ja ik weet het, maar ook schattigquote:Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee dat is niet schattig... dat is super onhandig......
Zoietsquote:Op donderdag 16 september 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zou d'r wel even uitstoffen?
Dat zou jij wel voor mij doen hequote:Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
have fun
neem een kirby mee voor trev
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kirby staat al op de frontpage zag ik
Ohjaquote:Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens ga slapen voor dat het licht word, o kut zo te zien wordt het al licht![]()
[..]
Heel goed zelfs
Ik ook en niks mis met Kirbyquote:Op donderdag 16 september 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kirby staat al op de frontpage zag ik
Ja ik wel ... maarja de kans dat ik ooit in Japan belandt is nihilquote:Op donderdag 16 september 2010 16:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou jij wel voor mij doen he![]()
![]()
Ik ben niet engquote:Op donderdag 16 september 2010 16:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En nu durf nog eens te zeggen dat je niet eng bent
.... is het zo'n naja je weet wel??quote:Op donderdag 16 september 2010 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die geeft je een veeg uit zijn pan.
Jij staat helemaal niet op de Frontpagequote:
smakelijkquote:
Even worse.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... is het zo'n naja je weet wel??
Ik ben gek op knuffelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gog'er?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, hebben jullie een heel topic volgespamd zonder mij. Stelletje sog'ers en wog'ers
.
HAd je die er liever in gehad?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
Nouja, beter dan die foto van mezelf
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... is het zo'n naja je weet wel??
DMquote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, hebben jullie een heel topic volgespamd zonder mij. Stelletje sog'ers en wog'ers
.
quote:
Ik heb braaf de FP en de crewfora volgepost hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef DaMart het volgende:
.
kennelijkquote:
Nueck ontwijkend gedrag?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kennelijk![]()
wat ben ik dan eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |