quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:29 schreef Andyy het volgende:
Het is iig Zweeds, maar het materiaal ziet er Russisch uit.
Nopequote:
De Carl Gustavquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:51 schreef leovanw het volgende:
[..]
Inderdaad de afgebeelde 'Carl Gustav' TLV die de militair draagt is van Zweedse makelij, maar dat was de vraag niet...
Tot zover de term 'terugstootloos'quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
De Carl Gustav![]()
Het wapen wat de vullingen uit je smoel liet rammelen!
Dat het Zweden zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:51 schreef leovanw het volgende:
[..]
Inderdaad de afgebeelde 'Carl Gustav' TLV die de militair draagt is van Zweedse makelij, maar dat was de vraag niet...
Ik zie alleen maar Oostenrijkersquote:
Jij bent echt goed zeg.... Eng gewoon en weer 1 puntje erbij! Plaats jij maar een nieuw plaatje om te raden...quote:
..Ik zit iets te vaak op militaryphotos.net.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:44 schreef leovanw het volgende:
[..]
Jij bent echt goed zeg.... Eng gewoon en weer 1 puntje erbij! Plaats jij maar een nieuw plaatje om te raden...
Misschien daarom...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
..Ik zit iets te vaak op militaryphotos.net.
Moggel... Mooi bakkie en zeker speciaal... zijn maar enkele van in deze uitvoering. Wordt gebouwd door Tatra en dit is de speciaal voor de Tsechische Special Forces gebouwde gepantserde uitvoering. Ze gebruiken hem in Afghanistan...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:03 schreef Vronsky het volgende:
Heb daarna ook maar wat dingen opgezocht erover, zeer interessant.
Oh en:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef Nobu het volgende:
Eindelijk weer iets vliegends.
Bücker Jungmann?
Alleen deze zijn in China gemaakt, vandaar die scheve ogenquote:
'quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:43 schreef leovanw het volgende:
[..]
Alleen deze zijn in China gemaakt, vandaar die scheve ogen... weet je hoe ze daar heten? weet je het eventueel niet, dan reken ik YAK-18 ook goed en ben jij aan de beurt...
Correct......quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef Karrs het volgende:
Moah, zo effectief waren die dingen niet. Dit is een eh... Panzerbüchse 39. En anders is 't een PTRD.
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 03:24 schreef leovanw het volgende:
Zou leuk zijn al;s dit draadje een beetje levendig blijft... Daarom een nieuwe starter... wat is de naam van deze 'vlegel' uit het Oosten...?
[ link | afbeelding ]
quote:Wat is niet de bedoeling?
Plaatjes van een overdreven volledig gemodificeerd wapen, plaatjes van een russische gepantserde mijnenlegger uit de koude oorlog, prototype wapens of wapenschetsen.
Kortom, alleen plaatjes waarvan je weet dat het niet onmogelijk is om ze te raden.
Dream on... Tis eigenlijk al lang geleden dat ik op DEF heb gereageerd.... heb er eigenlijk te weinig tijd voorquote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef m.k het volgende:
haha leo heeft al die tijd hier zitten wachten hoor
Mwoah, die zit aan een andere kant...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef leovanw het volgende:
Waar en wat?
Kabul, het monument ter ere van Massoud... Ze hebben alleen wel zijn beeltenis eruit gesloopt!
Juistquote:Op maandag 14 februari 2011 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwoah, die zit aan een andere kant...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |