Nee...quote:Nee, Bill had opdracht gegeven om Pam te vermoorden. Dat is mislukt, vervolgens heeft Pam Eric uit het nog natte beton gehaald.
Als ie op volle kracht is en heel veel ouder dan Bill, hoezo kon ie zich dan niet lostrekken of uit het cement werken? Of mis ik nu weer iets?quote:Op donderdag 16 september 2010 07:38 schreef GI het volgende:
Eric daarintegen was weliswaar geschokt en had zilver om zijn armen maar was gewoon op volle kracht.
Ik vind die inteelt panters maar een vies gebeuren.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Vond het een seizoen wat vol actie begon en met wat minder actie aflieep, maar over het hele seizoen heen vond ik 't een erg fijn seizoen!
Volgend seizoen? Een boel heksen in ieder geval! Lala, Jesus en... hoe heet ze? Holly?
En ik denk dat Jason met z'n bende pantertjes nog wel van zich laat horen.
En Tara.... zou ze weg zijn?
Hij belde ene "rupert/ruben" oid (was lastig om te verstaan, maar het was zeker een kerelquote:Op donderdag 16 september 2010 08:55 schreef PhalanX het volgende:
Ik geloof dat Bill een mens had gebeld, die lesbische Svetlana volgens mij, om Pam uit de weg te ruimen.
Als we Eric en Pam zien dan zegt Pam iets in de strekking van "Ik heb de borsjt door de wc gespoeld".
Pam heeft dus eerst een aanslag overleefd, en is daarna pronto richting Eric gegaan om hem te bevrijden uit het beton. Hoe wist Pam waar Eric lag? Omdat Pam de progeny is van Eric.
speelde ook in The Rockquote:Op donderdag 16 september 2010 14:15 schreef -Peach het volgende:
Booh ik dacht de hele tijd, waar ken ik die pa van Crystal van??? Maar hij speelt dus die ontzettende slaapkop Melvin en Renaissance Man![]()
Vind 'm er hier echt smerig uit zien
Ruben. Zie eerste episode van seizoen 3 (daar was de naam goed te verstaan) net voor de douche scene van Bill en Sam meen ik (zo uit mijn hoofd). En Ruben is een vampier denk ik. Eric maakt een opmerking over "fix het snel want daglicht komt eraan".quote:Op donderdag 16 september 2010 14:37 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hij belde ene "rupert/ruben" oid (was lastig om te verstaan, maar het was zeker een kerel), ene hitman van Eric.
Tis al geregeldquote:Op woensdag 22 september 2010 01:18 schreef Maureentje het volgende:
Ik zoek de Rolling Stone uitgave van 2 sept (met voorkant Eric,Sookie & Bill ) ,iemand enig idee hoe ik daar (nog ) aan kan komen?
Hier in mijn stad iig niet verkrijgbaar en heb ook al zitten googlen
Keb er nog een paar, maar tis niet echt mijn smaak om eerlijk te zijn. Bloed sinasappel met veel cafaine d'r in.quote:
In Londen heb je dat ook. Ik wilde bijna een Merlotte's shirtje kopen, maar vond het wel erg duur.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:04 schreef Ericjuh het volgende:
Meegenomen uit New York. Leuke HBO shop hebben ze daar met allemaal true-blood dingen, zoals merlots shirtjes.
[ afbeelding ]
owh, afbeelding is een beetje groot
Een vriendin van me kent Harris.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:47 schreef wonderer het volgende:
Schreef Harris die boeken trouwens met Skarsgard in gedachten? Want hij is het wel perfect, he...
Heheh. Ja, dat gebeurt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:26 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Een vriendin van me kent Harris.
Harris en haar moeder waren goed bevriend een eeuwigheid geleden, en Harris heeft een hele rits aan manuscripten laten lezen, en veel van het spul kwam niet verder dan standaard detective... en toen was er dat eerste boek over Sookie... en sindsdien is mevrouw net iets te hip om haar oude vrienden nog te kennen...
Mjeh lijkt me niet. Of weet jij meer Phalanx? Overigens is ze wel echt een luie schrijfster (herhaalt vaak dingen, maakt ook nog eens fouten in die herhalingen) De serie is echt stukken beter en gelaagder.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:47 schreef wonderer het volgende:
Schreef Harris die boeken trouwens met Skarsgard in gedachten? Want hij is het wel perfect, he...
Ik ben inmiddels met boek vier bezig. Sookie is godzijdank net neit zo'n chicklitwijf, anders had ik het neit getrokken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
Heb gister met een paar boeken in handen gestaan... wilde de box kopen van m'n boekenbonnen. Maar als ik dat zo hierboven weer lees dan denk ik: Neh. Eerst maar ff boek 1 lezen (die heb ik al) als trial en dan beslissen of ik de rest uberhaubt wel WIL lezen of dat het wel erg veel simpeler doktersromanneriger is dan de serie.
Ze volgen de boeken en daar komen ze ook in voor. Overigens wordt in seizoen 2 wordt er al gesproken over Panter-sightings.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:59 schreef Rahl het volgende:
Wat een bizar slecht seizoen zeg. Jezus christus.
Weerpanters? Daar jumpte de serie echt over de shark voor mij.
ik zie overal de film Red Hill opduiken, geen idee of het wat is maar Jason Stackhouse speelt er een hoofdrol inquote:
juni 2011quote:Op maandag 22 november 2010 16:38 schreef Oksel het volgende:
Ik heb Red Hill thuis, nog niet gezien. Zag idd dat Stackhouse er in speelt.![]()
Wanneer gaat S04 lopen? Daar waren we toch?
quote:
quote:
Helaas niequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht dat het in februari al terug zou zijn ?
Geen idee over Tara ik heb hier zelf ook een Engelstalig boek liggen maar ben naar het einde toe toch maar gestopt . Ik hoop dat die moeder van Tara snel de serie verlaat en nooit meer terug komt .quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:40 schreef Piepje het volgende:
Ben nu de boeken aan het lezen (nu halverwege boek 1), maar had niet door hoe dicht de serie bij het boek gebleven is. Alleen Tara is er in de TV-serie blijkbaar compleet bij verzonnen? Of komt die nog later in de boekenserie?
Nog anderen die de boeken ook hebben gelezen? Blijven de boeken en de serie zo gelijk, of zijn er ook nog verschillen? En lopen de seizoenen gelijk met de boeken? (Boek 1 = seizoen 1, enz?)
zoetsappig versus sappig van het bloedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:49 schreef June. het volgende:
Ik ben maar weer begonnen met kijken van de Vampire Diaries, maar dat is het toch nèt niet vergeleken met True Blood. Toch kijkt het wel lekker weg
Komt nog wel. Die serie is echt ver gekomen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:49 schreef June. het volgende:
Ik ben maar weer begonnen met kijken van de Vampire Diaries, maar dat is het toch nèt niet vergeleken met True Blood. Toch kijkt het wel lekker weg
Nou, ik heb ze bijna allemaal al gezien. Dus nee, ik denk niet meer dat het komtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt nog wel. Die serie is echt ver gekomen!
T/m seizoen 2?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:57 schreef June. het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze bijna allemaal al gezien. Dus nee, ik denk niet meer dat het komt
Nee maar ik vond hem wel leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:06 schreef GI het volgende:
Ja, want True Blood heeft natuurlijk erg veel zombies in de verhalen...
Dat is juist het leuke van True Blood.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:21 schreef Ang3l het volgende:
Maar TB vind ik af en toe iets te veel sex en goedkoop.
Het leuke was dat ie wat verder ging dan andere series. Alleen het begint steeds meer de gimmick te wordenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:04 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke van True Blood.
Zo heel veel verder of opzienbarender dan andere series vind ik True Blood nou ook weer niet. Spartacus en The L Word kunnen er bijvoorbeeld ook wat van, wat goedkope seks betreft. The Vampire Diaries is weer precies het tegenovergestelde. Een hoop 'romantisch' geneuzel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het leuke was dat ie wat verder ging dan andere series. Alleen het begint steeds meer de gimmick te wordenEen one trick pony. Ik hoop dat ze dat in S4 weer een beetje laten varen.
Jup, t/m seizoen 2. Het zijn inderdaad ook 2 verschillende series, maar TB vind ik meer 'realistischer' in de verhaallijnen. Het is rauwer en sexy'er. VD vind ik meer romantischer en waarbij je heerlijk kan wegzwijmelen bij de acteursquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T/m seizoen 2?
Ik vind dat de serie echt een heel eind is gekomen.
Ja tis heel anders dan TB. Het feit dat het over vampieren gaat maakt een serie niet ineens hetzelfde.
Buffy is ook weer totaal anders.
Ik vind VD af en toe iets te teenage. Al die mensen zijn mooi
Maar TB vind ik af en toe iets te veel sex en goedkoop.
Ik vind hem van "twilight the series" in de eerste 5 afleveringen toch wel echt naar een spannende serie gegaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef June. het volgende:
[..]
Jup, t/m seizoen 2. Het zijn inderdaad ook 2 verschillende series, maar TB vind ik meer 'realistischer' in de verhaallijnen. Het is rauwer en sexy'er. VD vind ik meer romantischer en waarbij je heerlijk kan wegzwijmelen bij de acteurs. En ik hou ook wel van dat romantische, maar daar heb je al zoveel series van..
Inderdaad, ik was in het begin ook een beetje bang voor Twilight-de-serie, maar naarmate het seizoen vorderde, vond ik de afleveringen wel sterker worden. Ik weet nog dat ik ongeveer rond dezelfde tijd de season finale van VD s1 en TB s2 zag, en VD zelfs beter vond.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind hem van "twilight the series" in de eerste 5 afleveringen toch wel echt naar een spannende serie gegaanmet ook best wel wat grove gewelddadige momenten.
Gelukkig hebben we Alan Ball die her en der wat aanpast of verzint danquote:Op zondag 16 januari 2011 10:28 schreef wonderer het volgende:
Ik heb net het vijfde boek uitgelezen... Ze worden wel minder, qua plot en qua karakters, maar nog steeds wel onderhoudend.
Ja, tering, in de serie gebeurt echt honderd keer meerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Alan Ball die her en der wat aanpast of verzint dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Gaat het toch sneller dan verwachtquote:
Is dat die tijger vriend van Sookie of is dat iemand anders ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:18 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop dat Claude ook zijn opwachting gaat maken in de serie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:28 schreef Johnny Blaze het volgende:
Nee, Claude is het neefje van de (half-menselijke/half-fee) opa van Sookie.Ai, zover was ik nog niet in de boeken. (Of heb ik ergens gemist dat hij het neefje van haar opa was?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People live to learn things, and I learn to live...
Ik ben halverwege boek zes en ik wist het nog niet, maar dat wil ook niet precies alles zeggenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:36 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik dacht dat dat in boek 5 staat, maar weet het niet zeker.
ben ik ook niet echt over te spreken. In S1 was het nog uniek dat er vampieren waren waarvan de hele wereld wist. Nu kan je een complete dierentuin vullen met allerlei verschillende rassen, en daar weet de wereld niets van?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Tijgervriend?
Gaan we er nog eens oort bijhalen?
Het wordt wel echt een vergaarbak van fantasy-wezens he
100% met je post eensquote:Op maandag 14 maart 2011 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, het is voor meneer Ball natuurlijk een beetje roeien met de riemen die je hebt. Gelukkig is het niet de minste schrijver (Six Feet Under, American Beauty) en dat is ook wel te zien. Ik geloof niet dat het boekmateriaal erg enorm hoogstaand is (niet gelezen hoor, pure hear-say en vooroordelen) en toch weet ie er een heel boeiend best sarcastisch-slim zichzelf-niet-te-serieus-nemend verhaal van te knopen met extra verhaallijnen en karakters. Dat is wel knap.
Ik had bij de weerwolven zoiets van "Oke, snap ik".
De heksen ook. De weerpanters zat ik al ff achter m'n oor te krabben. De feetjes al helemaal. Maar ik vind de zelfspot reactie van Sookie dan ook echt briljant. Hoe anders kun je een feetje introduceren in een serie zonder dat het te belachelijk wordt?
Dus ik heb er ook wel vertrouwen in dat ie tijgers, zeekoeien en weerpauwen kan introduceren op een slimme manierUitgangspunt blijf ik echter een beetje stom vinden uiteindelijk
Ook nog goblins, demonen, engelen en "brownies" (wat dat ook zijn).quote:Op maandag 14 maart 2011 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Tijgervriend?
Gaan we er nog eens oort bijhalen?
Het wordt wel echt een vergaarbak van fantasy-wezens he
Brownies zijn toch kleine elfjes?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook nog goblins, demonen, engelen en "brownies" (wat dat ook zijn).
Maar LaFayette is niet meer zo interessant geweest als in S1quote:Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
Ja precies, dat was volgens mij dat been dat uit die auto hing. Maar op TV hebben ze daar die Madame dinges van gemaakt omdat Lafayette te populair en leuk was
Vind het wel leuk dat ze op die manieren van het boek afwijken
Misschien komt dat nogquote:Op maandag 14 maart 2011 14:20 schreef wonderer het volgende:
Wat ik dan weer wel miste uit het eerste boek was Eric in roze spandex, maar goed
De bange Lafayette van S2 vond ik wat minder, maar in S3 was ie weer aan het opklimmen gelukkigquote:Op maandag 14 maart 2011 14:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
Maar LaFayette is niet meer zo interessant geweest als in S1
Wie was Luna nu ook alweer?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:28 schreef Adelante het volgende:
http://thevoiceoftv.com/blog/true-blood-season-4-teaser/32784
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Dat staat toch een stukje terug in dit topic?Ohja, dacht al dat ik het gelezen had, maar kon het zo gauw niet terugvinden. Zat ze in het boek? Kan me haar niet herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People live to learn things, and I learn to live...
"Waiting sucks"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:28 schreef Adelante het volgende:
http://thevoiceoftv.com/blog/true-blood-season-4-teaser/32784
Dat is bijna geen teaser meer te noemen, er zit gewoon een dikke spoiler inquote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef Adelante het volgende:
http://thevoiceoftv.com/b(...)on-promoteaser/33048
nog een teaser
Jahquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:44 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dat is bijna geen teaser meer te noemen, er zit gewoon een dikke spoiler in
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef Adelante het volgende:
http://thevoiceoftv.com/b(...)on-promoteaser/33048
nog een teaser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
Die gozer op 0:25 --> is dat Jesus? Soort Sam kloontje, maar minder grijsquote:Op maandag 9 mei 2011 16:22 schreef planethugo het volgende:
de promotiemachine van HBO draait weer op volle toeren
Teaser & Synopsis True Blood S4 aflevering 1
Nee dat is die weerwolf waar sookie vorig seizoen mee optrokquote:Op maandag 9 mei 2011 17:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Die gozer op 0:25 --> is dat Jesus? Soort Sam kloontje, maar minder grijs
Waiting sucks!
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ja sorryAls iemand zegt in welke aflevering hij zit, ga ik die thuis even bekijken!
Dat dus. Bijna elke, want halverwege vertrekt ie even. Maar dan heb je ECHT niet op zitten letten als je niet weet wie Alcide isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:24 schreef planethugo het volgende:
volgens mij in elke aflevering van seizoen 3
Touché. Eerst Doctor Who bijwerken, daarna True Blood s3 opnieuw kijken maar. Dat zal mijn geheugen wel verfrissen denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Bijna elke, want halverwege vertrekt ie even. Maar dan heb je ECHT niet op zitten letten als je niet weet wie Alcide isDna zou ik het seizoen nog maar een keer kijken
You will not regret itquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:33 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Touché. Eerst Doctor Who bijwerken, daarna True Blood s3 opnieuw kijken maar. Dat zal mijn geheugen wel verfrissen denk ik.
Oehhoehoeheh! Tof. Zin an!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:22 schreef planethugo het volgende:
de promotiemachine van HBO draait weer op volle toeren
Teaser & Synopsis True Blood S4 aflevering 1
Neh, dat haalde ik er iig niet uit! Trailer spoilert niet zo veel.quote:
In een ander trailer heb ik het al wel eens gezien hoor, volgens mij direct nadat seizoen 3 eindigde.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Nah, lekker dan
Zullen we in het vervolg dingen uit de boeken die nog niet in de serie geweest zijn maar ff in spoilertags zetten? Niet iedereen leest die boeken... en ik wil toch nog wel verrast worden eigenlijk.
Ik heb het eerste boek gelezen en dat was net of ik seizoen 1 opnieuw aan het doornemen was, op wat details na. Is het verder op echt zo andersquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:28 schreef Empathologica het volgende:
Het is een tv-topic, niet het boekentopic. Het is maar zo losjes gebaseerd op de boeken dat het me echt niet zou verbazen als ze nu toch een compleet andere richting inslaan.
Sookie moet hem vertellen dat ie in vijf minuten heelt, omdat ie een vampier is. Lijkt me dus wel redelijk duidelijk (maar je moet wel het boek gelezen hebben om die conclusie te kunnen trekken ja).quote:
Mee eens!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:25 schreef Ang3l het volgende:
Nou nee, dat leek me dus niet duidelijk. Leek meer op een bitchy "Stel je niet aan, je heelt in 5 min" ipv echt uitleggen dat ie heelt in 5 min omdat ie dat vergeten is.
Dat seizoen heb je zo gezien, erg verslavend om zoveel mogelijk achter elkaar te kijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:51 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik kom ook eens even kijken
Heb ondertussen seizoen 1 en 2 op dvd en seizoen 3 komt over een weekje uit!![]()
![]()
Ik lees dus nog niet echt mee hier, ivm eventuele spoilers, omdat jullie hier al een seizoen verder zijn..
Maar ik kan niet wachten, vind het een heerlijke show![]()
En ik sluit me aan bij de andere dames hier, Eric![]()
Niet alleen de dames hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 15:51 schreef Angelic_Rose het volgende:
\
En ik sluit me aan bij de andere dames hier, Eric![]()
Oei van wat jij opnoemt is alleen Interview with the Vampire tof eigenlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef Vlindur het volgende:
Hoi![]()
Weer een nieuwe liefhebber![]()
Na Interview With A Vampire (jeugdsentiment), Twilight, Being Human en natuurlijk Vampire Diaries is ook eindelijk True Blood aan de beurt. Seizoen 1 is afgerond en de rest is binnen aan het druppelen. Ik durf niet terug te lezen, maar zodra ik ze allemaal heb gezien en bij met lezen ben kom ik mee praten
Tot zover
Als er vampieren in zitten ben ik al gauw tevredenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oei van wat jij opnoemt is alleen Interview with the Vampire tof eigenlijk.
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:24 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
![]()
Hoe is seizoen 3 ten opzichte van seizoen 2?Veel beter King Russel is een geweldige badguy . dingen uit seizoen 2 hoef je trouwens niet in een spoiler te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is immers al lang geweest we kijken nu vooruit naar seizoen 4,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
"And now it's time for the weather..Tiffany?"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef _evenstar_ het volgende:
Seizoen 3 was echt te tof met king Russell
Briljant was dat , echt dat stukje, die quote !! Epic!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:00 schreef June. het volgende:
[..]
"And now it's time for the weather..Tiffany?"
DIT is de goeie urlquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:47 schreef planethugo het volgende:
Eric spreekt in nieuwe True Blood trailer
Jep ik ook!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:28 schreef Vlindur het volgende:
Ik hoop echt dat Sookie en Erik nog keiharde seks gaan hebben![]()
![]()
Dat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:28 schreef Vlindur het volgende:
Ik hoop echt dat Sookie en Erik nog keiharde seks gaan hebben![]()
![]()
Mooie analyse kan me er goed in vinden. Maar Sookie is toch gewoon ergens in de 20 ,quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:44 schreef Vlindur het volgende:
Mag ik trouwens even mopperen op het feit dat ze een veel te oud figuur hebben gecast voor de rol van Bill? Die knakker is 42. Sookie is 29 en moet 18? voorstellen. Eric is 35 en ziet er ook gelijk een stuk appetijtelijker uit. Beetje jammer, want ik vind Bill echt helemaal niks![]()
Seizoen 1 vond ik heel erg tof, zo kon je er goed inkomen en keek goed weg. Rene als moordenaar was goed.
Seizoen 2 met MaryannIk vond haar vreselijk hinderlijk en het verhaal met al die neukende konijnen kon me niet echt boeien.
Seizoen 3. Weerwolven, panters en feeen. Echt geloofwaardiger wordt het er niet op![]()
Seizoen 4 komt met heksen. Zouden er nog genoeg sprookjes en mythen bestaan voor nog meer seizoenen?
Ik vind het wat jammer dus. Hou het gewoon bij de vampieren en het is leuk genoeg![]()
Nou vooruit. Sam mag ook wel blijven. Dat hondje is zo cute
nee hoor die was al gepostquote:
maar idd zou ook liever zien dat er minder vreemde wezens in voorkwamen maar dat wordt alleen maar meer en meer, maar dat is schijnbaar in de boeken ook zo. Het uitgangspunt van S1 (vampieren die zich in de gewone wereld proberen te nestelen) is daardoor wat weg maar in de trailer lijkt het wel weer die kant uit te gaan. Wel vreemd dat al die andere wezens nog steeds geheim zijn terwijl bijv de weerwolven ook eigen feesten etc hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:26 schreef planethugo het volgende:
en dan nu ook maar meteen de trailer
True Blood trailer seizoen 4
[ afbeelding ]
Nee! Zijn die getrouwd!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooie analyse kan me er goed in vinden. Maar Sookie is toch gewoon ergens in de 20 ,
Geen 18 hoor Ik wist niet dat de acteur die Bill speelt al zo oud is trouwens. Heeft hij goed gedaan als je weet dat Bill en Sookie in het echt getrouwd zijn.
Keigetrouwd. En Eric doet het met eh.. Kate..actrice.. Eh.. Worthington? Ofzo? Bosworth.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:06 schreef Vlindur het volgende:
Nee! Zijn die getrouwd!![]()
Ik vind dr beter bij Eric passen
Ja, dat was al bekend. De serie is er op gebaseerd, niet letterlijk overgenomen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:12 schreef GI het volgende:
Zonder teveel te spoileren, de verhaallijn van de vampieren is nu al compleet anders dan in de boeken. Russel Edgington heeft in de boeken een compleet andere rol dan in de serie.
Ook Bill zijn leven is in de boeken heel anders, omdat jessica helemaal niet in de boeken voorkomt.
Oh, en lafayette gaat in boek 1 al dood, dus de serie is echt compleet anders. Ook Tara heeft een veel kleinere rol in de boeken.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:57 schreef Vlindur het volgende:
Wh00t! Nog een trailer!
En een Scene! Met Jessica, Pam en Hoyt!
En nog een trailer!
Whaa dat was vet! Ik was al vergeten hoe seizoen 3 geëindigd was, maar nu weet ik het weer. Ik vraag me dan af of dequote:Op maandag 30 mei 2011 10:08 schreef planethugo het volgende:
de eerste 3 minuten van het nieuwe seizoen zijn verschenen!
Eerste 3 minuten van True Blood S4!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In ieder geval: ik heb er heel veel zin in! Wanneer begint het weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopelijk is Tara nu gewoon weg (lijkt iig wel alsof ze daar op aan willen sturen omdat ze dat gesprek met Sam had over opnieuw beginnen op een andere plek, en ze nam afscheid van iedereen), want ik werd niet goed van dat gejank van d'r, in het eerste seizoen vond ik haar nog wel leuk maar daarna hebben ze er echt een vreselijk karakter van gemaakt, zonde.
Wel deel ik de mening van meerdere TB kijkers hier, ik vind wel dat ze misschien net iets teveel 'vreemde wezens' introduceren.
Vampieren, weerwolven, weerpanters, feetjes en wat er allemaal nog komen gaat..
Het wordt allemaal maar een beetje aan je opgedrongen in een sneltreinvaart en dat vind ik soms moeilijk te 'accepteren'.
Het jammere daaraan vind ik ook dat nu de verhaallijn, zoals die begon in seizoen 1, deels op de achtergrond verdwijnt..
Ik heb Sookie in seizoen 3 totaal niet meer in Merlottes zien werken (ze had geen ontslag genomen voor zover ik weet, of ik heb niet goed opgelet), alle andere (wat mij betreft minder belangrijke) personages komen nu wel meer naar de voorgrond, zoals o.a Arlene.
Daardoor wordt het een beetje onwerkelijk, tuurlijk maakt Sookie van alles mee, anders werd het een erg saaie showmaar het menselijke aspect wordt nu teveel vergeten.
Ik vind het altijd wel fijn als een serie, ondanks nieuwe goede verhaallijnen, ook bij de basis kan blijven.
Maar ondanks mijn gemierenneuk vind ik het een geweldige serie![]()
![]()
Ik kan niet wachten op seizoen 4![]()
Oh ja en nog even 1 keer omdat het kan ----> Eric![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Angelic_Rose op 30-05-2011 18:37:25 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. , want dat wist ik dus nog niet. Fijn!And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Ja, en dat vind ik wel leuk. Zo kun je zowel de serie kijken als de boeken lezen zonder dat je het verhaal al weet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:12 schreef GI het volgende:
Zonder teveel te spoileren, de verhaallijn van de vampieren is nu al compleet anders dan in de boeken. Russel Edgington heeft in de boeken een compleet andere rol dan in de serie.
Ook Bill zijn leven is in de boeken heel anders, omdat jessica helemaal niet in de boeken voorkomt.
Oh, en lafayette gaat in boek 1 al dood, dus de serie is echt compleet anders. Ook Tara heeft een veel kleinere rol in de boeken.
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:38 schreef rena het volgende:
Ontzettendleuk om te weten dat
iemand die in tv-land niet dood is kan altijd terugkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. , want dat wist ik dus nog niet. Fijn!![]()
Wtfquote:Op maandag 6 juni 2011 10:55 schreef planethugo het volgende:
True Blood S4: eerste 6 minuten & nieuwe promo
nog 3 weken
NOG drie?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:55 schreef planethugo het volgende:
nog 3 weken
Toevallig net de 1e 6 minuten op de HBO-site gekeken. Het ziet er veelbelovend uitquote:Op maandag 6 juni 2011 10:55 schreef planethugo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Inderdaad, het gaat nu wel erg verquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
pfft wat een fantasie onzin lijkt wel lord of the rings
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LotR![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
Komt omdat HBO geen reclameblokken heeft.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben net begonnen aan seizoen 3, toffe serie! Episodes duren wel lang trouwens vergeleken met andere series, tof. Of is dat altijd met hbo series?
Omdat het vakantie is, begonnen met seizoen 1. Verbeterd het zich nog, vooral het gruwelijke irritante Amerikaanse accent waarmee gesproken wordt, maar ook het verhaal überhaupt?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben net begonnen aan seizoen 3, toffe serie! Episodes duren wel lang trouwens vergeleken met andere series, tof. Of is dat altijd met hbo series?
Tsja, dat Louisiana accent blijft natuurlijk de hele serie gehoord worden, omdat het zich in Louisiana afspeelt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:20 schreef Creatix het volgende:
[..]
Omdat het vakantie is, begonnen met seizoen 1. Verbeterd het zich nog, vooral het gruwelijke irritante Amerikaanse accent waarmee gesproken wordt, maar ook het verhaal überhaupt?
Daar moet je even doorheen inderdaad, went snel genoeg en krijgt zelfs z'n charme. Ik ken mensen die na aflevering één niet meer verder hebben gekeken door het accentquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:24 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Tsja, dat Louisiana accent blijft natuurlijk de hele serie gehoord worden, omdat het zich in Louisiana afspeelt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Daar moet je even doorheen inderdaad, went snel genoeg en krijgt zelfs z'n charme. Ik ken mensen die na aflevering één niet meer verder hebben gekeken door het accent_!
Nou ik was geneigd om het uit te zetten, want het was wel over de top. Maar zit nu in ep4, ben wel fan geworden van Tara met der beiderhande praatjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Daar moet je even doorheen inderdaad, went snel genoeg en krijgt zelfs z'n charme. Ik ken mensen die na aflevering één niet meer verder hebben gekeken door het accent_!
Ja. Ik had 1 aflevering gekeken en ik was vrij snel afgehaakt, ik vond het allemaal niet zo. Maar aangezien ik het hele seizoen al gedld had en veel mensen er lyrisch over waren, heb ik het toch weer een kans gegeven. Het wordt zeker beter en je went aan de accenten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:20 schreef Creatix het volgende:
[..]
Omdat het vakantie is, begonnen met seizoen 1. Verbeterd het zich nog, vooral het gruwelijke irritante Amerikaanse accent waarmee gesproken wordt, maar ook het verhaal überhaupt?
Checkquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Bill? Je bedoelt Beeeellll?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja. Ik had 1 aflevering gekeken en ik was vrij snel afgehaakt, ik vond het allemaal niet zo. Maar aangezien ik het hele seizoen al gedld had en veel mensen er lyrisch over waren, heb ik het toch weer een kans gegeven. Het wordt zeker beter en je went aan de accenten.
[..]
Check. En ok, ik vond en vind nog steeds dat er ook totaal geen aantrekkingskracht tussen Bill en Sookie is. Best matig als de serie daar wel een beetje op hoort te draaien, zegmaar. Maar dat zal wel aan mij liggen, want die twee zijn ook getrouwd in het echt dus mm
.
Ik vind Bill sowieso niet leuk eigenlijk.
idd, dat past ook bij de setting van een redneck dorpje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:49 schreef Redisformurder het volgende:
Ik vond het accent van begin af aan juist wel leuk.
Zie vorige paginaquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:46 schreef pendi het volgende:
hier n samenvatting van de vorige seizoenenaltijd hendig
had ik niet gezienquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef June. het volgende:
[..]
Zie vorige paginaHad hem ook al in de nieuwe op gezet,
thanks, heads up is nicequote:Op woensdag 22 juni 2011 21:46 schreef pendi het volgende:
hier n samenvatting van de vorige seizoenenaltijd hendig
It's Charmed all over again...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Het lijkt wel een World of Warcraft filmpje
Nicequote:
Bezig met downloadenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:30 schreef June. het volgende:
Iemand de nieuwe aflevering gezien? Vond het wel een leuke twist, nu ze als het ware een jaar hebben overgeslagen.
Ik ben er bijna doorheen. Vind het inderdaad wel een goede twist.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:30 schreef June. het volgende:
Iemand de nieuwe aflevering gezien? Vond het wel een leuke twist, nu ze als het ware een jaar hebben overgeslagen.
Zodra de nieuwe aflevering uit is weet je dat je op moet passen met hier lezenquote:
Jij zegt precies wat ik dachtquote:Op maandag 27 juni 2011 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond de nieuwe aflevering wel oké. Geen fan van de World of Warcraft opening, slechts semi-fan van het 1 jaar skippen ... maar het creëert wel een aantal nieuwe karakters die niet eerst nog in het dorp moeten komen. En daardoor een aantal nieuwe deurtjes waarbij ik toch wel benieuwd ben wat daar achter zit. Al met al: Yay, seizoen 4 is begonnen
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Aflevering 2 staat ook al online he, hebben jullie die ook al gezien?Twee mooie eerste afleveringen, volgens mij gaat het een goed seizoen worden!
![]()
Spoiler aflevering 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee? Kannemnievinden
.
Ohh ik vind het wel ok dat ze een jaar hebben overgeslagen.. maakt je nieuwsgierig.Iddquote:Op maandag 27 juni 2011 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Oef, nou! Die laatste scene waarop hij zo semi geil kijk mij sexy zijn kijkend op haar af liep.... hallooooooooooooooooooooo Eric!Maar ik vond Bill er ook beter uit zien dan in de vorige seizoenen
.
Dan kijk je verkeerdquote:Op maandag 27 juni 2011 19:36 schreef pervertedhermit het volgende:
Ja word volgende week uitgezonden, maar was al te zien als je ergens lid van ben ofzo. Helaas is ep 2 wel erg slechte kwaliteit.
Kun je zien via HBO GO geloof ik. Maar dat hebben we hier niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:26 schreef June. het volgende:
De volgende is inderdaad ook al te vinden jaMaar die moet nog uitgezonden worden oid?
WAAR? WAAR?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:26 schreef June. het volgende:
De volgende is inderdaad ook al te vinden jaMaar die moet nog uitgezonden worden oid?
Zo hoort het ookquote:Op maandag 27 juni 2011 20:58 schreef wonderer het volgende:
Maar uiteindelijk wordt het voor mij vooral achterover leunen en kijken en niet te veel nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |