in bepaalde dingen (IRL) wel naief kennelijk, heb meestal totaal niet in de gaten dat mannen iets van me willen als dat zo is
hoelang blijf je in japan?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
zo verlegen kwam je niet bij me over in ieder geval heel vrolijk en spontaan juistquote:Op donderdag 16 september 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ow? Waaraan heb jij dat gemerkt ?
Iets met o.a. niet kunnen slapen en honger hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ow? Waaraan heb jij dat gemerkt ?
Als ik het vliegtuig mis: langer dan aankomende maandag. 20:40 JST.quote:
trusten pinguinquote:Op donderdag 16 september 2010 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een weg die hoger lag dan de omgeving danquote:Op donderdag 16 september 2010 16:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ah de kade ... das heel iets anders dan wat ik bedoelde en dat is niet bij een dijk
leuk man heb je veel van het land gezien ook?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik het vliegtuig mis: langer dan aankomende maandag. 20:40 JST.
Mja van binnen voelde dat wel heel andersquote:Op donderdag 16 september 2010 16:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo verlegen kwam je niet bij me over in ieder geval heel vrolijk en spontaan juist
Whehehe tot half 5 'sochtends buiten zitten onder het zonnescherm met hoosbuien en stokbrood met huzarensaladequote:Op donderdag 16 september 2010 16:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met o.a. niet kunnen slapen en honger hebben
mja die hoosbuien ik zat in de trein toen het los brak wat een mooi gezicht was datquote:Op donderdag 16 september 2010 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja van binnen voelde dat wel heel anders![]()
[..]
Whehehe tot half 5 'sochtends buiten zitten onder het zonnescherm met hoosbuien en stokbrood met huzarensalade
hoi engelquote:Op donderdag 16 september 2010 16:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
somsals mensen lief tegen mij doen....
Het is mijn vierde keer hier, dus, ja, vrij veel. Van Hakata, naar Sendai en vrij veel er tussen. Wel in verschillende reizenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
leuk man heb je veel van het land gezien ook?
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het smaakte maf... ik denk dat de schoonmaakster het ding niet goed heeft uitgespoeld....
het was geen huzarensalade maar kartofel, stomme ik die de rundvlees wou pakkenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja van binnen voelde dat wel heel anders![]()
[..]
Whehehe tot half 5 'sochtends buiten zitten onder het zonnescherm met hoosbuien en stokbrood met huzarensalade
En dan 3 uur later wakker worden en niet meer kunnen slapen
* MPG geeft -Engel- een kopje theequote:Op donderdag 16 september 2010 16:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hey Engelquote:Op donderdag 16 september 2010 16:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft -Engel- een kopje thee![]()
.
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar goed dat wok al weg isquote:Op donderdag 16 september 2010 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
maar goed dat wok al weg is
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
heb zoiets ook al een keer meegemaakt
Die zou d'r wel even uitstoffen?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
zoietsquote:Op donderdag 16 september 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zou d'r wel even uitstoffen?
Ik vond het onweer minder leukquote:Op donderdag 16 september 2010 16:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja die hoosbuien ik zat in de trein toen het los brak wat een mooi gezicht was dat
schattigquote:Op donderdag 16 september 2010 16:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oh die opmerking weet ik niet meer *help eensquote:Op donderdag 16 september 2010 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
het was geen huzarensalade maar kartofel, stomme ik die de rundvlees wou pakkenmaar zeker een hoop schik toen gehad
vooral mijn opmerking vlak voordat we gingen slapen
Ook in knuffels geven and suchquote:Op donderdag 16 september 2010 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Engel![]()
![]()
Lief doen ben ik goed in
En nu durf nog eens te zeggen dat je niet eng bentquote:Op donderdag 16 september 2010 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
.
*proest* mijn koffie!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
wie is Wok?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
dat vond ik juist het mooistequote:Op donderdag 16 september 2010 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het onweer minder leuk
daar ging me koffiequote:Op donderdag 16 september 2010 16:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En nu durf nog eens te zeggen dat je niet eng bent
Die geeft je een veeg uit zijn pan.quote:
game ze morgen pinguinquote:Op donderdag 16 september 2010 16:40 schreef Pheno het volgende:
bedtijd, morgen vage lovegames en andere japanse games checken. En wat cosplay
Die is wel okquote:
have funquote:Op donderdag 16 september 2010 16:40 schreef Pheno het volgende:
bedtijd, morgen vage lovegames en andere japanse games checken. En wat cosplay
Ik denk dat ik maar eens ga slapen voor dat het licht word, o kut zo te zien wordt het al lichtquote:Op donderdag 16 september 2010 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het onweer minder leuk
[..]
schattig
[..]
oh die opmerking weet ik niet meer *help eens*
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ook in knuffels geven and such
wel.o.kquote:
Kirby staat al op de frontpage zag ikquote:Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
have fun
neem een kirby mee voor trev
Wat is eng aan een kopje thee?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar ook schattigquote:Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee dat is niet schattig... dat is super onhandig......
Zoietsquote:Op donderdag 16 september 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou jij wel voor mij doen hequote:Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
have fun
neem een kirby mee voor trev
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kirby staat al op de frontpage zag ik
Ohjaquote:Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens ga slapen voor dat het licht word, o kut zo te zien wordt het al licht![]()
[..]
Heel goed zelfs
Ik ook en niks mis met Kirbyquote:Op donderdag 16 september 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kirby staat al op de frontpage zag ik
Ja ik wel ... maarja de kans dat ik ooit in Japan belandt is nihilquote:Op donderdag 16 september 2010 16:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou jij wel voor mij doen he![]()
![]()
Ik ben niet engquote:Op donderdag 16 september 2010 16:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
.... is het zo'n naja je weet wel??quote:Op donderdag 16 september 2010 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die geeft je een veeg uit zijn pan.
Jij staat helemaal niet op de Frontpagequote:
smakelijkquote:
Even worse.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... is het zo'n naja je weet wel??
Ik ben gek op knuffelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gog'er?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, hebben jullie een heel topic volgespamd zonder mij. Stelletje sog'ers en wog'ers
.
HAd je die er liever in gehad?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
Nouja, beter dan die foto van mezelf
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... is het zo'n naja je weet wel??
DMquote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, hebben jullie een heel topic volgespamd zonder mij. Stelletje sog'ers en wog'ers
.
quote:
Ik heb braaf de FP en de crewfora volgepost hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef DaMart het volgende:
.
kennelijkquote:
Nueck ontwijkend gedrag?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kennelijk![]()
wat ben ik dan eigenlijk
O als dat alles is.....quote:Op donderdag 16 september 2010 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar hij flirt met alle vrouwen hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |