E-mails gaan rondsturen dat je per direct geld nodig hebt voor een operatie en dat iedereen die doneert en de e-mail doorstuurt naar 20 mensen direct zijn diepste wens in vervulling ziet gaan?quote:Wat moet ik doen?
Eh nee, dat is eicel donatie.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:36 schreef OeJ het volgende:
(Een ivf-behandeling is als de eitjes van een (anonieme) donor geplaatst worden in de baarmoeder van de vrouw die een kindje wil).
Nee de dochter van zijn ex had per ongeluk de eicellen gebruikt van haar moeder, De spermacellen waren wel de goedequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:42 schreef Basp1 het volgende:
Weet je wel zeker dat bij de IVF behandeling niet de spermacellen van rudy gebruikt zijn.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:45 schreef Olga het volgende:
oh en ts, ik zie in mij glazen bol dat jij en je huidige vrouw ook uit elkaar gaan en dat je dan gaat trouwen met de dochter van je eerste ex
die mensen zijn hartstikke rijk joh, doen iets in de modequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:46 schreef Stefan het volgende:
Maarre, stuurt ze ook de kinderbijslag terug of is dat wel handig elke maand voor nieuwe schoenen enzo?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:36 schreef OeJ het volgende:
Ik zal proberen zo helder mogelijk uit te leggen hoe het zit.
Het lukte mijn vrouw niet om zwanger te worden. Toen hebben we een ivf-behandeling laten doen. (Een ivf-behandeling is als de eitjes van een (anonieme) donor geplaatst worden in de baarmoeder van de vrouw die een kindje wil).
Mijn ex-vrouw, laten we haar Brenda noemen, had bij haar dochter, die in het ziekenhuis werkt, gevraagd om haar te laten testen op vruchtbaarheid, omdat zij, toen het nog goed liep tussen ons, zwanger wilde worden. Echter, onze relatie liep op de klippen. Ik had erg het vermoeden dat ze vreemd ging met Rudy.
Vlak daarna heeft mijn huidige vrouw de ivf-behandeling ondergaan, bij de dochter van mijn ex nota bene. Echter, het ziekenhuis heeft een grove fout gemaakt. Mijn ex-vrouw Brenda stond nog onder mijn naam in het systeem, en hoewel het de bedoeling was om een anonieme donor te nemen, hebben ze -per ongeluk- de eitjes van mijn ex-vrouw Brenda in mijn vrouw geplaatst. (Dossiers verwisseld!).
Maar het gaat nog verder. Toen ons zoontje, Jack, geboren is, had het ziekenhuis een moeilijke mededeling voor ons: het kindje maakte geen witte bloedcellen aan, waardoor het geen immuunsysteem ontwikkelt. We hadden dus direct een donor nodig, dat was het enige dat ons kindje zou kunnen redden. Ik was zelf niet geschikt helaas, omdat ik een virus met me mee bleek te dragen - niet gevaarlijk voor mij, maar wel voor ons kindje - en was dus de enige die Jack kon redden de biologische moeder.
Zo kwamen we er dus achter wie de echte moeder is van ons zoontje. Het geval wil dat mijn vrouw mijn ex-vrouw haat, en moeite heeft het kindje te accepteren.
Wat moet ik doen?
Ps. Ons kindje is nu helemaal gezond.
Ik neem dit verhaal wel serieus hoor. Gevalletjen Torn between two lovers. En het is wel duidelijk wie er bij hun de brooke aan heeftquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:47 schreef Olga het volgende:
[..]
die mensen zijn hartstikke rijk joh, doen iets in de mode
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik neem dit verhaal wel serieus hoor. Gevalletjen Torn between two lovers. En het is wel duidelijk wie er bij hun de brooke aan heeft
Google. Ik kijk nooit B&B maar even zoeken op ex, IVF en Bold levert het antwoord in 4 secondenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:53 schreef Jolene22 het volgende:
Haha. Wist dat het niet mogelijk was omdat anoniem doneren hier helemaal niet kan maar dat het rechtstreeks uit een soap geplukt was ...
vraag 2. Hoe weten jullie dat hij dat uit the bold heeft? Stiekem kijken?
Goh, wat een toeval, wat lijkt dat veel op mijn verhaal.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:50 schreef Stefan het volgende:
Dominick "Nick" Marone
(Jack Wagner)
Sea captain, President and Partner in Jackie M Designs; former owner and CEO of Forrester Creations. Son of Massimo and Jackie Marone; ex-husband of Bridget Forrester and Brooke Logan. Ex-husband of Taylor Hayes, with whom he has a child named Jack via IVF. He is aware that Brooke's eggs were mistakenly implanted into Taylor and after revealing his feelings for Brooke to Taylor, he and Taylor divorced. Currently married to Bridget Forrester, but they separate after he finds out about her one-night stand with his mother's husband Owen Knight. They end up divorcing. Nick later becomes romantically involved with Agnes Jones, who had once been his & Bridget's surrogate, on July 21, 2010.
http://en.wikipedia.org/w(...)Beautiful_characters
ik kijk het niet eens maar las het op internetquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:53 schreef Jolene22 het volgende:
Haha. Wist dat het niet mogelijk was omdat anoniem doneren hier helemaal niet kan maar dat het rechtstreeks uit een soap geplukt was ...
vraag 2. Hoe weten jullie dat hij dat uit the bold heeft? Stiekem kijken?
quote:
En dit is ook erg geloofwaardig...quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:36 schreef OeJ het volgende:
Echter, onze relatie liep op de klippen. Ik had erg het vermoeden dat ze vreemd ging met Rudy.
Vlak daarna heeft mijn huidige vrouw de ivf-behandeling ondergaan
dat je dat er zo uit kunt ontleden zeg, ik heb tien keer moeten lezen..quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee de dochter van zijn ex had per ongeluk de eicellen gebruikt van haar moeder, De spermacellen waren wel de goede
dit dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:39 schreef Olga het volgende:
Je hebt the bold and the beautiful ook gekeken?
Toch een beetje slordig dat zij niet doorhad dat de naam van haar ex-stiefvader nog bij de gegevens van haar moeder stonden....quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee de dochter van zijn ex had per ongeluk de eicellen gebruikt van haar moeder, De spermacellen waren wel de goede
Nope. En anoniem doneren kan in Nederland al jaren niet meerquote:Op woensdag 15 september 2010 08:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij IVF heb je toch helemaal geen anonieme spermadonor?....
En ook geen eitjes van een andere vrouw me dunkt.
Dit.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee, dat is eicel donatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |