Gorillaz - Rhinestone Eyesquote:Op woensdag 15 september 2010 19:05 schreef gniffie het volgende:
wat is trouwens dat zwaar coole nummer wat je hoort als je op start drukt,
ik kreeg deze te horenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:11 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Gorillaz - Rhinestone Eyes
Gorillaz zijn geniaal, check vooral het album.
We hebben je vijf posts geleden ook wel gehoord, hoor. Gewoon even chillen man. Kijk gewoon bij je controller settings en anders koop je even een PS3/Xbox en ben je van het gezeik af.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:18 schreef vanoijen93 het volgende:
net de pc versie van de demo gedownload
alleen ik snap er geen ruk van, die besturing?
hoe kan het dat niet meer gewoon is dat D schieten is, A voorzetten, E sprinten enzovoort...
ik heb ineens een besturing waarin schieten de SPATIE-balk is
WAT KAN IK DAARAAN DOEN?
Ja kunst op Beginnerquote:Op woensdag 15 september 2010 19:11 schreef noobr het volgende:
Net m'n eerste potje gespeeld op de fifa 11 demo, ik was Barca en ging tegen Real Madrid op beginner![]()
Gewonnen met 5-0
Goals:
Messi in de 7de minuut
Pique in de 42ste minuut(kopbal vanuit corner)
Busquets in de 52ste minuut
Villa in de 57ste minuut
Busquets in de 90ste minuut
Bijzonderheden:
C. Ronaldo kreeg een penalty, schiet ie keihard voorlangsDus het penaltysysteem is wel fucking nep, maar voor de rest speelde het wel lekker
![]()
2x Achter elkaar op rondje drukken. Maar inderdaad dan schiet je vaak over.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:23 schreef OnCraintDégun het volgende:
hoe doe je zo'n penalty dat je stopt met aanlopen zeg maar, dat je aanloopt
en dan even inhoudt en dan schiet.
Tegenstander schiet alles over bij mij bij penalty
L1 bedoel je?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:24 schreef Thas het volgende:
L2+Vierkantje is eruit gehaald![]()
Het was altijd zo mooi
Bij wissels krijg je nu statistieken van een willekeurige speler, da's wel leuk. Dat een één-tweetje niet meer automatisch gaat met LB + 2x A vind ik wel irritant, moet je nu nog een keer passen als je de bal ontvangt?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:54 schreef Captainp00face het volgende:
Geen irritante stadion-views meer bij wissels, en een tweetje gaat ook niet meer automatisch.
Vond het wel fijn spelen, alleen die penalties![]()
Penalties is gewoon makkelijk te 'masteren' hoor. Gewoon een beetje oefenen, anders was het wel erg simpel.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:54 schreef Captainp00face het volgende:
Geen irritante stadion-views meer bij wissels, en een tweetje gaat ook niet meer automatisch.
Vond het wel fijn spelen, alleen die penalties![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |