quote:
# @michielveenstra:Jij spoort ECHT niet. RT @Domien: Ja, ik vind de nieuwe James Blunt (Stay The Night) dus gewoon heel leuk. Sorry.
# @Domien:@michielveenstra Heb je de track al geluisterd, Veenstra?
# @michielveenstra:@Domien Jazeker wel. Alsof een mug Hey Soulsister zingt. O-ver-al vlekken.
# @Domien:@michielveenstra Zonde. Vind het echt een goed liedje. Niks mis mee. Maar ik heb sowieso geen problemen met Blunt.. #guiltypleasure
# @michielveenstra:@Domien Wat stoppen zij bij BNN in godsvredesnaam in de koffie?
# @Domien:@michielveenstra Grappig dat je uitgesproken tegen James Blunt bent, maar je programma wel nieuws over hem brengt..
# @michielveenstra:@Domien het ging me om het tiwtter gehalte. Dat SNAP je toch
# @Domien:@michielveenstra Vooruit.
# @michielveenstra:@Domien jongen kom op nou. Het is een lachen bericht en IMHO een vreselijke plaat.
# @Domien:@michielveenstra Ja, nee, prima! Maar ik vind het gewoon makkelijk, JB afschrijven als mug. Zo erg is het liedje gewoon niet.
# @michielveenstra:@Domien jawel. En hij zingt als een mug.
# @Domien:@michielveenstra Haha.. Okee. Hij zingt als een mug. Prima. En hij twittert niet. Dat scheelt een irritatie.
# @Domien:@michielveenstra Trenden we al?
# @michielveenstra:@Domien nee kut nog steeds niet. Wacht ff, ik tweet je zo nog wat lelijks.
# @michielveenstra:@Domien echt wel!
# @Domien:@michielveenstra Nou, kijk toch eens! Wat een prachtig resultaat. Snel een liedje van James Blunt aanzetten om het te vieren. ;-)
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN