Nee...quote:Nee, Bill had opdracht gegeven om Pam te vermoorden. Dat is mislukt, vervolgens heeft Pam Eric uit het nog natte beton gehaald.
Als ie op volle kracht is en heel veel ouder dan Bill, hoezo kon ie zich dan niet lostrekken of uit het cement werken? Of mis ik nu weer iets?quote:Op donderdag 16 september 2010 07:38 schreef GI het volgende:
Eric daarintegen was weliswaar geschokt en had zilver om zijn armen maar was gewoon op volle kracht.
Ik vind die inteelt panters maar een vies gebeuren.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Vond het een seizoen wat vol actie begon en met wat minder actie aflieep, maar over het hele seizoen heen vond ik 't een erg fijn seizoen!
Volgend seizoen? Een boel heksen in ieder geval! Lala, Jesus en... hoe heet ze? Holly?
En ik denk dat Jason met z'n bende pantertjes nog wel van zich laat horen.
En Tara.... zou ze weg zijn?
Hij belde ene "rupert/ruben" oid (was lastig om te verstaan, maar het was zeker een kerelquote:Op donderdag 16 september 2010 08:55 schreef PhalanX het volgende:
Ik geloof dat Bill een mens had gebeld, die lesbische Svetlana volgens mij, om Pam uit de weg te ruimen.
Als we Eric en Pam zien dan zegt Pam iets in de strekking van "Ik heb de borsjt door de wc gespoeld".
Pam heeft dus eerst een aanslag overleefd, en is daarna pronto richting Eric gegaan om hem te bevrijden uit het beton. Hoe wist Pam waar Eric lag? Omdat Pam de progeny is van Eric.
speelde ook in The Rockquote:Op donderdag 16 september 2010 14:15 schreef -Peach het volgende:
Booh ik dacht de hele tijd, waar ken ik die pa van Crystal van??? Maar hij speelt dus die ontzettende slaapkop Melvin en Renaissance Man![]()
Vind 'm er hier echt smerig uit zien
Ruben. Zie eerste episode van seizoen 3 (daar was de naam goed te verstaan) net voor de douche scene van Bill en Sam meen ik (zo uit mijn hoofd). En Ruben is een vampier denk ik. Eric maakt een opmerking over "fix het snel want daglicht komt eraan".quote:Op donderdag 16 september 2010 14:37 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hij belde ene "rupert/ruben" oid (was lastig om te verstaan, maar het was zeker een kerel), ene hitman van Eric.
Tis al geregeldquote:Op woensdag 22 september 2010 01:18 schreef Maureentje het volgende:
Ik zoek de Rolling Stone uitgave van 2 sept (met voorkant Eric,Sookie & Bill ) ,iemand enig idee hoe ik daar (nog ) aan kan komen?
Hier in mijn stad iig niet verkrijgbaar en heb ook al zitten googlen
Keb er nog een paar, maar tis niet echt mijn smaak om eerlijk te zijn. Bloed sinasappel met veel cafaine d'r in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |