quote:Vervang dit door je naam en team
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 10 in de uitslag van de race (max 52 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
Gaaf zeg! Wanneer vertrek je?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:07 schreef Tarado het volgende:
Ik ga er heen dus wel op tijd invullen
Woensdag, een australische vriend had dit "uitje" voor wat klanten geregeld maar die hebben afgezegd, aangezien hotel en racetickets al betaald zijn en hij wist dat ik het weekend naar HongKong zou gaan vroeg hij of ik eventueel om kon vliegenquote:
Alleen maar beterquote:Op woensdag 15 september 2010 19:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Woensdag, een australische vriend had dit "uitje" voor wat klanten geregeld maar die hebben afgezegd, aangezien hotel en racetickets al betaald zijn en hij wist dat ik het weekend naar HongKong zou gaan vroeg hij of ik eventueel om kon vliegen
Juist welquote:
Mja, een keer overslaan is niet zo ergquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Met Colt naast je op de bank is dat best moeilijk!
Mijn motto van de maand septemberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Sally gaat 'uit eten', iets later omdat er net een belangrijk telefoontje tussendoor kwam!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |