Die waarin Brad Pitt meedoet zijn ook geniaalquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:16 schreef -Hans- het volgende:
Is op MTV weer eens een Jackass herhaling bezig, maar ik blijf dat toch wel heel erg geestig vinden
Haha dat is idd ook geweldigquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
jackass blijft leuk ja. mijn broertje heeft dvds van Dirty Sanchez, die zijn nog erger!
youtube is je vriend hequote:Op dinsdag 14 september 2010 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat is idd ook geweldig![]()
Alors, die kan ik me zo ff niet voor de geest halen, maar geloof je direct als dat een leuke aflevering was.
doe je wel een beetje voorzichtig.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, ik ben er weer ff... was afgeleid door Glee en So you think you can Dance!
Nu heb ik danszin!
Danste net al door de woonkamer, maar mn sokken zijn te glad
Beterschap !!!!!!!quote:Op woensdag 15 september 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:Mogge.
Nog steeds snipverkouden![]()
En ik heb een Ilse deLange overdosis gehad geloof ik...
Thnx!quote:
Echte doorzetter. Top!quote:Op woensdag 15 september 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx!
Ik ben gewoon aan het werk hoor.
Nog niet terminaal of zo
Herkenbaarquote:Op woensdag 15 september 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:
de mensen die bellen en me aan de lijn krijgen liggen wel in een deuk om me
Stuk beter voorbereid. Alleen het stijltje stond mij niet echt aan.quote:
LOLquote:Op woensdag 15 september 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:de mensen die bellen en me aan de lijn krijgen liggen wel in een deuk om me
quote:
Juist omdat ze het er telkens over hebben ga je er zelf extra opletten met alle gevolgen van dienquote:Op woensdag 15 september 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt stuk voor stuk, ZO, jij bent wel HEEL verkouden zeg
![]()
Ja ja, dat weet ik heus wel
Zit je weer naar de plaatselijke piraat te luisteren, Hans?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:44 schreef -Hans- het volgende:Rod Stewart - Maggie May
![]()
prachtig !
Zeker! Voor 10:00 (en tw vaak zelfs vanaf 12:00) staat 3FM niet aan.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zit je weer naar de plaatselijke piraat te luisteren, Hans?
Nu toch ff inschakelen, Hans! Queen!quote:Op woensdag 15 september 2010 10:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker! Voor 10:00 (en tw vaak zelfs vanaf 12:00) staat 3FM niet aan.
Voorkeur gaat nu toch even uit naar Elo - All Over The Worldquote:Op woensdag 15 september 2010 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nu toch ff inschakelen, Hans! Queen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |