Welke kaart heb ik nu beet dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:
nee even serieus,
ik kan dat dus echt he!
al echt tig keer geprobeerd, ik hoor dan gewoon de kaart in mn hoofd!!
hartenvrouwquote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef AirwiN het volgende:
Subje!
[..]
Welke kaart heb ik nu beet dan?
Die dikke zwans van je.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef AirwiN het volgende:
Subje!
[..]
Niet voorzeggen.quote:
Dom dusquote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef El_Matador het volgende:
Geen van beiden Duim.
Het heft in handen en de rollen verdeeld.
Waarom zou je je seksleven verborgen houden?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:
@techno, natuurlijk niet, maar moet toch allerlei bull shit door elkaar heen gooien zodat ons ware sexleven verborgen blijft
@EM Uno waarschijnlijk, skip bo zeker weten!
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef AirwiN het volgende:
Subje!
[..]
Vergeleken met jouw intelligentie, is iedereen dom, Tijn.quote:
Aan mij mailen is veiligerquote:Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef Feitosa het volgende:
@ Duim. Ik had het dus beter kunnen mailen naar iemand die al eerder tegen me heeft gelogen?
Zag je een bankpasje voor je in je hoofd? Rare associaties heb jij bij mij.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef Duimelot het volgende:
moet wel een spelkaart zijn dan he, je bankpasje werkt niet
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeleken met jouw intelligentie, is iedereen dom, Tijn.
heb je daarna toch ook gedaan?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef Feitosa het volgende:
@ Duim. Ik had het dus beter kunnen mailen naar iemand die al eerder tegen me heeft gelogen?
Skip Boquote:Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:
@techno, natuurlijk niet, maar moet toch allerlei bull shit door elkaar heen gooien zodat ons ware sexleven verborgen blijft
@EM Uno waarschijnlijk, skip bo zeker weten!
Nee, jij bent de slimste die ik ken.quote:
Of ben je gewoon ontopic bezig als ongehoorzaam subje en probeer je in aanmerking te komen voor een fikse afstraffing?quote:
In dit topic zeker.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, jij bent de slimste die ik ken.
Ze heeft ooit tijdens een meet een foto van me gemaakt. Terwijl ik expliciet duidelijk had gemaakt daarvan niet gedient te zijn.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, jij bent de slimste die ik ken.
die associatie kwam bij kaart niet bij jouquote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zag je een bankpasje voor je in je hoofd? Rare associaties heb jij bij mij.
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ze heeft ooit tijdens een meet een foto van me gemaakt. Terwijl ik expliciet duidelijk had gemaakt daarvan niet gedient te zijn.
Maar ze had het "gewist "
Nee, ever. Overal. Echt de allerslimste. Ooit. Geen geintjes nou.quote:
Da's niet zo moeilijk. Ik zeg je al tijden: daar gaat de echte Koude Oorlog over over een jaar of 10-15.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Ga je straks ook olie vinden op de noordpool?
Ik heb een onderdanige vrouw die mijn geld uitgeeft als ik het haar opdraag.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:27 schreef Duimelot het volgende:
die associatie kwam bij kaart niet bij jou
maar nu ik even verder denk
we hebben t ook over sex en subjes enzo
waar geef jij je geld aan uit!?!?!?
oh man hou op, ik krijg het er warm van!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ben je gewoon ontopic bezig als ongehoorzaam subje en probeer je in aanmerking te komen voor een fikse afstraffing?
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een onderdanige vrouw die mijn geld uitgeeft als ik het haar opdraag.
Je overschat jezelf wel heel erg .quote:
Dan doe je wat uit.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:28 schreef Duimelot het volgende:
oh man hou op, ik krijg het er warm van!
M.a.w. hoeveel zakgeld krijg je per week?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:28 schreef AirwiN het volgende:
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slanke den!quote:
Ook als ik het niet opdraag trouwens, maar dan wil ze straf, en heeft ze er meteen leuke kleren bij ook.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Slanke den!![]()
Wat een goed idee, wat was het sporten lekker vandaag.
ik zou t prima met je vrouw kunnen vinden gok ik zoquote:Op woensdag 15 september 2010 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook als ik het niet opdraag trouwens, maar dan wil ze straf, en heeft ze er meteen leuke kleren bij ook.
Dat kan je niet van me vragen...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]niet overdrijven he!
lekker he!! Mooi dat je weer geweest bent
Dan draag ik het je op!!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan je niet van me vragen...![]()
Ja, heerlijk! Ben weer helemaal terug in de mood. Sowieso wat goeie veranderingen en ook op het werk loopt het nu lekker.
Van zulke opmerkingen krijg ik het nou warm.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:
ik zou t prima met je vrouw kunnen vinden gok ik zo
Dat heeft het tegenovergestelde effect lieverd, dat moet je onderhand wel es weten. Ik luister niet naar anderen.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan draag ik het je op!!![]()
Nice! Zo horen we het graag!
Tssk, je neemt niet eens een Lambo aan.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:
ik zou t prima met je vrouw kunnen vinden gok ik zo
Begin daar maar eens mee danquote:Op woensdag 15 september 2010 21:33 schreef El_Matador het volgende:
Dat heeft het tegenovergestelde effect lieverd, dat moet je onderhand wel es weten. Ik luister niet naar anderen.![]()
Ja!
Je post zoveel smileys dat ik ga denken dat je een kloon bent.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van zulke opmerkingen krijg ik het nou warm.
Ook in bad geweest?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef Duimelot het volgende:
nee heb t stiekem nog koud maar ben nu wel nat
Rusland is iig al begonnen met claimen.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk. Ik zeg je al tijden: daar gaat de echte Koude Oorlog over over een jaar of 10-15.
Mondjesmaat. Naar de mensen van wie ik houd.quote:
komt doordat je te lieviepievie doet, zet me op mn plaats enzo en ik neem vanzelf dat lelijke ding wel aan hoor gewoon omdat t moet enzo....quote:Op woensdag 15 september 2010 21:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Tssk, je neemt niet eens een Lambo aan.
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:33 schreef AirwiN het volgende:
Van zulke opmerkingen krijg ik het nou warm.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rusland is iig al begonnen met claimen.
De aard van de vrouw in 1 zin uitgelegd.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komt doordat je te lieviepievie doet, zet me op mn plaats enzo en ik neem vanzelf dat lelijke ding wel aan hoor gewoon omdat t moet enzo....
Jij houdt van mijquote:Op woensdag 15 september 2010 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mondjesmaat. Naar de mensen van wie ik houd.
Kop dicht en zuigen.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:
komt doordat je te lieviepievie doet, zet me op mn plaats enzo en ik neem vanzelf dat lelijke ding wel aan hoor gewoon omdat t moet enzo....
Ze vindt je ding lelijk Techno.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:
wat heb je vandaag met je corry konings, zelfs angel werd even slap van je....quote:
Praatjes, jongedame?quote:
en toch ben ik geen kloonquote:Op woensdag 15 september 2010 21:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je post zoveel smileys dat ik ga denken dat je een kloon bent.
quote:
Je gaat op voor Popstars?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Acties liever, ik wil m'n stem graag sparen
Goed hè?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:36 schreef Duimelot het volgende:
wat heb je vandaag met je corry konings, zelfs angel werd even slap van je....
Subjes die overal op ingaan en doorzeuren.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:38 schreef Duimelot het volgende:
neeeeeeeeeeee bedoelde dat oranje auto ding, zijn ding is voor een ding een uitzonderlijk plezant en lekker ding en dat zeg ik niet snel over zo'n ding!
Waarom wil je trouwens iets in Duitsland doen met je date?quote:
Domi's die de gagbal te losjes aantrekken.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subjes die overal op ingaan en doorzeuren.
ow dat was even een optie ivm dat ie dan vanuit mij gewoon door kon karren. Maar wss gaan we nu naar de dierentuin in emmenquote:Op woensdag 15 september 2010 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom wil je trouwens iets in Duitsland doen met je date?
Samen naar een pretpark is leuk, maar niet zo origineel. Ik denk ff verder.
Je bent erg kort van stof, vandaar. Niks mis mee overigens.quote:
Da's een goed plan, had ik ook in gedachten. Zoek een leuk restaurantje uit voor 's avonds...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ow dat was even een optie ivm dat ie dan vanuit mij gewoon door kon karren. Maar wss gaan we nu naar de dierentuin in emmen
dus laat het denken maar zitten hoortnx anyway
MEESTERLIJKE smilie!quote:
Denk dat we evt gewoon iets opzoeken daar. Komt wel goed, hij heeft een autoquote:Op woensdag 15 september 2010 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's een goed plan, had ik ook in gedachten. Zoek een leuk restaurantje uit voor 's avonds...
zegt t m maarquote:Op woensdag 15 september 2010 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Domi's die de gagbal te losjes aantrekken.
quote:
Nee ben absoluut niet rustig normaal, maar zit ook serie te kijken nuquote:Op woensdag 15 september 2010 21:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je bent erg kort van stof, vandaar. Niks mis mee overigens.
Ben je in het dagelijks leven net zo rustig als je hier overkomt?
Voor mij is het dagenlijkse kostquote:Op woensdag 15 september 2010 21:44 schreef Lotusss het volgende:
Dat is niet leuk om te lezen nu ik niet meer frigide ben enzo
Weet je ook al met wie?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:56 schreef Lotusss het volgende:
Nu hoop ik over 2-3 weken wel op seks eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |