god, ik ik schiet helemaal in de stress bij het maken van zo'n topic en ik ben zo bang dat ik fouten maak.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:38 schreef -Hans- het volgende:
In elk geval goed gewacht met het openen van een topic tot de oude echt vol was.
ik zie de mug niet?quote:
Haha ja was mooi idd om te horenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:51 schreef gerbenp het volgende:
Ik hoorde zojuist Jon Bakker bij blik op de weg.
Jup, volgens mij wel maar ik ben inmiddels afgehaakt om daar echt op te letten want het regent al sinds gisteravond.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:31 schreef 3rdRock het volgende:
bij jou ook een soort wolkbreuk hans?
mmm, spannend. ben benieuwd, maar het zal wel ee nsisser zijn....quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:43 schreef Pino112 het volgende:
Eiffeltoren ontruimd...
http://twitter.com/brekendnl/status/24502622561
http://twitter.com/brekendnl/status/24503413089
Zó! Zeker 15 jaar geleden da'k dat voor het laatst gedronken heb... Dat en Feigling hebben het einde van m'n middelbare schooltijd een stuk aangenamer gemaakt dan dat ie al wasquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
dop eraf draaien en de fles aan je mond zetten is te moeilijk?
het probleem is ik heb hem wel heb maar ik zie hem nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
dop eraf draaien en de fles aan je mond zetten is te moeilijk?
Safari-jus. Líters van gezopen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
goedenavond Alors!
en ik heb geen idee hoe safari maakt, maar moest er wel emteen aan denken..
maar je ziet hem niet? que? hoe krijg je dat voor elkaar?
Feiglingquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zó! Zeker 15 jaar geleden da'k dat voor het laatst gedronken heb... Dat en Feigling hebben het einde van m'n middelbare schooltijd een stuk aangenamer gemaakt dan dat ie al was
Sambuca.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Feiglingomg ja
[ afbeelding ]
wat een ranzige zooidie rode was beter, maar ook niet lekker...
Jup, dat weer welquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
echt weljammer van die gelijkmaker nog.
Die waarin Brad Pitt meedoet zijn ook geniaalquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:16 schreef -Hans- het volgende:
Is op MTV weer eens een Jackass herhaling bezig, maar ik blijf dat toch wel heel erg geestig vinden
Haha dat is idd ook geweldigquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
jackass blijft leuk ja. mijn broertje heeft dvds van Dirty Sanchez, die zijn nog erger!
youtube is je vriend hequote:Op dinsdag 14 september 2010 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat is idd ook geweldig![]()
Alors, die kan ik me zo ff niet voor de geest halen, maar geloof je direct als dat een leuke aflevering was.
doe je wel een beetje voorzichtig.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, ik ben er weer ff... was afgeleid door Glee en So you think you can Dance!
Nu heb ik danszin!
Danste net al door de woonkamer, maar mn sokken zijn te glad
Beterschap !!!!!!!quote:Op woensdag 15 september 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:Mogge.
Nog steeds snipverkouden![]()
En ik heb een Ilse deLange overdosis gehad geloof ik...
Thnx!quote:
Echte doorzetter. Top!quote:Op woensdag 15 september 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx!
Ik ben gewoon aan het werk hoor.
Nog niet terminaal of zo
Herkenbaarquote:Op woensdag 15 september 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:
de mensen die bellen en me aan de lijn krijgen liggen wel in een deuk om me
Stuk beter voorbereid. Alleen het stijltje stond mij niet echt aan.quote:
LOLquote:Op woensdag 15 september 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:de mensen die bellen en me aan de lijn krijgen liggen wel in een deuk om me
quote:
Juist omdat ze het er telkens over hebben ga je er zelf extra opletten met alle gevolgen van dienquote:Op woensdag 15 september 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt stuk voor stuk, ZO, jij bent wel HEEL verkouden zeg
![]()
Ja ja, dat weet ik heus wel
Zit je weer naar de plaatselijke piraat te luisteren, Hans?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:44 schreef -Hans- het volgende:Rod Stewart - Maggie May
![]()
prachtig !
Zeker! Voor 10:00 (en tw vaak zelfs vanaf 12:00) staat 3FM niet aan.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zit je weer naar de plaatselijke piraat te luisteren, Hans?
Nu toch ff inschakelen, Hans! Queen!quote:Op woensdag 15 september 2010 10:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker! Voor 10:00 (en tw vaak zelfs vanaf 12:00) staat 3FM niet aan.
Voorkeur gaat nu toch even uit naar Elo - All Over The Worldquote:Op woensdag 15 september 2010 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nu toch ff inschakelen, Hans! Queen!
quote:Op woensdag 15 september 2010 11:21 schreef Paul-89 het volgende:
Money for Nothing And Your Chicks For Free
Maakt niks joh, slimmer ga je er niet van worden.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:Jokertje!
Die versta ik op tv al amper, en op de radio kan ik niet eens liplezen
Ja maar ik moet zo om hem lachenquote:Op woensdag 15 september 2010 15:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maakt niks joh, slimmer ga je er niet van worden.
Lijkt me eerder voor Sander die tikt er meestal wel een paar weg onder de uitzending.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:19 schreef alors het volgende:
[..]
Er staat daar geloof ik een 6pack Heineken klaar voor hem
Niet altijd meer hoor. Hij is nu vaak met de auto.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder voor Sander die tikt er meestal wel een paar weg onder de uitzending.
Hij zal heel Hilversum wel af moeten, volgens mij worden die lui echt geleefd nu...quote:Op woensdag 15 september 2010 16:36 schreef Paul-89 het volgende:
Olla..![]()
Dat was Jokertje alweer, ik had wel verwacht dat hij tot 5 uur of zo zou blijven, vliegens vlugge vragen etc.
Die kans is inderdaad groot.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zal heel Hilversum wel af moeten, volgens mij worden die lui echt geleefd nu...
Keuze 1.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:44 schreef 3rdRock het volgende:
jongens, help mij ff. ik sta voor een lastige keuze...
bami met saté ajam of bami met foe yong hai?
als jij het zegt!quote:
en nu in gewone-mensen-modus?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:48 schreef borisz het volgende:
Zo. Nu komt dit topic in de stats van piles te staan.
hoiquote:
quote:
tip. vervang jwplayer script werkt niet goed met SL4 (pause play werkt bijv. niet).quote:Op woensdag 15 september 2010 21:29 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Michiel maakt weer even een bak reclame voor Social Radio.
ASAP komt daar weer een update van trouwens, ben er de afgelopen dagen weer druk mee bezig geweest.
Bekend probleem inderdaad, zal er morgen even naar kijken.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
tip. vervang jwplayer script werkt niet goed met SL4 (pause play werkt bijv. niet).
Ik heb hem zelf verbeterd je kan ze hier downloaden (http://freaknacht.hole1988.nl/silverlight.js http://freaknacht.hole1988.nl/wmvplayer.js)
+1quote:
omg wat een galavoorstellingquote:Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef alors het volgende:
Arsenal nu op tv mensen, fap fap fap!
a, ik weet dat ik hier meestal wel rond hang, maar een leuke msnavond vond ik even belangrijker.quote:
Ik heb 3FM nooit meer aan s'avonds dan kijk ik toch liever tv en MSN? bestaat dat nog?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
a, ik weet dat ik hier meestal wel rond hang, maar een leuke msnavond vond ik even belangrijker.
sorry 3fmvrienden!
ik tot 2 dagen geleden ook niet....maar een meisje brak de banquote:Op woensdag 15 september 2010 23:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb 3FM nooit meer aan s'avonds dan kijk ik toch liever tv en MSN? bestaat dat nog?Ik gebruik dat echt niet meer
nee, t komt mij helaas niet bekend voor..quote:Op donderdag 16 september 2010 01:31 schreef hole1988 het volgende:
kan iemand mij vertellen van welke band (en nummer) deze jingle op gebaseerd is http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/avro/avroekdomindenacht/20100911-04.wma?start=02:07:17&end=02:08:09
RadioForumquote:Op donderdag 16 september 2010 07:28 schreef -Hans- het volgende:
Ruudje kom maar terugHelaas is er geen plek.. Lees op het RF forum dat Giel heeft geroepen dat hij weer naar 538 zou gaan.
http://www.radiofreak.nl/(...)ild-weg-bij-Q-music/
Std. reactie van sommige mensen als die naam wordt gedropt. Net zoals mensen zo reageren als het over Fok! gaat. Kan er niet zoveel meequote:
Heb niet zoveel met die site. Is een grote ellende daar, ze fappen alleen teveel op studio's en daletquote:Op donderdag 16 september 2010 08:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Std. reactie van sommige mensen als die naam wordt gedropt. Net zoals mensen zo reageren als het over Fok! gaat. Kan er niet zoveel mee. En iemand neemt over wat Giel roept, dus je reactie zou ook over Beelen kunnen gaan.
Ja sorry, ik moest t echt kwijtquote:Op donderdag 16 september 2010 09:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het alweer heb...
ok manquote:Op donderdag 16 september 2010 09:06 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met die site. Is een grote ellende daar, ze fappen alleen teveel op studio's en dalet
We zullen 't es afwachten...quote:Op donderdag 16 september 2010 09:37 schreef borisz het volgende:![]()
Roel wat vind je van Onno Hoes? Waarschijnlijk je nieuwe burgemeester.
Mans is maar tijdelijk héquote:Op donderdag 16 september 2010 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Huh, wij hebben toch net een nieuwe burgemeester?
Ow ja, gelukkig maar, want ik vond dr niet veel anquote:
Je krijgt er wel een gratis homo bijquote:Op donderdag 16 september 2010 09:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We zullen 't es afwachten...
Duidelijk geen Limburger en dat zou wel mijn voorkeur hebben.
Oh god ja nu weet ik waar ik de naam van ken..quote:Op donderdag 16 september 2010 09:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een gratis homo bij. Albert V.
quote:Op donderdag 16 september 2010 09:46 schreef themauster het volgende:
Laat Ruud de Wild maar de ochtend overnemen op 3FM en Giel vertrekken naar Q-Music/538
I know, maar dat vond ik nog niet het grootste probleemquote:Op donderdag 16 september 2010 09:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een gratis homo bij. Albert V.
Neuh, De Wild is juist blij: http://twitter.com/ruuddewild/status/24600522656quote:Op donderdag 16 september 2010 09:46 schreef themauster het volgende:
Laat Ruud de Wild maar de ochtend overnemen op 3FM en Giel vertrekken naar Q-Music/538
.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh, De Wild is juist blij: http://twitter.com/ruuddewild/status/24600522656
quote:Op donderdag 16 september 2010 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god ja nu weet ik waar ik de naam van ken..
Ik denk dat Inkel wel weer eens in de morgen kan gaan zitten bij Q.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:46 schreef themauster het volgende:
Zou tof zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk dat Inkel wel weer eens in de morgen kan gaan zitten bij Q.
Dan luister ik elke ochtend Q zoals ik nu tussen 16.00 en 19.00 doequote:Op donderdag 16 september 2010 09:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk dat Inkel wel weer eens in de morgen kan gaan zitten bij Q.
quote:Lunchbox 1
Walk This Way - Aerosmith & Run DMC
Walking With A Ghost - Tegan & Sara
Lunchbox 2
Walking On Sunshine - Katrina & The Waves
Walk On - U2
Over 'overrated' gesprokenquote:
+ 1quote:Op donderdag 16 september 2010 10:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan luister ik elke ochtend Q zoals ik nu tussen 16.00 en 19.00 doe
eenschquote:Op donderdag 16 september 2010 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zó mooi.
Beter wordt 't hedenochtend niet meer.
We aaaaaall loooooooooooooooove cloudbustingquote:
Agree !quote:Op donderdag 16 september 2010 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We aaaaaall loooooooooooooooove cloudbusting![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaquote:
Wereldhit.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa![]()
Death by Diamonds and Pearls
quote:# @michielveenstra:Jij spoort ECHT niet. RT @Domien: Ja, ik vind de nieuwe James Blunt (Stay The Night) dus gewoon heel leuk. Sorry.
# @Domien:@michielveenstra Heb je de track al geluisterd, Veenstra?
# @michielveenstra:@Domien Jazeker wel. Alsof een mug Hey Soulsister zingt. O-ver-al vlekken.
# @Domien:@michielveenstra Zonde. Vind het echt een goed liedje. Niks mis mee. Maar ik heb sowieso geen problemen met Blunt.. #guiltypleasure
# @michielveenstra:@Domien Wat stoppen zij bij BNN in godsvredesnaam in de koffie?
# @Domien:@michielveenstra Grappig dat je uitgesproken tegen James Blunt bent, maar je programma wel nieuws over hem brengt..
# @michielveenstra:@Domien het ging me om het tiwtter gehalte. Dat SNAP je toch
# @Domien:@michielveenstra Vooruit.
# @michielveenstra:@Domien jongen kom op nou. Het is een lachen bericht en IMHO een vreselijke plaat.
# @Domien:@michielveenstra Ja, nee, prima! Maar ik vind het gewoon makkelijk, JB afschrijven als mug. Zo erg is het liedje gewoon niet.
# @michielveenstra:@Domien jawel. En hij zingt als een mug.
# @Domien:@michielveenstra Haha.. Okee. Hij zingt als een mug. Prima. En hij twittert niet. Dat scheelt een irritatie.
# @Domien:@michielveenstra Trenden we al?
# @michielveenstra:@Domien nee kut nog steeds niet. Wacht ff, ik tweet je zo nog wat lelijks.
# @michielveenstra:@Domien echt wel!
# @Domien:@michielveenstra Nou, kijk toch eens! Wat een prachtig resultaat. Snel een liedje van James Blunt aanzetten om het te vieren. ;-)
Nouuwwwquote:Op donderdag 16 september 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:AAAAAAAALIIIIIIIIIYAAAAAAAAAAAAHHHHHHH
http://twitter.com/ruuddewild/status/24604195958quote:Op donderdag 16 september 2010 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh, De Wild is juist blij: http://twitter.com/ruuddewild/status/24600522656
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://twitter.com/ruuddewild/status/24604195958
En dit dan, 'opeens heel blij' doet mij er aan denken dat ie er binnenkort ook in zit..
alors, ik heb zowaar een filmpje gevonden waar ik Nadal wel kan waarderen.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:21 schreef alors het volgende:
[..]Gaatie weer naar BNN? Ik vond Ruud vroegah wel tof
Die ken ik al, heb ik zelfs gepost ergens op fok, is erg aanstekelijk jaquote:Op donderdag 16 september 2010 17:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
alors, ik heb zowaar een filmpje gevonden waar ik Nadal wel kan waarderen.
Ik heb ook sterk het vermoeden dat hij arrogant oogt door zijn wedstrijdbeleving/concentratie.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:34 schreef alors het volgende:
[..]
Die ken ik al, heb ik zelfs gepost ergens op fok, is erg aanstekelijk ja
Ik snap niet hoe mensen hem arrogant kunnen vinden. Bij die praatjes na de wedstrijd was hij (vooral vroeger) eerder zelfs verlegenquote:Op donderdag 16 september 2010 17:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb ook sterk het vermoeden dat hij arrogant oogt door zijn wedstrijdbeleving/concentratie.
Zijn kop/uitstraling tijdens wedstrijden.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen hem arrogant kunnen vinden. Bij die praatjes na de wedstrijd was hij (vooral vroeger) eerder zelfs verlegen
Krijg daar geld voor om dat met enig regelmaat te roepenquote:Op donderdag 16 september 2010 17:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom post jij dat regelmatig uit het niets ?
Is hij op KX-radio of zo ?
Nieuwsgierig.
Mee eensquote:Op donderdag 16 september 2010 17:21 schreef alors het volgende:
[..]Gaatie weer naar BNN? Ik vond Ruud vroegah wel tof
quote:Op donderdag 16 september 2010 18:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Krijg daar geld voor om dat met enig regelmaat te roepen
ja, met SAnder de Heer en Jeroen KidV als sidekicks en dan Paulus Pietsma en Moraly Beijer enzo. was het 1e programma waarin ik ooit Muse hoorde. Muscle Museum geloof ikquote:
Ja, dat was echt te gek inderdaadquote:Op donderdag 16 september 2010 18:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, met SAnder de Heer en Jeroen KidV als sidekicks en dan Paulus Pietsma en Moraly Beijer enzo. was het 1e programma waarin ik ooit Muse hoorde. Muscle Museum geloof ik
dat durfde ik dan weer niet...maar meestal was ik wel om 16u thuis en dan ging ik "huiswerk maken"quote:Op donderdag 16 september 2010 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat was echt te gek inderdaad. Met de walkman op in de klas en dan lekker naar die show luisteren. Mooie tijd was dat
.
Hmja... benieuwd in plaats van wie dan... Ruud gaat niet in de nacht zittenquote:Op donderdag 16 september 2010 17:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://twitter.com/ruuddewild/status/24604195958
En dit dan, 'opeens heel blij' doet mij er aan denken dat ie er binnenkort ook in zit..
Heel subtiel het "huiswerk maken" tussen aanhalingstekensquote:Op donderdag 16 september 2010 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat durfde ik dan weer niet...maar meestal was ik wel om 16u thuis en dan ging ik "huiswerk maken"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |