Welke kaart heb ik nu beet dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:
nee even serieus,
ik kan dat dus echt he!
al echt tig keer geprobeerd, ik hoor dan gewoon de kaart in mn hoofd!!
hartenvrouwquote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef AirwiN het volgende:
Subje!
[..]
Welke kaart heb ik nu beet dan?
Die dikke zwans van je.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef AirwiN het volgende:
Subje!
[..]
Niet voorzeggen.quote:
Dom dusquote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef El_Matador het volgende:
Geen van beiden Duim.
Het heft in handen en de rollen verdeeld.
Waarom zou je je seksleven verborgen houden?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:
@techno, natuurlijk niet, maar moet toch allerlei bull shit door elkaar heen gooien zodat ons ware sexleven verborgen blijft
@EM Uno waarschijnlijk, skip bo zeker weten!
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef AirwiN het volgende:
Subje!
[..]
Vergeleken met jouw intelligentie, is iedereen dom, Tijn.quote:
Aan mij mailen is veiligerquote:Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef Feitosa het volgende:
@ Duim. Ik had het dus beter kunnen mailen naar iemand die al eerder tegen me heeft gelogen?
Zag je een bankpasje voor je in je hoofd? Rare associaties heb jij bij mij.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef Duimelot het volgende:
moet wel een spelkaart zijn dan he, je bankpasje werkt niet
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeleken met jouw intelligentie, is iedereen dom, Tijn.
heb je daarna toch ook gedaan?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef Feitosa het volgende:
@ Duim. Ik had het dus beter kunnen mailen naar iemand die al eerder tegen me heeft gelogen?
Skip Boquote:Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:
@techno, natuurlijk niet, maar moet toch allerlei bull shit door elkaar heen gooien zodat ons ware sexleven verborgen blijft
@EM Uno waarschijnlijk, skip bo zeker weten!
Nee, jij bent de slimste die ik ken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |