Nee.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef Svubeqak het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36137626
Kan iemand dit filmpje zien?
Hallo Mars18 trouwens!quote:
Denk dat dat uiteindelijk wel went, en de tijd kan je instellen in de volledige game. Straks maar eens zowel de Fifa als PES demo downloaden.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik speel wel veel 0-0 wedstrijden de tijd is gewoon te kort plus ik vind dat nieuwe paas systeem nou meer irritant dan een verbetering. Vind het fijner als hij automatisch past naar de meest logisch speler en niet dat je met het pokje nog moet bij sturen.
Voor alle drie?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:50 schreef Svubeqak het volgende:
Kan er niet speciaal voor alle FIFA spelers op de PC een ander topic gemaakt worden?
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:53 schreef Snuf. het volgende:
Fifa op een pc spelen is als seks met een kalkoen. Je doet iets leuks alleen met het verkeerde apparaat.
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:50 schreef Svubeqak het volgende:
Kan er niet speciaal voor alle FIFA spelers op de PC een ander topic gemaakt worden?
Is nu een port van de ps3 hoor sherlock.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:28 schreef Relko het volgende:
Ik ben altijd groot voorstander van de pc boven een console wat games betreft, maar als je toch FIFA op de pc gaat spelen zeg, dan klopt er iets niet in je skedol.
Daarom deed ik het via Youtube.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef Svubeqak het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36137626
Kan iemand dit filmpje zien?
Wat lul je nou wijsneus? Ook al was het een poort van de fucking SNES. Draak.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:35 schreef Groningert het volgende:
[..]
Is nu een port van de ps3 hoor sherlock.
Kijken of je PC het aankan.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:42 schreef Creeg het volgende:
Ik heb 'm al gedownload op de site van EA zelf. En gewoon geïnstalleerd en hij deed normaal. Totdat ik klik op het icoontje om het spel te starten zegt hij: E0001
Wat moet ik nu doen ?
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:41 schreef Relko het volgende:
[..]
Wat lul je nou wijsneus? Ook al was het een poort van de fucking SNES. Draak.
Dan is de uitkomst toch op z'n minst een beetje jammer te noemen.quote:Na een korte introductie van zichzelf start Ian Jarvis de FIFA 11 PC presentatie. Voor velen van de aanwezigen was het nieuws inmiddels bekend, FIFA 11 PC gaat gebruik maken van de nextgen-engine die succesvol gebruikt wordt voor de PlayStation en Xbox360 versie van FIFA en FIFA World Cup. De game-engine is twee jaar in ontwikkeling en volledig geoptimaliseerd voor de PC.
Geen enkele regel code uit FIFA 10 PC is overeind gebleven, EA rekent hiermee in een klap af met het slechte imago wat FIFA de laatste jaren op de PC heeft opgebouwd.
Barca speelt juist wel lekker hoor. Villa is ook gewoon erg goed maar je moet hem wel op de juiste manier gebruiken.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:20 schreef jorienvdherik het volgende:
k vind hem echt tof.
Als je echt de 0 wilt houden moet je inderdaad chelsea nemen, wat een blok fysiek zeg.
En de spelers zijn echt sloom.
Maar Ronaldo is super snel. Maar messi heeft voor rennen 95 dus die moet ook snel zijn.
En Kaka is ook snel.
Echt 20 potjes gespeeld.
Barca teleurstellend spelen, Villa valt erg tegen.
Real Madrid voor in erg sterk. Middenveld en verdediging matig, Diarra is minder geworden, in Fifa 10 had ik alle ballen met hem afgepakt.
Chelsea nauturlijk erg goed.
Maar de steekpass lukt mij persoonlijk nog niet erg goed.
Arsenal weinig stootkracht. Wallcot lekker snel,
kussie terug hoor, sjap.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:41 schreef Relko het volgende:
[..]
Wat lul je nou wijsneus? Ook al was het een poort van de fucking SNES. Draak.
Wikipedia zegt van niet ...quote:Op woensdag 15 september 2010 22:15 schreef SonicVolcano het volgende:
FIFA begon anders wel op de PC, maar goedToen hoorde je ook niemand klagen.
Echte versie klopt het ja.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:34 schreef noobr het volgende:
Nu kloppen een paar dingen nog niet zoals, dat van der vaart nog bij real zit en dat die duitser met die enge ogen er nog bij moet. Weet iemand of alle transfers wel kloppen in de echte versie?
Ik kan geen Arsenal zijn hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 23:37 schreef mr-green het volgende:
Heb nu wat meer gespeeld en ben wat positiever
Het spel is eigenlijk wel realistischer geworden. een-tweetjes ben ik nog niet helemaal over uit. Je kan niet snel een een-tweetje maken (want dat is ping pong...) maar je moet het gedegen doen en dan is het aardig mooi.
Het dribbelen vind ik best ok. De bal kleeft niet meer aan de speler en je kan sneller reageren in acties.
Chelsea zal wel het team van fifa 11 worden (wat mensen het meest gaan spelen). Barca is even wennen. Heb met Barca Messi op links, Ibrahimovic spits en Villa op rechts. Werkt wel heel chill. Ben benieuwd hoe Barca speelt zonder Ibrahimovic... Arsenal speelt trouwens ook heerlijk. Stom dat die maar 4,5 ster hebben... Ben benieuwd of Bayern Munchen ook weer 4,5 ster krijgt.
Verder: ligt het aan mij of lijkt het alsof het veld veel kleiner is? Het speelt iig heel klein.
Raar, ik heb ook nog maar 1x Arsenal kunnen kiezen. Kan het nu niet meer vinden.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:42 schreef noobr het volgende:
[..]
Ik kan geen Arsenal zijn hoor![]()
Ik snap niet waarom iedereen Chelsea zo lekker vind spelen, ik vind het namelijk juist helemaal niks.
En nu je het zegt, lijkt het veld wel iets kleiner ja.
Ok, mooi! En Ibra zag ik ook ja ergens onderin raar genoeg, maar heb 'm lekker niet ingezet, ik vind 'm noob.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Echte versie klopt het ja.
Ibra speelt ook nog bij barca
Waarschijnlijk is je hardware niet in orde, of mankeert er iets aan je drivers.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:56 schreef Creeg het volgende:
Ik heb 'm al gedownload op de site van EA zelf. En gewoon geïnstalleerd en hij deed normaal. Totdat ik klik op het icoontje om het spel te starten zegt hij een foutcode met daarin: E0001
Wat te doen nu??
Dat vroeg je net ook, kijk of je pc het aankan. Je grafische kaart.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:56 schreef Creeg het volgende:
Ik heb 'm al gedownload op de site van EA zelf. En gewoon geïnstalleerd en hij deed normaal. Totdat ik klik op het icoontje om het spel te starten zegt hij een foutcode met daarin: E0001
Wat te doen nu??
Ja ik zie veel overeenkomsten idd, maar het is wel echt verbeterd vind ik. Ben zelf ook pesfan misschien ligt het daar aanquote:Op donderdag 16 september 2010 00:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ben een echte PES-fan maar ik heb een vraagje aan jullie
Als ik FIFA 11 speel voelt het echt als FIFA 09 aan.
Hebben jullie dat niet?
lekker makkelijk praten he als je favoriete team chelsea isquote:Op donderdag 16 september 2010 00:35 schreef Nevermind.. het volgende:
Dan kies je Milan. Want je speelt toch gewoon met je favoriete club. Of speel je liever met het 'beste' team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |