abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:31:40 #251
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_86692960
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:30 schreef mijsje het volgende:
dat schreeuwt natuurlijk om een foto Mevr_Mus... *)
Als 't klaar is :+
Oude (on)bekende.
pi_86693383
:D oke, ik wacht het af ;) altijd leuk, resultaten van anderen te bekijken... :)
(zegt degene die zelf ook nog een foto moet plaatsen... ;) )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 september 2010 @ 23:53:47 #253
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_86696414
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:14 schreef Whoopdidoo het volgende:
http://picasaweb.google.c(...)#5403726027360520594
Die kat wil ik maken(nee ik hoef echt niet eerst nog 10 ander dingen af te maken)
maar er staat zeg maar neit steeds achter hoeveel steken t zijn, dus zal ik naar t schematje moeten kijken en das zoveel gedoe...dus zal pas volgende week dinsdag worden.

En ik heb morgen amper tijd om te haken, zo jammer, ok ben savonds wel thuis, maar pff, eerst de hele dag met te beginnen om half 6 op..wie verzint t.

[ afbeelding ]

Die is zo knap gemaakt
die paddestoel is gaaf! Nu nogeen smurfin erbij O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_86699757
@mevr_mus een wip (work in progress) foto is ook altijd leuk. ;)
pi_86700044
Voor de mensen die bezig waren met girafjes en die ze al af hadden.

quote:
It took me 440 days but I can finally tell my friend Jørgen that he was wrong and I am the happiest man alive. It's been an adventure like none other and I really want to thank everyone who helped me out. It's mind-blowing to me that people from 102 countries help me out in making internet history! Thank you!!
Hij heeft 1 million giraffes binnen gekregen *O*

Die panda! O+
  woensdag 22 september 2010 @ 07:54:04 #256
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_86700089
:O ik dacht dat je mailtje zou krijgen als 'ie er 1 miljoen had!!!! Maar niks gehad:(
maar jeeeeej :D:D:D Ruim optijd!
pi_86700138
quote:
Op woensdag 22 september 2010 07:54 schreef EsseEi het volgende:
:O ik dacht dat je mailtje zou krijgen als 'ie er 1 miljoen had!!!! Maar niks gehad:(
maar jeeeeej :D:D:D Ruim optijd!
Ik kreeg wel een mailtje, dus misschien komt het nog ;)

Hier nog een handig linkje: http://needlenoodles.com/home/?q=node/139 voor methode om kleur te wisselen met minder lelijke overgangen *O*
pi_86702252
Dat is een handige link Lyssa :s)
Maar als je veel strepen maakt moet je ook afwerken en dat haat ik :{w
pi_86703229
Terug uit Japan! Jullie zijn goed bezig geweest, dames! En dat terwijl handwerken als een winters iets wordt gezien, dus dat belooft nog wat voor de komende winter.

Ik ben in Japan ook in 'knutselwinkels' geweest. (Mocht iemand ooit naar Shinjuku gaan: ik heb 2 goede adressen). Ze hadden garens in kleuren die ik niet voor mogelijk hield, maar juist die vond ik vaak wel erg duur. 6 euro voor een bolletje! POEH HEE. Heb uiteindelijk iets gekocht dat volgens google nog wel het meest weg heeft van de knifty knitter, maar je moet hem zelf in elkaar buigen of zo, en ik heb (nog) geen tangetje.

Weet iemand wat voor dikte garen voor de knifty knitter nodig is, of kun je gewoon alles gebruiken?
pi_86703237
Picasaweb is evil, dat heeft me al enige dagen uit mijn leven gekost.
  woensdag 22 september 2010 @ 10:44:12 #261
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86703507
haha die arual! :D maar 't is inderdaad verraderlijk, ik heb ook de neiging om allerlei dingen ervan op te slaan want je weet maar nooit of het erop blijft staan enzo. maar dan moet je elke foto afzonderlijk inzoomen en dan pas opslaan (anders bewaar je het net wat te kleine plaatje). irritant! of heeft iemand daar ook een handig trucje voor? ;)
wat geweldig trouwens dat je in japan geweest bent, WOW! 6 euro voor een bolletje vind ik nog meevallen vergeleken met sommige van die prijzen die hier laatst een keer de revue passeerden, in engeland en amerika, in van die speciale winkeltjes.

mijsje, 9 oktober staat hoor, dus kan gerust in je agenda.

marjo, wat een geweldig leuk mapje! O+ ik hou van streepjes!!!

appelfan, als je streepjes in maar een paar kleuren maakt, kun je de draad ook gewoon telkens weer oppakken, dus zonder 'm af te knippen. zeker als de binnenkant er niet zo toe doet (bij een gevuld iets bijv.), maakt het niet uit als daar wat draad hangt. dat scheelt een boel afwerkstress. :)

spiegelei wat knap, die poppetjes + aankleding & accessoires!! wat een werk! _O_ en leuk dat die voor je vader zo goed gelukt is.
in de haak.
pi_86703727
Tip voor picassagebruikers..
Download het programma Picassa van google... Als je deze hebt geïnstalleerd kan je deze opstarten en als je dan surft door de picassa webalbums klik je op downloaden en dan downloaden naar picassa

quote:
Download an entire album:

1. From the gallery, click the album you'd like to download.
2. From the Download menu above your photos, select Download to Picasa.
3. In Picasa, if you're not signed in to your Google Account for Picasa Web Albums, you'll be prompted to do so.
4. In the window that appears, click the Download button.
Heb hier zelf al een grote verzameling picasa albums.. Meer dan 3000 pagina's haakplezier! :P
  woensdag 22 september 2010 @ 10:53:12 #263
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86703759
ja, die optie heb ik wel gezien. maar ik vond 't zo raar, ik wil niet naar picasa downloaden, maar naar m'n harde schijf. of kan dat ook gewoon?
in de haak.
pi_86703800
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:53 schreef trui het volgende:
ja, die optie heb ik wel gezien. maar ik vond 't zo raar, ik wil niet naar picasa downloaden, maar naar m'n harde schijf. of kan dat ook gewoon?
Hij download het dan naar je hardeschijf.. Je kan 'm vinden zo uit m'n hoofd in je mijn documentenmap en dan mijn gedownloade picasaalbums ofzo.. En dan staan ze per album in een map gesorteerd
pi_86703816
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:54 schreef Rimketje het volgende:

[..]

Hij download het dan naar je hardeschijf.. Je kan 'm vinden zo uit m'n hoofd in je mijn documentenmap en dan Downloaded albums
Edit: Sorry dubbel.. Wilde wat editen.. 8)7
  woensdag 22 september 2010 @ 10:57:52 #266
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86703912
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:54 schreef Rimketje het volgende:

[..]

Hij download het dan naar je hardeschijf.. Je kan 'm vinden zo uit m'n hoofd in je mijn documentenmap en dan mijn gedownloade picasaalbums ofzo.. En dan staan ze per album in een map gesorteerd
ah, merci! :D (stom ook dat ik 't niet eens geprobeerd heb, maar ik vind dat hele picasa een beetje een raar programma. ik kreeg 't gevoel dat als je niet oppast, voor je 't weet je hele harde schijf online staat.)
in de haak.
  woensdag 22 september 2010 @ 10:58:53 #267
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86703941
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:25 schreef Mevr_Mus het volgende:
Jullie gehaak werkt bijzonder inspirerend! Voor het eerst van mijn leven haak in nu volg een patroon (bedankt voor de ravelry bal tip!), tel ik netjes alle steken en werk alle losse draadjes meteen weg :P Zelf ben ik erg onder de indruk van het resultaat :D
wat leuk dat je die bal gaat maken! succes! ik ben benieuwd naar 't eindresultaat. :)
in de haak.
pi_86704365
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:52 schreef Rimketje het volgende:
Tip voor picassagebruikers..
Download het programma Picassa van google... Als je deze hebt geïnstalleerd kan je deze opstarten en als je dan surft door de picassa webalbums klik je op downloaden en dan downloaden naar picassa
[..]

Heb hier zelf al een grote verzameling picasa albums.. Meer dan 3000 pagina's haakplezier! :P
Dat heb ik inderdaar ook gedaan, wel zorgen dat je de instellingen bij het installeren goed zet anders worden voortaan al je foto's met picasa geopend en kom je het kreng overal tegen.
pi_86704665
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:44 schreef trui het volgende:
appelfan, als je streepjes in maar een paar kleuren maakt, kun je de draad ook gewoon telkens weer oppakken, dus zonder 'm af te knippen. zeker als de binnenkant er niet zo toe doet (bij een gevuld iets bijv.), maakt het niet uit als daar wat draad hangt. dat scheelt een boel afwerkstress. :)

Hé, dat is handig zeg!
pi_86704694
Weet er iemand trouwens een adres voor van die plastic korrels om knuffels mee te verzwaren\ jongleerballetjes mee te vullen?
pi_86705171
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Weet er iemand trouwens een adres voor van die plastic korrels om knuffels mee te verzwaren\ jongleerballetjes mee te vullen?
Joël Bears heeft ze hier voor 6,95 per kilo van staal, en 2,70 per 250 gram glas.

*O* 9 oktober staat! *O*
pi_86705257
Glas? Is dat geschikt voor kinderspeelgoed?
pi_86705482
ik weet het niet... lijkt me niet voor kinderspeelgoed waar daadwerkelijk mee gespeeld wordt... maar die staalbolletjes of zelfs plastic bolletjes (die deze site dan niet heeft) lijken me ook niet heel veilig voor kinderspeelgoed waar mee gespeeld wordt...ik zou ze sowieso in een apart zakje doen voor ik het in de gehaakte knuffel zou doen, maar ik zou het niet doen bij knuffels die echt gebruikt worden.
pi_86705762
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:44 schreef mijsje het volgende:
ik weet het niet... lijkt me niet voor kinderspeelgoed waar daadwerkelijk mee gespeeld wordt... maar die staalbolletjes of zelfs plastic bolletjes (die deze site dan niet heeft) lijken me ook niet heel veilig voor kinderspeelgoed waar mee gespeeld wordt...ik zou ze sowieso in een apart zakje doen voor ik het in de gehaakte knuffel zou doen, maar ik zou het niet doen bij knuffels die echt gebruikt worden.
Ik heb nu plastic korrels die ik bij de dierenarts haal (zijn eigenlijk bedoeld om urine mee op te vangen :P) en die doe ik altijd in een apart zakje in de knuffel. Maar er moet toch een goedkopere (en minder vreemde) optie zijn denk ik.
pi_86705903
:D inderdaad een vreemde optie... :D maar als het werkt... ;)
maar inderdaad ook vrij prijzig... misschien een zaak als pipoos of een andere hobbyzaak?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')