abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 september 2010 @ 07:34:55 #1
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_86486629

Welkom in het True Blood USA topic!
De bekroonde HBO-dramaserie True Blood is geproduceerd door Alan Ball, het brein achter Six Feet Under. De show is gebaseerd op de boekenreeks 'Southern Vampires' van Charlaine Harris. Met een mix van romantiek, spanning, mysterie en humor vertelt True Blood het verhaal van Sookie Starhouse (gespeeld door Oscar-winnares Anna Paquin). De serie speelt zich af in het fictieve stadje Bon Temps in Louisiana. Sookie heeft een telepathische gave en is werkzaam als serveerster in de bar Merlotte’s. Een 173 jaar oude vampier, genaamd Bill Compton (Stephen Moyer), oefent een onweerstaanbare aantrekkingskracht op haar uit, omdat Sookie zijn gedachten niet kan lezen. Dankzij de massaproductie van synthetisch bloed hebben vampiers niet langer het bloed van mensen nodig en begeven zij zich ’s nachts in het openbaar. Omgeven door kleurrijke personages probeert Sookie te bewijzen dat mensen en vampiers niet alleen kunnen samenleven, maar ook ware liefde kunnen vinden. Het eerste seizoen kreeg lovende kritieken en won verschillende prijzen, waaronder een Golden Globe.

Alles over de serie en de karakters:

Anna Paquin - Sookie Stackhouse
Stephen Moyer - Bill Compton
Sam Trammell - Sam Merlotte
Ryan Kwanten - Jason Stackhouse
Rutina Wesley - Tara Thornton
Chris Bauer - Detective Andy Bellefleur
Nelsan Ellis - Lafayette Reynolds
William Sanderson - Sheriff Bud Dearborne
Jim Parrack - Hoyt Fortenberry
Carrie Preston - Arlene Fowler
Alexander Skarsgård - Eric Northman
Kristin Bauer - Pam
Todd Lowe - Terry Bellefleur
Deborah Ann Woll - Jessica Hamby
Adina Porter - Lettie Mae Thornton

http://en.wikipedia.org/wiki/True_Blood

Vorige delen:
[USA] True Blood; Thou Shall Not Crave Thy Neighbour
[USA] True Blood #2 Shut The Fuck Up!
True Blood #3: HBO does it again!
True Blood #4: It hurts so good......
True Blood #5: Waiting sucks (But True Blood doesn't!)
True Blood #7 Look how fast we type motherf*cker!

Wat posters van de promo

:9~ :9~ :9~

Trailer seizoen 3
Samenvatting seizoen 1 & 2 door Lafayette O+
Deze OP staat hier en is daar tevens aan te passen.
  donderdag 16 september 2010 @ 07:38:04 #2
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_86486654
quote:
Nee, Bill had opdracht gegeven om Pam te vermoorden. Dat is mislukt, vervolgens heeft Pam Eric uit het nog natte beton gehaald.
Nee...

Eric was gewoon op volle kracht aangezien hij blood had gekregen van sookie en daarna een volledige dag rust had gehad. Russel was bijna zonder krachten aangezien hij niet hersteld was van de zon-schade en ook nog eens een hele dag 'wakker' is geweest. Combineer dat met de zilveren ketting om zijn lijf en je kan er eigenlijk vanuit gaan dat hij niet kan bewegen.

Eric daarintegen was weliswaar geschokt en had zilver om zijn armen maar was gewoon op volle kracht. Als Pam inderdaad Eric gered had had ze niet gewacht tot hij terug was om op haar gemakje te vertellen dat de assasin haar had geprobeerd te vermoorden.

Geen details erbij verzinnen als ze niet daadwerkelijk in de serie naar voren komen ;)
  donderdag 16 september 2010 @ 08:16:02 #3
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86486975
Hoezo "Nee"?

Het was duidelijk dat Pam er iets mee van doen had aangezien ze zelf zat te mopperen over cement in haar haar... en aangezien de aanval op haar mislukt was blijkt daar uit dat ze niet zelf in het beton heeft gelegen. Conclusie: Pam had Eric geholpen. Dat is EEN conclusie.

Dat ze zaken niet letterlijk laten zien wil niet zeggen dat er niet naar gehint kan worden. Het is een mogelijkheid, maar niemand weet exact hoe het gebeurd is. Jij dus ook niet ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_86487528
pam heeft erik geholpen, anders kan ze niet onder het cement zitten, lijkt mij redelijk logisch
what you see, is what you get!
pi_86487614
Ik geloof dat Bill een mens had gebeld, die lesbische Svetlana volgens mij, om Pam uit de weg te ruimen.

Als we Eric en Pam zien dan zegt Pam iets in de strekking van "Ik heb de borsjt door de wc gespoeld".

Pam heeft dus eerst een aanslag overleefd, en is daarna pronto richting Eric gegaan om hem te bevrijden uit het beton. Hoe wist Pam waar Eric lag? Omdat Pam de progeny is van Eric.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_86487671
Ik heb ff geen zinnige reactie als tvp :')

quote:
Op donderdag 16 september 2010 07:38 schreef GI het volgende:
Eric daarintegen was weliswaar geschokt en had zilver om zijn armen maar was gewoon op volle kracht.
Als ie op volle kracht is en heel veel ouder dan Bill, hoezo kon ie zich dan niet lostrekken of uit het cement werken? Of mis ik nu weer iets? :')
pi_86487674
even tussendoor, de OP heeft een paar fouten:

- Sookie Stackhouse
- Southern Vampire Mysteries
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_86489109
Hmm, was niet erg kapot van de finale. Te gehaast en te weinig spanning, kon me niet boeien. Een smet op een voor de rest fantastisch seizoen.
pi_86490999
er werd ook niet echt naar een spannende climax toegewerkt in de finale. Er gebeurde vanalles maar eigenlijk niet zoveel. Vorig seizoen met die Maryann was het iig wel spannend
  donderdag 16 september 2010 @ 11:28:50 #10
159909 -Peach
Prunus persica
pi_86491840
Mjah vond het ook niet echt een finale, eerder een laatste aflevering voor de finale. Lafayette is wel weer geweldig, elke keer als hij iets ziet en schrikt, die kop :')
Mooiste quote: You're a witch, who's a nurse, and a dude? How did I get so lucky? :') :')
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  donderdag 16 september 2010 @ 13:01:13 #11
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86494944
Vond het een seizoen wat vol actie begon en met wat minder actie aflieep, maar over het hele seizoen heen vond ik 't een erg fijn seizoen!

Volgend seizoen? Een boel heksen in ieder geval! Lala, Jesus en... hoe heet ze? Holly?
En ik denk dat Jason met z'n bende pantertjes nog wel van zich laat horen.

En Tara.... zou ze weg zijn?
L'Amour menaçant:
  donderdag 16 september 2010 @ 13:08:00 #12
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_86495155
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Vond het een seizoen wat vol actie begon en met wat minder actie aflieep, maar over het hele seizoen heen vond ik 't een erg fijn seizoen!

Volgend seizoen? Een boel heksen in ieder geval! Lala, Jesus en... hoe heet ze? Holly?
En ik denk dat Jason met z'n bende pantertjes nog wel van zich laat horen.

En Tara.... zou ze weg zijn?
Ik vind die inteelt panters maar een vies gebeuren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 16 september 2010 @ 13:11:37 #13
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86495272
Nou ja, die komen echt gegarandeerd terug. En nu hebben ze chief dumbass goedzak als leiding, dus wie weet maken ze nog iets van zichzelf ;)
L'Amour menaçant:
  donderdag 16 september 2010 @ 14:15:12 #14
159909 -Peach
Prunus persica
pi_86497373
Booh ik dacht de hele tijd, waar ken ik die pa van Crystal van??? Maar hij speelt dus die ontzettende slaapkop Melvin en Renaissance Man :')

Vind 'm er hier echt smerig uit zien :X
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  donderdag 16 september 2010 @ 14:37:22 #15
202546 Baszh
The Dude abides
pi_86498265
quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:55 schreef PhalanX het volgende:
Ik geloof dat Bill een mens had gebeld, die lesbische Svetlana volgens mij, om Pam uit de weg te ruimen.

Als we Eric en Pam zien dan zegt Pam iets in de strekking van "Ik heb de borsjt door de wc gespoeld".

Pam heeft dus eerst een aanslag overleefd, en is daarna pronto richting Eric gegaan om hem te bevrijden uit het beton. Hoe wist Pam waar Eric lag? Omdat Pam de progeny is van Eric.
Hij belde ene "rupert/ruben" oid (was lastig om te verstaan, maar het was zeker een kerel :P), ene hitman van Eric.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_86500126
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:15 schreef -Peach het volgende:
Booh ik dacht de hele tijd, waar ken ik die pa van Crystal van??? Maar hij speelt dus die ontzettende slaapkop Melvin en Renaissance Man :')

Vind 'm er hier echt smerig uit zien :X
speelde ook in The Rock
pi_86516827
Weer bijna een jaar wachten :/
  maandag 20 september 2010 @ 19:06:17 #18
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_86646645
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:37 schreef Baszh het volgende:

[..]

Hij belde ene "rupert/ruben" oid (was lastig om te verstaan, maar het was zeker een kerel :P), ene hitman van Eric.
Ruben. Zie eerste episode van seizoen 3 (daar was de naam goed te verstaan) net voor de douche scene van Bill en Sam meen ik (zo uit mijn hoofd). En Ruben is een vampier denk ik. Eric maakt een opmerking over "fix het snel want daglicht komt eraan".

En nu maar wachten tot zomer 2011 :(
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_86698587
Ik zoek de Rolling Stone uitgave van 2 sept (met voorkant Eric,Sookie & Bill ) ,iemand enig idee hoe ik daar (nog ) aan kan komen?
Hier in mijn stad iig niet verkrijgbaar en heb ook al zitten googlen }:|
pi_86721070
quote:
Op woensdag 22 september 2010 01:18 schreef Maureentje het volgende:
Ik zoek de Rolling Stone uitgave van 2 sept (met voorkant Eric,Sookie & Bill ) ,iemand enig idee hoe ik daar (nog ) aan kan komen?
Hier in mijn stad iig niet verkrijgbaar en heb ook al zitten googlen }:|
Tis al geregeld :D
  donderdag 23 september 2010 @ 20:33:41 #21
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_86763940
Damn, dat is lang wachten zomer 2011 }:|
pi_86827113
Meegenomen uit New York. Leuke HBO shop hebben ze daar met allemaal true-blood dingen, zoals merlots shirtjes.

owh, afbeelding is een beetje groot :')
Dit keer zonder signature
  zaterdag 25 september 2010 @ 14:07:10 #23
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_86827225
En hoe smaakte het
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_86827322
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
En hoe smaakte het
Keb er nog een paar, maar tis niet echt mijn smaak om eerlijk te zijn. Bloed sinasappel met veel cafaine d'r in.
Dit keer zonder signature
pi_86834585
Sesame Street doet een parodie op True BLood. :D
Een voorbeeld van een grouch is trouwens Oscar, het vuilnisbakkenmonster, dat is wel handig om te weten.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')