Welke kaart heb ik nu beet dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:
nee even serieus,
ik kan dat dus echt he!
al echt tig keer geprobeerd, ik hoor dan gewoon de kaart in mn hoofd!!
hartenvrouwquote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef AirwiN het volgende:
Subje!
[..]
Welke kaart heb ik nu beet dan?
Die dikke zwans van je.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef AirwiN het volgende:
Subje!
[..]
Niet voorzeggen.quote:
Dom dusquote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef El_Matador het volgende:
Geen van beiden Duim.
Het heft in handen en de rollen verdeeld.
Waarom zou je je seksleven verborgen houden?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:
@techno, natuurlijk niet, maar moet toch allerlei bull shit door elkaar heen gooien zodat ons ware sexleven verborgen blijft
@EM Uno waarschijnlijk, skip bo zeker weten!
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef AirwiN het volgende:
Subje!
[..]
Vergeleken met jouw intelligentie, is iedereen dom, Tijn.quote:
Aan mij mailen is veiligerquote:Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef Feitosa het volgende:
@ Duim. Ik had het dus beter kunnen mailen naar iemand die al eerder tegen me heeft gelogen?
Zag je een bankpasje voor je in je hoofd? Rare associaties heb jij bij mij.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef Duimelot het volgende:
moet wel een spelkaart zijn dan he, je bankpasje werkt niet
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeleken met jouw intelligentie, is iedereen dom, Tijn.
heb je daarna toch ook gedaan?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef Feitosa het volgende:
@ Duim. Ik had het dus beter kunnen mailen naar iemand die al eerder tegen me heeft gelogen?
Skip Boquote:Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:
@techno, natuurlijk niet, maar moet toch allerlei bull shit door elkaar heen gooien zodat ons ware sexleven verborgen blijft
@EM Uno waarschijnlijk, skip bo zeker weten!
Nee, jij bent de slimste die ik ken.quote:
Of ben je gewoon ontopic bezig als ongehoorzaam subje en probeer je in aanmerking te komen voor een fikse afstraffing?quote:
In dit topic zeker.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, jij bent de slimste die ik ken.
Ze heeft ooit tijdens een meet een foto van me gemaakt. Terwijl ik expliciet duidelijk had gemaakt daarvan niet gedient te zijn.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, jij bent de slimste die ik ken.
die associatie kwam bij kaart niet bij jouquote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zag je een bankpasje voor je in je hoofd? Rare associaties heb jij bij mij.
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ze heeft ooit tijdens een meet een foto van me gemaakt. Terwijl ik expliciet duidelijk had gemaakt daarvan niet gedient te zijn.
Maar ze had het "gewist "
Nee, ever. Overal. Echt de allerslimste. Ooit. Geen geintjes nou.quote:
Da's niet zo moeilijk. Ik zeg je al tijden: daar gaat de echte Koude Oorlog over over een jaar of 10-15.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Ga je straks ook olie vinden op de noordpool?
Ik heb een onderdanige vrouw die mijn geld uitgeeft als ik het haar opdraag.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:27 schreef Duimelot het volgende:
die associatie kwam bij kaart niet bij jou
maar nu ik even verder denk
we hebben t ook over sex en subjes enzo
waar geef jij je geld aan uit!?!?!?
oh man hou op, ik krijg het er warm van!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ben je gewoon ontopic bezig als ongehoorzaam subje en probeer je in aanmerking te komen voor een fikse afstraffing?
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een onderdanige vrouw die mijn geld uitgeeft als ik het haar opdraag.
Je overschat jezelf wel heel erg .quote:
Dan doe je wat uit.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:28 schreef Duimelot het volgende:
oh man hou op, ik krijg het er warm van!
M.a.w. hoeveel zakgeld krijg je per week?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:28 schreef AirwiN het volgende:
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slanke den!quote:
Ook als ik het niet opdraag trouwens, maar dan wil ze straf, en heeft ze er meteen leuke kleren bij ook.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Slanke den!![]()
Wat een goed idee, wat was het sporten lekker vandaag.
ik zou t prima met je vrouw kunnen vinden gok ik zoquote:Op woensdag 15 september 2010 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook als ik het niet opdraag trouwens, maar dan wil ze straf, en heeft ze er meteen leuke kleren bij ook.
Dat kan je niet van me vragen...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]niet overdrijven he!
lekker he!! Mooi dat je weer geweest bent
Dan draag ik het je op!!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan je niet van me vragen...![]()
Ja, heerlijk! Ben weer helemaal terug in de mood. Sowieso wat goeie veranderingen en ook op het werk loopt het nu lekker.
Van zulke opmerkingen krijg ik het nou warm.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:
ik zou t prima met je vrouw kunnen vinden gok ik zo
Dat heeft het tegenovergestelde effect lieverd, dat moet je onderhand wel es weten. Ik luister niet naar anderen.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan draag ik het je op!!![]()
Nice! Zo horen we het graag!
Tssk, je neemt niet eens een Lambo aan.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:
ik zou t prima met je vrouw kunnen vinden gok ik zo
Begin daar maar eens mee danquote:Op woensdag 15 september 2010 21:33 schreef El_Matador het volgende:
Dat heeft het tegenovergestelde effect lieverd, dat moet je onderhand wel es weten. Ik luister niet naar anderen.![]()
Ja!
Je post zoveel smileys dat ik ga denken dat je een kloon bent.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van zulke opmerkingen krijg ik het nou warm.
Ook in bad geweest?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef Duimelot het volgende:
nee heb t stiekem nog koud maar ben nu wel nat
Rusland is iig al begonnen met claimen.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk. Ik zeg je al tijden: daar gaat de echte Koude Oorlog over over een jaar of 10-15.
Mondjesmaat. Naar de mensen van wie ik houd.quote:
komt doordat je te lieviepievie doet, zet me op mn plaats enzo en ik neem vanzelf dat lelijke ding wel aan hoor gewoon omdat t moet enzo....quote:Op woensdag 15 september 2010 21:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Tssk, je neemt niet eens een Lambo aan.
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:33 schreef AirwiN het volgende:
Van zulke opmerkingen krijg ik het nou warm.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rusland is iig al begonnen met claimen.
De aard van de vrouw in 1 zin uitgelegd.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komt doordat je te lieviepievie doet, zet me op mn plaats enzo en ik neem vanzelf dat lelijke ding wel aan hoor gewoon omdat t moet enzo....
Jij houdt van mijquote:Op woensdag 15 september 2010 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mondjesmaat. Naar de mensen van wie ik houd.
Kop dicht en zuigen.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:
komt doordat je te lieviepievie doet, zet me op mn plaats enzo en ik neem vanzelf dat lelijke ding wel aan hoor gewoon omdat t moet enzo....
Ze vindt je ding lelijk Techno.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:
wat heb je vandaag met je corry konings, zelfs angel werd even slap van je....quote:
Praatjes, jongedame?quote:
en toch ben ik geen kloonquote:Op woensdag 15 september 2010 21:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je post zoveel smileys dat ik ga denken dat je een kloon bent.
quote:
Je gaat op voor Popstars?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Acties liever, ik wil m'n stem graag sparen
Goed hè?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:36 schreef Duimelot het volgende:
wat heb je vandaag met je corry konings, zelfs angel werd even slap van je....
Subjes die overal op ingaan en doorzeuren.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:38 schreef Duimelot het volgende:
neeeeeeeeeeee bedoelde dat oranje auto ding, zijn ding is voor een ding een uitzonderlijk plezant en lekker ding en dat zeg ik niet snel over zo'n ding!
Waarom wil je trouwens iets in Duitsland doen met je date?quote:
Domi's die de gagbal te losjes aantrekken.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subjes die overal op ingaan en doorzeuren.
ow dat was even een optie ivm dat ie dan vanuit mij gewoon door kon karren. Maar wss gaan we nu naar de dierentuin in emmenquote:Op woensdag 15 september 2010 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom wil je trouwens iets in Duitsland doen met je date?
Samen naar een pretpark is leuk, maar niet zo origineel. Ik denk ff verder.
Je bent erg kort van stof, vandaar. Niks mis mee overigens.quote:
Da's een goed plan, had ik ook in gedachten. Zoek een leuk restaurantje uit voor 's avonds...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ow dat was even een optie ivm dat ie dan vanuit mij gewoon door kon karren. Maar wss gaan we nu naar de dierentuin in emmen
dus laat het denken maar zitten hoortnx anyway
MEESTERLIJKE smilie!quote:
Denk dat we evt gewoon iets opzoeken daar. Komt wel goed, hij heeft een autoquote:Op woensdag 15 september 2010 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's een goed plan, had ik ook in gedachten. Zoek een leuk restaurantje uit voor 's avonds...
zegt t m maarquote:Op woensdag 15 september 2010 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Domi's die de gagbal te losjes aantrekken.
quote:
Nee ben absoluut niet rustig normaal, maar zit ook serie te kijken nuquote:Op woensdag 15 september 2010 21:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je bent erg kort van stof, vandaar. Niks mis mee overigens.
Ben je in het dagelijks leven net zo rustig als je hier overkomt?
Voor mij is het dagenlijkse kostquote:Op woensdag 15 september 2010 21:44 schreef Lotusss het volgende:
Dat is niet leuk om te lezen nu ik niet meer frigide ben enzo
Weet je ook al met wie?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:56 schreef Lotusss het volgende:
Nu hoop ik over 2-3 weken wel op seks eigenlijk
Yep. Tenminste, als hij ook wil...quote:
Ik heb door jou nu de hele tijd dat liedje van Corry Konings in mijn hoofd zitten... en ik heb die link niet eens aangekliktquote:
Als in relatie materiaal?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep. Tenminste, als hij ook wil...
In ieder geval een hele goede vriendschapquote:
Door mij?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb door jou nu de hele tijd dat liedje van Corry Konings in mijn hoofd zitten... en ik heb die link niet eens aangeklikt
ErwinRommel?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In ieder geval een hele goede vriendschap
dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 22:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hmmm dan was het Feitosa geloof ik...quote:Op woensdag 15 september 2010 22:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Door mij?Ik heb nooit liedjes van Corry Konings gepost.
Klinkt goedquote:Op woensdag 15 september 2010 22:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn
Wel waard om daar 'met benefits' van te maken?
het was Technoquote:Op woensdag 15 september 2010 22:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hmmm dan was het Feitosa geloof ik...
Denk er in ieder geval goed over naquote:
Ik post alleen goede muziek.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Techno dan...quote:
Mja het wordt iig wel heeeeel veel knuffelenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk er in ieder geval goed over na
Voor sommige relaties heeft het weinig invloed, maar ik gok dat het voor jou dan wel wat meer betekend. (als in.. je bent al niet van de losse seks zeg maar).
altijd goed!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja het wordt iig wel heeeeel veel knuffelen
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:59 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb door jou nu de hele tijd dat liedje van Corry Konings in mijn hoofd zitten... en ik heb die link niet eens aangeklikt
Was dat nodig dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:06 schreef Samzz het volgende:
Zo, bed ook maar weer eens verschoond
Nee die doet het niet voor mij. Heeft meer met de tekst te makenquote:
Corry Konings kan ik niet verdragenquote:
Waarom zou ik in godsnaam Corry Konings nummers posten?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat je stiekem fan bent!!!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam Corry Konings nummers posten?
'Heb je al een vriend'?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:36 schreef Spoortie het volgende:
Oke, even FoK!hulp nodig. Hoe vraag je heel tactisch aan een meisje of ze al een vriend heeft?
Hier een nieuwe les. Volgende week overhoring.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:04 schreef Graseter het volgende:
Net bij gitaarles speelde ik met m'n gitaarleraar Smoke on the water.
Hij bas ik gitaar.
Als dat ooit gebeurt mag je me afschieten.quote:
Nee, hij spoort niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:36 schreef Spoortie het volgende:
Oke, even FoK!hulp nodig. Hoe vraag je heel tactisch aan een meisje of ze al een vriend heeft?
Alleen zal dat vast nooit gebeurenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als dat ooit gebeurt mag je me afschieten.
Ik toen ik een week gitaar speelde:quote:Op woensdag 15 september 2010 22:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hier een nieuwe les. Volgende week overhoring.![]()
Hulp en FOK!hulp is iets heel anders.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:36 schreef Spoortie het volgende:
Die gast vind ik nou niet echt denderend eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik toen ik een week gitaar speelde:
Daarom zei ik ook een week.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die gast vind ik nou niet echt denderend eerlijk gezegd.
Kan het amper fatsoenlijk horen door het slechte geluid.
Waarvoor upload je filmpjes als je er geen reet van kan?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook een week.
Anders had ik wel een betere vid gekozen.
Maar:![]()
Omdat het kan.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarvoor upload je filmpjes als je er geen reet van kan?
En dan neem je een nummer van dragonforce notabene. :
Jaquote:Op woensdag 15 september 2010 22:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het giert buiten dus niet alleen door de wind, maar ook door je hormonen
Wat voor een sex?quote:
Om de lange winternachten mee te vullenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jagewoon van die heerlijke erotische streel- en knuffelseks terwijl er kaarsjes branden in mijn kamer enzo
![]()
Voor de open haard op een dik vloerkleed sexquote:Op woensdag 15 september 2010 22:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jagewoon van die heerlijke erotische streel- en knuffelseks terwijl er kaarsjes branden in mijn kamer enzo
![]()
Je kan ook naakt over straat lopen met een pollepel in je anus al roepende : "ik heb aids, ik heb aids!"quote:
Dat mag niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je kan ook naakt over straat lopen met een pollepel in je anus al roepende : "ik heb aids, ik heb aids!"
Doe je dat ook wel eens?
Mijn MI, wat doe jequote:Op woensdag 15 september 2010 22:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je kan ook naakt over straat lopen met een pollepel in je anus al roepende : "ik heb aids, ik heb aids!"
Doe je dat ook wel eens?
Ja, en dat de gierende wind de regen en hagel tegen het raam aan doet kletteren enzoquote:Op woensdag 15 september 2010 22:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Om de lange winternachten mee te vullen
Ik heb geen open haardquote:Op woensdag 15 september 2010 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor de open haard op een dik vloerkleed sex
Beetje voor de beeldvormingquote:Op woensdag 15 september 2010 22:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb geen open haard
Vorige winter had ik een moederhaard maar die hebben ze er nu ook uitgesloopt....
Inderdaad, duidelijke tekens dat het buiten zeeeeeeeer guur is, des te groter het excuus om elkaar op te moeten warmenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, en dat de gierende wind de regen en hagel tegen het raam aan doet kletteren enzo
quote:
Trustequote:
En daarna lekker knuffelen en filmpje kijken met een glas wijn enzoquote:Op woensdag 15 september 2010 22:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inderdaad, duidelijke tekens dat het buiten zeeeeeeeer guur is, des te groter het excuus om elkaar op te moeten warmen
De hele avond knuffelen en vrijen kan ook lekker zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 23:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En daarna lekker knuffelen en filmpje kijken met een glas wijn enzo
Dat ja. Ik ga er lekker van dromen in ieder geval!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De hele avond knuffelen en vrijen kan ook lekker zijnlekker onder een deken op een grote bank, of al in bed.
Ik hoor het morgen wel.quote:
quote:
Nee hoor, ik ben nooit een ongelukje geweest. Dacht ik.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je aanwezigheid nu is geen ongelukje?
je begrijpt me verkeerdquote:Op woensdag 15 september 2010 23:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nooit een ongelukje geweest. Dacht ik.
trustenquote:
Kan niet, ik zat te overleggen voor een nieuwe opdrachtquote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef Skaai het volgende:
Ik ga toch maar slapen, eens dromen over die fijne kerel die vanavond op mijn bank zat.
Volgens ouders zul je dat altijd blijvenquote:
Jij was een 'verrassing'?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nooit een ongelukje geweest. Dacht ik.
ik houd me al vanaf een uur of 2 met niets anders bezig als m'n nieuwe telefoonquote:Op woensdag 15 september 2010 23:50 schreef PeuRac het volgende:
JB, waarom ben je nu een klein kind?
En daarmee is nu je Nederlands stuk?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik houd me al vanaf een uur of 2 met niets anders bezig als m'n nieuwe telefoon
Me.quote:
jaquote:Op donderdag 16 september 2010 00:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
En daarmee is nu je Nederlands stuk?
Niks mis mee,zo zou ik ook zijn met een nieuwe foonquote:Op donderdag 16 september 2010 00:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Niets anders alsquote:Op donderdag 16 september 2010 00:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja
edit: zo stuk dat ik niet eens zie wat ik fout gedaan heb![]()
quote:
quote:
* Spezza19 wacht nog op EiFohn4quote:Op donderdag 16 september 2010 00:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2010 00:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Heee hoe was Londen?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 wacht nog op EiFohn4
Hiquote:Op donderdag 16 september 2010 00:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja hoi.
Ook eindelijk eens thuis..
Ik moet er nog inquote:Op donderdag 16 september 2010 00:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi![]()
Ik dacht laat ik maar weer uit bed komen
Dat is wel gezellig danquote:Op donderdag 16 september 2010 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet er nog in
tot 22:00 gewerkt, daarna even naar de stad broertje ophalen en een drankje doen
Daarom reageer je dus niet op msnquote:Op donderdag 16 september 2010 00:15 schreef PeuRac het volgende:
Hmmm, fokken vanaf mn telefoon is nog niet optimaal, moet IE ipv Opera gebruiken
Mjah, bij een cafe langs geweest waar een vriend van ons werkt, was wel leuk die weer eens te spreken.. Alleen jammer dat mijn jasje/colbert nog op de zaak ligt en het begon te regenen..quote:
Dat is wel vervelend ja..... hier regent het nog steeds en hard.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, bij een cafe langs geweest waar een vriend van ons werkt, was wel leuk die weer eens te spreken.. Alleen jammer dat mijn jasje/colbert nog op de zaak ligt en het begon te regenen..
Hier ook, maar nu droog thuisquote:Op donderdag 16 september 2010 00:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja..... hier regent het nog steeds en hard.
Neem een iPhone!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:15 schreef PeuRac het volgende:
Hmmm, fokken vanaf mn telefoon is nog niet optimaal, moet IE ipv Opera gebruiken
1 drankje? In ruim 2u tijd drink ik meestal wat meerquote:Op donderdag 16 september 2010 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet er nog in
tot 22:00 gewerkt, daarna even naar de stad broertje ophalen en een drankje doen
Waarom? Telefoon is prima, t stomme fok werkt alleen niet met de juiste softwarequote:
Anderhalfquote:Op donderdag 16 september 2010 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 drankje? In ruim 2u tijd drink ik meestal wat meer
Maat van Patje1987 was naar de winkel gegaan en vroeg of hij zo'n iPhone 4 kon krijgen en kreeg hem gelijk mee.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 wacht nog op EiFohn4
Heeey -Engel-!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi![]()
Ik dacht laat ik maar weer uit bed komen
quote:Op donderdag 16 september 2010 00:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Erg gezellig zoals gewoonlijk![]()
Drank en dames
Omdat appelquote:Op donderdag 16 september 2010 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom? Telefoon is prima, t stomme fok werkt alleen niet met de juiste software
edit: ik heb tenmiste een volwaardig toetsenbord
Ik wil ook weleens wat, tot nu toe al een heeeele tijd niet gekregenquote:Op donderdag 16 september 2010 00:25 schreef El_Matador het volgende:
Ik wil ook een telefoon met internet.
quote:Op donderdag 16 september 2010 00:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi, nu kan ik slapen.
Mijn dag was nog niet compleet.
Je mag altijd in mijn dromen langsfietsen hoor!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar maar..... dan is er niemand meer om tegen aan te kletsen...
tmiquote:Op donderdag 16 september 2010 00:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens wat, tot nu toe al een heeeele tijd niet gekregen
Ik ben er nog een half uurtjequote:Op donderdag 16 september 2010 00:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er zijn nog andere mensen hierquote:Op donderdag 16 september 2010 00:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb een oud barrel... mag dat ook... aaaaaaaaaaaaaa pleazzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 16 september 2010 00:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je mag altijd in mijn dromen langsfietsen hoor!
Maar dan liefst wel op een fiets met een mooie CVP-versnellingsbak.
Gauw vluchten he?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:32 schreef Yuki het volgende:
Ja, bedtijd. Welterusten lieve [Singles]![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 00:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben er nog een half uurtje![]()
Moet je je hart luchten dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat dat genoeg is....
i know...quote:Op donderdag 16 september 2010 00:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet je je hart luchten dan?
Kan ook gewoon hoor
Schijterdquote:
trusten yukiquote:Op donderdag 16 september 2010 00:32 schreef Yuki het volgende:
Populist met je Appelquote:Op donderdag 16 september 2010 00:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat appel
Er ontbreekt niks aan mijn toetsenbord hoor
Trustequote:Op donderdag 16 september 2010 00:32 schreef Yuki het volgende:
Truste Yukiquote:Op donderdag 16 september 2010 00:32 schreef Yuki het volgende:
JIj zou moeten weten dat je soms heul bang voor me moet zijn.. Maar dat is zelden..quote:
Dan kan ik er ook knuffels bij krijgenquote:Op donderdag 16 september 2010 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar? Dat doe je liever face to face?
hmm *stelt klein driftig mannetje voor*quote:Op donderdag 16 september 2010 00:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
JIj zou moeten weten dat je soms heul bang voor me moet zijn.. Maar dat is zelden..
(Of ben je dat verhaal vergeten?)
I would like to know that onequote:Op donderdag 16 september 2010 00:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
JIj zou moeten weten dat je soms heul bang voor me moet zijn.. Maar dat is zelden..
(Of ben je dat verhaal vergeten?)
nurburgquote:Op donderdag 16 september 2010 00:43 schreef PeuRac het volgende:
Kiezen tussen een weekendje Maastricht of een dag Nürburg ring
PM gezien enzo!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan kan ik er ook knuffels bij krijgen... je hebt pm
Ring!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nurburgvrijwillig naar limboland
Ik denk dat ik het eea ook van t gezelschap af laat hangen.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nurburgvrijwillig naar limboland
Dat zou ik superfijn vinden... en dan ook zo'n goed bakje koffie halen he...quote:Op donderdag 16 september 2010 00:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
PM gezien enzo!
Ik wil je best binnenkort een knuffel komen geven hoor!
En pm terug!
ze lag er echt heel mooi.. Ze had wel ingevallen wangen en bij der keel duwde der BA Baracus ketting in dr vel, maar wel heel vredig.. Opa had het er erg moeilijk mee.. De kleinkinderen hebben besloten dat we namens ons een bloemstuk van witte rozen gaan kopen met een lint met de tekst: Dikke kus van je Hommels (zo noemde ze ons allemaal)quote:
Ook met vrouw persoon?quote:
ooit 1 keer nogal boos ja.. Ik vs 2 gasten.. Heleboel gebroken botjes en lek geprikte long door een kapotte rib..quote:
Dat is niet richting Heidelberg he.... of wel..... (sorry topo snachts is totaal niet mijn ding)quote:Op donderdag 16 september 2010 00:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het eea ook van t gezelschap af laat hangen.
Fijn om te horen dat ze er mooi bij lag.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze lag er echt heel mooi.. Ze had wel ingevallen wangen en bij der keel duwde der BA Baracus ketting in dr vel, maar wel heel vredig.. Opa had het er erg moeilijk mee.. De kleinkinderen hebben besloten dat we namens ons een bloemstuk van witte rozen gaan kopen met een lint met de tekst: Dikke kus van je Hommels (zo noemde ze ons allemaal)
Tuurlijk, waarom niet? Als er wat te doen is.. Lotusss zou zo mee gaan, en das toch echt een vrouw!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook met vrouw persoon?
Btw, GvsE, jij weet wat de Nurbergring is?
dat is toch een circuit ofzoiets, of zit ik nu fout?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook met vrouw persoon?
Btw, GvsE, jij weet wat de Nurbergring is?
Ik vind het eng.... en erg moeilijk om je hierbij te steunen maar ik hoop dat dit al een start van je rouwverwerking isquote:Op donderdag 16 september 2010 00:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze lag er echt heel mooi.. Ze had wel ingevallen wangen en bij der keel duwde der BA Baracus ketting in dr vel, maar wel heel vredig.. Opa had het er erg moeilijk mee.. De kleinkinderen hebben besloten dat we namens ons een bloemstuk van witte rozen gaan kopen met een lint met de tekst: Dikke kus van je Hommels (zo noemde ze ons allemaal)
Check op FaBo even mijn events, op 3 octquote:Op donderdag 16 september 2010 00:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom niet? Als er wat te doen is.. Lotusss zou zo mee gaan, en das toch echt een vrouw!
Nee, dat heb je goedquote:Op donderdag 16 september 2010 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is toch een circuit ofzoiets, of zit ik nu fout?
quote:Op donderdag 16 september 2010 00:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is niet richting Heidelberg he.... of wel..... (sorry topo snachts is totaal niet mijn ding)
het was alleen geen oma meer, ze leek wel gebotoxtquote:Op donderdag 16 september 2010 00:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat ze er mooi bij lag.Dat is een leuk gebaar, heel persoonlijk
Zeker!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zou ik superfijn vinden... en dan ook zo'n goed bakje koffie halen he...
Dat idee heb ik ook vaker bij overleden mensen, ze lijken er op, maar zijn het toch net niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het was alleen geen oma meer, ze leek wel gebotoxtdat was ook mn eerste reactie.. Ik heb nog even dr hand gepakt en ben daarna bij opa gaan staan, want hij stond er zo verloren bij
arme man
de tranen komen nu pas.. Mn neefje en zus zijn net weg en blijkbaar hou ik me onbewust heel grootquote:Op donderdag 16 september 2010 00:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind het eng.... en erg moeilijk om je hierbij te steunen maar ik hoop dat dit al een start van je rouwverwerking is
FF varken lekker dood knuffelenquote:Op donderdag 16 september 2010 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de tranen komen nu pas.. Mn neefje en zus zijn net weg en blijkbaar hou ik me onbewust heel groot
het leek wel een hele andere vrouw, maar toen ik aan dr andere kant ging staan was het wel omaquote:Op donderdag 16 september 2010 00:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook vaker bij overleden mensen, ze lijken er op, maar zijn het toch net niet.
Foute woordkeuzequote:Op donderdag 16 september 2010 00:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
FF varken lekker dood knuffelen
die ligt helemaal knockie op schootquote:Op donderdag 16 september 2010 00:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
FF varken lekker dood knuffelen
daar kan ik prima tegen johquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het leek wel een hele andere vrouw, maar toen ik aan dr andere kant ging staan was het wel omaen dan vrijdag nog even afscheid nemen en met de naaste familie de kist sluiten.. Dat word wel moeilijk denk ik.. Papa en ik hebben de kist vandaag nog wel verschoven, want hij stond scheef
Mijn familie kon dat niet waarderen toen ik zo'n geintje maakte over m'n omaquote:Op donderdag 16 september 2010 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar kan ik prima tegen joh
Straks ook gingen we weg, vraagt die mevrouw van het uitvaartcentrum of iedereen nu weg was, antwoord mn oom heul droog.. Ja, iedereen behalve mn moeder.. Dus wij allemaal heel hard lachen, keek die vrouw ons een bosje raar aan!
*voelt zich een grote knurft*quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 16 september 2010 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar kan ik prima tegen joh
LOLquote:Straks ook gingen we weg, vraagt die mevrouw van het uitvaartcentrum of iedereen nu weg was, antwoord mn oom heul droog.. Ja, iedereen behalve mn moeder.. Dus wij allemaal heel hard lachen, keek die vrouw ons een bosje raar aan!
ze wordt gecremeerd, daar heb ik helaas niks over te zeggenquote:Op donderdag 16 september 2010 01:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]Precies, t moet wel recht staan.
Wel fijn dat jullie de kist sluiten, ik kan me indenken dat het een moeilijk moment wordt. Wordt ze begraven of gecremeerd?
Niet iedereen kan zoiets waarderenquote:Op donderdag 16 september 2010 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn familie kon dat niet waarderen toen ik zo'n geintje maakte over m'n oma![]()
M'n opa daarintegen weer wel, die had echt mijn soort humor..
Toen m'n opa overleed heb ik m'n mond maar gehouden
wij hebben gelukkig allemaal die humor, alhoewel mn neef het niet zo grappig vond dat we een fles sherry in dr kist willen leggenquote:Op donderdag 16 september 2010 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn familie kon dat niet waarderen toen ik zo'n geintje maakte over m'n oma![]()
M'n opa daarintegen weer wel, die had echt mijn soort humor..
Toen m'n opa overleed heb ik m'n mond maar gehouden
Niet jouw keuze dus begrijp ik? Was het wel haar eigen keuze?quote:Op donderdag 16 september 2010 01:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze wordt gecremeerd, daar heb ik helaas niks over te zeggen
Ik krijg echt allemaal goede ideeën voor mn eigen ooitquote:Op donderdag 16 september 2010 01:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij hebben gelukkig allemaal die humor, alhoewel mn neef het niet zo grappig vond dat we een fles sherry in dr kist willen leggen
ik ben niet zo'n voorstandee van cremeren, ik vind een plek om naartoe te gaan denk ik heel prettig..quote:Op donderdag 16 september 2010 01:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet jouw keuze dus begrijp ik? Was het wel haar eigen keuze?
Hmm, dat is ook lastig.quote:Op donderdag 16 september 2010 01:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n voorstandee van cremeren, ik vind een plek om naartoe te gaan denk ik heel prettig..
Weet ik niet.. We weten ook niet wat we aan muziek moeten doen, want oma had het er nooit over en opa was in control of the radio
ik heb de mijne al helemaal geplandquote:Op donderdag 16 september 2010 01:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik krijg echt allemaal goede ideeën voor mn eigen ooitEcht tof dat jullie de humor er in houden
mja, ik weet ook van mn ouders dat ze gecremeerd willen worden.. Ik zal hun wens respecteren, maar weet ook dat ze dat bij mij niet doen...quote:Op donderdag 16 september 2010 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook lastig.
Ik zou zelf ook liever een plek hebben om heen te gaan, ben wat dat betreft best ouderwets
Dat is best een goed idee! *op planning zet*quote:Op donderdag 16 september 2010 01:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb de mijne al helemaal geplandheb zelfs een documet op mn laptop staan waarin staat wat ik wil
ik ben niet van plan om snel dood te gaan, maar vind dat je erop voorbereid moet zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 01:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is best een goed idee! *op planning zet*
Is ook makkelijker voor mn familie, ooit.
Jij gaat gewoon met je Alfa de zee in Ergens in Italië ofzoquote:Op donderdag 16 september 2010 01:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is best een goed idee! *op planning zet*
Is ook makkelijker voor mn familie, ooit.
Ik was het ook niet van plan, hoewel volgens sommige mensen mijn levenstijl anders doet vermoedenquote:Op donderdag 16 september 2010 01:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben niet van plan om snel dood te gaan, maar vind dat je erop voorbereid moet zijn
quote:Op donderdag 16 september 2010 01:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon met je Alfa de zee in Ergens in Italië ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |