Paddingtonquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ben al thuis![]()
En ik maar altijd denken dat t leven van een student zo zwaar zou zijn...
http://picasaweb.google.c(...)#5371014311997875138
Beertje paddington <3
Ja, alleen ik heb iets doms gedaanquote:
bloem 1 maken, bloem twee maken en bij een van de blaadjes de naald ook door een blaadje van de vorige bloem halen, en zo steeds verderquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Wow
Ik ben ook vooral benieuwd naar hoe de bloemen aan elkaar gehaakt worden eigenlijk....
volgende keer kijken naar t badnummer wat op t bandje om de bol zit, dan heb je dezelfde kleur als t goed isquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ben ziehielig.
Ik had een tweede bolletje gekocht om het konijn uit dat boekje van christel krukkert(zoiets heet ze toch) af te maken, glimt deze bol onwijs en is lichter en die ander dus neit(moest alleen nog pootjes)
Dus zwaar chagerijnig!
Maar mn my melody op zn roze is wel heel schattig.
http://www.ravelry.com/patterns/library/my-melody-amigurumi-doll
deze alleen met een roze capouchon ding.
En bij mij bleef t niet los over de schouders zeg maar zitten dus die heb ik even vast gemaakt.
Maar hij is echt zo schattig
ja ik weet t maar had dat bolletje al in april gehad, en weet niet of ie hier vandaan kwam of uit maastricht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgende keer kijken naar t badnummer wat op t bandje om de bol zit, dan heb je dezelfde kleur als t goed is
hgewoon doorgaan en op t einde even nat sproeien met een plantenspuit en opspannen, daarna krult ie niet meerquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:52 schreef StefanieV het volgende:
Wat een leuke dingen weer!
Ik heb even een vraagje, ik ben bezig met een granny stripe, is het normaal dat het enorm opkrult? Ik vind het echt niet mooi momenteel en wil het helemaal uit doen maar mss moet ik even verder doen en zien hoe het resultaat zal zijn..
Ok dank je wel, dan blijf ik doorhaken :-)quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
hgewoon doorgaan en op t einde even nat sproeien met een plantenspuit en opspannen, daarna krult ie niet meer
Als jij m nou even uitschrijft =Pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze student wil ook dr bed in, ookal hoef ik pas half 8 op(luie internisten die pas half 9 beginnen
). Voel me echt een oud wijf
maar ben niks meer gewend.
[ Bericht 5% gewijzigd door EsseEi op 21-09-2010 21:52:20 ]
Gelukkig welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |