Heb gespeeld op hoogste niveau, en nooit op 2nd defender pressing gedruktquote:Op woensdag 15 september 2010 17:59 schreef gniffie het volgende:
Nu op PSN aan het downloaden, ben benieuwd. Verslaafd geweest aan fifa 09 (200 uur ofzo? ) maar na een revisit vorige week was het echt afgrijselijk slecht. fifa 10 en wc zijn mij ook niet echt bevallen al is dat puur smaak
![]()
Ben beniewd naar :
*individualiteit van spelers. als dat er niet zeer duidelijk in zit is eenwel zeer op zijn plaats met al dat personality + marketing gezever.
Pro passing zit erin, maar de balsnelheid is zo gigantisch laag, zelfs als ik de balk helemaal vol doe![]()
* backs die meegaan in de aanval
ze lopen mee![]()
* de gigantische hoge verdedigende lijn die de verdediging hanteert en die nergens te veranderen is. Verdedigers die op totaal verkeerde momenten druk op de man met de bal zetten, waardoor de 1-2's je om de oren vliegen en de tegenstander 1 op 1 gaat en je er niks tegen kan doen![]()
Het is minder maar nog steeds zetten verdedigers die een man aan het dekken druk op de man met de bal welke al bewaakt word, worden weer veel 1-op-1's op de keeper dit jaar![]()
* backs die je tegenstander onside houden![]()
jep ze zitten er nog in, easy tegengoals in overvloed![]()
* strenght en speed weer totaal overpowerd zijn, en techniek 0,0 invloed heeft
niet meer overpowered![]()
ik ga ervoor zitten. zo ff kanen
Gorillaz - Rhinestone Eyesquote:Op woensdag 15 september 2010 19:05 schreef gniffie het volgende:
wat is trouwens dat zwaar coole nummer wat je hoort als je op start drukt,
ik kreeg deze te horenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:11 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Gorillaz - Rhinestone Eyes
Gorillaz zijn geniaal, check vooral het album.
We hebben je vijf posts geleden ook wel gehoord, hoor. Gewoon even chillen man. Kijk gewoon bij je controller settings en anders koop je even een PS3/Xbox en ben je van het gezeik af.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:18 schreef vanoijen93 het volgende:
net de pc versie van de demo gedownload
alleen ik snap er geen ruk van, die besturing?
hoe kan het dat niet meer gewoon is dat D schieten is, A voorzetten, E sprinten enzovoort...
ik heb ineens een besturing waarin schieten de SPATIE-balk is
WAT KAN IK DAARAAN DOEN?
Ja kunst op Beginnerquote:Op woensdag 15 september 2010 19:11 schreef noobr het volgende:
Net m'n eerste potje gespeeld op de fifa 11 demo, ik was Barca en ging tegen Real Madrid op beginner![]()
Gewonnen met 5-0
Goals:
Messi in de 7de minuut
Pique in de 42ste minuut(kopbal vanuit corner)
Busquets in de 52ste minuut
Villa in de 57ste minuut
Busquets in de 90ste minuut
Bijzonderheden:
C. Ronaldo kreeg een penalty, schiet ie keihard voorlangsDus het penaltysysteem is wel fucking nep, maar voor de rest speelde het wel lekker
![]()
2x Achter elkaar op rondje drukken. Maar inderdaad dan schiet je vaak over.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:23 schreef OnCraintDégun het volgende:
hoe doe je zo'n penalty dat je stopt met aanlopen zeg maar, dat je aanloopt
en dan even inhoudt en dan schiet.
Tegenstander schiet alles over bij mij bij penalty
L1 bedoel je?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:24 schreef Thas het volgende:
L2+Vierkantje is eruit gehaald![]()
Het was altijd zo mooi
Bij wissels krijg je nu statistieken van een willekeurige speler, da's wel leuk. Dat een één-tweetje niet meer automatisch gaat met LB + 2x A vind ik wel irritant, moet je nu nog een keer passen als je de bal ontvangt?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:54 schreef Captainp00face het volgende:
Geen irritante stadion-views meer bij wissels, en een tweetje gaat ook niet meer automatisch.
Vond het wel fijn spelen, alleen die penalties![]()
Penalties is gewoon makkelijk te 'masteren' hoor. Gewoon een beetje oefenen, anders was het wel erg simpel.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:54 schreef Captainp00face het volgende:
Geen irritante stadion-views meer bij wissels, en een tweetje gaat ook niet meer automatisch.
Vond het wel fijn spelen, alleen die penalties![]()
Nee.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef Svubeqak het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36137626
Kan iemand dit filmpje zien?
Hallo Mars18 trouwens!quote:
Denk dat dat uiteindelijk wel went, en de tijd kan je instellen in de volledige game. Straks maar eens zowel de Fifa als PES demo downloaden.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik speel wel veel 0-0 wedstrijden de tijd is gewoon te kort plus ik vind dat nieuwe paas systeem nou meer irritant dan een verbetering. Vind het fijner als hij automatisch past naar de meest logisch speler en niet dat je met het pokje nog moet bij sturen.
Voor alle drie?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:50 schreef Svubeqak het volgende:
Kan er niet speciaal voor alle FIFA spelers op de PC een ander topic gemaakt worden?
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:53 schreef Snuf. het volgende:
Fifa op een pc spelen is als seks met een kalkoen. Je doet iets leuks alleen met het verkeerde apparaat.
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:50 schreef Svubeqak het volgende:
Kan er niet speciaal voor alle FIFA spelers op de PC een ander topic gemaakt worden?
Is nu een port van de ps3 hoor sherlock.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:28 schreef Relko het volgende:
Ik ben altijd groot voorstander van de pc boven een console wat games betreft, maar als je toch FIFA op de pc gaat spelen zeg, dan klopt er iets niet in je skedol.
Daarom deed ik het via Youtube.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef Svubeqak het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36137626
Kan iemand dit filmpje zien?
Wat lul je nou wijsneus? Ook al was het een poort van de fucking SNES. Draak.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:35 schreef Groningert het volgende:
[..]
Is nu een port van de ps3 hoor sherlock.
Kijken of je PC het aankan.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:42 schreef Creeg het volgende:
Ik heb 'm al gedownload op de site van EA zelf. En gewoon geïnstalleerd en hij deed normaal. Totdat ik klik op het icoontje om het spel te starten zegt hij: E0001
Wat moet ik nu doen ?
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:41 schreef Relko het volgende:
[..]
Wat lul je nou wijsneus? Ook al was het een poort van de fucking SNES. Draak.
Dan is de uitkomst toch op z'n minst een beetje jammer te noemen.quote:Na een korte introductie van zichzelf start Ian Jarvis de FIFA 11 PC presentatie. Voor velen van de aanwezigen was het nieuws inmiddels bekend, FIFA 11 PC gaat gebruik maken van de nextgen-engine die succesvol gebruikt wordt voor de PlayStation en Xbox360 versie van FIFA en FIFA World Cup. De game-engine is twee jaar in ontwikkeling en volledig geoptimaliseerd voor de PC.
Geen enkele regel code uit FIFA 10 PC is overeind gebleven, EA rekent hiermee in een klap af met het slechte imago wat FIFA de laatste jaren op de PC heeft opgebouwd.
Barca speelt juist wel lekker hoor. Villa is ook gewoon erg goed maar je moet hem wel op de juiste manier gebruiken.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:20 schreef jorienvdherik het volgende:
k vind hem echt tof.
Als je echt de 0 wilt houden moet je inderdaad chelsea nemen, wat een blok fysiek zeg.
En de spelers zijn echt sloom.
Maar Ronaldo is super snel. Maar messi heeft voor rennen 95 dus die moet ook snel zijn.
En Kaka is ook snel.
Echt 20 potjes gespeeld.
Barca teleurstellend spelen, Villa valt erg tegen.
Real Madrid voor in erg sterk. Middenveld en verdediging matig, Diarra is minder geworden, in Fifa 10 had ik alle ballen met hem afgepakt.
Chelsea nauturlijk erg goed.
Maar de steekpass lukt mij persoonlijk nog niet erg goed.
Arsenal weinig stootkracht. Wallcot lekker snel,
kussie terug hoor, sjap.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:41 schreef Relko het volgende:
[..]
Wat lul je nou wijsneus? Ook al was het een poort van de fucking SNES. Draak.
Wikipedia zegt van niet ...quote:Op woensdag 15 september 2010 22:15 schreef SonicVolcano het volgende:
FIFA begon anders wel op de PC, maar goedToen hoorde je ook niemand klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |