zo toch maar even terugkijken, ben wel nieuwsgiergquote:Op woensdag 15 september 2010 10:55 schreef Miam het volgende:
best een genante vertoning bij DWDD. heb me zo zitten ergeren aan Storms..
wat een nare vent is dat.
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
zo toch maar even terugkijken, ben wel nieuwsgierg
quote:Cabaretier Joep van Deudekom had graag gezien dat er nog een tafelheer bij was gaan zitten. "Tijdens het hanengevecht van Jort en Pieter bekroop mij een wonderlijk gevoel. Ik had ineens zo'n zin in Prem"
www.telegraaf.nlquote:Jort Kelder geslagen door Pieter Storms
AMSTERDAM - Jort Kelder is gisteravond na de uitzending van DWDD geslagen door Pieter Storms. De twee hadden tijdens de uitzending flinke woorden met elkaar gehad.
Dat meldt Kelder op zijn website '925'. Storms zou 'drie ferme klapjes' op de wang van Kelder gegeven hebben. Ook zou de echtgenote van Storms, Nina Brink, hem "vuile rat" genoemd hebben.
Kelder schrijft er het volgende over: "Ik liep direct na de slottune naar achteren op de vloer, om bij te praten met de hoofdredactrice van DWDD. Al snel stiefelde Nina voorbij, en begon met een rood hoofd mij aan te spreken. 'Jij bent een rat! Jij bent rat! Jij bent een rat!', siste ze woest. Na de gezellige 'nazit' met Nina kwam Pieter erbij. Hij keek woest en probeerde mij met dat enorme fysiek te intimideren. Daarna gaf-ie mij drie ferme tikken op de wang. Mensen om mij heen schrokken en wilden ingrijpen, maar het deed geen pijn en ik was nauwelijks onder de indruk."
Later zouden Nina en Pieter Storms nog ruzie hebben gemaakt met Matthijs van Nieuwkerk en de hoofdredacteur van DWDD om het feit dat Van Nieuwkerk niet ingreep. Ze eisten bovendien het ontslag van 'tafelheer' Kelder.
Het was de bedoeling van de mannen om in de uitzending van De Wereld Draait Door te discussiëren over normen en waarden in de journalistiek. Maar het zit Pieter Storms nog steeds erg dwars dat Quote zijn geliefde Nina Storms als sm-meesteres heeft neergezet. Vanaf de start van het gesprek werd het dan ook meteen een heen-en-weer verwijt waar Matthijs van Nieuwkerk niet eens probeerde tussen te komen.
Als je zijn stukje leest heb je de essentie wel te pakken, alleen mis je dan een paar leuke extra sneren die hij op de radio toevoegde.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:50 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Jorts relaas op 3FM, maar krijg het terugluisteren via de site van Giel (nog) niet aan de praat helaas...
quote:Jort Kwelder en Pieter Stomps genomineerd voor beste Donald/Bolderbast-imitatie van het jaar.
2 minutes ago via HootSuite
quote:Op woensdag 15 september 2010 12:26 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/Duckstadkrant/status/24557876950
[..]![]()
Precies.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:37 schreef Stansfield het volgende:
Ik snap die stoms en brink niet. Barst je van het geld, blijf je maar in de media je zogenaamde gelijk halen. Wat kan jou dat schelen je kan doen en laten wat je wilt de rest van je leven.
Het gaat niet om de klapjes, maar om de fysieke intimidatie. Daar heeft Storms nogal een handje vanquote:Op woensdag 15 september 2010 12:17 schreef Reddiablo het volgende:
maar wat zijn nu drie.. ferme klapjes - die hij eigenlijk niet voelde? :s
en en enquote:Op woensdag 15 september 2010 10:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
zo toch maar even terugkijken, ben wel nieuwsgierg
Ik vond het walgelijke tv, met een beetje gespreksleider hadden we beter tv gehad. Maar als mensen hier en elders vinden dat als mensen over elkaar gaan rollebollen goede tv vinden . Tja.... not my stielquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Maar je bent het met me eens dat we schitterende TV hebben gezien ?
quote:Pieter Storms is woedend op De Wereld Draait Door (DWDD) en zijn presentator Matthijs van Nieuwkerk. Hij zegt dat de redactie hem en zijn echtgenote Nina Brink een kunstje heeft geflikt.
Storms zegt dat er vooraf met de redactie expliciet was afgesproken dat Nina niet betrokken zou worden bij de discussie tussen hemzelf en Jort Kelder over normen en waarden in de journalistiek. Ook zou zijn vrouw niet in beeld komen, zo was beloofd.
In de uitzending van DWDD gebeurde echter het tegenovergestelde. Kelder richtte zich herhaaldelijk op Brink. Storms is niet alleen woedend op DWDD, maar ook op Kelder, die hij een "schandvlek voor de Nederlandse buis" vindt.
Storms ontkent dat hij Kelder heeft geslagen. "Jort Kelder is een buitengewoon rare man, hij liegt in beeld, de ene leugen na de andere rolt uit zijn mond. Ik stond erbij en ik heb met mijn rechter wijsvinger tegen zijn wang getikt. Ik heb toen tegen Kelder gezegd: 'Jort Kelder, wat ben jij een flinke vent! Je bent de grootste lafaard die de Nederlandse journalistiek kent.'", aldus de oud-breekijzer.
"Als ik hem werkelijk geslagen zou hebben, dan had hij geen fut meer gehad voor het tikken van zijn stukje op zijn website. Dan was hij voorlopig niet meer opgestaan", zo gaat Storms verder. Hij gaat nu een open brief schrijven naar Van Nieuwkerk om zijn beklag te doen.
Storms wil onder andere dat Kelder wordt ontslagen als tafelheer bij DWDD: "Ik zou direct afscheid nemen van zo'n man. Het is verbijsterend dat een redactie als die van DWDD zich door zo'n man laat manipuleren. Ik heb dit nooit eerder meegemaakt. Lage streken. Voortaan moet je dus een hele tv-studio laten checken op booby-traps?"
Inderdaad. Gewoon Jort geen kans geven om te reageren en stug doodlullen.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:55 schreef Miam het volgende:
best een genante vertoning bij DWDD. heb me zo zitten ergeren aan Storms..
wat een nare vent is dat.
Interrumpeert Matthijs zijn gasten eens een keer niet, is het weer niet goed!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef Guanabana het volgende:
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar: Matthijs![]()
Niet alleen door gisteren, maar sinds het nieuwe seizoen ben ik die man zo zat.
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:40 schreef Arcee het volgende:
Brief Storms aan Mathijs van Nieuwkerk
Thanks.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:40 schreef Arcee het volgende:
Brief Storms aan Mathijs van Nieuwkerk
Alsof Pietertje niet wist dat Jort tafelheer zou zijn. Dat wist hij allang! Hij is ook zo vaak in discussie geweest met hem over Nina dus hij wist dondersgoed waar hij aan begon.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Overigens heeft de redactie natuurlijk precies gekregen wat ze hebben wilde... anders nodig je Storms en Brink niet uit met Jort Kelder als tafelheer... dus in die zin heeft Storms wel gelijk dat dit gewoon een opzetje was... ik verbaas me alleen over de naïviteit van duo Storms dat ze hier intrappen als je ziet welke luizenstreken ze in het verleden hebben geleverd
wat een sukkel ja, hij mocht willen dat ie ooit op het Facebook kantoor mag rondlopenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Achjee, balletje Klöpping weer![]()
.
niks, hij kan blijkbaar goed gebakken lucht verkopen net als Maurice de hondquote:Op woensdag 15 september 2010 19:40 schreef Heufd het volgende:
Wat voegt die Alexanders MacBook op de tafel toe?
kansloos iddquote:Op woensdag 15 september 2010 19:40 schreef Heufd het volgende:
Wat voegt dat MacBook op de tafel toe?
Gelukkig ligt het iets genuanceerder.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:35 schreef BoerBert het volgende:
Een slot op Facebook zetten, wat een belachelijk idee weer
Dat.quote:
Dan had dat wel wat genuanceerder op de autocue gemogen.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gelukkig ligt het iets genuanceerder.
Ze hebben het nooit over dingen die in het programma zelf gebeuren. De TV Draait Door bevat ook nooit fragmenten van DWDD, terwijl er vaak genoeg wat leuks voorbij komt.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:48 schreef giessss het volgende:
Er wordt met geen woord gerept over kwelder en storms, ook niet in de opening. Opvallend
Niet waar, hij heeft zelfs een keer meegedaan.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Mag niet van Matthijs. Hij mag ook niet nagedaan worden in 'De TV Kantine'.
Ok duidelijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ze hebben het nooit over dingen die in het programma zelf gebeuren. De TV Draait Door bevat ook nooit fragmenten van DWDD, terwijl er vaak genoeg wat leuks voorbij komt.
Operazangeresquote:Op woensdag 15 september 2010 19:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Chazia blijft irritant enthousiast. Wie zijn die twee vrouwen (en vooral die rechter)?
en Felix Rottenberg.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
niks, hij kan blijkbaar goed gebakken lucht verkopen net als Maurice de hond
quote:Op woensdag 15 september 2010 19:33 schreef StephanL het volgende:
Halina is net een alien met vrouwelijke kenmerken
quote:
Ik zag maar een klein stukje, maar daarin vertelde hij dat Facebook steeds fouten maakt en de beveiliging kut is?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:18 schreef pberends het volgende:
Maar tering jantje, dat eerste item ging toch helemaal nergens over. Die Alexander Klopping krijgt al een stijf pikkie als hij het woord hyves, ipad of facebook hoort. Totaal geen kritische noot ofzo.
Even een flauw topic tussendoor: Halina van Reijn een alien?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:33 schreef StephanL het volgende:
Halina is net een alien met vrouwelijke kenmerken
Wat is dat voor zaadloze kritiek, zeg gewoon dat Facebook zwaar kut is, dat het niets toevoegt en dat het idee oud is en dat de film keihard zuigt en saai is.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:23 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ik zag maar een klein stukje, maar daarin vertelde hij dat Facebook steeds fouten maakt en de beveiliging kut is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |