Google. Ik kijk nooit B&B maar even zoeken op ex, IVF en Bold levert het antwoord in 4 secondenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:53 schreef Jolene22 het volgende:
Haha. Wist dat het niet mogelijk was omdat anoniem doneren hier helemaal niet kan maar dat het rechtstreeks uit een soap geplukt was ...
vraag 2. Hoe weten jullie dat hij dat uit the bold heeft? Stiekem kijken?
Goh, wat een toeval, wat lijkt dat veel op mijn verhaal.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:50 schreef Stefan het volgende:
Dominick "Nick" Marone
(Jack Wagner)
Sea captain, President and Partner in Jackie M Designs; former owner and CEO of Forrester Creations. Son of Massimo and Jackie Marone; ex-husband of Bridget Forrester and Brooke Logan. Ex-husband of Taylor Hayes, with whom he has a child named Jack via IVF. He is aware that Brooke's eggs were mistakenly implanted into Taylor and after revealing his feelings for Brooke to Taylor, he and Taylor divorced. Currently married to Bridget Forrester, but they separate after he finds out about her one-night stand with his mother's husband Owen Knight. They end up divorcing. Nick later becomes romantically involved with Agnes Jones, who had once been his & Bridget's surrogate, on July 21, 2010.
http://en.wikipedia.org/w(...)Beautiful_characters
ik kijk het niet eens maar las het op internetquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:53 schreef Jolene22 het volgende:
Haha. Wist dat het niet mogelijk was omdat anoniem doneren hier helemaal niet kan maar dat het rechtstreeks uit een soap geplukt was ...
vraag 2. Hoe weten jullie dat hij dat uit the bold heeft? Stiekem kijken?
quote:
En dit is ook erg geloofwaardig...quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:36 schreef OeJ het volgende:
Echter, onze relatie liep op de klippen. Ik had erg het vermoeden dat ze vreemd ging met Rudy.
Vlak daarna heeft mijn huidige vrouw de ivf-behandeling ondergaan
dat je dat er zo uit kunt ontleden zeg, ik heb tien keer moeten lezen..quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee de dochter van zijn ex had per ongeluk de eicellen gebruikt van haar moeder, De spermacellen waren wel de goede
dit dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:39 schreef Olga het volgende:
Je hebt the bold and the beautiful ook gekeken?
Toch een beetje slordig dat zij niet doorhad dat de naam van haar ex-stiefvader nog bij de gegevens van haar moeder stonden....quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee de dochter van zijn ex had per ongeluk de eicellen gebruikt van haar moeder, De spermacellen waren wel de goede
Nope. En anoniem doneren kan in Nederland al jaren niet meerquote:Op woensdag 15 september 2010 08:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij IVF heb je toch helemaal geen anonieme spermadonor?....
En ook geen eitjes van een andere vrouw me dunkt.
Dit.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee, dat is eicel donatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |