Nee.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef Svubeqak het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36137626
Kan iemand dit filmpje zien?
Hallo Mars18 trouwens!quote:
Denk dat dat uiteindelijk wel went, en de tijd kan je instellen in de volledige game. Straks maar eens zowel de Fifa als PES demo downloaden.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik speel wel veel 0-0 wedstrijden de tijd is gewoon te kort plus ik vind dat nieuwe paas systeem nou meer irritant dan een verbetering. Vind het fijner als hij automatisch past naar de meest logisch speler en niet dat je met het pokje nog moet bij sturen.
Voor alle drie?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:50 schreef Svubeqak het volgende:
Kan er niet speciaal voor alle FIFA spelers op de PC een ander topic gemaakt worden?
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:53 schreef Snuf. het volgende:
Fifa op een pc spelen is als seks met een kalkoen. Je doet iets leuks alleen met het verkeerde apparaat.
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:50 schreef Svubeqak het volgende:
Kan er niet speciaal voor alle FIFA spelers op de PC een ander topic gemaakt worden?
Is nu een port van de ps3 hoor sherlock.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:28 schreef Relko het volgende:
Ik ben altijd groot voorstander van de pc boven een console wat games betreft, maar als je toch FIFA op de pc gaat spelen zeg, dan klopt er iets niet in je skedol.
Daarom deed ik het via Youtube.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef Svubeqak het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36137626
Kan iemand dit filmpje zien?
Wat lul je nou wijsneus? Ook al was het een poort van de fucking SNES. Draak.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:35 schreef Groningert het volgende:
[..]
Is nu een port van de ps3 hoor sherlock.
Kijken of je PC het aankan.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:42 schreef Creeg het volgende:
Ik heb 'm al gedownload op de site van EA zelf. En gewoon geïnstalleerd en hij deed normaal. Totdat ik klik op het icoontje om het spel te starten zegt hij: E0001
Wat moet ik nu doen ?
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:41 schreef Relko het volgende:
[..]
Wat lul je nou wijsneus? Ook al was het een poort van de fucking SNES. Draak.
Dan is de uitkomst toch op z'n minst een beetje jammer te noemen.quote:Na een korte introductie van zichzelf start Ian Jarvis de FIFA 11 PC presentatie. Voor velen van de aanwezigen was het nieuws inmiddels bekend, FIFA 11 PC gaat gebruik maken van de nextgen-engine die succesvol gebruikt wordt voor de PlayStation en Xbox360 versie van FIFA en FIFA World Cup. De game-engine is twee jaar in ontwikkeling en volledig geoptimaliseerd voor de PC.
Geen enkele regel code uit FIFA 10 PC is overeind gebleven, EA rekent hiermee in een klap af met het slechte imago wat FIFA de laatste jaren op de PC heeft opgebouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |