Na strafseconden, dus Massa 8e, Sutil 9e en Hulk 10e.quote:Op zondag 26 september 2010 22:17 schreef Sally het volgende:De winnaar goed vdoorzien
![]()
Jammer alleen dat ook 3 andere F1-fans (of moet ik zeggen 'Fellali-lovels') dat ook met mij dachten
Uit de sms die ik kreeg en het telefoontje dat ik later op de avond had met de sms'ert, heb ik nog niet zo slecht gescoord![]()
Alleen 1 ding was nog niet duidelijk uit ons telefoontje: Sutil heeft strafseconden gekregen. In de FOK! Formule 1-manager levert dat strafpunten op, en een lagere kwalificering, maar hoe wordt dat hier bij de F1 Predictions geteld? Op welke plaats wordt Sutil geplaatst: vóór de strafseconden (8e), of ná de strafseconden (9e)?
[..]
Bron
Zelfde geldt uiteraard voor Hülkenberg, maar die had ik persoonlijk niet zo hoog ingeschat
Zekers, opschepper(s) uit het sportcrewforumquote:Op maandag 27 september 2010 09:51 schreef franklop het volgende:
Hebben PSM en ik jullie toch weer op het verkeerde been gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 27 september 2010 11:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Zekers, opschepper(s) uit het sportcrewforumJAMMERRRR dat ik niet mag lekken...
Weer 3 punten ingelopen op PSM en 4 op jouHet komt door het gedoe rond de naam Lotus dat we niet helemaal konden pieken. We moesten onze aandacht ook op andere zaken richten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef Schunckelstar het volgende:
hmmm, erg matige score![]()
ben wel ingelopen een beetje op tarado, maar colt is wel erg rap dichterbij aan het komen zo
SMOESJES!quote:Op maandag 27 september 2010 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het komt door het gedoe rond de naam Lotus dat we niet helemaal konden pieken. We moesten onze aandacht ook op andere zaken richten.
Richt je nu maar op de voorspellingen. Anderen zorgen er wel voor dat jullie volgend jaar de naam Team Lotus mogen gebruiken.quote:Op maandag 27 september 2010 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het komt door het gedoe rond de naam Lotus dat we niet helemaal konden pieken. We moesten onze aandacht ook op andere zaken richten.
geloof me, op het eind van het seizoen wint Lotus het constructeurskampioenschapquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Richt je nu maar op de voorspellingen. Anderen zorgen er wel voor dat jullie volgend jaar de naam Team Lotus mogen gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |