abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86681207
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ben al thuis O-)

En ik maar altijd denken dat t leven van een student zo zwaar zou zijn...
http://picasaweb.google.c(...)#5371014311997875138
Beertje paddington <3
Paddington O+

Fingerless mittens:
http://www.ravelry.com/pa(...)ace-fingerless-mitts

Deze heb ik gemaakt in het grijs.
De moeilijke steken bij de pols heb ik overgeslagen en vervangen door hdc of dc, want daar had ik gewoon geen zin in :P
pi_86681365
Haha, passen ze wel goed B.ertha?
pi_86681478
http://picasaweb.google.com/Natusya7378

Deze kwam ik ook nog tegen, volgens mij nog niet genoemd, ook weer zoveel moois!
pi_86682411
Toch heb ik het gevoel dat er heel veel dezelfde dingen op verschillende accounts staan. Maar, it doesn't matter!
pi_86682464
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:45 schreef appelfan het volgende:
Haha, passen ze wel goed B.ertha?
Ja, alleen ik heb iets doms gedaan :@
Bij de rechterhand had ik niet genoeg geminderd, dus dacht ik dat op te lossen door gewoon iets strakker te trekken. Nu kost het wel echt moeite om die aan te trekken.
Links gaat prima :)
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:25:40 #231
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_86684703
DAMES WAT DOEN JULLIE!!!!!!!?????? NU MOET IK NOG MEER HAKEN!!!!!
En ik heb helemaal geen tijd :(

Echt: wat een geweldige sites!!!! :D
En ik baal nu als een stekker: moet iedere avond nog meer studeren, na een hele dag "gewerkt" te hebben, die stapeltoren schiet dus voor geen meter op (althans; ik wil haken maar geen tijd :P).
En nu komt er nog meer moois bij :(

Whoopidoo, een jaar vrij en haken verveeld niet hoor ;)
Ik heb een half jaar vrij gehad, en alleen het einde daarvan aan de haak geslagen, maar echt veel gemaakt toen in 2 maanden ofzo. En toen moest ik weer beginnen...en nou ja je kan het verhaal hierboven lezen ;)

Ow ben trouwens heel blij met die met Disney :D want Pooh is gewoon geweldig!! :D
En inderdaad maar leren Chinese /Japanse patronen te ontcijferen :)

(hm ben tegelijkertijd gefrustreerd en heel blij met jullie ;))
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 september 2010 @ 20:18:19 #232
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_86686907
handschoenen haken gaat zeker, zelf vorig jaar wanten gemaakt voor een fokster.
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:14 schreef Inu het volgende:

[..]

Wow *O*

Ik ben ook vooral benieuwd naar hoe de bloemen aan elkaar gehaakt worden eigenlijk....
bloem 1 maken, bloem twee maken en bij een van de blaadjes de naald ook door een blaadje van de vorige bloem halen, en zo steeds verder
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:38:09 #233
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_86687739
Wat komen er weer leuke patroontjes voorbij. Naast die potlooddingen ben ik nog met iets anders bezig geweest.
Ik had namelijk een wedstrijd gezien om iets creatiefs te doen met houten poppetjes, deze:

Dus ik dacht, daar ga ik wat voor haken. Je mag maximaal 3 poppetjes per persoon inleveren dus ik dacht 3 poppetjes te bestellen. Alleen Spiegelei zou Spiegelei niet zijn als ze niet goed leest en ik bestel dus 3x die poppetjes, maar dat zijn dan pakketjes met 5 poppetjes per pakket! Nu heb ik dus 15 poppetjes!

Nou ja, geen probleem hoor, ga ik toch eerst wat proberen:

ik heb het 's avonds gemaakt en omdat ik van catania geen beige of lichtroze heb dacht is, lichtgrijs kan ook wel. Toen vind ik het wel kunnen maar nu vind ik haar maar een alien!

En toen bedacht ik dat m'n vader donderdag jarig is dus heb ik hem gemaakt (hij is van origine saxofoon- en dwarsfluitdocent, nu prepensioen en wat lesjes voor erbij):

Ik ga geen foto van mijn vader plaatsen, maar geloof me, het poppetje lijkt erg goed, ik denk wel dat hij het leuk gaat vinden!

Nu nog wat leuks verzinnen voor de wedstrijd, ik wil sowieso nog een poppetje met een jurk maken.
klerkje
pi_86687862
Geïnspireerd door de streepjes van Trui heb ik een saai mapje gepimpt *O*

Voor:

En na:

When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:42:28 #235
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_86687900
wat tof Spiegelei! :D echt grappig die poppetjes ^^
studiemateriaal voor de avond bleek weer mee te vallen dus alle patronen eens bekeken :) en nu weer aan de haak

Edit: Marjo je mapje is vrolijk! :D:D ook al zo leuk!!
pi_86687917
Ik ben ziehielig.
Ik had een tweede bolletje gekocht om het konijn uit dat boekje van christel krukkert(zoiets heet ze toch) af te maken, glimt deze bol onwijs en is lichter en die ander dus neit(moest alleen nog pootjes)
Dus zwaar chagerijnig!

Maar mn my melody op zn roze is wel heel schattig.
http://www.ravelry.com/patterns/library/my-melody-amigurumi-doll
deze alleen met een roze capouchon ding.
En bij mij bleef t niet los over de schouders zeg maar zitten dus die heb ik even vast gemaakt.
Maar hij is echt zo schattig
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 september 2010 @ 20:43:53 #237
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_86687968
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ben ziehielig.
Ik had een tweede bolletje gekocht om het konijn uit dat boekje van christel krukkert(zoiets heet ze toch) af te maken, glimt deze bol onwijs en is lichter en die ander dus neit(moest alleen nog pootjes)
Dus zwaar chagerijnig!

Maar mn my melody op zn roze is wel heel schattig.
http://www.ravelry.com/patterns/library/my-melody-amigurumi-doll
deze alleen met een roze capouchon ding.
En bij mij bleef t niet los over de schouders zeg maar zitten dus die heb ik even vast gemaakt.
Maar hij is echt zo schattig
volgende keer kijken naar t badnummer wat op t bandje om de bol zit, dan heb je dezelfde kleur als t goed is
Today is life -

Dale Carnegie
pi_86688314
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef Ynske het volgende:

[..]

volgende keer kijken naar t badnummer wat op t bandje om de bol zit, dan heb je dezelfde kleur als t goed is
ja ik weet t maar had dat bolletje al in april gehad, en weet niet of ie hier vandaan kwam of uit maastricht.
Dusja, nu ga ik nog een bolletje halen(met t zelfde nummer) en m dan opnieuw maken, en die andere uithalen en wat kleins mee maken.
Maar toch :(

Maar t was ook heel raar omdat de ene ook glimt en de ander niet, dat heeft daar toch niet mee te maken of wel (heb er geen verstand van, net als dat ik niet snap hoe ze zon bolletje met meerdere kleuren maken)
pi_86688361
Wat een leuke dingen weer!

Ik heb even een vraagje, ik ben bezig met een granny stripe, is het normaal dat het enorm opkrult? Ik vind het echt niet mooi momenteel en wil het helemaal uit doen maar mss moet ik even verder doen en zien hoe het resultaat zal zijn..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 september 2010 @ 20:54:42 #240
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_86688440
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:52 schreef StefanieV het volgende:
Wat een leuke dingen weer!

Ik heb even een vraagje, ik ben bezig met een granny stripe, is het normaal dat het enorm opkrult? Ik vind het echt niet mooi momenteel en wil het helemaal uit doen maar mss moet ik even verder doen en zien hoe het resultaat zal zijn..
hgewoon doorgaan en op t einde even nat sproeien met een plantenspuit en opspannen, daarna krult ie niet meer
Today is life -

Dale Carnegie
pi_86688496
Whoopidoo, zit niet echt mee hè vandaag! Ik ben benieuwd naar je melody!

@ marjo vrolijke map! Is dat niet erg veel werk om te maken? En veel afwerken?
pi_86689002
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:54 schreef Ynske het volgende:

[..]

hgewoon doorgaan en op t einde even nat sproeien met een plantenspuit en opspannen, daarna krult ie niet meer
Ok dank je wel, dan blijf ik doorhaken :-)
pi_86689242
http://picasaweb.google.c(...)#5403726027360520594
Die kat wil ik maken(nee ik hoef echt niet eerst nog 10 ander dingen af te maken)
maar er staat zeg maar neit steeds achter hoeveel steken t zijn, dus zal ik naar t schematje moeten kijken en das zoveel gedoe...dus zal pas volgende week dinsdag worden.

En ik heb morgen amper tijd om te haken, zo jammer, ok ben savonds wel thuis, maar pff, eerst de hele dag met te beginnen om half 6 op..wie verzint t.

Die is zo knap gemaakt
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:19:59 #244
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_86689465
oew die kat!!! :D
pi_86689743
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef EsseEi het volgende:
oew die kat!!! :D
Als jij m nou even uitschrijft =P

Ik ga pitten, half 6... -O-

En ik sluit af met:

Die ik ook nog eens wil maken...
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:36:13 #246
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_86690152
oooew die panda ook!!! :D O+

het is heus niet dat ik tijd heb om die kat uit te schrijven :{ (deze :( is zo boos!) doe jij het maar ;) student die nog wel tijd heeft ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze student wil ook dr bed in, ookal hoef ik pas half 8 op :D (luie internisten die pas half 9 beginnen :P). Voel me echt een oud wijf :@ maar ben niks meer gewend.

[ Bericht 5% gewijzigd door EsseEi op 21-09-2010 21:52:20 ]
pi_86692327
zow Esseei, doe is niet zo kattig... :P
(ik snap wat je bedoelt... vaak haal ik maar weer weg wat ik typ, omdat het er dan zo bot staat, en ik het helemaal niet zo bedoel... bij bepaalde dingen heb je gewoon echt de toon uit de stem of de blik in de ogen erbij nodig om het goed te begrijpen... :) )

Ik ga morgenochtend een fotootje maken van m'n babydekentje, nu ook moeoeoeoeoe...

Kan ik trouwens 9 oktober nu vastleggen in de agenda, met een ritje naar Trui erbij? zonde als het over zou gaan door te laat echt afspreken... (oei, klinkt ook niet helemaal zoals ik het zou willen... :* )
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:22:56 #248
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_86692487
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:48 schreef trui het volgende:
slaap je alweer iets beter, muck?
Gelukkig wel :)
En 6 oktober kan ik terecht bij de cardioloog, dat geeft ook wel wat rust.

Ik haak nu met draad van Wibra, dat doe ik wel vaker, maar deze bol bevalt me voor geen meter! Er zitten knoopjes in, er komen hele fijne pluisjes af waardoor ik moet niesen en het schuurt zo over mijn vingers dat ik een blaar begin te krijgen.
Dat ben ik helemaal niet gewend van Wibra :N
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:25:01 #249
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_86692602
Jullie gehaak werkt bijzonder inspirerend! Voor het eerst van mijn leven haak in nu volg een patroon (bedankt voor de ravelry bal tip!), tel ik netjes alle steken en werk alle losse draadjes meteen weg :P Zelf ben ik erg onder de indruk van het resultaat :D
Oude (on)bekende.
pi_86692908
dat schreeuwt natuurlijk om een foto Mevr_Mus... *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')