quote:Vervang dit door je naam en team
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 10 in de uitslag van de race (max 52 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
Gaaf zeg! Wanneer vertrek je?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:07 schreef Tarado het volgende:
Ik ga er heen dus wel op tijd invullen
Woensdag, een australische vriend had dit "uitje" voor wat klanten geregeld maar die hebben afgezegd, aangezien hotel en racetickets al betaald zijn en hij wist dat ik het weekend naar HongKong zou gaan vroeg hij of ik eventueel om kon vliegenquote:
Alleen maar beterquote:Op woensdag 15 september 2010 19:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Woensdag, een australische vriend had dit "uitje" voor wat klanten geregeld maar die hebben afgezegd, aangezien hotel en racetickets al betaald zijn en hij wist dat ik het weekend naar HongKong zou gaan vroeg hij of ik eventueel om kon vliegen
Juist welquote:
Mja, een keer overslaan is niet zo ergquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Met Colt naast je op de bank is dat best moeilijk!
Mijn motto van de maand septemberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Sally gaat 'uit eten', iets later omdat er net een belangrijk telefoontje tussendoor kwam!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik gok dat het zijn standaard-PI is, in te stellen in 'de nieuwe FOK!-lay-outquote:Op donderdag 23 september 2010 13:25 schreef eNGine10 het volgende:
Vanwaar die superman PI franklopJe hebt er vertrouwen in?
Doe maar rustig aan hoor. Je hebt nog drie urenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:44 schreef Sally het volgende:
*meldt, maar met uitermate slechte i-netverbinding....
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Mijn motto van de maand september![]()
@sasquatsch: ik heb nog steeds niet gekeken of dat ene nummer van Melissa Etheridge bij de download van m'n broer zit, het zit echter wel nog in mijn hoofd om te kijken
Tekst van de dag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Sally gaat 'uit eten', iets later omdat er net een belangrijk telefoontje tussendoor kwam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Nu pas bezig, ben bij iemand anders. Eens kijken of ik sasquatsch' voorspellingen kan veranderen, en anders maar wat hetzelfdequote:Op donderdag 23 september 2010 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan hoor. Je hebt nog drie uren
quote:
quote:
Dat kwam gewoon door de errug trage (draadloze) internetverbinding, wrs omdat in de nieuwe lay-out er geen waarschuwing komt voor een dubbelpost als het 'te lang' duurt. Als je goed kijkt, zie je dat in de tweede post M.Melandri is onderstreept, wat ik nog snel kon doen voor die eerste reactie gepost werd. Ik had al het idee dat het wellicht dubbel zou worden, en las ook jouw reactie die ik hier *nu* quote, maar ik kon niet meer op internet komen daar om je dit antwoord te kunnen gevenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
dubbelposten helpt je niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat kwam gewoon door de errug trage (draadloze) internetverbinding, wrs omdat in de nieuwe lay-out er geen waarschuwing komt voor een dubbelpost als het 'te lang' duurt. Als je goed kijkt, zie je dat in de tweede post M.Melandri is onderstreept, wat ik nog snel kon doen voor die eerste reactie gepost werd. Ik had al het idee dat het wellicht dubbel zou worden, en las ook jouw reactie die ik hier *nu* quote, maar ik kon niet meer op internet komen daar om je dit antwoord te kunnen geven
Voor trage i-netverbindingen is de nieuwe lay-out gewoon ronduit kut. En dat crew toch at random weer op de nieuwe lay-out overgezet wordt (ipv dat het op Bagger blijft staan, zoals ik graag weer instel bij de trage internetverbindingen zoals ik die wel meer tegen kom (OOK hier in huis)), vind ik zeg maar niet zo prettig.
Maar dat zijn maar kleine frustratiesMijn frustraties liggen grotendeels op een ander vlak.
@sasquatsch: het ging echt niet alleen om de tekst van Dark Horse, ik vind het hele lied gewoon iets uplifting hebbenEn het gaf een beetje geeft heel veel aan waar de door mij veel gebruikte term 'Dark Horse' (o.a.) vandaan komt. Nico Rosberg was en is al jaren mijn Dark Horse, en heeft voor mij al veel punten binnengesleept voor (bijna) alle FOK! Formule 1-managers waaraan ik meedeed en meedoe
Niet mijn muziek, maar blijkbaar wel van Kovalainen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[youtube]The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Bronquote:Note - Sutil and Hulkenberg had 20 seconds added to their race times for gaining an advantage by leaving the track on lap one.
Na strafseconden, dus Massa 8e, Sutil 9e en Hulk 10e.quote:Op zondag 26 september 2010 22:17 schreef Sally het volgende:De winnaar goed vdoorzien
![]()
Jammer alleen dat ook 3 andere F1-fans (of moet ik zeggen 'Fellali-lovels') dat ook met mij dachten
Uit de sms die ik kreeg en het telefoontje dat ik later op de avond had met de sms'ert, heb ik nog niet zo slecht gescoord![]()
Alleen 1 ding was nog niet duidelijk uit ons telefoontje: Sutil heeft strafseconden gekregen. In de FOK! Formule 1-manager levert dat strafpunten op, en een lagere kwalificering, maar hoe wordt dat hier bij de F1 Predictions geteld? Op welke plaats wordt Sutil geplaatst: vóór de strafseconden (8e), of ná de strafseconden (9e)?
[..]
Bron
Zelfde geldt uiteraard voor Hülkenberg, maar die had ik persoonlijk niet zo hoog ingeschat
Zekers, opschepper(s) uit het sportcrewforumquote:Op maandag 27 september 2010 09:51 schreef franklop het volgende:
Hebben PSM en ik jullie toch weer op het verkeerde been gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2010 11:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Zekers, opschepper(s) uit het sportcrewforumJAMMERRRR dat ik niet mag lekken...
Weer 3 punten ingelopen op PSM en 4 op jouHet komt door het gedoe rond de naam Lotus dat we niet helemaal konden pieken. We moesten onze aandacht ook op andere zaken richten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef Schunckelstar het volgende:
hmmm, erg matige score![]()
ben wel ingelopen een beetje op tarado, maar colt is wel erg rap dichterbij aan het komen zo
SMOESJES!quote:Op maandag 27 september 2010 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het komt door het gedoe rond de naam Lotus dat we niet helemaal konden pieken. We moesten onze aandacht ook op andere zaken richten.
Richt je nu maar op de voorspellingen. Anderen zorgen er wel voor dat jullie volgend jaar de naam Team Lotus mogen gebruiken.quote:Op maandag 27 september 2010 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het komt door het gedoe rond de naam Lotus dat we niet helemaal konden pieken. We moesten onze aandacht ook op andere zaken richten.
geloof me, op het eind van het seizoen wint Lotus het constructeurskampioenschapquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Richt je nu maar op de voorspellingen. Anderen zorgen er wel voor dat jullie volgend jaar de naam Team Lotus mogen gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |