Welke kaart heb ik nu beet dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:19 schreef Duimelot het volgende:
nee even serieus,
ik kan dat dus echt he!
al echt tig keer geprobeerd, ik hoor dan gewoon de kaart in mn hoofd!!
hartenvrouwquote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef AirwiN het volgende:
Subje!
[..]
Welke kaart heb ik nu beet dan?
Die dikke zwans van je.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef AirwiN het volgende:
Subje!
[..]
Niet voorzeggen.quote:
Dom dusquote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef El_Matador het volgende:
Geen van beiden Duim.
Het heft in handen en de rollen verdeeld.
Waarom zou je je seksleven verborgen houden?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:
@techno, natuurlijk niet, maar moet toch allerlei bull shit door elkaar heen gooien zodat ons ware sexleven verborgen blijft
@EM Uno waarschijnlijk, skip bo zeker weten!
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef AirwiN het volgende:
Subje!
[..]
Vergeleken met jouw intelligentie, is iedereen dom, Tijn.quote:
Aan mij mailen is veiligerquote:Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef Feitosa het volgende:
@ Duim. Ik had het dus beter kunnen mailen naar iemand die al eerder tegen me heeft gelogen?
Zag je een bankpasje voor je in je hoofd? Rare associaties heb jij bij mij.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef Duimelot het volgende:
moet wel een spelkaart zijn dan he, je bankpasje werkt niet
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeleken met jouw intelligentie, is iedereen dom, Tijn.
heb je daarna toch ook gedaan?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef Feitosa het volgende:
@ Duim. Ik had het dus beter kunnen mailen naar iemand die al eerder tegen me heeft gelogen?
Skip Boquote:Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:
@techno, natuurlijk niet, maar moet toch allerlei bull shit door elkaar heen gooien zodat ons ware sexleven verborgen blijft
@EM Uno waarschijnlijk, skip bo zeker weten!
Nee, jij bent de slimste die ik ken.quote:
Of ben je gewoon ontopic bezig als ongehoorzaam subje en probeer je in aanmerking te komen voor een fikse afstraffing?quote:
In dit topic zeker.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, jij bent de slimste die ik ken.
Ze heeft ooit tijdens een meet een foto van me gemaakt. Terwijl ik expliciet duidelijk had gemaakt daarvan niet gedient te zijn.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, jij bent de slimste die ik ken.
die associatie kwam bij kaart niet bij jouquote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zag je een bankpasje voor je in je hoofd? Rare associaties heb jij bij mij.
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ze heeft ooit tijdens een meet een foto van me gemaakt. Terwijl ik expliciet duidelijk had gemaakt daarvan niet gedient te zijn.
Maar ze had het "gewist "
Nee, ever. Overal. Echt de allerslimste. Ooit. Geen geintjes nou.quote:
Da's niet zo moeilijk. Ik zeg je al tijden: daar gaat de echte Koude Oorlog over over een jaar of 10-15.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Ga je straks ook olie vinden op de noordpool?
Ik heb een onderdanige vrouw die mijn geld uitgeeft als ik het haar opdraag.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:27 schreef Duimelot het volgende:
die associatie kwam bij kaart niet bij jou
maar nu ik even verder denk
we hebben t ook over sex en subjes enzo
waar geef jij je geld aan uit!?!?!?
oh man hou op, ik krijg het er warm van!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ben je gewoon ontopic bezig als ongehoorzaam subje en probeer je in aanmerking te komen voor een fikse afstraffing?
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een onderdanige vrouw die mijn geld uitgeeft als ik het haar opdraag.
Je overschat jezelf wel heel erg .quote:
Dan doe je wat uit.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:28 schreef Duimelot het volgende:
oh man hou op, ik krijg het er warm van!
M.a.w. hoeveel zakgeld krijg je per week?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:28 schreef AirwiN het volgende:
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slanke den!quote:
Ook als ik het niet opdraag trouwens, maar dan wil ze straf, en heeft ze er meteen leuke kleren bij ook.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Slanke den!![]()
Wat een goed idee, wat was het sporten lekker vandaag.
ik zou t prima met je vrouw kunnen vinden gok ik zoquote:Op woensdag 15 september 2010 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook als ik het niet opdraag trouwens, maar dan wil ze straf, en heeft ze er meteen leuke kleren bij ook.
Dat kan je niet van me vragen...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]niet overdrijven he!
lekker he!! Mooi dat je weer geweest bent
Dan draag ik het je op!!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan je niet van me vragen...![]()
Ja, heerlijk! Ben weer helemaal terug in de mood. Sowieso wat goeie veranderingen en ook op het werk loopt het nu lekker.
Van zulke opmerkingen krijg ik het nou warm.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:
ik zou t prima met je vrouw kunnen vinden gok ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |